-> palinator: myslim že ne. Zkoušel jsem třeba žhavit 2x a taky stejný.-> Pavel P..: Mě se vzpamatuje tak za 3s. Když není pod nulou tak je to celkem bez problémů.
Každopádně můžu tu lištu zkontrolovat. Možná by nebylo špatný udělat to bezkontaktní. Na očkách mám i žhaviče na vodu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Já jsem nedávno na passatu afn řešil že po startu to chvíli taky jelo na tři hrnky, klepalo se to ale po chvíli až se to trochu ohřálo tak už OK... a na vině byli volný koncovky na žhavičkách který neměli kontakt... stačilo tenkym nožíkem napružit ty plíšky uvnitř a je klid, i teď v mrazech chytne na první otočení, nezaškube a volnoběh jak když střelí.

-> Pavell:
A když to necháš žhavit dýl, pomůže to?
A když to necháš žhavit dýl, pomůže to?
-> Jarda/felda 21.02.18 22:21:04: A tom má takový příznaky jak popisuju?
-> Jarda/felda: taky jsem řešil. Měnil jsem ho. Vždy s filtrem měním gumičky.
Ale je fakt, že tam mám stále jednu bublinu (v té průhledné mezi filtrem a č. ) a nevím jak se jí zbavit, prý je to normální.
Ale je fakt, že tam mám stále jednu bublinu (v té průhledné mezi filtrem a č. ) a nevím jak se jí zbavit, prý je to normální.
-> Pavell 21.02.18 22:16:06: může se zavzdušnovat, často za to může termoventil na palivovým filtru
Takový dotaz k octě 1,9 81kw ASV. Celý roky mi to v zimě divně chytá, chytla vždy, ale je to takový nejistý, jakoby se to chvilku hádalo než naběhnou všechny válce a zahulí to. Děje se to hlavně když už je více pod nulou. je to je ten první ranní start pak už během dne ok. V minulosti jsem dal hned nový žhavky, čidlo na vodu, které bylo defektní a nic moc rozdíl. Najeto 227K. Předevčírem jsme měnily rozvody, nastavená dávka předvstřiku, vše ok. Teď to chytá o chlup dýl, ale stejně tak hádavě. Nějaká rada na co ještě mrknout?
VAG mám, ale nějak se v tom nevrtám, když auto normálně bez problémů jezdí.
díky
Můžu natočit video pro představu
VAG mám, ale nějak se v tom nevrtám, když auto normálně bez problémů jezdí.
díky
Můžu natočit video pro představu
-> Jarda - zrušená registrace 21.02.18 06:08:21: tak dobre za cca 90tis. km urazili jen jeden zadni tlumic a prorazili asi 20 gum, volba 1.6ky asi byla nejlepsi, i benzin kolem 80oct to bralo, jen svitilo grilovany kure :)
-> dragon_cb_cz: to je VW, tam niektore normalne veci este stale ani neobjavili 

-> palinator 21.02.18 13:59:13: no nevim, tam zas praska vicko
-> palinator 21.02.18 13:59:13: O velikosti štamprle, kdy t po dolití chcánek vždycky něco zbylo....
Každopádně nádobka v 742 byla nejlepší. 

-> Bukaj: -> suri: Aha - tak to jsem fakt nepochopil, protože jsem myslel, že je to úplně normální. Ale je fakt, že třeba Accord ho má taky "komplet sundavací", v 9-5 je právě odklápěcí.
-> saskyn2: jj tak nejak -> dragon_cb_cz: to nie je vyťahovacie , len na pánte
-> Nwkt: Jo, to Synyho jo, ale Dragon reagoval na Suriho odkaz

-> Bukaj: To Synyho je vytahovací
-> dragon_cb_cz: Ale ono není vytahovací, jen je inteligentně vyřešeno spojení s "objímkou proti ztracení"

-> suri: Díky
Koukal jsem asi 100 Kč

-> Nwkt: Aha, to z té -> suri 20.02.18 20:23:22: fotky nebylo poznat, že je to taky vytahovací... V tomhle mi celkem vyhovuje řešení u 9,5, kde jde hrdlo skrz podběh nahoře a max pobryndám ten, ale většinou nic... naštěstí to moc často neřeším, těch 7 litrů nebo kolik docela vydrží.
-> dragon_cb_cz 21.02.18 11:14:57: Má pant, takže se víčko za čas neukroutí z objímky a po otevření drží v určené poloze a nepřekáží při nalévání. Ale koncern má nalévací hrdla obecně na pohodu - pro ty, kteří zažili Fiat, Francouze a Fšecky podobný Fíčoviny...

