skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2: Zkus to v Rapidu, 1,0 nebo 1,2 to je přesně co popisuje ....
-> Alenka: To asi jezdíš v něčem divným, já jsem vždycky v šoku z těch nových dsg jak to strašně rychle reaguje oproti mému veteránu. Konkrétně moje pani má trojkovou skautku a nerad to říkám, ale oproti mému passatu je to nebe a dudy.
-> Alenka: tak DSG je samo o sebe hovadina , ale tu to tak bolo a tak sa to kúpillo ... zvyknúť sa na to dá a aspoň to neduní pri tých 1200otáčkach
skôr sa čudujem , tu pod plynom v 80 to dá vždy štvorku , pritom tá blbá 3,6 Superb dával trojku , prípadne okolo 65-70 aj dvojku čo znamenalo len to že ťa najprv zabrzdilo dozadu , skočilo k obmedzovaču , dalo trojku a zrýchľovalo ... jedine motor zachránil kiksy tej prevodovky
skôr sa čudujem , tu pod plynom v 80 to dá vždy štvorku , pritom tá blbá 3,6 Superb dával trojku , prípadne okolo 65-70 aj dvojku čo znamenalo len to že ťa najprv zabrzdilo dozadu , skočilo k obmedzovaču , dalo trojku a zrýchľovalo ... jedine motor zachránil kiksy tej prevodovky
To chce pošolíchat SW
Se divím, že lidi ty sériové DSG tak v klidu snáší.
Vždy když jedu v nějakém novém TSI, tak rostu z toho jak mi to tam v šedesáti naskládá šestku, motor točí 1200 a jakmile potřebuju trochu zrychlit, tak se po přidání plynu dvě vteřiny nic neděje, najednou zběsile podřadí o dva kvalty a já málem najedu do kufru auta předemnou.
A "S" je to samé ale na opačnou stranu.
To je zas jak když řídí ženská s čerstvým řidičákem, co se bojí řadit

Se divím, že lidi ty sériové DSG tak v klidu snáší.
Vždy když jedu v nějakém novém TSI, tak rostu z toho jak mi to tam v šedesáti naskládá šestku, motor točí 1200 a jakmile potřebuju trochu zrychlit, tak se po přidání plynu dvě vteřiny nic neděje, najednou zběsile podřadí o dva kvalty a já málem najedu do kufru auta předemnou.
A "S" je to samé ale na opačnou stranu.
To je zas jak když řídí ženská s čerstvým řidičákem, co se bojí řadit

-> Jumbo: ja mám jedno DSG ale 1,8TSI a tam tie nízke otáčky nepoznať na chode motora takže mi to nevadí
-> suri: no ja s tim nejezdim...
-> Jumbo: to si sám naučíš kolenovrtskou jazdou
-> suri: nechcu aby si sedalo, ted radi lip...
Konecne tam nehaze 5ku na 50ce, ale az na 55...

-> Jumbo 22.12.19 21:39:18: Je možný, že se vymazaly adaptační hodnoty. I na motoru.
-> Jumbo: to si sadne
Je mozne ze po odpojeni baterky radi DSG jinak, nebo si jenom neco namlouvam?
-> Nwkt 21.12.19 21:50:07: Je, nejde vymazat! 

