-> SO545: už pár rokov nie sú modrolakované ale modré sklo , to sa už nelúpe
ale stoja majland , snáď 5eur kus a svietia žlto ... nech si ich strčí škodovka do prdele-> palinator: www.bbn.sk/z59437-philips
-12v-5w-w2-1x9-5d-w5w-whit
evision-blister-2ks tieto alebo osram halogen , stoja pár korún a pravdupovediac ich mám okrem mojej Octavie asi všade a svietia , resp. žiadnu som nevypálil ... sú biele a bez problémov s chybami žiaroviek a vyhorenými päticami
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator 26.12.19 17:26:03: aj u H4-7 aj u xenonu to vyznam ma...ked stojim na kraji tak necham len obrys...ale to je uz skoro zabudnuta vec...
-> SO545 26.12.19 17:15:42: u xenonů je to jedno navíc semi tam nelíbilo žlutý světýlko když xenon svítí bíle 

-> Jarda/felda:
A u halogenů maj podle tebe nějakej zvláštní význam?
A u halogenů maj podle tebe nějakej zvláštní význam?

-> Jarda/felda 26.12.19 16:47:10: ako nic v zlom ale tie cinske LEDky to je hnus velebnosti...
-> palinator 26.12.19 12:33:28: používám čínský LEDky a přes rok fungujou, u těch xenonů jsou obrysovky asi jenom proto že tam být musí 

-> palinator 26.12.19 13:49:49: fungovali par rokov...vymenil som ich pre olupanie sa...a vyfukal som svetla na G4 a dal zase tie iste...jazdim a svietim denne...
-> SO545:
To by mi zas tak nevadilo, hlavně ať to nějakou chvíli funguje.
To by mi zas tak nevadilo, hlavně ať to nějakou chvíli funguje.
-> Milan 136 26.12.19 12:59:41: origo vydrzi dost len sa po case zasne lupat to modre sfarbenie...
-> Milan 136:
To jsem koukal, ale stojí skoro 100 Kč jedna a na skoda-dily.cz už je neměli skladem. Ty Cool Blue jsou ještě dražší. Ale když nebude zbytí..
To jsem koukal, ale stojí skoro 100 Kč jedna a na skoda-dily.cz už je neměli skladem. Ty Cool Blue jsou ještě dražší. Ale když nebude zbytí..
-> Milan 136: Ty mi vydržely rok a půl denního provozu.
-> palinator 26.12.19 12:33:28: Do xenonů patří origo celoskla s modrou baňkou. Mám dobrou zkušenost s Osram Cool Blue Intense. Ty svítí hezky do bíla k tomu xenonu.
Prosím pěkně - nějakej tip na W5W žárovky? Jde mi o životnost. Nechce se mi furt tahat xenony ven. Pokud by bylo světlo v nějakým studenějším odstínu, bylo by to výhodou, ale nemusej to bejt zas nějaký tuzerský supermodrý, na kterejch je to vidět na první pohled i u zhaslejch světel.
-> SO545: ja už nie , to bola mladícka nerozvážnosť ešte
-> suri 24.12.19 14:28:54: ja lejem spustu penaozi do staych aut a ty do novych...
u mna je nove /od 2000 hore/ auto jedine provozka....ale aj tu sa snazim mat v poriadku...
u mna je nove /od 2000 hore/ auto jedine provozka....ale aj tu sa snazim mat v poriadku...
-> SO545: tak bol to TOUR v holobyte
a má to postupne
väčšie zadné brzdy , kožený paket , spešl poťahy sedačiek , 4x výhrev , 8x senzory , Bolero , soundsystem , HF sadu , za tatru odhlučnenia , svetielka vo dverách z Karoq , 4x okná , 6x airbag , sklápacie zrkadlá , stmievacie všetky tri , 16ky na leto a miliardu vecí čo ma už nenapadne ako stropné svetielka a isté prvky zo starších modelov ... olej menený najprv po 2000km , potom vždy max po 12-14tis km a jeden rok , posledná výmena v júli , odvtedy prejdené 500km ... pred rokom takto po vianociach komplet rozvod - remene , kladky , kladka plocheho remena aj remen , a komplet chladiaca , na jar nove brzdy komplet , nove zimne gumy polaris 5 na nových nalakovanych plechoch , nove letne conti sport2 na hlinikoch a kopa ineho ... pekne auto celkom este
a má to postupne
väčšie zadné brzdy , kožený paket , spešl poťahy sedačiek , 4x výhrev , 8x senzory , Bolero , soundsystem , HF sadu , za tatru odhlučnenia , svetielka vo dverách z Karoq , 4x okná , 6x airbag , sklápacie zrkadlá , stmievacie všetky tri , 16ky na leto a miliardu vecí čo ma už nenapadne ako stropné svetielka a isté prvky zo starších modelov ... olej menený najprv po 2000km , potom vždy max po 12-14tis km a jeden rok , posledná výmena v júli , odvtedy prejdené 500km ... pred rokom takto po vianociach komplet rozvod - remene , kladky , kladka plocheho remena aj remen , a komplet chladiaca , na jar nove brzdy komplet , nove zimne gumy polaris 5 na nových nalakovanych plechoch , nove letne conti sport2 na hlinikoch a kopa ineho ... pekne auto celkom este
-> suri 24.12.19 10:10:43: cize sa inovovalo ??? neskutcne ma tesi ked u nas skladak objednava diely na auto podla etky ...a je nanom tak trochu ina zastavba

