Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 8101 až 8150) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:56:31
20.12.2019
saskyn2
Jo nějaké eboxy mám, ale nevím jestli bude stejný. Možná bych našel i nějaký olámaný na díly kdyby bylo třeba.
21:50:40
20.12.2019
Nwkt
-> Jumbo: Zeptej se saskyna, jestli nemá nějakej ebox, pokud to je shodný s passatem
07:31:54
20.12.2019
Jumbo
-> Nwkt: jj
21:20:25
19.12.2019
MATTESS
-> Milan 136: aha, tam jsem nekoukal 4
20:44:41
19.12.2019
Milan 136
-> MATTESS 19.12.19 20:09:10: Ale když si pak namačkáš na rádiu CAR, tak tam pod tím vykřičníkem to bude hlásit dál.
20:09:10
19.12.2019
MATTESS
Jak tu byla debata o hlášce o výměně baterie v klíčku - dnes mi naskočila1 (sic ne u Octavie). Skoro by mohla být zobrazena o něco delší dobu
19:42:46
19.12.2019
Nwkt
-> Jumbo 19.12.19 06:53:04: Pojistka v motoru?
09:09:30
19.12.2019
Mr._Nosferatu
-> Jarda: -> Milan 136: za ty peníze by tam ani normální člověk nešel, když nabízejí plat nižší než prodavačce v obchodě.



prace.kurzy.cz/urad-prace /.../d-r-u-p-o-l-vyrobni-d ruzstvo-21401-firma
upraveno 1x, naposled 19.12.2019 09:12:01
09:05:07
19.12.2019
Milan 136
09:04:32
19.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu 19.12.19 09:01:22: vis co v autorizakach pracuje hovad? Si myslis, ze jsou vsichni jak Milan nebo suri?3

Kdyz jsou schopni vzit flexou buben, ne ze bych to taky neudelal, ale fakt opatrne jen hranku, aby sel sundavat a v autorizaku poskakal brzdnou plochu :/
upraveno 1x, naposled 19.12.2019 09:07:24
09:01:22
19.12.2019
Mr._Nosferatu
-> Milan 136: zajímavý, i v autorizáku jsem zažil že je zvedaly za prahy.
09:01:05
19.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 19.12.19 08:58:31: diky Milane, to si hned vytisknu a budu vozit s sebou1
08:58:31
19.12.2019
Milan 136
-> Mr._Nosferatu 19.12.19 08:14:57: Od tý doby, co to vyjelo z fabriky a je to napsaný v DP.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 19.12.2019 08:58:31
08:56:57
19.12.2019
Milan 136
-> Jumbo 19.12.19 06:53:04: Odpojíš baterku a vyndáš ho. Nic na tom není.

Z čelní strany odšroubuješ ty kabely k pojistkám a pak povolíš torx 30 uprostřed boxu a je tvůj. Pak si vyfoť osazení, vše z něj vytahej, jsou tam pak malý torxy a otevřeš ho. A přendáš si ty piny z jiného volného místa, kde není osazená pojistka. Novej ne něco kolem 4 tisíc.
08:52:05
19.12.2019
Mr._Nosferatu
-> palinator:

-> Jarda:



Takže vyměnit a je po problému 3
08:47:59
19.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jumbo 19.12.19 08:24:46: odpoj baterky Ti vymaze readiness, ale nekdy to nemusi byt na skodu.. 1.8t mi po odpojeni baterky funguje normslne, narozdil od tech debilnich 1.6 aee



-> Mr._Nosferatu 19.12.19 08:14:57: viz. Palinator
08:37:07
19.12.2019
palinator
-> Mr._Nosferatu:

Od tý doby co se ty místa pro ten kapesní tovární hever u jedničkový Octávky bortěj už když se na ně jen špatně podíváš.
08:24:46
19.12.2019
Jumbo
-> suri: Nebyl jsem si jistý, díky za info. Neznám tyhle "moderní" stroje, nebude na mě pak řvát hromada chyb, když budu něco s tím EBOXem dělat? Musím asi i odpojit baterku, že?
08:14:57
19.12.2019
Mr._Nosferatu
-> Jarda:



Není teda lepší přivést kola v kufru, než se s nima hádat a zvednou a vyměnit je sám doma ?



Jinak, od kdy nejsou prahy zvedací místa?
08:00:15
19.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.12.19 07:45:04: proto ja se snazim auto radeji nedavat z ruky, staci, ze mi v pneuservisu zvednou auto za prahy nebo za poslahu, uz jsem to nevydrzel a zvedaci mista natrel zlutym alkytonem a nedavno mi i tak jeden pneuservisak rekl, ze to hledat nebude, tak snad budu muset nejakou reflexni fosforeskujici barvu nebo uz nevim...8
07:45:26
19.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jumbo 19.12.19 06:53:04: me to udelala ppjistka klimy, rozebral jsem vycistil jemnym smirkem, radne napruzil, potrel grafitovou vazelinou a rok a pul no problem4
07:45:04
19.12.2019
suri
-> Jumbo: už kedysi ti Milan písal že sa ten EBOX dá rozobrať a na to miesto osadiť "nožičky" z inej voľnej poistky ... nový EBOX je pomerne drahá vec , keď vyhorí načisto nevyhneš sa tomu , takže to chce riešiť -> Jarda: ono nie všetko je len o technológiách , len každý špekuluje až sa prešpekuluje do štádia že sa v tom vrtalo 10 ľudí a nikto iný sa tomu venovať nechce ... mám tu tiež také autá kde sa mi nechce riešiť predošlé chyby a potom počuť plakanie o cene ...
07:37:13
19.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 18.12.19 19:53:10: presne jsi napsal, proc nesnasim nova auta, nikdy nechci nic technologicky slozitejsiho nez tu moji o13 ona vlastne je slozitejsi, nez jsem si puvodne myslel7

