Ahoj, je něco jako řídící jednotka brzd? Za 50tKc oprava?
Více budu vědět večer, auto je v Brně a myslím si, že na svařování někdo něco zkouší. Octavia 2 po faceliftu myslím 2,0 TDI.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> StepaNoFUN 11.05.20 20:49:14: Vůbec ne. Odchylky vstřiků měřit ideálně hned po startu. Když se to zahřeje, tak i mrtvý vstřiky běží na 4.
-> Milan 136: Ještě jsem na ten odkaz nestihnul koukat. Ale předpokládám, že to myslíš ironicky. ;-)
-> StepaNoFUN 11.05.20 20:34:59: Hlavě ideálně studený.
-> Nwkt: jak?
-> StepaNoFUN: Má to černý koncovky, smrdí to studený? Vstřiky můžeš orientačně zkouknout na diag
-> saskyn2: Jsem se jen zeptal... ;-)
Myslíš, že je zk*uvili tím prohozením sání a přepadu, nebo je to náhoda?
Myslíš, že je zk*uvili tím prohozením sání a přepadu, nebo je to náhoda?
-> StepaNoFUN: ne, resp mám tu nějaké z cfgc ale myslím že bude jiný, navíc už má řízlou trubku
-> saskyn2: Nemáš tam náhodou za rozum DPF na 1,6TDi? Případně i ty vstřiky?
-> StepaNoFUN: Na těch 1.6 ty vstřiky padaji fakt hodně
-> Nwkt: Myslíš jen to a a že vstřiky budou OK? Když to tam "chvíli" šlo přepadem bez filtru?
-> StepaNoFUN: Vyčistit DPF
Dotaz - OII - 1,6 TDI (asi CAYC - jinou 1,6 jsem nenašel, auto pro ověření není momentálně k dispozici) - Regeneruje to moc dlouho a regenerace neproběhne do "nuly"... Po třetí regeneraci to nějak jede, ale stejně na howno.
Problěhla tam (1500km zpátky) "odborná oprava" že někdo při výměně EGRu (za 30k) přehodil zpátečku a přívod z nádrže.
Jak to mohlo jet netuším, ale jelo to. O vstřikách už si myslím svý, ale než proběhne nákladná výměna vstřiků (klasika - paní invalida s autem na dotace a nemá peníze) - někdo nějaký jiný nápady?
Problěhla tam (1500km zpátky) "odborná oprava" že někdo při výměně EGRu (za 30k) přehodil zpátečku a přívod z nádrže.
Jak to mohlo jet netuším, ale jelo to. O vstřikách už si myslím svý, ale než proběhne nákladná výměna vstřiků (klasika - paní invalida s autem na dotace a nemá peníze) - někdo nějaký jiný nápady?
-> palinator: Ano
-> Shader:
Axiální vůli?
Axiální vůli?
-> Jarda: Měnil jsem, protože ty projevy cukání jsem přikládal dvouhmotě. Lamela byla ok, ale dvouhmota byla už vyběhaná, brutální axiální vůle. Ale je možné, že by těch 50tis. ještě ustála
, kdo ví. Takže vyměním ještě ten svazek nejspíš.

-> Shader 10.05.20 20:32:31: jj, taky nic neukazala, myslel jsem tenkrat, ze natankovala nejakou blbou naftu
ty km na spojku jeste byt nemusi, nase nafta mela spojku pri o 50tis.km vic, u sluzebek klidne spojka pres 400 tis.km kdyz to jezdi dalky
ty km na spojku jeste byt nemusi, nase nafta mela spojku pri o 50tis.km vic, u sluzebek klidne spojka pres 400 tis.km kdyz to jezdi dalky
-> Jarda: A já vůl měním spojkovou sadu
. Ale ne, už měla za sebou 245tis. Takže ještě svazek, ta výměna je v pohodě? Se divím, že diag. nic neukáže.

-> Shader: Je to skoro "vlastnost". Nic na něm nenajdeš, ale dáš novej a je klid.
-> Shader 10.05.20 20:06:03: jj, tenkrat mi to rekl kamos, co ma servis, ze to u PD dela
-> Jarda: Byl to svazek?
Už jsem ho našel: www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/03g971033e-svazek-el ektricke-instalace-skoda-1 5068.html
Už jsem ho našel: www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/03g971033e-svazek-el ektricke-instalace-skoda-1 5068.html
-> Milan 136 10.05.20 19:26:00: to je bolest PDcek, to jsem taky delal a od te doby uz neskubne...
-> 11mAjA11: Motor 2.0TDi/125kW/PD. No-chip. Přes diag. jsem zatím netestoval. Kabely přímo na jednotlivé vstřky? Nebo se dá nějak vyměnit ten svazek celý?
-> Milan 136: Ten svazek jde vyměnit?
-> Milan 136: Ten svazek jde vyměnit?
-> Shader 10.05.20 18:53:43: Zkus vypinovat a přimačkat konektory na vstřikách. Nebo tu elektriku v hlavě rovnou vyměnit.
-> Shader:
Jaky motor ? Chipovane ? Co rika diag za jizdy kdy to cuka (ktery signal pada?)
Jestli je to PD tak prvni co bych udelal ja jsou kabely na vstriky (le-li to teda PD).
Jaky motor ? Chipovane ? Co rika diag za jizdy kdy to cuka (ktery signal pada?)
Jestli je to PD tak prvni co bych udelal ja jsou kabely na vstriky (le-li to teda PD).
Chlapi ještě dotaz. Spojku respektive dvouhmotu jsem měnil v domnění, že tímto úkonem eliminuji "kopance" motoru, ale bohužel se projevují i po výměně spojkové sady. Občas se stane, že motor na volnoběh velmi razantně cuká, "kope", tento projev se přenáší do celé kastle a je to znatelně cítit. Při jízdě se to pak projevu tak, jako by jste na zlomek sekundy zastavili přívod nafty a motor ztratí výkon, ale v zápětí zase ihned zabere. Co o může být, kde dále hledat? Nějaký snímač, vstřikovač?
Mám diagnostiku, mohl bych si to hodit do grafu, otázka zní, jaké hodnoty je nutno sledovat?
Mám diagnostiku, mohl bych si to hodit do grafu, otázka zní, jaké hodnoty je nutno sledovat?
-> Milan 136: 

