skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Výmena oleja v haldexe + filter + vyčistené čerpadlo , výmena motorového oleja , výmena oleja v prednom diferáku , v DSG s filtrom , výmena chladiacej , brzdovej kvapaliny , výmena sviečok , vzduchového filtra , olej v zadnom diferáku nemenený - tečie LZ gufero , o servise kde to bolo predtým a kupoval som to s tým že "všechno je udeláno pane" si nerobím veľké ilúzie
-> U-Geen: Njn , uvidíme ako toto skončí , tiež som chcel inú farbu ale priplatiť 4tis eur za to som považoval za moc
-> U-Geen: -> suri: po koupi uz lepsi na to nekoukat :)
-> suri 19.02.18 08:16:36: to neni o spechu, ja auto vybiral tak rok (ono fakt nic neni) a po tydnu od koupe se objevilo lepsi :))
-> suri: Děkuji za rady.
-> Jakub Vedral: stačí 5 a vieš na čom si ... aj tak ťa výmena neminie ...
Taky tipuju egr. Postup jako suri
-> suri: Jestli se mi to opět stane než to opravím, tak to vyzkouším. Děkuji za radu, určitě by to pomohlo. Jen do auta přihodím imbusy,
-> Jakub Vedral: úplne najjednoduchšie na KO EGR , ak to neštartuje , je zobrať 5 imbus , povoliť objímku na trubke od EGR čo ide do sania a hodiť ju trošku bokom a naštartovať ...
-> Syny: Co jsem zkoumal na netu, tak jsem našel, že se jedná o EGR s elektrickým ovládáním. Tím, že se zanese se spálí elektrické komponenty EGEru. Už jsem několikrát zvažoval koupi nového, ale vždy jsem se bál, abych doma neměl těžítko za 9500Kč.
-> Nwkt: Pokusím se někoho s diagnostikou sehnat a uvidíme.
Může s tím souviset i to ztrácení výkonu v nízkých otáčkách?
Může s tím souviset i to ztrácení výkonu v nízkých otáčkách?
-> Nwkt: I u ty 1,6ky?
-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
-> Jakub Vedral: Ale u CRka má běžet až při běhu motoru. Dej to na diag a vyzkoušej ho přes akční členy
-> Syny: Teď nebyla možnost auto napíchnout, ale kdysi se sporadická chyba ukazovala, ze je EGR "načatý". Tak nějak jsem si říkal, že by to mohlo být právě tímto.
-> Jakub Vedral: Co EGR, nezustava viset?
-> Nwkt: podávací čerpadlo bylo vždy při sepnutí klíčku slyšet
Pro jistotu doplním, že tankuju vždy, když mi ručička palivoměru dojde na čtvrt nádrže (podle počítače mi to dojezd ukazuje na cca 200km)
Pro jistotu doplním, že tankuju vždy, když mi ručička palivoměru dojde na čtvrt nádrže (podle počítače mi to dojezd ukazuje na cca 200km)
-> Jakub Vedral: Funguje ti podávací čerpadlo v nádrži?
Ahoj všichni. Mám na vás dotaz ohledně Octavie II, 1,6TDI CR, kód motoru CAYC.
Během týdne se mi už podruhé stalo, že jsem auto nenastartoval. Vždy jsem bez problémů přijel domů, zaparkoval, auto chcípnul. Dopoledne jsem k němu přijel a auto jsem nedokázal nastartovat. Pokaždé to bylo stejné, motor jako by chtěl nastartovat, vyskočil na volnoběžné otáčky, ale okamžitě začal skomírat, jako by neměl naftu až během vteřiny úplně chcípnul. Když se tohle stalo poprvé, tak jsem si říkal že špatná nafta a filtr. Vyměnil jsem naftový filtr, začal tankovat V-power na Shellu + aditiva, ale včera se mi stalo to samé. Motor jsem dokázal nastartovat až na cca padesáté startování. Od té doby zase jede jak má.
Další věc co se mi občas stává je, že mi při "podtočení motoru" 1250-1375otáček na 4ku a 5ku motor ztratí výkon. Při sešlápnutí plynu jen cuká. Po podřazení na nižší rychlostní stupeň a vytočení motoru nad 1500otáček jede motor opět normálně jak má.
Dokáže mi někdo poradit? Moc díky.
Během týdne se mi už podruhé stalo, že jsem auto nenastartoval. Vždy jsem bez problémů přijel domů, zaparkoval, auto chcípnul. Dopoledne jsem k němu přijel a auto jsem nedokázal nastartovat. Pokaždé to bylo stejné, motor jako by chtěl nastartovat, vyskočil na volnoběžné otáčky, ale okamžitě začal skomírat, jako by neměl naftu až během vteřiny úplně chcípnul. Když se tohle stalo poprvé, tak jsem si říkal že špatná nafta a filtr. Vyměnil jsem naftový filtr, začal tankovat V-power na Shellu + aditiva, ale včera se mi stalo to samé. Motor jsem dokázal nastartovat až na cca padesáté startování. Od té doby zase jede jak má.
