
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: No i to se za urcitejch okolnosti muze stat. Vzhledem k tomu že je to automat kterej u nás nikdo nechce, navic uz ma taky nejlepsi roky zasebou, turbo uz taky nezni nejlip, polovina Style vybavy uz nefunguje a jsou zrezly oba dva prahy vepredu kde jsou mista pro hever, tak prodejni cena bude pri dobry vuli max 30 tisic. Uz vidim zastupy neprizpusobivejch a nebo jinejch existenci co pak budou jeste na miste spekulovat o cene nebo si to pak neprevedou a podobny tahanice. To to radsi fakt dam na ekolikvidaci. Za 3 roky co ji mam do ni zahucelo cca 50 tisic ale na tom aute to vesmes neni videt. Ale nikde nas nenechala, 2x s nama spolehlive projela Balkan, navozila tuny veci po chalupach a pri stehovani takze sluzbu vesmes splnila. 

-> moucan:
Jako do šrotu?
Jako do šrotu?
-> Jarda/felda: Paráda. Díky. Tak jsem zvědav zda to někde najdu jako druhovýrobu za slušný peníze. Vzhledem k tomu že auto půjde do max dvou let pryč tak už tam nechci dávat nic extra.
-> moucan - zrušená registrace 22.05.20 02:43:42: automat prntscr.com/sli45y prntscr.com/sli4kk
manuál prntscr.com/sli5dx prntscr.com/sli627
jak je vidět tak manuál má oba klouba homokinetický a automat má vnitřní tripod
manuál prntscr.com/sli5dx prntscr.com/sli627
jak je vidět tak manuál má oba klouba homokinetický a automat má vnitřní tripod
-> StepaNoFUN: Tak to by snad neměl být problém když je to nedávno měněný. Teď ještě zjistit jaký tam vlastně patřej.
-> moucan: abys nerozhodil geometrii, musel bys spodni cep rozdelat na kuzelu a ne na tech 3 sroubech.
Byl by mi někdo schopnej kouknout do toho chytrýho systému na Škodovácký díly jak jsou na tom u Octy 1 1.9 Tdi ALH s automatem poloosy a jakou by případně měly mít délku? Potřebuju dát nový a nevím zda je tam nějakej rozdíl oproti manuálu. Všechny poloosy co jsem našel jsou psaný pro manuální převodovky.
A dál, pokud to vyměnim v polních podmínkách rozhodim si geometrii nebo ne? Někdo píše že jo, někdo že ne. Geometrii mám dělanou čerstvě měsíc zpátky i s kompletní repasí nápravy ale pro změnu šla do kopru jedna z poloos (dle zvuku mám podezření na levou) a auto vibruje jak zběsilý.
Dík.


-> SO545: Jsem rád, že nejsem jediný kokot 

-> Shader 19.05.20 21:02:10: to mne tiez volal kamarat az z Norska ze riesil nieco okolo okna a ten vrak /passat/ zase nefunguje...vraj nejdu stierace...a uz pol dna hlada chybu.
tiez som mu povedal nech zavrie kapotu....tak to zmontoval a zavrel...a zavolal ze je kokot.

tiez som mu povedal nech zavrie kapotu....tak to zmontoval a zavrel...a zavolal ze je kokot.

A největší prdel byla ta, když jsme jeho motor stěračů zkoušeli na mé OII a pak samozřejmě nešly stěrače ani mě. Čuměli jsme na to jako péra z gauče




-> Nwkt:
-> Milan 136: Brácha chtěl dnes objednávat
-> StepaNoFUN: U OII po vypnutí klíče stačí povel pro setření a stěrače ti vyjedou nahoru. Na to jsem kdysi přišel náhodou
Jinak teda problém tam byl malý a my jsme z toho udělali velký
. Povolila se matice a motor točil na prázdno, když brácha zvedl kapotu, sterače samozřejmě nefungovaly a tak začalo bádání 

-> Milan 136: Brácha chtěl dnes objednávat

-> StepaNoFUN: U OII po vypnutí klíče stačí povel pro setření a stěrače ti vyjedou nahoru. Na to jsem kdysi přišel náhodou

Jinak teda problém tam byl malý a my jsme z toho udělali velký


-> Shader: U O2 jsem si takhle taky naběhnul. :-D Ale já ten motor neměnil. Jen jsem byl nasranej, že nefungujou stěrače.
BTW - teď tchýně "brečela", že ji nejdou zvednout stěrače na FABIII. Asi minutu kouknutí do návodu to spravilo. :-D Je fakt, že tu fintu jsem na FABIII neznal. NA II stačilo vypnout zapalování včas. :-D
BTW - teď tchýně "brečela", že ji nejdou zvednout stěrače na FABIII. Asi minutu kouknutí do návodu to spravilo. :-D Je fakt, že tu fintu jsem na FABIII neznal. NA II stačilo vypnout zapalování včas. :-D
-> Shader 19.05.20 19:36:38: To takhle jeden exot, co dával dohromady Supa 3 po totálce koupil asi 3 motorky stěračů, než jsme mu řekli, že si má zacvaknout zámky 

-> Shader:




-> suri: Přiznávám se, jsem vůl
. Když ses ptal na spínač kapoty, tak mi to nedošlo. Já ty stěrače zkoušel s otevřenou kapotou