-> Nwkt: To je na bramboraka.
-> King: Na co? U určitých roků se lišili napětím a nejsou záměnný, tak akorát na to dávat pozor
-> King: ničím radšej , vyfúkať okolo a šup dnu , a citovka dotiahnuť
-> suri: Dik...a co se tyce nejakyho mazani pred montazi? Grafitka nebo nejakej medenej sajrajt? :-)
-> King: Beru som mal originály a dlho nevydržali , dávam NGK často a OK
Dovolil bych si zneuzit frekventovany tema - nejakej tip na kvalitnejsi zhavicky? Beru?
-> Shader: nechaj to postáť a ešte odvzdušni
Tak po mensi neprijemnosti
, se mi to podarilo odvzdusnit. Nejsem si ale jisty, zda je to ok. Pedal nema spojky nema po celou drahu stejny odpor. Do pulky jde lehce, od pulky jakoby do tlaku? Ma to tak byt nebo ma mit pedal po celou drahu stejny odpor a je potreba jeste odvzdusnit?

-> Milan 136: čo chceš čistiť ? vystriekam vnútro spojky a je to hotové , mechanizmus radenia čistím a mažem vždy , to je všetko do 10min ... poloosy sú zakrytované tam je čisto a od von to umývať ozaj nebudem , možno tak po zložení aladinom ...
-> Shader 08.05.20 21:19:33: tento tyden som sa nechal nahovoriť na výmenu spojky na renault laguna r.2004,takže viem načo narážaš,,,,nadávok nespočetne veľa,,,,,,nikdy viac.
-> Shader 08.05.20 21:49:01: Taky bych to na svým dělal celý den. Pěkně všechno očistit atd. To pak zabere čas. Ale na prasáka to tam nabouchat na zvedáku je rychlovka.
-> suri: No mě to zabralo celý dnešní den
. První výměna spojky na něčem jiném než Š120
. Ale proběhla i očista převodovky, takže to zase byla nějaká hoďka. A zasekl jsem se na dvou věcech, čep nešel vyrazit z těhlice, musel jsem shodit rameno a pak maturita u vysazování samotné převodovky. Teď už bych to asi do pozdějšího sobotního oběda zvládl





-> Shader: za sobotu doobeda sa to dá , na zdviháku tak 1,5hod v kľude
-> suri: Ok, zítra budu odvzdušňovat. každopádně v domácích podmínkách je ty výměna celkem náročná :D
-> Shader: normálne vyšlapať , a nechaj si to rozobraté ak bude aj pedál OK , pretože väčšinou do rána ostane zase na zemi ...
Spojka vyměněná, ale zavzdušněná. Jak ji odvzdušnit? Klasicky natlakovat pedálem a odvzdušňovat?
PS: pří dnešní výměně spojky jsem zjistil, že jsem extrémně vulgární člověk

PS: pří dnešní výměně spojky jsem zjistil, že jsem extrémně vulgární člověk


-> suri: a neviem ako to má tento vergel ale na plechu medzi motorom a prevodovou býva na m6 skrutku okienko ktoré musíš dať dole aby ti to išlo vonku , na tých ostatných novších ja vyberám aj prírubový hriadeľ na poloos vpravo , dá sa aj bez neho ale zbytočne kurvím ten plech potom
-> Shader: netuším , ťahám uťahovačkou , bez nej blbo
-> suri: Jaký je utahovací moment pro setrvačník? Tuším, že přítlačák a ložisko 13Nm?
-> Shader: nikdy som ju nevyberal , 5q na zemi dám aj sám , na zdviháku malina ...6q tiež nič hrozné pri dvoch aby si to hodil nad nápravnicu
-> suri: Ok.
-> Jarda/felda: Pro sichr jsem domluvil bráchu na sundání a zpětné nahození. Zkusím je dát bokem jak píše "suri" a snad nebude problém.
-> Jarda/felda: Pro sichr jsem domluvil bráchu na sundání a zpětné nahození. Zkusím je dát bokem jak píše "suri" a snad nebude problém.