-> dragon_cb_cz: Nepobrindáš při nalejvání půl auta
-> suri: -> saskyn2: -> Syny: Asi jsem natvrdlej, ale co že je na tom víčku tak speciální? 

-> Syny: dizajn rozhoduje
-> suri: Tak vypada nevypada - z venku to videt neni a je to prakticky :)
-> Syny: to vyzerá hrozne -> Nwkt: tu veľmi nie je kde, ak mám 5l bandasku tak to zložím úplne -> saskyn2: 4M0955267 AUDI
-> Syny 21.02.18 06:53:25: To bych potreboval na nalejvani oleje, jednou jsem tak polil svody, ze jsem se pak lekl, ze mi hori auto :)
-> suri: Ja mam todle a to je supr :) Vysunes to jako trychtyr a to vicko se te nikde neplete :)
www.aci.sk/9981001q-sklad aci-nalevaci-trychtyr-ostr ikovacu-s-uzaverem-origina l_d191276.html
www.aci.sk/9981001q-sklad aci-nalevaci-trychtyr-ostr ikovacu-s-uzaverem-origina l_d191276.html
Trochu to patri sem :) dnes jdeme na prednasku Octavkou kolem sveta, bude to v Polne

-> suri 20.02.18 20:23:22: tvl pecka
co to má za číslo?

-> Kocvin:
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával.
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával.

-> Jirik_Tuňák1983 20.02.18 14:18:42: Zrovna dneska jsem takovou S80 V8 potkal, dokonce i v téhle zlaté metle.. Nemusel by to být vůbec špatný kočár.. 

-> suri: Já to vždycky zahnu pod rantl blatníku třeba 

-> Milan 136: jj presne to idem vyrobiť
-> suri 20.02.18 14:42:02: kouknu. Google mi našel tohle

-> darklord 20.02.18 14:24:31: To sice ano, ale musí být pak u příčné zástavby docela kompaktní převodovka a i tak je ten motor navzdory menší délce prostorově dost objemnej.
-> vhml: tak motor pozdlzne za zadnou napravou je uplne cele zle :) to tu vsetci hadam az na tomasa a castrola vedia
a prave ten motor spravne ulozeny az za prednou napravou v pripade FR dizajnu je to prave orechove co sa jazdnych vlastnosti aj prakticnosti tyka

-> Milan 136: mrkni mi či máte prípravky MP3-418 /VW 681/ a T10037
ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
-> vhml:



-> darklord 20.02.18 14:24:31: ne že by motor na podýl za zadní nápravou byla nějaká větší výhra 
Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou

Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou
-> darklord: Zas tak velkej motor to není (ani ne 3 litry) a jízdní vlastnosti té S80 mě zásadně neurážely - ten motor je na tak velký auto dost chcíplej (147kW, navíc atmosférickejch), takže o nějaké ostré jízdě stejně nemohla být řeč
Ale pohodlný to bylo až běda...

-> Jirik_Tuňák1983: V8 bokom som videl, ale to ma dlzku 4 valca, to mi nepride nijak zaujimave. Ale sranda ako niekto montuje tieto velke motory pred prednu napravu, to musi mat potom jazdne vlastnosti vystrelenej sekery
-> darklord: VR6? :)
-> dragon_cb_cz: fuha, tak toto je sialene :)
Dobrý vodpolodne, uměli do S80 a XC90 i V8 4.4 napříč.
-> dragon_cb_cz: 5V viem ze je minimalne vo fiatoch, ale 6V som este hodeny bokom asi nazivo nevidel...
-> darklord 20.02.18 12:52:26: Tak jsou i auta, kde je řaďák bokem, že jo 

-> darklord: ako čisto obchodné označenie to V6 je , inak to samozrejme nie je plnohodnotné ani V ani R6 , preto si vymysleli ten názor VR6 ktorý sa nikde neuvádza ...