-> Jumbo: No ona to není závada 

-> Jumbo 21.12.19 16:53:32: Však jo, stačí se s tím rozjet, zatočit a je to.
-> Milan 136: po rozjeti se ta zavada sama opravila a bylo to v pohode, ted s nimpojedeme, tak uvidim, jestli se rozne zase...
-> Jumbo 21.12.19 14:00:37: Musí se nastavit G85. To je běžné po odpojení aku. Je to lehce opravitelný ne?
-> Jumbo: klasika , posledne som riešil kompletne vyhorený ebox ...
alebo topka závada je totálne zhnitá redukcia na ťažnom plná vody a vyskratované cany s takými chybami čo som ešte nevidel ...
alebo topka závada je totálne zhnitá redukcia na ťažnom plná vody a vyskratované cany s takými chybami čo som ešte nevidel ...
Diky moc, nakonec to bylo uplne v pohode, jen po nastartovani svitila zavada ESP, ktera se po roztoceni kol sama "opravila" a vse se zda ok...
Jinak si myslim, ze to bylo za minutu dvanact...
Jinak si myslim, ze to bylo za minutu dvanact...
-> Milan 136: treba mi tú mechatroniku najprv
-> suri 21.12.19 09:20:38: Ty pravý většinou zlobí no.
-> Milan 136: tam je problém len tá pravá nie? ľavú som asi ešte nemenil ani neriešil nikdy ... ale stačí ten motorček rozobrať , vyčistiť a riadne namazať a funguje to ... inak to blbne ako na všetkých že sa okno samé vracia alebo ich dáš vyťahovať a vypneš kľúč a vráti sa dole ...
mal by som to pozrieť aj namazať sťahovačku na tejto bielej niekedy na jar
mal by som to pozrieť aj namazať sťahovačku na tejto bielej niekedy na jar
-> Milan 136 20.12.19 22:59:05: Tak to beru jako samozřejmost.
-> venni 20.12.19 23:05:37: Jo jasně, ale ono to většinou bývá podobný, max spodní světýlko, osvětlení v zrcátku nebo sklopný zrcátko, zadní okno, jinak je ta výbava vesměs u všech stejná. Pak když se to prohazuje mezi různýma autama tak se v přizpůsobení dělá dojezd-podle velikosti okna
-> venni 20.12.19 23:05:37: Jo jasně, ale ono to většinou bývá podobný, max spodní světýlko, osvětlení v zrcátku nebo sklopný zrcátko, zadní okno, jinak je ta výbava vesměs u všech stejná. Pak když se to prohazuje mezi různýma autama tak se v přizpůsobení dělá dojezd-podle velikosti okna
-> venni: Jistě, podle výbavy konkrétního kusu auta. Teoreticky to stejný bejt může, ale vždycky lepší projít a přenastavit
-> saskyn2 20.12.19 22:50:54: to se musí kódovat když se dodrží stejný číslo dílu včetně písmene na konci a ikdyž je tam stejný SW i HW??
Sorry to bylo na Milana...
Sorry to bylo na Milana...
-> saskyn2 20.12.19 22:50:54: jasně bylo myšleno jednotky.Tohle se nejlíp prodává lidem co se v tom vyznaj a už rovnou ví co je tam popřípadě za náhradu.Bohužel občas neví ani autorizák.
-> saskyn2 20.12.19 22:50:54: A hlavně nakódovat. Minule přijel expert, že vyměnil z vrakáče PP na O2 fl a že mu nechodí zadní sklo a že se v tom hrabe už dva dny. Tak jsem mu to nakódoval a bylo opraveno 

-> venni: Motorky jsou stejný, jenom přecvakneš jednotku, jednotek je víc druhů no, ale když clověk ví, tak se to dá různě nahrazovat, max můžeš dát místo základu, opačně ne-neumělo by to přísvit/sklápění zrcátka, nový a starý jsou taky většinou prohodit jen se musí dodržet can/lin verze.
-> Milan 136 20.12.19 21:59:34: přesně,mam jich na vrakáči x,ale vždycky lidi schání ten co nemam,stejně jako motůrky na stahovačky OII,B6,touran atd atd tam je snad 20milionů druhů 

Zbytečný měnit. Spousta pozic v něm je volná. Fakt stačí přehodit ty piny pojistky od vedle. Jinak typů eboxu je asi milion

Jo nějaké eboxy mám, ale nevím jestli bude stejný. Možná bych našel i nějaký olámaný na díly kdyby bylo třeba.
-> Jumbo: Zeptej se saskyna, jestli nemá nějakej ebox, pokud to je shodný s passatem
-> Nwkt: jj
-> Milan 136: aha, tam jsem nekoukal 

-> MATTESS 19.12.19 20:09:10: Ale když si pak namačkáš na rádiu CAR, tak tam pod tím vykřičníkem to bude hlásit dál.
Jak tu byla debata o hlášce o výměně baterie v klíčku - dnes mi naskočila
(sic ne u Octavie). Skoro by mohla být zobrazena o něco delší dobu