-> suri: Díky moc.
-> MXMarek 18.05.20 21:12:19: 1K0121251CJ
-> MXMarek: zajtra kuknem , Hella bývala ok ale posledne som nemal dobrú skúsenosť s klímovým ...
mám tu jednu CAXA čo klepe ako 120tka po 200tis km ... hold iba kokot tam dá filter meyle a po každom štarte to ide na sucho ... pritom taký pekný motor ... inak auto má 430tis km ...
mám tu jednu CAXA čo klepe ako 120tka po 200tis km ... hold iba kokot tam dá filter meyle a po každom štarte to ide na sucho ... pritom taký pekný motor ... inak auto má 430tis km ...
-> suri: Měl bych na tebe prosbu. Na Scoutu nám shnil chladič, chci ho zkusit vyměnit sám, tady v Rakousku by to v servise stálo celou výplatu
. Mohl bys kouknout, jestli je toto správný kód: 1K0 121 251 F? VIN je: TMBKD61Z188013382. Originál se mi na internetu nedaří najít, ale náhrada od Hella by mohla být OK? Díky

-> Shader: tak potom to
-> suri: Není, 07.
-> Nwkt: ok
-> Nwkt: ok
-> Shader: začni diag a testem akčních členů
-> Shader: musíš rozobrať plast pod volantom , nie je to facelift ?
-> suri: Ok, podívám se na něj. Spínač kapoty funguje. Kde případně najdu tu BSG jednotku? Tipuju někde pod palubkou u OBD?
-> Shader: spínač kapoty funguje?
-> Shader: kukni ten LIN riadne
-> suri: Originál. OII RS.
-> Shader: má to origo či HID sadu?
-> suri: Kde tu BSG jednotku najdu? Ano, má to xenony, jak to souvisí?
Edit: zadní stěrač má, nenapadlo mě ho vyzkoušet :-D
Edit: zadní stěrač má, nenapadlo mě ho vyzkoušet :-D
-> Shader: treba rozbaliť zväzok za baterkou a býva tam predratý zhnitý fialový kábel 0,35 LIN ... dá sa to jednoducho natiahnuť od BSG tuším čierny konektor F pin 3 a uvidíš na čom si ... má to HID xenony ? ak áno tak môže byť KO motor ...
má to zadný stierač ? ten ide ? môže to byť páčka
od stola ťažko
má to zadný stierač ? ten ide ? môže to byť páčka
od stola ťažko
-> suri: Proměřil jsem konektor, 12V tam jde a na ovládacím pinu jsem naměřil kolem 10V. Stejné hodnoty jako na mé OII. Předpokládám, že vodiče jsou ok.
-> Shader: skôr zhnitý kábel smerom k torpédu , taká klasika
fialový LIN
fialový LIN
Bráchovi přestaly na OII fungovat stěrače. Mám podezření na tu jednotku u motoru. Bývá tam problém? Dík.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.20 21:14:24: Možná bych mohl pomoct. jsem z brna
-> suri: OK kouknem na to, nove info je ze i po delsi jizde (zahrati a provozu) pri odstati po dvou hodinach treba to taky krypluje, zle startuje a hrozne zle bezi jakoby zakopava a ma tendence skapat hnedle pri tom startovani take divne proste to je.
Díky kluci, hledám před kamaráda slušný servis v Brně, sem to asi bude problém. Jedou za čtvrt roku sem přijede na víkend, ale to asi nic neřeší. 

-> Tuner#2: Pokud to po přehrání zpět funguje, jak píše Milan, tak to můžeme zkusit nejdřív přehrát zpět. Dojede to někam sem?
-> 11mAjA11: jj
-> suri: rozumim spravne korekce je tak?
-> Nwkt 15.05.20 19:26:38: Ale rozhodně to není za 50. Když to umře, tak se mění jen samotná jednotka. Je to i v TPI.
Párkrát už jsem to dělal.
Jinak ferda25 mi tvrdil, že po nahrání původního se to jezdí dál.
Párkrát už jsem to dělal.
Jinak ferda25 mi tvrdil, že po nahrání původního se to jezdí dál.
-> Nwkt 15.05.20 19:26:38: a na kolik taková výměna vyjde? Když vezmu variantu, že jednotku seženu na bazosi jak psal saskyn2? Je někde záruka, že neodejde také?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.20 17:16:29: Je svolávačka kvůli chybě v ABS, často potom umře jednotka. Tak už jsme měnili na Seatu a O2
-> 11mAjA11: pozri vstreky za studena
Zdar páni, Octavia II FL, 1.6 77kw CR, auto hrozne zle startuje a hrozne rozhadane bezi cim vice je teplo, kdyz je rano chladno pripadne pres zimu minusove teploty, tak na drc chytne paradne a bezi kultivovane. Najezd cca. 120tkm (poctive), mame jit po EGR nebo po necem jinem? Zhavice byly venku a na liste overene ze zhavi vsechny, nafta nepada (nema vliv jestli stoji dokopce/zkopce), mnozstvi paliva v nadrzi taky ne, filtr novy, nafta kvalitni.
-> Tuner#2: Nová stojí nesmyl, dle typu 30 a víc, ale normální člověk koupí za 1500 z bazose jetou.
-> Tuner#2: na Facelifte bol flash kvôli nejakej chybe a dosť často to tá jednotka nerozdýchala a menila sa na záruku , zisti čo tomu je a či toto nebolo robené , bola to servisná AKCIA a musí to byť v knižke aj nálepka pri rezerve
-> suri 15.05.20 17:13:25: na jakou servisní akci? A proč se to flashuje? A cena je fakt 50tKc? U 12let starého auta? 

-> Tuner#2: odchádzajú elektriky v ESP jednotkách , hlavne po preflashovaní na servisnú akciu ...