Octavia 1,2,3

prohledat
5981 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.01.2015 do 19.09.2018, založil/a LuMi
datum
 
 
17:29:42
19.09.2018
Jarda/felda

-> Jarda 18.09.18 07:10:44: dej plný silentbloky na audi TT 4
14:34:35
19.09.2018
Anacron

-> Jarda 19.09.18 12:36:40: Asi ne. Dělá to i teď po ránu když je kolem 12°C
12:36:40
19.09.2018
Jarda

-> Anacron 19.09.18 11:51:12: to mi prave ten menic napeti delal uplne stejne7 ta kamera, to je divne uplne, to vubec nechapu, nemuze se treba prehrat na slunicku? nic jineho me nenapada...
11:51:12
19.09.2018
Anacron

-> Jarda 14.09.18 20:12:53: Taky se obávám, že to něco takového bude a nerozumí si to s poklesem napětí při startu. Ale proč se po startu zase nerozeběhne, když napětí stoupne. Navíc mi vadí i ta kamera. Občas se nezapne, občas zapne bez problému a občas se zapíná pořád dokola a nakonec asi na 6. pokus naběhne.
11:50:53
19.09.2018
suri

-> Jirik_Tuňák1983: tak buď rád , mňa to ani veľmi nezaujíma
10:37:43
19.09.2018
Jirik_Tuňák1983

-> suri 19.09.18 09:55:40: Já už nic z 99. roku tak 10 let nemám. 3
09:55:40
19.09.2018
suri

-> Jirik_Tuňák1983: Vidíš ja to mám v 2011 ktorá stála zhruba to čo stojí to tvoje z 99roku ... a mám aj webasto , Columbus a iné pičoviny , a DSG
09:13:08
19.09.2018
Jirik_Tuňák1983

-> suri 18.09.18 21:45:55: Tu jsem měl v autě z roku 99. 3
08:51:50
19.09.2018
Jarda

-> Nwkt 19.09.18 08:42:05: jj, taky to mam "jen" vlazne, maticky teda jeste projistotu pretahnu...
08:42:05
19.09.2018
Nwkt

-> Jarda: Já náhodou sáhnul na kabel po tom co auto 4 minuty běželo a neudržel jsem na něm ruku. Teď po zásahu je jenom vlažnej.
-> suri: Hele doma bych to nedělal, spíš bych to zavezl někam kde lisujou oka na kabely normálně
08:13:57
19.09.2018
suri

-> Nwkt: tie oká nevyzerajú zle , by som to ani nechytal , poriadne nekúpiš a nemáš ani ako nalisovať

inak to doťahovanie matičiek je myslím aj v check liste pri prehliadke , aspoň niekedy som to videl , ale sem už veľmi OI nechodia
07:25:01
19.09.2018
Jarda

-> Nwkt 18.09.18 22:11:46: to mas stejne jak ja, akorat ja to mam u jedne pojistky ohorele :) jo ta oka by to taky chtelo, mam je taky zoxidovane, ale nemam na to kleste, premyslel jsem je propajet...
Kde se vlastne nechaji koupit poradna oka? Ja koupul nejaka cinska a to je plisek slabounkej :/
22:11:46
18.09.2018
Nwkt

Dneska čištění a domačkávání kabelů v pojistkovým boxu. Díky Štěpánovi za konzultaci. Časem bude ještě přelisování ok na kabelech
zvětšit Octavia 1,2,3 - obrázek od Nwkt vložen 18.09.2018 22:11:46
22:06:07
18.09.2018
Nwkt

-> Jarda 18.09.18 21:16:10: Dopředu jsem dával z Cupry nebo TTčka a drželo fest
21:45:55
18.09.2018
suri

-> Milan 136: alcantara bol vždy môj sen
zvětšit Octavia 1,2,3 - obrázek od suri vložen 18.09.2018 21:45:55
20:22:52
18.09.2018
Kocvin

-> Jarda: Dej Lemförder 27132 01 a máš to na "věky"..
19:54:12
18.09.2018
StepaNoFUN

-> Jarda: Nepamatuju.
19:47:41
18.09.2018
Jarda

-> StepaNoFUN 18.09.18 19:26:59: super a nepamatujes nahodou znacku?
-> SO545 18.09.18 16:38:32: asi to bude podle vyrobce...
shore jsem nikdy nemeril, ale mel jsem moznost si to nechat nainstalovat na tvrdomer, bohuzel jsem rekl, ze to v praci nepotrebuju a ted uz to taky neni uplne pravda...
19:26:59
18.09.2018
StepaNoFUN