-> SO545: to veterán nebude , je to taký bastl že sa to bojím aj niekomu predať , lebo už len pri výmene zadných brzd narazí na problém :D o interiéri a elektrike nehovorím ... a je tam dobrý aj keď odsudzovaný 1,4 16V
-> suri 24.12.19 09:43:56: ako veteran to neplanujes...tak predat.
-> SO545: no už len na jar , a s tou mojou Oct neviem čo , za tento rok som na tom nikde nebol ani ... a do budúcna to vyzerá podobne
-> suri 24.12.19 09:39:14: tak tam aj hodnota je niekde inde...alebo skoro nikde... ako pises osekat a ked najdes plech ktory pojde vyklepat a zachranit tak budes mat stastie...drzim palce.
-> SO545: Prah je na druhej Oct , tá havarijku nemá , akosi ju nechceli ani uzavrieť kedže to v čase kúpe malo 351000km :D tam treba na jar zhodiť nárazník a riešiť obidva zadné blatníky pod ním , kým tam nie je diera , prah najprv osekám z gitu či sa nedá zachrániť
-> suri 24.12.19 09:29:21: ak mas poistku daj si vymenit prah co ta stve a zrus ju....tych 8% co odvedu statu zato stoji...
-> Milan 136: to viem , len ty máš predsa aj trošku inú poisntú hodnotu ako ja ... premýšlam nad tým no ... za posledný rok najazdené 1000km ... cena auta 5tis eur , či sa mi to opaltí platiť ďalej
-> suri 24.12.19 07:51:25: Mám. A byl jsem za něj moc rád 

-> Milan 136: Otázka na teba aj ostatných .. Ty máš havarijnú poistku na Octe ? Mne prišlo bezdôvodné zvýšenie o daň /8%/ z poistenia tak rozmýšľam že je čas to zrušiť
-> StepaNoFUN:
www.kaps-transmissions.co m/news-kaps/newtonmetry_ne jsou_kilowatty_dil_treti-1 000.html
Vidět je to na případu toho Lanceru. Výkon konstantní mezi 3300-5500 ot./min. a proto je téměř jedno, že budeš mít daleko širší skoky jednotlivejch kvaltů - můžeš si dovolit o stupeň "menší" převodovku. Protože výkon je ta klíčová veličina, která po přepočtu přes kvalty uvádí vozidlo do pohybu. Můžeš mít pomaloběžnej diesel s obrovským krouťákem, ale tim, že bude v nízkejch otáčkách, tak ti přepočtem přes kvalty (převodovka hodně rychlá) vyjde malej moment na kolo a pohon tak bude línej.
Samozřejmě hrát roli ve výsledku bude i charakteristika ztrátového výkonu v pohonu a setrvačnost. U těžkýho dieselu někdy zabere rozběh do otáček víc energie, než je potřeba pro samotnej rozjezd vozidla - viz náš dobře známý Zetor 25, kterej má setrvák snad z lodě, protože trvá dlouhejch několik vteřin, než se motor s plnou dávkou nafty roztočí do jmenovitejch otáček. Je pravda, že pak ten setrvák klidně svou setrvačností dokáže vyrvat ze země pařez, aniž by se motor zastavil.
www.kaps-transmissions.co m/news-kaps/newtonmetry_ne jsou_kilowatty_dil_treti-1 000.html
Vidět je to na případu toho Lanceru. Výkon konstantní mezi 3300-5500 ot./min. a proto je téměř jedno, že budeš mít daleko širší skoky jednotlivejch kvaltů - můžeš si dovolit o stupeň "menší" převodovku. Protože výkon je ta klíčová veličina, která po přepočtu přes kvalty uvádí vozidlo do pohybu. Můžeš mít pomaloběžnej diesel s obrovským krouťákem, ale tim, že bude v nízkejch otáčkách, tak ti přepočtem přes kvalty (převodovka hodně rychlá) vyjde malej moment na kolo a pohon tak bude línej.
Samozřejmě hrát roli ve výsledku bude i charakteristika ztrátového výkonu v pohonu a setrvačnost. U těžkýho dieselu někdy zabere rozběh do otáček víc energie, než je potřeba pro samotnej rozjezd vozidla - viz náš dobře známý Zetor 25, kterej má setrvák snad z lodě, protože trvá dlouhejch několik vteřin, než se motor s plnou dávkou nafty roztočí do jmenovitejch otáček. Je pravda, že pak ten setrvák klidně svou setrvačností dokáže vyrvat ze země pařez, aniž by se motor zastavil.

