Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18222 příspěvků (zobrazeno 14351 až 14400) od 04.01.2015 do 19.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:58:56
20.02.2018
darklord
-> dragon_cb_cz: 5V viem ze je minimalne vo fiatoch, ale 6V som este hodeny bokom asi nazivo nevidel...
12:58:18
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> darklord 20.02.18 12:52:26: Tak jsou i auta, kde je řaďák bokem, že jo 4
12:54:10
20.02.2018
suri
-> darklord: ako čisto obchodné označenie to V6 je , inak to samozrejme nie je plnohodnotné ani V ani R6 , preto si vymysleli ten názor VR6 ktorý sa nikde neuvádza ...
12:53:08
20.02.2018
suri
-> bouchy: VR6-> minno: Výfukov je toľko koľko sa na každú radu valcov patrí ... kardan ide vrchom nad výfukom , tu máš ilustračné foto kde vidno pekne hardyspojku a kardan smerom dopredu -> palinator: ono ten olej som asi trošku prestrelil , už ho mám dlhšie a nepamätám si presné ceny , aj tak je dosť možné že ak ešte nejaká výmena bude tak tam dám Castrol , nie kvôli cene ale kvôli tomu že ho viem 100% od zdroja , prípadne OE olej v sivej flaši G052167M2 , tam je aspoň záruka ... tento mobil je od dodávateľa a tam sú pochybnosti vždy
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 20.02.2018 12:53:08
12:52:26
20.02.2018
darklord
-> dragon_cb_cz: podla mna to neni V6 ked to nema dve hlavy 3 a R6 to tiez neni kedze zrejme by nedavali motor bokom 3
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 12:55:43
12:50:17
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No a hlavně je to naprosto zanedbatelná položka v celkovým kontextu nákupu a provozu tý V6...
10:32:51
20.02.2018
saskyn2
-> palinator: Tak jasně že na oleji do motoru se dá něco ušetřit. Ale z toho seznamu co tady psal suri je to pomalu ta nejlevnější položka. A když to všechno nasčítáš tak se na těch 12 dostaneš jak nic i když nebudeš dávat vše origo.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
10:26:18
20.02.2018
bouchy
-> palinator: Jenže olej nežeroucí motory jsou v pravý části gaussovky, tam někde před koncem: cs.wikipedia.org/wiki/Nor m%C3%A1ln%C3%AD_rozd%C4%9B len%C3%AD
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)40 40
-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 10:26:50
09:49:39
20.02.2018
palinator
-> Syny 20.02.18 07:12:10:
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l

Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.

P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni? 1 Tim neřikám, že do aut s DPF low-saps oleje neleju.4
09:42:41
20.02.2018
minno
-> Milan 136: len som srandoval s tým HTP.
09:30:13
20.02.2018
Milan 136
-> minno 20.02.18 09:28:07: dve htp ne, tohle ma jednu hlavu 4
Kardan je ve stinu nad vyfukem.
A vyfuk se potom zase rozdvojuje
09:28:07
20.02.2018
minno
-> Nwkt: V6 = 2x HTP v jednom aute?3
-> darklord: No veď práve, asi blbé fotky a robí sa tam tieň nad výfukom, že to nie je vidieť.
09:21:10
20.02.2018
darklord
-> minno: vyfukov je tam prave malo (kedze sa spajaju do jedneho co je imho blbost), a kardan ide nad vyfukmi, ako na skoro kazdom aute
09:16:37
20.02.2018
Nwkt
-> minno: Však V6 1
09:06:46
20.02.2018
minno
-> suri 19.02.18 20:55:41: Nie je tam tých "výfukov" nejako moc? 1

