Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18218 příspěvků (zobrazeno 14351 až 14400) od 04.01.2015 do 19.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:52:26
20.02.2018
darklord
-> dragon_cb_cz: podla mna to neni V6 ked to nema dve hlavy 3 a R6 to tiez neni kedze zrejme by nedavali motor bokom 3
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 12:55:43
12:50:17
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No a hlavně je to naprosto zanedbatelná položka v celkovým kontextu nákupu a provozu tý V6...
10:32:51
20.02.2018
saskyn2
-> palinator: Tak jasně že na oleji do motoru se dá něco ušetřit. Ale z toho seznamu co tady psal suri je to pomalu ta nejlevnější položka. A když to všechno nasčítáš tak se na těch 12 dostaneš jak nic i když nebudeš dávat vše origo.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
10:26:18
20.02.2018
bouchy
-> palinator: Jenže olej nežeroucí motory jsou v pravý části gaussovky, tam někde před koncem: cs.wikipedia.org/wiki/Nor m%C3%A1ln%C3%AD_rozd%C4%9B len%C3%AD
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)40 40
-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 10:26:50
09:49:39
20.02.2018
palinator
-> Syny 20.02.18 07:12:10:
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l

Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.

P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni? 1 Tim neřikám, že do aut s DPF low-saps oleje neleju.4
09:42:41
20.02.2018
minno
-> Milan 136: len som srandoval s tým HTP.
09:30:13
20.02.2018
Milan 136
-> minno 20.02.18 09:28:07: dve htp ne, tohle ma jednu hlavu 4
Kardan je ve stinu nad vyfukem.
A vyfuk se potom zase rozdvojuje
09:28:07
20.02.2018
minno
-> Nwkt: V6 = 2x HTP v jednom aute?3
-> darklord: No veď práve, asi blbé fotky a robí sa tam tieň nad výfukom, že to nie je vidieť.
09:21:10
20.02.2018
darklord
-> minno: vyfukov je tam prave malo (kedze sa spajaju do jedneho co je imho blbost), a kardan ide nad vyfukmi, ako na skoro kazdom aute
09:16:37
20.02.2018
Nwkt
-> minno: Však V6 1
09:06:46
20.02.2018
minno
-> suri 19.02.18 20:55:41: Nie je tam tých "výfukov" nejako moc? 1

Kadiaľ je vedený kardan na zadný náhon? Keď píšeš o zadnom diferáku.
07:38:29
20.02.2018
bouchy
-> Syny: Jo, musej to bejt "nízkosulfátový oleje" (lowSAPS) (aka po spálení zbyde míň sulf. popela) - ta síra v oleji (vždy trošku unikne a spálí se) má totiž vliv na životnost DPF. O nevýhodách lowSAPS např. zde:
www.znackoveoleje.cz/Souc asny-trend-vyroby-oleju-a5 _11.htm
07:12:10
20.02.2018
Syny
-> palinator: Prinos je ten, ze dodrzis specifikaci vyrobce kvuli X vecem v motoru. Tydle motory uz nejsou 120tky, kam jsi nalil neco co tece a maze a mel jsi pokoj do doby, nez to motor vsecko sezral :)

Co vim, tak treba nafty s DPF maj taky svou specifikaci oleje, prave kvuli DPF (pokud se pletu, tak mi nekdo opravte). Netreba domyslet, co se stane, kdyz si nekdo takovy auto koupi a pak si rekne, ze tam prece nebude lejt ten drahej olej a naleje si tam nejakej levnej Mogul 5W40. Pak zacinaj prave ty story o DPF co odchazej kazdou chvili, vydrzej hovno a podobne...
upraveno 3x, naposled 20.02.2018 10:22:24
06:30:09
20.02.2018
suri
-> palinator: -> Jarda: uvidíme , ale rátam s výmenou -> palinator: ono to hold toľko stojí ,možno ten olej som prestrelil ale na výsledku je to jedno -> Milan 136: škoda toho gufera , to bude oprc výmena
00:29:03
20.02.2018
palinator
-> suri: -> saskyn2:
Je to nějaký kosmický auto když to potřebuje takový drahý věci. 3 Třeba by mě zajímal přínos motorovýho oleje za 12 E/litr. Asi prostě vždycky budu za socku.

E: lépe řečeno kdybych měl servisovat svoje auta takhle, tak už žádný nemám. 3
upraveno 1x, naposled 20.02.2018 00:30:06
23:52:56
19.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.02.18 21:43:59: me rapid po 2 rocni odstavce prestal kopat po 2 tis. km najetych za tyden4 takze ja to radeji resim takto :)4
22:24:13
19.02.2018
Milan 136
-> suri 19.02.18 21:21:59: pěkná péče 6

-> saskyn2 19.02.18 21:13:17: tak servis bych udělal taky a z tohohle pohledu je asi jedno, jestli to je atmosféra benzín, nebo tdi1
22:09:04
19.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: zdá sa že nepôjde
21:50:20
19.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: kotouče vypadají jak před měsícem davané, třeba to půjde rozbrzdit ne?
21:43:59
19.02.2018
suri
-> saskyn2: trasú , zvnútra majú poriadne schody od platničiek ako to stálo
21:38:53
19.02.2018
saskyn2
-> suri: Ještě nevypadaj tak zle, já když někdy vidím na co chtěji lidi dávat jen nový destičky tak nechápu. Ale co, když si to zákazník nedá vymluvit, tak co už.
21:31:12
19.02.2018
suri
-> suri: horšie je že treba komplet brzdy
21:24:46
19.02.2018
suri
-> saskyn2: tie rozvody sú skôr strašiak ako problém , na predošlom to sedelo aj v diagnostike a sem tam zachrastil, po výmene za nový napínák bolo väčšinou ticho , sem tam si to zachrastí poloteplé ale neriešim , je to vlastnosť
21:22:24
19.02.2018
saskyn2
-> suri: JJ, já taky všechno měním když koupím auto. Jo, no jo, ty máš těch 50, tam budou rozvody v poho.
21:21:59
19.02.2018
suri
-> palinator: ofiko ?