-> Jarda: Dával jsem plný a bez problémů...
16:38:32
18.09.2018
SO545

-> Jarda 18.09.18 09:23:38: mal som plne /predne ramena/ na G4variant tusim audi TT pasuje. Neskutocne to rezonovalo pri nizsich otackach... preto ze to nieje ani nohodou zavodne auto ale hajtra do prace a na nejaky vylet nahodil som povodne pre Tdi a parada... ak chce clovek ticho aby sa ten traktor motor neprenasal do kasne ...inginer co to navrhoval vedel co robi.4
09:23:38
18.09.2018
Jarda

-> suri 18.09.18 08:48:26: jj, ale porad je to jen guma, polyuretan se nevymacka ke strane, kdyz ho extreme pretizis, tak praskne 4 no zkusenosti s tim uz mam :) na octavce myslim, ze bych to pretizit nedokazal...
08:48:26
18.09.2018
suri

-> Jarda: tak si daj plné , neviem , mení sa to bežne a nie je problém , čo je origo neriešim , funguje to a hotovo
08:48:19
18.09.2018
Jarda

-> vhml 18.09.18 08:34:13: jj, dobrej napad, tam dat polyuretan5 ty chci urcite dat i na zadni ramena... Tady uz pri rozjezdu lita LP kolo, jak to klasicky delalo u fava, kdyz byl KO ten v podlaze.
08:34:13
18.09.2018
vhml

-> Jarda 18.09.18 07:48:16: známej dával místo toho zadního tvrdý powerflexy a hrozně si to chválí jak to teď zatáčí, protože to rameno nikam neuhne.
Popř bych dával asi originál, stojí nějaký 4 stovky a na Sharanu už ho mám buď 200t po který je mi známá historie, nebo celejch 350, pokud ho předtím někdo neměnil.
A nebo se nechají dát plný gumovy, z nějaký Cupry, S3 atd.
07:48:16
18.09.2018
Jarda

-> vhml 18.09.18 07:20:32: trochu min, predni kola se maji na nafte foukat o desetinku vic :)
-> suri 18.09.18 07:24:01: jj zadni, prave nevim, co je origo
autodilos.cz/autodily/... /ulozeni-upevneni tak jestli dat lemforder, ale uz i jeden cep lemforder jsem dokazal znicit... A co je ten 8x drazsi pro tezky vykon? 9
upraveno 2x, naposled 18.09.2018 08:03:47
07:24:01
18.09.2018
suri

-> Jarda: zadný ? origo
07:20:32
18.09.2018
vhml

-> Jarda 18.09.18 07:10:44: přitom váží skoro stejně jako 1.8T
07:10:44
18.09.2018
Jarda

Na naftove musim vymenit sb predniho ramene, koukal jsem, ze na tom nic neni, ale jakou dat znacku, aby to vydrzelo ten tezkej motor? Dekuji.
upraveno 1x, naposled 18.09.2018 07:11:32
21:02:26
17.09.2018
palinator

-> Alenka:
Zatuhlá regulace nebude, ta se hejbala když jsem za to tahal podtlakem pusou i šroubovákem to chodilo hladce. Ta hadička mě taky napadla, ale připadalo mi to dost sci-fi. A v částečným zatížení to reguluje docela dobře, že se to drží požadavku. Zkusim ty hadičky nějak proházet.
20:41:19
17.09.2018
Alenka

-> Jarda: muze to byt bud hadicka, ktera vede z N75 na turbo nebo hadicka, ktera privadi do N75 atmosfericky tlak z filtrboxu.
20:38:08
17.09.2018
Jarda

-> Alenka 17.09.18 20:22:36: to myslis hadicku s tenkou - osoupanou stenou? takovou jsem tam taky nasel...
20:22:36
17.09.2018
Alenka

-> palinator: vadny regulacni ventil, zatuhla regulace na turbu nebo rozpadla hadicka, ktera se za provozu chova jako jednocestny ventil.
20:22:31
17.09.2018
Jarda

-> palinator 17.09.18 20:07:43: na naftovej se to ted chova velmi podobne :/ nedavam mu moc sanci, ze by vydrzelo vic, nez pul roku, jak psal saskyn 7
Premyslim, jestli ho nevyndat a dat tam to od kamose, protoze cekat az se zas rozlitne :/ piska to uz pri vyjezdu z parkoviste, dole to moc netahne a stale piska, ve vyssich to jede asi o trochu lip, nez jelo, pri prislapnuti jde kratce modrej z vyfuku. Vpodstate pri jizde neprestava piskat, to stare piskalo lehce, jen kdyz tomu clovek slapl.
upraveno 1x, naposled 17.09.2018 20:36:37
20:11:55
17.09.2018
suri