V praci mame 1 automechanika (urednik ktery hlida servisni intervaly ) a jednoho opravare silnicnich vozidel na 200 aut :) no ani do zhavicek se jim nechce, pry az to zas nekde nebudu moct nastartovat, tak at to tam vrazim do servisu :)
upraveno 1x, naposled 19.12.2019 07:39:37
06:53:04
19.12.2019
Jumbo
Dotaz. Yeti, 2,0 TDi, pojistka 16 (ta na hromadu ruznych svetel co rada oodchazi). 2x se vypalila, dneska rano zene blikla, tak jsem se dival a u jedne nozky byl uz trochu vyhraty plast, takze by to chtelo s tim neco delat. Je nejake rozumne domaci reseni, nebo se na to mam vykaslat a odvezt to do servisu? Respektive co tam je ta hlavni zavada? Tipnul bych to na vymackanou svorku pro pojistku, ale pres horni plast se na ni asi nedostanu, taze vytahat vsechny pojistky, sundat ten horni plast a prehnout konektory? Nebo je na to i nejaky figl, kdy by to slo jednoduseji?
22:31:54
18.12.2019
dragon_cb_cz
-> Shader 18.12.19 20:39:26: Regenerace DPF probíhá kdykoliv teplota v DPF překročí +- 550°C.
22:12:40
18.12.2019
Milan 136
To mu dělá po každý jízdě? Normálně to udělá přerušená regenerace.
22:11:23
18.12.2019
SO545
-> StepaNoFUN 18.12.19 21:58:49: to som riesil ako prve... aspon ako prve ma to napadlo...v lete dost caste ale teraz...
21:58:49
18.12.2019
StepaNoFUN
-> SO545: Asi blbost - ale kdyz ne regenerace, tak aktivovana klima treba kvuli odmlzeni okna? I ta pousti vetraky. Ale je fakt, ze by se pri klime mely po vypnuti zapalovani hned vypnout.
21:41:36
18.12.2019
SO545
-> 11mAjA11 18.12.19 21:34:55: nie , je to automat a regeneracie nebezi... volnobeh normal ...radi normal ...len ho vypnes a zostanu bezat vetraky... je to kamarat /aut ma dost a ja ho teraz na servis uz neberiem to by ma elektrikar ubil predlzovackou...
21:34:55
18.12.2019
11mAjA11
A nebezi (dobiha), nahodou regenerace kdyz bezi ty vetraky ??
21:31:54
18.12.2019
SO545
som sice v topicu k O ale je tu dsot manikov co vedia...



Kodiaq RS najazdene 15000km diagnostika OK auto OK

ak urobim kratku jazdu cca 1-3km a vypnem ho zostanu bezat vetraky chladica asi 2-4min a vypnu sa

ak spravim viac /zohrejem ho ...ticho po pesinke.... plecka tdickova...
upraveno 2x, naposled 18.12.2019 21:32:30
21:26:13
18.12.2019
m8rinek
-> Shader: to byl můj problém, auto normálně jelo, na volnoběh trochu zakopávalo a smrdělo jako bolavá noha.... Následné poškození DPF je možná, ale teď prostě nepoběžim a nenasypu 22tkč do výměny DPF(18tkč díl +4tkč výměna v autorizaku)...
upraveno 1x, naposled 18.12.2019 21:26:47
21:13:48
18.12.2019
Shader
-> m8rinek: V čem spočívá ta zrada u těch vstřiků v souvislosti s DPF? Protože samotný motor šlape jak hodinky.
21:09:13
18.12.2019
m8rinek
-> Jarda/felda: když Ti pět lidí řekně DPF a oni to jsou v první řadě vstřiky, tak taky ne tak docela...
20:58:32
18.12.2019
Jarda/felda
-> m8rinek 18.12.19 20:43:19: ale ono je to sice drahý řešení ale vy výsledku to je nejlevnější řešení 1
20:43:19
18.12.2019
m8rinek
tak ono když nový DPF ve škodovce stojí 18tkč + výměna (bez ní člověk nedosáhne na slevu), tak hned každej běží a nový DPF koupí :D
20:39:26
18.12.2019
Shader
-> Milan 136: Začíná se z toho stávat noční můra!



