Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 14251 až 14300) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
11:35:04
21.02.2018
Bukaj
-> Nwkt: Jo, to Synyho jo, ale Dragon reagoval na Suriho odkaz4
11:32:49
21.02.2018
Nwkt
-> Bukaj: To Synyho je vytahovací
11:30:49
21.02.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Ale ono není vytahovací, jen je inteligentně vyřešeno spojení s "objímkou proti ztracení"3
11:30:41
21.02.2018
saskyn2
-> suri: Díky4 Koukal jsem asi 100 Kč
11:22:24
21.02.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Aha, to z té -> suri 20.02.18 20:23:22: fotky nebylo poznat, že je to taky vytahovací... V tomhle mi celkem vyhovuje řešení u 9,5, kde jde hrdlo skrz podběh nahoře a max pobryndám ten, ale většinou nic... naštěstí to moc často neřeším, těch 7 litrů nebo kolik docela vydrží.
11:19:16
21.02.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz 21.02.18 11:14:57: Má pant, takže se víčko za čas neukroutí z objímky a po otevření drží v určené poloze a nepřekáží při nalévání. Ale koncern má nalévací hrdla obecně na pohodu - pro ty, kteří zažili Fiat, Francouze a Fšecky podobný Fíčoviny...3
11:16:00
21.02.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Nepobrindáš při nalejvání půl auta
11:14:57
21.02.2018
dragon_cb_cz
-> suri: -> saskyn2: -> Syny: Asi jsem natvrdlej, ale co že je na tom víčku tak speciální? 41
08:50:39
21.02.2018
suri
-> Syny: dizajn rozhoduje
08:48:26
21.02.2018
Syny
-> suri: Tak vypada nevypada - z venku to videt neni a je to prakticky :)
08:41:15
21.02.2018
suri
-> Syny: to vyzerá hrozne -> Nwkt: tu veľmi nie je kde, ak mám 5l bandasku tak to zložím úplne -> saskyn2: 4M0955267 AUDI
07:03:42
21.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 21.02.18 06:53:25: To bych potreboval na nalejvani oleje, jednou jsem tak polil svody, ze jsem se pak lekl, ze mi hori auto :)
06:53:25
21.02.2018
Syny
-> suri: Ja mam todle a to je supr :) Vysunes to jako trychtyr a to vicko se te nikde neplete :)

www.aci.sk/9981001q-sklad aci-nalevaci-trychtyr-ostr ikovacu-s-uzaverem-origina l_d191276.html
upraveno 1x, naposled 21.02.2018 06:55:48
06:08:21
21.02.2018
Jarda - zrušená registrace
Trochu to patri sem :) dnes jdeme na prednasku Octavkou kolem sveta, bude to v Polne5
23:18:33
20.02.2018
saskyn2
-> suri 20.02.18 20:23:22: tvl pecka3 co to má za číslo?
22:46:42
20.02.2018
palinator
-> Kocvin:
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával. 4
22:23:05
20.02.2018
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 20.02.18 14:18:42: Zrovna dneska jsem takovou S80 V8 potkal, dokonce i v téhle zlaté metle.. Nemusel by to být vůbec špatný kočár.. 5
22:17:32
20.02.2018
Nwkt
-> suri: Já to vždycky zahnu pod rantl blatníku třeba 3
20:23:22
20.02.2018
suri
-> Milan 136: taková blbost
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 20.02.2018 20:23:22
17:37:55
20.02.2018
suri
-> Milan 136: jj presne to idem vyrobiť
17:34:08
20.02.2018
Milan 136
-> suri 20.02.18 14:42:02: kouknu. Google mi našel tohle3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 20.02.2018 17:34:08
15:44:19
20.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 20.02.18 14:24:31: To sice ano, ale musí být pak u příčné zástavby docela kompaktní převodovka a i tak je ten motor navzdory menší délce prostorově dost objemnej.
14:53:52
20.02.2018
darklord
-> vhml: tak motor pozdlzne za zadnou napravou je uplne cele zle :) to tu vsetci hadam az na tomasa a castrola vedia 3 a prave ten motor spravne ulozeny az za prednou napravou v pripade FR dizajnu je to prave orechove co sa jazdnych vlastnosti aj prakticnosti tyka
14:42:02
20.02.2018
suri
-> Milan 136: mrkni mi či máte prípravky MP3-418 /VW 681/ a T10037

ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
14:41:57
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> vhml: 47 40
14:40:29
20.02.2018
vhml
-> darklord 20.02.18 14:24:31: ne že by motor na podýl za zadní nápravou byla nějaká větší výhra 3

Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 14:44:40
14:39:52
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> darklord: Zas tak velkej motor to není (ani ne 3 litry) a jízdní vlastnosti té S80 mě zásadně neurážely - ten motor je na tak velký auto dost chcíplej (147kW, navíc atmosférickejch), takže o nějaké ostré jízdě stejně nemohla být řeč 3 Ale pohodlný to bylo až běda...
14:24:31
20.02.2018
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: V8 bokom som videl, ale to ma dlzku 4 valca, to mi nepride nijak zaujimave. Ale sranda ako niekto montuje tieto velke motory pred prednu napravu, to musi mat potom jazdne vlastnosti vystrelenej sekery
14:23:59
20.02.2018
U-Geen
-> darklord: VR6? :)
14:23:14
20.02.2018
darklord
-> dragon_cb_cz: fuha, tak toto je sialene :)
14:18:42
20.02.2018
Jirik_Tuňák1983
Dobrý vodpolodne, uměli do S80 a XC90 i V8 4.4 napříč.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 20.02.2018 14:18:42
13:21:24
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> darklord: Volvo to tak dělá, kolega to měl v S80.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od dragon_cb_cz vložen 20.02.2018 13:21:24
12:58:56
20.02.2018
darklord
-> dragon_cb_cz: 5V viem ze je minimalne vo fiatoch, ale 6V som este hodeny bokom asi nazivo nevidel...
12:58:18
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> darklord 20.02.18 12:52:26: Tak jsou i auta, kde je řaďák bokem, že jo 4
12:54:10
20.02.2018
suri
-> darklord: ako čisto obchodné označenie to V6 je , inak to samozrejme nie je plnohodnotné ani V ani R6 , preto si vymysleli ten názor VR6 ktorý sa nikde neuvádza ...
12:53:08
20.02.2018
suri
-> bouchy: VR6-> minno: Výfukov je toľko koľko sa na každú radu valcov patrí ... kardan ide vrchom nad výfukom , tu máš ilustračné foto kde vidno pekne hardyspojku a kardan smerom dopredu -> palinator: ono ten olej som asi trošku prestrelil , už ho mám dlhšie a nepamätám si presné ceny , aj tak je dosť možné že ak ešte nejaká výmena bude tak tam dám Castrol , nie kvôli cene ale kvôli tomu že ho viem 100% od zdroja , prípadne OE olej v sivej flaši G052167M2 , tam je aspoň záruka ... tento mobil je od dodávateľa a tam sú pochybnosti vždy
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 20.02.2018 12:53:08
12:52:26
20.02.2018
darklord
-> dragon_cb_cz: podla mna to neni V6 ked to nema dve hlavy 3 a R6 to tiez neni kedze zrejme by nedavali motor bokom 3
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 12:55:43
12:50:17
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No a hlavně je to naprosto zanedbatelná položka v celkovým kontextu nákupu a provozu tý V6...
10:32:51
20.02.2018
saskyn2
-> palinator: Tak jasně že na oleji do motoru se dá něco ušetřit. Ale z toho seznamu co tady psal suri je to pomalu ta nejlevnější položka. A když to všechno nasčítáš tak se na těch 12 dostaneš jak nic i když nebudeš dávat vše origo.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
10:26:18
20.02.2018
bouchy
-> palinator: Jenže olej nežeroucí motory jsou v pravý části gaussovky, tam někde před koncem: cs.wikipedia.org/wiki/Nor m%C3%A1ln%C3%AD_rozd%C4%9B len%C3%AD
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)40 40
-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 10:26:50
09:49:39
20.02.2018
palinator
-> Syny 20.02.18 07:12:10:
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l

Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.

P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni? 1 Tim neřikám, že do aut s DPF low-saps oleje neleju.4
09:42:41
20.02.2018
minno
-> Milan 136: len som srandoval s tým HTP.
09:30:13
20.02.2018
Milan 136
-> minno 20.02.18 09:28:07: dve htp ne, tohle ma jednu hlavu 4
Kardan je ve stinu nad vyfukem.
A vyfuk se potom zase rozdvojuje
09:28:07
20.02.2018
minno
-> Nwkt: V6 = 2x HTP v jednom aute?3
-> darklord: No veď práve, asi blbé fotky a robí sa tam tieň nad výfukom, že to nie je vidieť.
09:21:10
20.02.2018
darklord
-> minno: vyfukov je tam prave malo (kedze sa spajaju do jedneho co je imho blbost), a kardan ide nad vyfukmi, ako na skoro kazdom aute
09:16:37
20.02.2018
Nwkt
-> minno: Však V6 1
09:06:46
20.02.2018
minno
-> suri 19.02.18 20:55:41: Nie je tam tých "výfukov" nejako moc? 1

Kadiaľ je vedený kardan na zadný náhon? Keď píšeš o zadnom diferáku.
07:38:29
20.02.2018
bouchy
-> Syny: Jo, musej to bejt "nízkosulfátový oleje" (lowSAPS) (aka po spálení zbyde míň sulf. popela) - ta síra v oleji (vždy trošku unikne a spálí se) má totiž vliv na životnost DPF. O nevýhodách lowSAPS např. zde:
www.znackoveoleje.cz/Souc asny-trend-vyroby-oleju-a5 _11.htm
07:12:10
20.02.2018
Syny
-> palinator: Prinos je ten, ze dodrzis specifikaci vyrobce kvuli X vecem v motoru. Tydle motory uz nejsou 120tky, kam jsi nalil neco co tece a maze a mel jsi pokoj do doby, nez to motor vsecko sezral :)

Co vim, tak treba nafty s DPF maj taky svou specifikaci oleje, prave kvuli DPF (pokud se pletu, tak mi nekdo opravte). Netreba domyslet, co se stane, kdyz si nekdo takovy auto koupi a pak si rekne, ze tam prece nebude lejt ten drahej olej a naleje si tam nejakej levnej Mogul 5W40. Pak zacinaj prave ty story o DPF co odchazej kazdou chvili, vydrzej hovno a podobne...
upraveno 3x, naposled 20.02.2018 10:22:24
Extreme Tyres