-> Milan 136: dám na boschoch 600km , štyrikrát horský prechod a aj tak to nie je riadne vyleštené
zvětšit Octavia 1,2,3 - obrázek od suri vložen 17.09.2018 20:11:55
20:07:43
17.09.2018
palinator

VW Caddy 1,9 TDI-PD 77 kW tlačí od 1600 otáček na plnej plyn neustále nad 2560 mbar (snímač tlaku evidentně na hraně rozsahu). S odpojeným podtlakem plní klasicky 960-2000 mbar s rostoucí záteží a otáčkami (2000 mbar plnej plyn a 4000 otáček).
Předpokládám, že je vadnej regulační ventil, ale servisák mi tvrdí, že když odejde ventilek tak turbo tlačí málo.

To turbo musí bejt docela svatý že to vydrží. Při řazení štěká jak vzteklej pes.
upraveno 1x, naposled 17.09.2018 20:08:19
19:28:50
16.09.2018
Jarda

-> Alenka 16.09.18 17:17:25: super5, jsem zvedav na poznatky... 4
17:17:25
16.09.2018
Alenka

-> Jarda: moje 4x4 momentalne jezdi s vymontovanym kardanem, takze FWD only :)
Do zimy bych to rad zprovoznil a potom mozna zacnu zjistovat jak to cele funguje, ale prvni na rade urcite bude nejake primitivni rucni ovladani Haldexu.
14:25:21
16.09.2018
palinator

-> Matthes, záškodník z TechWebu 15.09.18 11:19:16:
Na Toledu mi sériovej Garrett VNT15 píská jak Kirovec, ale píská furt stejně od doby co jsem to koupil, tj. cca 80 tkm. Pravděpodobně je původní (390 tkm).
Na Octě opět sériový GT1749V (najeto 150 tkm) slyšet moc není.
08:41:04
16.09.2018
Jarda

-> Jirik_Tuňák1983 15.09.18 08:29:48: jak pise Alenka4 , jenze, kdyz to ani olej nebralo a jelo pekne, jak mel nekdo vedet, ze se nahle rozleti :/ do nouzaku to neslo za 15tis.km ani jednou...
-> Alenka: clovece, nedokazal by jsi udelat EDS na zadek? :) hardwarove je tam myslim k tomu vse... myslim, ze by to brala tak minimalne polovina majitelu O1 4x4 a Ty ji vlastne taky mas :)
-> Jarda/felda 15.09.18 19:01:04: tady na fakture byl material na repas 5999,- a prace 2499,- a olej PD 999,- tak jem mu ty 3kc nechal :) a rikal, ze mi nezaruci, ze by vydrzelo treba 10let, ale ze s nim nekdo uz jezdi i 3 roky (coz je udaj uplne k nicemu, kdyz neuvede ani km)
upraveno 3x, naposled 16.09.2018 09:23:26
19:01:04
15.09.2018
Jarda/felda

-> palinator 14.09.18 22:11:31: jsou firmy co umí repasy 4 jenže to nestojí 6 ale 9+ 4
12:29:57
15.09.2018
radekp

-> Matthes, záškodník z TechWebu: jako kdybych měl jistotu, že to po repasi najede 60, tak cajk.
-> Jirik_Tuňák1983: právě. U Jtdm jsem to pískání slyšel často. Samozřejmě vždy u jetých kusů, takže nevím, jak vypovídající to je. Zdá se mi, že je hlučnější za studena. U ohřátého motoru prakticky zmizí.
DPF (už) nemám. Ale asi brzy zase bude. Celek táhne moc pěkně. Jiný problém než pískání nezaznamenávám. Teď jsme se vrátili z dovči na Dolní Moravě a po cestě (Bratrušov, kde se jezdí závody do vrchu) a kopec Skřítek to předjíždělo moc pěkně. Jen hlavičky uspaných dětí se kolíbaly zleva doprava 3
-> Alenka: Díky, odpověděl jsi mi na vše, co jsem potřeboval. Pokud se to nebude zhoršovat, nechám to tak...
11:43:00
15.09.2018
Alenka

-> radekp: svuj puvodni prispevek jsem smazal omylem, protoze jsem debil a pak uz se mi nechtelo ho psat znova :)

Hvizdani turba je zpusobeno nevyvahou kompresoroveho nebo turbinoveho kola, pripadne obojiho. Dusledkem nevyvahy jsou vibrace, ktere se nasledne projevuji typickym, postupne se zhorsujicim zvukem.