Při jaké teplotě v DPF se spouští regenerace, respektive na jakých hodnotách závisí samotné spuštění regenerace?
20:23:08
18.12.2019
suri
-> Milan 136: -> Milan 136: najlepšie ako takéto môže skončiť je to že to v tej diere blafne niekde v tráve a zhorí to nakomplet ... inak sa tieto rozjebané vraky len predávajú pod rukou a trápenie jedného sa prehadzuje na nového majiteľa a nemá to zvonca konca ... mám tu pár takých adeptov kde sa proste neoplatí už čokoľvek riešiť pretože na tých autách nie je nič dobré ... ani podvozok , ani brzdy , ani motor , ani prevodovka a ani zasklenie ... smutný stav ale pár ich tu takých mám... čo vezmeš do ruky to je napiču... preto ešte vravím zlatá moja 1,8 čo má 380 000km a normálny servis ...
20:21:41
18.12.2019
MVM
20:15:41
18.12.2019
Milan 136
-> Shader 18.12.19 19:56:56: Tak případný špatný plnící tlak taky zrovna regeneraci moc nepomůže...

Pro nic za nic to tam neskočilo.

Ale posledně stejná zavada skákala kolegovi na Sharanu, podtlak OK, dóza nastavená na mV správně a stejně to tam vyskakovalo a auto nemělo tah. A zjistil se pak napůl rozpadlej dpf. Dal se novej, auto má tah a je to ok.



Kolegové ma vw řešili teď něco podobnýho na Touranu BMM. Pán to koupil, po nějaký době jel na STK a vyhodili ho z emisí, že je vykuchanej DPF. Ředitelovo známej ještě k tomu. Jelikož měli DPF prázdnej, tak nemohli použít x díl za zvýhodněnou cenu a dali tam nějakýho Poláka a za boha to auto nejde zregenerovat. Všechny čidla teploty nový, odchylka nová, sw zkontrolovaný... Regenerace se spustí, teploty se zvednou, auto začalo hrozně hulit a nedokončí se to...

Nakonec se jim snad údajně nějak podařil vyreklamovat a zase tam dočasně vrátili ten kuchlej. Ale to auto se občas prý snaží regenerovat a hulí jako kráva, jak to tam pere naftu do tý díry 3 vůbec nevím, jak to nakonec dopadlo.
20:09:08
18.12.2019
suri
-> Shader: bude kat/dpf KO
20:00:16
18.12.2019
Shader
-> suri: V to máš pravdu, souhlasím.
19:56:56
18.12.2019
Shader
-> Milan 136: Popravdě nevím, po smazání se už neobjevila.



-> Alenka: To je ten kámen úrazu. Tu regeneraci nejde provést! Po spuštění se regenerace ukončí v důsledku nedosažení teploty v DPF.
19:53:10
18.12.2019
suri
-> Shader: v autách kde sa už sto ludí vrtalo tak to nikdy nikto riešiť nechce alebo nebude ... alebo to vezme do parády niekto kto má auto na porovnávanie a kopu skúseností ... ale aby výsledná cena sa nerovnala cene auta , na to pozor ...



posledný takýto motor čo poznám sa riešili vačky , nové zdvihátka , kompresia , vstreky , sedlá v hlave , klapky v saní , egr , turbo a milion ďalších vecí ... potom sa to nejak dalo do stavu funkčnosti aspoň tak že to jazdí ale stojí to za prd celé ... aj výkonovo aj celkovo



tie diely stoja za riť , celé repasované DPF , celé repasované vstreky aj turbá , problémy za problémom večne a človek skončí v tom začarovanom kruhu kedy si povie že toto neriešim veď je to po repase ...
19:48:36
18.12.2019
Shader
-> suri: Nevím zda byl nový nebo vyčištěný. Vůz měl v rukou pán, který je tady u nás odborníkem ve svém oboru (motory TDI). Sám přiznal, že s něčím takovým se ještě nesetkal. Když se pak člověk u ostatních mechaniků zmíní o tom, že vůz byl u pána Szklorze, a že on s tím nehul, je po debatě.3
19:41:49
18.12.2019
Alenka
-> Shader: viz suri, jeste jsem nevidel aby cistene DPF fungovalo.

Ale urcite se nepokazi nic tim, kdyz se vyvola servisni regenerace, necha dobehnout az do konce a potom se naloguje protilak ve vyfuku pri plnem zatizeni 1000-4500 otacek.
19:41:48
18.12.2019
Milan 136
A co ta zavada hned pod touhle? Co ta regulace turba?
19:37:19
18.12.2019
suri
-> Shader: dva staré ? ja som ešte fungujúce vyčistené DPF nevidel , furt len oddialenie problému o pár km ... ale sú ľudia čo sa za to bijú do prs
19:33:17
18.12.2019
Shader
-> suri: Tak hned ho měnit nebudu, když jsem za něj zaplatil. Ale to je jedno, důležité je, že se na voze zkoušely dva filtry a u obou porucha.
19:29:51
18.12.2019
suri
-> Shader: tak ho vymeň za nové origo , po tých sto rokoch trápenia
Extreme Tyres