-> palinator 23.12.19 16:38:34: Za hranici max. kroutaku a blbe odstupnovana prevodovka?
-> Alenka 23.12.19 15:00:47:
"Když si člověk vypočítá krouťák na kole na jednotlivé kvalty, tak to kolikrát podřadí do tak vysokých otáček, že vzhledem k průběhu Nm motoru to má s nižším kvaltem na kole míň Nm než na vyšší kvalt při nižšších otáčkách"
To by muselo znamenat, že to podřadí až daleko za hranici maximálního výkonu ne?
"Když si člověk vypočítá krouťák na kole na jednotlivé kvalty, tak to kolikrát podřadí do tak vysokých otáček, že vzhledem k průběhu Nm motoru to má s nižším kvaltem na kole míň Nm než na vyšší kvalt při nižšších otáčkách"
To by muselo znamenat, že to podřadí až daleko za hranici maximálního výkonu ne?
-> saskyn2 23.12.19 14:54:35: To že převodovka řadí idiotsky fakt není dané motorem. I s malorážkou může automat fungovat v pohodě.
-> Alenka: táto suchá 7 mi príde ešte celkom fajn ale mokré 6 katastrofa , či v 3,6, či v nafte
-> suri: DSG když je někdo shnilej řadit, tak proč ne, ale v sérii se s tim fakt nedá jezdit.
Viz jak říkáš, podřazování na kick down - to nedává smysl ani subjektivně ani objektivně.
Když si člověk vypočítá krouťák na kole na jednotlivé kvalty, tak to kolikrát podřadí do tak vysokých otáček, že vzhledem k průběhu Nm motoru to má s nižším kvaltem na kole míň Nm než na vyšší kvalt při nižšších otáčkách, takže v konečném důsledku to míň zatáhne a ještě se ztratí čas řazením na vyšší kvalt.
O tom, že řidič to subjektivně vnímá jako jeden velký clusterfuck, ani nemluvím.
-> saskyn2: jakou má za motorizaci v tom Scoutu?
Mám zkušenost s 1.0tsi a 1.8 + 2.0tsi a přijde mi to všechno na jedno brdo.
Viz jak říkáš, podřazování na kick down - to nedává smysl ani subjektivně ani objektivně.
Když si člověk vypočítá krouťák na kole na jednotlivé kvalty, tak to kolikrát podřadí do tak vysokých otáček, že vzhledem k průběhu Nm motoru to má s nižším kvaltem na kole míň Nm než na vyšší kvalt při nižšších otáčkách, takže v konečném důsledku to míň zatáhne a ještě se ztratí čas řazením na vyšší kvalt.
O tom, že řidič to subjektivně vnímá jako jeden velký clusterfuck, ani nemluvím.
-> saskyn2: jakou má za motorizaci v tom Scoutu?
Mám zkušenost s 1.0tsi a 1.8 + 2.0tsi a přijde mi to všechno na jedno brdo.
-> Nwkt: Tak v těhle malorážkách je to dané hlavně motorem, ne převodovkou, navíc je tam suchá DQ200, ty jsou všeobecně peklo. Ale klasický 1.8tsi s tím funguje fakt dobře.
-> saskyn2: Zkus to v Rapidu, 1,0 nebo 1,2 to je přesně co popisuje ....
-> Alenka: To asi jezdíš v něčem divným, já jsem vždycky v šoku z těch nových dsg jak to strašně rychle reaguje oproti mému veteránu. Konkrétně moje pani má trojkovou skautku a nerad to říkám, ale oproti mému passatu je to nebe a dudy.
-> Alenka: tak DSG je samo o sebe hovadina , ale tu to tak bolo a tak sa to kúpillo ... zvyknúť sa na to dá a aspoň to neduní pri tých 1200otáčkach
skôr sa čudujem , tu pod plynom v 80 to dá vždy štvorku , pritom tá blbá 3,6 Superb dával trojku , prípadne okolo 65-70 aj dvojku čo znamenalo len to že ťa najprv zabrzdilo dozadu , skočilo k obmedzovaču , dalo trojku a zrýchľovalo ... jedine motor zachránil kiksy tej prevodovky
skôr sa čudujem , tu pod plynom v 80 to dá vždy štvorku , pritom tá blbá 3,6 Superb dával trojku , prípadne okolo 65-70 aj dvojku čo znamenalo len to že ťa najprv zabrzdilo dozadu , skočilo k obmedzovaču , dalo trojku a zrýchľovalo ... jedine motor zachránil kiksy tej prevodovky
To chce pošolíchat SW
Se divím, že lidi ty sériové DSG tak v klidu snáší.
Vždy když jedu v nějakém novém TSI, tak rostu z toho jak mi to tam v šedesáti naskládá šestku, motor točí 1200 a jakmile potřebuju trochu zrychlit, tak se po přidání plynu dvě vteřiny nic neděje, najednou zběsile podřadí o dva kvalty a já málem najedu do kufru auta předemnou.
A "S" je to samé ale na opačnou stranu.
To je zas jak když řídí ženská s čerstvým řidičákem, co se bojí řadit