Pokud turbo jen houka a jink funguje v poradku, neda se zadnymi dostupnymi diagnostickymi metodami zjistit, jak dlouho jeste vydrzi fungovat.
Muze se rozpadnout zitra, za rok, za pet let nebo taky nikdy.
A nektera turba se pro zmenu umi rozletet i bez jakehokoli akustickeho varovani, takze je to opravdu jako vesteni z kristalove koule.

Co se diagnostikovat da jsou nektere zjevne priciny selhani turba - zatuhla regulace a nasledne prefuky, netesny system vedeni vzduchu, prasacky tuning atd.

Pokud mas na svem aute porad originalni turbo, da se udelat repas do stavu noveho, paklize neni mechanicky poskozene turbinove nebo kompresorove kolo.
Vymeni se stredovy uzel, cele se to vycisti, vyvazi, slozi, seridi a mas turbo jako nove.

Vetsina turbodmychadel se vsak na repas dostane ve stavu, kdy jsou mechanicky poskozene nebo uplne KO jako to Jardovo.
A tady zacina problem - jako originalni nahradni dil se toriz da sehnat pouze zmineny stredovy uzel a nic jineho.

Pokud je tedy mechanicky poskozeny kompresor, turbina, housing atd. musi se shanet dily jinde a vyrobit tyto dily v OEM kvalite by stalo vic nez nakup originalniho turba, takze to vyrabi cinani podle buhvijakych vzoru z buhvijakych materialu, s obrovskymi vyrobnimi tolerancemi a kdyz to potom navic slozi nekdo jako mistr Janousek nebo 90% jemu podobnych "repasnich pracovist" v CR, dostanes typicke "repasovane turbo" za 6000,- jehoz primarni a jedinou funkci je(mimo nizke ceny), ze se s autem da aspon nejak jezdit, protoze pri seslapnuti pynu nepadne hned do nouzaku.
upraveno 1x, naposled 15.09.2018 11:45:10
11:27:17
15.09.2018
Jirik_Tuňák1983

-> radekp 15.09.18 11:00:32: Nechal bych udělat před vydáním ještě tlakovou zkoušku. Aby to bylo vůbec turbem. Může být rozlezlý cooler, popř. na výměnu těsnění pod výfukovým nebo sacím potrubím. Máš DPF? Kdy to píská a jak? U JTDm píská více než u jiných aut.
11:19:16
15.09.2018
Matthes, záškodník z TechWebu

Na volvo jsem si turbo nechal repasovat a zatim má najeto asi 60 000 a jezdí, tak nevim jestli to je dobrý už nebo ne. Nechal jsem ho repasovat protože motor žral olej. Nakonec to teda nepomohlo tak jak jsem očekával, protože v prdeli jsou i válce a kroužky... Jen jsem ho namontoval jak přišlo a nic sem nekontroloval, ani nešteloval, tak možná by to stálo za to...

Pak druhá věc to pískání. Někdo si na to stěžuje, ale u některejch motorů (John Deere) nám ty turba pískaj od novoty a není s tim problém. Kámoš mi říkal, že pískání způsobuje nějaká mezírka a teď nevim jestli to je mezi tělem turba a vrtulkou? A že záleží jak se výrobně sejdou díly turba a jak velká vznikne ta mezera - prostě musí mít určitou velikost aby to zrovna pískalo... Máte s tim někdo zkušenost?
11:00:32
15.09.2018
radekp

-> Alenka: nevím proč jsi svůj post smazal. Ale zeptám se, kdyžtak dořešíme přes SZ. Mám AR 159, 1,9Jtdm. Turbo hvízdá od doby, co jsem to koupil a de facto jsem smířený, že se repasuje/koupí nové. Mám ho nechat raději zkontrolovat, dokáže někdo diagnostikovat, jestli není lepší ho rovnou vyměnit? Nechtěl bych jezdit do doby než ho motor nasaje.
Nový Garret stojí okolo 10. Což mi nepříjde hodně.
Ale zaráží mě, že jsou profi firmy, které repas nabízejí, to to turbo opravdu nejsou schopni 100% opravit?

Omlouvám se za OT.
08:29:48
15.09.2018
Jirik_Tuňák1983

08:00:26
15.09.2018
Jarda

-> Jirik_Tuňák1983 15.09.18 03:39:51: kdyz tam vsichni cpou ty cinsky sracky, tak to asi vyjde temer nastejno 4
to jsem ale predtim nevedel, jinak bych vzal to origo starsi turbo od kamose a dal ho tam
03:39:51
15.09.2018
Jirik_Tuňák1983

-> palinator 14.09.18 22:11:31: Ono je taky repas a repas.
22:22:36
14.09.2018
Jarda

Extreme Tyres