-> Jumbo 19.12.19 06:53:04: Pojistka v motoru?
-> Jarda: -> Milan 136: za ty peníze by tam ani normální člověk nešel, když nabízejí plat nižší než prodavačce v obchodě.
prace.kurzy.cz/urad-prace /.../d-r-u-p-o-l-vyrobni-d ruzstvo-21401-firma
prace.kurzy.cz/urad-prace /.../d-r-u-p-o-l-vyrobni-d ruzstvo-21401-firma
-> Jarda - zrušená registrace 19.12.19 09:04:32: Bohužel nejsou.
-> Mr._Nosferatu 19.12.19 09:01:22: vis co v autorizakach pracuje hovad? Si myslis, ze jsou vsichni jak Milan nebo suri?
Kdyz jsou schopni vzit flexou buben, ne ze bych to taky neudelal, ale fakt opatrne jen hranku, aby sel sundavat a v autorizaku poskakal brzdnou plochu :/

Kdyz jsou schopni vzit flexou buben, ne ze bych to taky neudelal, ale fakt opatrne jen hranku, aby sel sundavat a v autorizaku poskakal brzdnou plochu :/
-> Milan 136: zajímavý, i v autorizáku jsem zažil že je zvedaly za prahy.
-> Milan 136 19.12.19 08:58:31: diky Milane, to si hned vytisknu a budu vozit s sebou

-> Mr._Nosferatu 19.12.19 08:14:57: Od tý doby, co to vyjelo z fabriky a je to napsaný v DP.
-> Jumbo 19.12.19 06:53:04: Odpojíš baterku a vyndáš ho. Nic na tom není.
Z čelní strany odšroubuješ ty kabely k pojistkám a pak povolíš torx 30 uprostřed boxu a je tvůj. Pak si vyfoť osazení, vše z něj vytahej, jsou tam pak malý torxy a otevřeš ho. A přendáš si ty piny z jiného volného místa, kde není osazená pojistka. Novej ne něco kolem 4 tisíc.
Z čelní strany odšroubuješ ty kabely k pojistkám a pak povolíš torx 30 uprostřed boxu a je tvůj. Pak si vyfoť osazení, vše z něj vytahej, jsou tam pak malý torxy a otevřeš ho. A přendáš si ty piny z jiného volného místa, kde není osazená pojistka. Novej ne něco kolem 4 tisíc.
-> palinator:
-> Jarda:
Takže vyměnit a je po problému
-> Jarda:
Takže vyměnit a je po problému

-> Jumbo 19.12.19 08:24:46: odpoj baterky Ti vymaze readiness, ale nekdy to nemusi byt na skodu.. 1.8t mi po odpojeni baterky funguje normslne, narozdil od tech debilnich 1.6 aee
-> Mr._Nosferatu 19.12.19 08:14:57: viz. Palinator
-> Mr._Nosferatu 19.12.19 08:14:57: viz. Palinator
-> Mr._Nosferatu:
Od tý doby co se ty místa pro ten kapesní tovární hever u jedničkový Octávky bortěj už když se na ně jen špatně podíváš.
Od tý doby co se ty místa pro ten kapesní tovární hever u jedničkový Octávky bortěj už když se na ně jen špatně podíváš.
-> suri: Nebyl jsem si jistý, díky za info. Neznám tyhle "moderní" stroje, nebude na mě pak řvát hromada chyb, když budu něco s tím EBOXem dělat? Musím asi i odpojit baterku, že?
-> Jarda:
Není teda lepší přivést kola v kufru, než se s nima hádat a zvednou a vyměnit je sám doma ?
Jinak, od kdy nejsou prahy zvedací místa?
Není teda lepší přivést kola v kufru, než se s nima hádat a zvednou a vyměnit je sám doma ?
Jinak, od kdy nejsou prahy zvedací místa?
-> suri 19.12.19 07:45:04: proto ja se snazim auto radeji nedavat z ruky, staci, ze mi v pneuservisu zvednou auto za prahy nebo za poslahu, uz jsem to nevydrzel a zvedaci mista natrel zlutym alkytonem a nedavno mi i tak jeden pneuservisak rekl, ze to hledat nebude, tak snad budu muset nejakou reflexni fosforeskujici barvu nebo uz nevim...

-> Jumbo 19.12.19 06:53:04: me to udelala ppjistka klimy, rozebral jsem vycistil jemnym smirkem, radne napruzil, potrel grafitovou vazelinou a rok a pul no problem