Kadiaľ je vedený kardan na zadný náhon? Keď píšeš o zadnom diferáku.
07:38:29
20.02.2018
bouchy
-> Syny: Jo, musej to bejt "nízkosulfátový oleje" (lowSAPS) (aka po spálení zbyde míň sulf. popela) - ta síra v oleji (vždy trošku unikne a spálí se) má totiž vliv na životnost DPF. O nevýhodách lowSAPS např. zde:
www.znackoveoleje.cz/Souc asny-trend-vyroby-oleju-a5 _11.htm
07:12:10
20.02.2018
Syny
-> palinator: Prinos je ten, ze dodrzis specifikaci vyrobce kvuli X vecem v motoru. Tydle motory uz nejsou 120tky, kam jsi nalil neco co tece a maze a mel jsi pokoj do doby, nez to motor vsecko sezral :)

Co vim, tak treba nafty s DPF maj taky svou specifikaci oleje, prave kvuli DPF (pokud se pletu, tak mi nekdo opravte). Netreba domyslet, co se stane, kdyz si nekdo takovy auto koupi a pak si rekne, ze tam prece nebude lejt ten drahej olej a naleje si tam nejakej levnej Mogul 5W40. Pak zacinaj prave ty story o DPF co odchazej kazdou chvili, vydrzej hovno a podobne...
upraveno 3x, naposled 20.02.2018 10:22:24
06:30:09
20.02.2018
suri
-> palinator: -> Jarda: uvidíme , ale rátam s výmenou -> palinator: ono to hold toľko stojí ,možno ten olej som prestrelil ale na výsledku je to jedno -> Milan 136: škoda toho gufera , to bude oprc výmena
00:29:03
20.02.2018
palinator
-> suri: -> saskyn2:
Je to nějaký kosmický auto když to potřebuje takový drahý věci. 3 Třeba by mě zajímal přínos motorovýho oleje za 12 E/litr. Asi prostě vždycky budu za socku.

E: lépe řečeno kdybych měl servisovat svoje auta takhle, tak už žádný nemám. 3
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 00:30:06
23:52:56
19.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.02.18 21:43:59: me rapid po 2 rocni odstavce prestal kopat po 2 tis. km najetych za tyden4 takze ja to radeji resim takto :)4
22:24:13
19.02.2018
Milan 136
-> suri 19.02.18 21:21:59: pěkná péče 6

-> saskyn2 19.02.18 21:13:17: tak servis bych udělal taky a z tohohle pohledu je asi jedno, jestli to je atmosféra benzín, nebo tdi1
22:09:04
19.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: zdá sa že nepôjde
21:50:20
19.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: kotouče vypadají jak před měsícem davané, třeba to půjde rozbrzdit ne?
21:43:59
19.02.2018
suri
-> saskyn2: trasú , zvnútra majú poriadne schody od platničiek ako to stálo
21:38:53
19.02.2018
saskyn2
-> suri: Ještě nevypadaj tak zle, já když někdy vidím na co chtěji lidi dávat jen nový destičky tak nechápu. Ale co, když si to zákazník nedá vymluvit, tak co už.
21:31:12
19.02.2018
suri
-> suri: horšie je že treba komplet brzdy
21:24:46
19.02.2018
suri
-> saskyn2: tie rozvody sú skôr strašiak ako problém , na predošlom to sedelo aj v diagnostike a sem tam zachrastil, po výmene za nový napínák bolo väčšinou ticho , sem tam si to zachrastí poloteplé ale neriešim , je to vlastnosť
21:22:24
19.02.2018
saskyn2
-> suri: JJ, já taky všechno měním když koupím auto. Jo, no jo, ty máš těch 50, tam budou rozvody v poho.
21:21:59
19.02.2018
suri
-> palinator: ofiko ?