Další věc co se mi občas stává je, že mi při "podtočení motoru" 1250-1375otáček na 4ku a 5ku motor ztratí výkon. Při sešlápnutí plynu jen cuká. Po podřazení na nižší rychlostní stupeň a vytočení motoru nad 1500otáček jede motor opět normálně jak má.
Dokáže mi někdo poradit? Moc díky.
-> palinator: aj ja som po kúpe Supa objavil lepšie kusy a neurobíš s tým nič , vždy je to tak ... hold ak sa človek ponáhľa
Kombika zbořil tak koupil tohle bez motoru (resp. KO praskl píst). Prej všechno chodí a je to zachovalý.
-> suri: Jj díky
-> MXMarek: 6q manuál? jop cca 2,5_L
-> suri: OK, díky. A do převodovky ten G05 217 1A2?
-> Jarda: mrkni to na tom ale plnenie bude zároveň s prevodovkou
-> MXMarek: nie sú , predný aj zadný dif je G052145S2 1+1l , je tam aj výpustný aj kontrolný , postup rovnaký , vypustiť , naliať , prebehnúť na zdviháku a doliať po okraj ... zajtra ma to čaká
Když tu Jarda řeší ty oleje, tak se přidám. Po zimě chci u mé O2 Scout 2.0 FSI vyměnit také všechny náplně. Zatím mi je jasný jen Haldex (má to ještě 2.generaci), filtr už mám koupený, pak koupím origo olej, starý se vypustí a nový naleje po kontrolní otvor. Ale co převodovka, rozvodovka a zadní diferenciál? Je to stejné (ty oleje) jako O1?
-> suri 18.02.18 08:34:28: super, diky prave z tohoto je zrejme, ze je stejny olej pro uhlovou prevodovku a prevodovku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 20:41:59: , ale nebyl jsem si jist, ze to je propojene a ze to tam dotece, jinak jsem se dival, ze jsou dva typy prednich diferaku pro 4x4 a jeden ma napousteci a vypousteci sroub s magnetem a u druheho neni zakresleno vubec nic, ja si na diferaku prave ani vypustneho sroubu nevsiml, jen toho na uhlove prevodovce, jak jsem dal foto -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:43:23:
Tady na diferaku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:38:00: je prave divna ta zatka napousteci č.12 a vypustak stejny jako na zadnim difu, ale je to uplne jiny kod motoru, na naftove mame ATD
Tady na diferaku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:38:00: je prave divna ta zatka napousteci č.12 a vypustak stejny jako na zadnim difu, ale je to uplne jiny kod motoru, na naftove mame ATD
-> Jarda: tak som to trochu študoval , je to spoločná náplň , takže vypustiť zohriatu prevodovku , aj diferák , nechať vykvapkať , prípadne ešte povoliť niektorý čep vidličiek zospodu ak to má, možno ešte niečo vytečie . Potom naplniť po hranu kontrolného otvoru , zavrieť a nechať na zdviháku bežať nech sa naplní diferák aj uhlová prevodovka a zase doplniť po hranu otvoru ... ak rátam že novšie 6q majú samotné cca 2,4l oleja , tak takáto celá náplň bude ku 3L
z uhlove prevodovky pro kardan jsem myslel, ze se olej vypousti timto, ale nenasel jsem, jak ho tam nalejt
tady to i trochu prolina a to pri vyslapnuti spojky by mohlo byt, jak psal Jirka dotaceni kardanu, jestli tam je i malo oleje a jeste puvodniho 300tis. km, tak uz to mohlo pekne dostat na prdel :/
Jinak, kdyz castrol, tak se nemohu rozhodnout, mezi temato dvema:
www.kupoleje.cz/cz-detail -885032-castrol-syntrax-lo nglife-75w-90-gl5-1l.html
a autodilycz.cz/nahradni-di ly/castrol-universal-75w-9 0-1-lt-435908
tady to i trochu prolina a to pri vyslapnuti spojky by mohlo byt, jak psal Jirka dotaceni kardanu, jestli tam je i malo oleje a jeste puvodniho 300tis. km, tak uz to mohlo pekne dostat na prdel :/
Jinak, kdyz castrol, tak se nemohu rozhodnout, mezi temato dvema:
www.kupoleje.cz/cz-detail -885032-castrol-syntrax-lo nglife-75w-90-gl5-1l.html
a autodilycz.cz/nahradni-di ly/castrol-universal-75w-9 0-1-lt-435908
-> suri 17.02.18 20:42:45: jj, zil jsem v tom, ze tam prijde ten jako do zadniho difu G060726A2, nikde na netu jsem nenasel, ze by nekdo menil olej v prednim difu
pritom si myslim, ze je to potreba vic, nez v zadnim, kdyz zadek jde jen obcas.
Taky tu neni jaky olej, pro jistotu kdyz dam GL5, tak nemuzu nic podelat, ale do te uhlove prevodovky 1A ten olej je spolecny s diferakovym?