olejový filter 15eur
vzduchový filter 30eur
sviečky cca 20eur ks x 6ks
dsg olej 6x22eur
dsg filter 25eur
dif olej 2x 35eur
haldex 1x 35eur
filter haldex 70eur
mot.olej 6x12eur
palivový filter 40eur
chladiaca 6L
brzdová kvapalina , porátaj si to ako chceš, ja viem ako sa to pohybuje ...
21:20:47
19.02.2018
saskyn2
-> palinator: Tak jen ten olej do dsg je ofiko 700/l, ty ostatní oleje taky nejsou moc levný, svíčky taky nejsou úplně levný a hlavně jich je 63 3
21:19:05
19.02.2018
suri
-> saskyn2: vymyslel som si to sám , diferáky sa nemenia vôbec, haldex filter ofiko neexistuje , a ostatné veci podľa potreba ... keby sa všade neojebávalo tak to neriešim , ale menená brzdovka vyzerá inak , súdim podľa nedotknutého odvzdušňováku bez čiapočky ktorý je tak evidentne dlhodobo , olej čierny ako bagandža / menený koncom ledna a cca 1000km dozadu / vzduchový filter r.v. 2012 , na haldexe strhnutý vypušťák /asi tam nemajú imbusák/ , cievky som nešiel z toho povyťahovať ani vyťaovákom aby som ich neobtrhal takže sviečky asi tiež sú origo ... toľko k tomu že auto je po veľkom servise, som zvedavý čo tam bude v historii ked to odklepnú ...

k rozvodom neviem načo by som ich menil , to má ešte málo km
21:15:54
19.02.2018
palinator
-> saskyn2:
Co by na tom stálo 12? 9
21:13:17
19.02.2018
saskyn2
-> suri 19.02.18 20:51:33: To seš v tom tak 12 počítám, ted ještě rozvody a máš chvíli pokoj. Pak že jsou atmosferický benzíny nenáročný na údržbu3 3
20:55:41
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:55:41
20:55:05
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:55:05
20:53:50
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:53:50
20:53:15
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:53:15
20:52:27
19.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:52:27
20:51:33
19.02.2018
suri
Výmena oleja v haldexe + filter + vyčistené čerpadlo , výmena motorového oleja , výmena oleja v prednom diferáku , v DSG s filtrom , výmena chladiacej , brzdovej kvapaliny , výmena sviečok , vzduchového filtra , olej v zadnom diferáku nemenený - tečie LZ gufero , o servise kde to bolo predtým a kupoval som to s tým že "všechno je udeláno pane" si nerobím veľké ilúzie
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.02.2018 20:51:33
14:32:52
19.02.2018
suri
-> U-Geen: Njn , uvidíme ako toto skončí , tiež som chcel inú farbu ale priplatiť 4tis eur za to som považoval za moc
13:39:56
19.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> U-Geen: -> suri: po koupi uz lepsi na to nekoukat :)
12:31:36
19.02.2018
U-Geen
-> suri 19.02.18 08:16:36: to neni o spechu, ja auto vybiral tak rok (ono fakt nic neni) a po tydnu od koupe se objevilo lepsi :))
10:01:12
19.02.2018
Jakub Vedral
-> suri: Děkuji za rady.
09:41:46
19.02.2018
suri
-> Jakub Vedral: stačí 5 a vieš na čom si ... aj tak ťa výmena neminie ...
09:24:39
19.02.2018
Milan 136
Taky tipuju egr. Postup jako suri
09:19:01
19.02.2018
Jakub Vedral
-> suri: Jestli se mi to opět stane než to opravím, tak to vyzkouším. Děkuji za radu, určitě by to pomohlo. Jen do auta přihodím imbusy,
09:12:41
19.02.2018
suri
-> Jakub Vedral: úplne najjednoduchšie na KO EGR , ak to neštartuje , je zobrať 5 imbus , povoliť objímku na trubke od EGR čo ide do sania a hodiť ju trošku bokom a naštartovať ...
09:07:24
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Syny: Co jsem zkoumal na netu, tak jsem našel, že se jedná o EGR s elektrickým ovládáním. Tím, že se zanese se spálí elektrické komponenty EGEru. Už jsem několikrát zvažoval koupi nového, ale vždy jsem se bál, abych doma neměl těžítko za 9500Kč.
09:04:34
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Nwkt: Pokusím se někoho s diagnostikou sehnat a uvidíme.
Může s tím souviset i to ztrácení výkonu v nízkých otáčkách?
08:56:28
19.02.2018
Syny
-> Nwkt: I u ty 1,6ky?

-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
08:52:01
19.02.2018
Nwkt
-> Jakub Vedral: Ale u CRka má běžet až při běhu motoru. Dej to na diag a vyzkoušej ho přes akční členy
08:49:54
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Syny: Teď nebyla možnost auto napíchnout, ale kdysi se sporadická chyba ukazovala, ze je EGR "načatý". Tak nějak jsem si říkal, že by to mohlo být právě tímto.
08:37:51
19.02.2018
Syny
-> Jakub Vedral: Co EGR, nezustava viset?
08:26:21
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Nwkt: podávací čerpadlo bylo vždy při sepnutí klíčku slyšet
Pro jistotu doplním, že tankuju vždy, když mi ručička palivoměru dojde na čtvrt nádrže (podle počítače mi to dojezd ukazuje na cca 200km)
upraveno 1x, naposled 19.02.2018 08:28:27
Extreme Tyres