olejový filter 15eur
vzduchový filter 30eur
sviečky cca 20eur ks x 6ks
dsg olej 6x22eur
dsg filter 25eur
dif olej 2x 35eur
haldex 1x 35eur
filter haldex 70eur
mot.olej 6x12eur
palivový filter 40eur
chladiaca 6L
brzdová kvapalina , porátaj si to ako chceš, ja viem ako sa to pohybuje ...
21:20:47
19.02.2018
saskyn2
-> palinator: Tak jen ten olej do dsg je ofiko 700/l, ty ostatní oleje taky nejsou moc levný, svíčky taky nejsou úplně levný a hlavně jich je 63 3
21:19:05
19.02.2018
suri
-> saskyn2: vymyslel som si to sám , diferáky sa nemenia vôbec, haldex filter ofiko neexistuje , a ostatné veci podľa potreba ... keby sa všade neojebávalo tak to neriešim , ale menená brzdovka vyzerá inak , súdim podľa nedotknutého odvzdušňováku bez čiapočky ktorý je tak evidentne dlhodobo , olej čierny ako bagandža / menený koncom ledna a cca 1000km dozadu / vzduchový filter r.v. 2012 , na haldexe strhnutý vypušťák /asi tam nemajú imbusák/ , cievky som nešiel z toho povyťahovať ani vyťaovákom aby som ich neobtrhal takže sviečky asi tiež sú origo ... toľko k tomu že auto je po veľkom servise, som zvedavý čo tam bude v historii ked to odklepnú ...

k rozvodom neviem načo by som ich menil , to má ešte málo km
21:15:54
19.02.2018
palinator
-> saskyn2:
Co by na tom stálo 12? 9
21:13:17
19.02.2018
saskyn2
-> suri 19.02.18 20:51:33: To seš v tom tak 12 počítám, ted ještě rozvody a máš chvíli pokoj. Pak že jsou atmosferický benzíny nenáročný na údržbu3 3
20:55:41
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:55:41
20:55:05
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:55:05
20:53:50
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:53:50
20:53:15
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:53:15
20:52:27
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:52:27
20:51:33
19.02.2018
suri
Výmena oleja v haldexe + filter + vyčistené čerpadlo , výmena motorového oleja , výmena oleja v prednom diferáku , v DSG s filtrom , výmena chladiacej , brzdovej kvapaliny , výmena sviečok , vzduchového filtra , olej v zadnom diferáku nemenený - tečie LZ gufero , o servise kde to bolo predtým a kupoval som to s tým že "všechno je udeláno pane" si nerobím veľké ilúzie
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:51:33
14:32:52
19.02.2018
suri
-> U-Geen: Njn , uvidíme ako toto skončí , tiež som chcel inú farbu ale priplatiť 4tis eur za to som považoval za moc
13:39:56
19.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> U-Geen: -> suri: po koupi uz lepsi na to nekoukat :)
12:31:36
19.02.2018
U-Geen
-> suri 19.02.18 08:16:36: to neni o spechu, ja auto vybiral tak rok (ono fakt nic neni) a po tydnu od koupe se objevilo lepsi :))
10:01:12
19.02.2018
Jakub Vedral
-> suri: Děkuji za rady.
09:41:46
19.02.2018
suri
-> Jakub Vedral: stačí 5 a vieš na čom si ... aj tak ťa výmena neminie ...
09:24:39
19.02.2018
Milan 136
Taky tipuju egr. Postup jako suri
09:19:01
19.02.2018
Jakub Vedral
-> suri: Jestli se mi to opět stane než to opravím, tak to vyzkouším. Děkuji za radu, určitě by to pomohlo. Jen do auta přihodím imbusy,
09:12:41
19.02.2018
suri
-> Jakub Vedral: úplne najjednoduchšie na KO EGR , ak to neštartuje , je zobrať 5 imbus , povoliť objímku na trubke od EGR čo ide do sania a hodiť ju trošku bokom a naštartovať ...
09:07:24
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Syny: Co jsem zkoumal na netu, tak jsem našel, že se jedná o EGR s elektrickým ovládáním. Tím, že se zanese se spálí elektrické komponenty EGEru. Už jsem několikrát zvažoval koupi nového, ale vždy jsem se bál, abych doma neměl těžítko za 9500Kč.
09:04:34
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Nwkt: Pokusím se někoho s diagnostikou sehnat a uvidíme.
Může s tím souviset i to ztrácení výkonu v nízkých otáčkách?
08:56:28
19.02.2018
Syny
-> Nwkt: I u ty 1,6ky?

-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
Extreme Tyres