13 vypousteci, 12 napousteci, to bude predpokladam taky 17 imbus, jako u zadniho difu...

Taky tu neni jaky olej, pro jistotu kdyz dam GL5, tak nemuzu nic podelat, ale do te uhlove prevodovky 1A ten olej je spolecny s diferakovym?
13 vypousteci, 12 napousteci, to bude predpokladam taky 17 imbus, jako u zadniho difu...
-> Jarda: jj 5q 4x4 píše 171 olej
-> suri 17.02.18 20:17:59: uz jsem z toho blazen, tady zas je vse stejnej olej jako pro 6q a dokonce i pro 5q 4x4
-> StepaNoFUN 17.02.18 20:18:37: ja taky kuzi nechci, jediny auto, ktere mam, kde jsou dokonce kozenne sedacky z vyroby je zeleny MTX roa

-> StepaNoFUN 17.02.18 20:18:37: ja taky kuzi nechci, jediny auto, ktere mam, kde jsou dokonce kozenne sedacky z vyroby je zeleny MTX roa
-> palinator: Zkoušel jsem čalounictví v Český Lípě...
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, kolik by byla orientační cena za úpravu předních
sedadel (a případně i cenu za celou sadu) z Octavie 1 do vzhledu Octavia
2 RS, nicméně celé v látce (nechci kůži).
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď: Zdravim vas . Uprava prednich sedacek bude stat minimalne 8000kc , cela sada minimalne 12000kc
Asi to tak moc nepotřebuju... :-D
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, kolik by byla orientační cena za úpravu předních
sedadel (a případně i cenu za celou sadu) z Octavie 1 do vzhledu Octavia
2 RS, nicméně celé v látce (nechci kůži).
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď: Zdravim vas . Uprava prednich sedacek bude stat minimalne 8000kc , cela sada minimalne 12000kc
Asi to tak moc nepotřebuju... :-D
-> palinator: ceny netuším , vždy som riešil konkrétne veci, námatkovo posledne látková O1 potah přední opěry s airbagem OCTAVIA I. ... 1130,-
latex přední opěry s airbagem OCTAVIA I. ... 660,-
-> Jarda: hm , nemám tu elsu a myslím že tam ani nie je množstvo , tipujem do to litra a dal by som tam asi kludne nejaký Castrol differential alebo podobne ...
latex přední opěry s airbagem OCTAVIA I. ... 660,-
-> Jarda: hm , nemám tu elsu a myslím že tam ani nie je množstvo , tipujem do to litra a dal by som tam asi kludne nejaký Castrol differential alebo podobne ...
-> suri:
Koukám jako puk na ty autointeriéry. Kolik to prosímtě řádově stojí? Ty potahy Collection jsou mrzáci co se ochotně páraj. A ty vyhřívací dečky má levnější než třeba škoda-díly.cz?
Koukám jako puk na ty autointeriéry. Kolik to prosímtě řádově stojí? Ty potahy Collection jsou mrzáci co se ochotně páraj. A ty vyhřívací dečky má levnější než třeba škoda-díly.cz?
-> suri 17.02.18 19:30:39: jj diky, ten je zase trochu drazsi, litr tam staci jako vzadu? www.autokelly.cz/Product/
.../9118360
-> Jarda: v piatok som to hladal a ani v etke ani else náplň predného difu spomenutá nie je , ja som zákazníčke dal to čo ide do dvojky a to G052145S2 ale kľudne by som tam dal hocičo diferákové , tomu nemôžeš ublížiť
-> suri 17.02.18 18:53:17: aha... takze tam do predniho prijde stejny olej, co jsem daval do zadniho? G060726A2, ale nevsiml jsem si toho napousteciho sroubu, jen vypousteciho
a u te benzinove do 5q, tam patri taky tento? vlastne do vsech prevodu u benzinove 5q? vzadu teda 17 imbus a vpredu jemnej torx?
Pred chvili jsem poslouchal pohadku od znameho, co prej s tema prevodakama blbnu, ze on s favoritem na origo olej. napln najel 500tis. km a o prevodovce nevedel.

Pred chvili jsem poslouchal pohadku od znameho, co prej s tema prevodakama blbnu, ze on s favoritem na origo olej. napln najel 500tis. km a o prevodovce nevedel.
-> Milan 136: to všetky, na nové autá to nedávam , tu majiteľ chcel niečo rozumné a toto je celozinok , dobré odnímanie ,a celkovo nie zlé spracovanie
hnijúci vertikál poliak je zhruba o 100eur drahší , westfaliu neriešim ... toto stálo 100eur s DPH čo je 1/15 ceny auta
hnijúci vertikál poliak je zhruba o 100eur drahší , westfaliu neriešim ... toto stálo 100eur s DPH čo je 1/15 ceny auta
-> suri 17.02.18 13:45:16: nic moc, jak to trčí pod to auto.