Se divím, že lidi ty sériové DSG tak v klidu snáší.
Vždy když jedu v nějakém novém TSI, tak rostu z toho jak mi to tam v šedesáti naskládá šestku, motor točí 1200 a jakmile potřebuju trochu zrychlit, tak se po přidání plynu dvě vteřiny nic neděje, najednou zběsile podřadí o dva kvalty a já málem najedu do kufru auta předemnou.
A "S" je to samé ale na opačnou stranu.
To je zas jak když řídí ženská s čerstvým řidičákem, co se bojí řadit

-> Jumbo: ja mám jedno DSG ale 1,8TSI a tam tie nízke otáčky nepoznať na chode motora takže mi to nevadí
-> suri: no ja s tim nejezdim...
-> Jumbo: to si sám naučíš kolenovrtskou jazdou
-> suri: nechcu aby si sedalo, ted radi lip...
Konecne tam nehaze 5ku na 50ce, ale az na 55...

-> Jumbo 22.12.19 21:39:18: Je možný, že se vymazaly adaptační hodnoty. I na motoru.
-> Jumbo: to si sadne
Je mozne ze po odpojeni baterky radi DSG jinak, nebo si jenom neco namlouvam?
-> Nwkt 21.12.19 21:50:07: Je, nejde vymazat! 

-> Jumbo: No ona to není závada 

-> Jumbo 21.12.19 16:53:32: Však jo, stačí se s tím rozjet, zatočit a je to.
-> Milan 136: po rozjeti se ta zavada sama opravila a bylo to v pohode, ted s nimpojedeme, tak uvidim, jestli se rozne zase...
-> Jumbo 21.12.19 14:00:37: Musí se nastavit G85. To je běžné po odpojení aku. Je to lehce opravitelný ne?
-> Jumbo: klasika , posledne som riešil kompletne vyhorený ebox ...
alebo topka závada je totálne zhnitá redukcia na ťažnom plná vody a vyskratované cany s takými chybami čo som ešte nevidel ...
alebo topka závada je totálne zhnitá redukcia na ťažnom plná vody a vyskratované cany s takými chybami čo som ešte nevidel ...