skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
20:41:03
30.01.2020
30.01.2020
Nwkt
-> Milan 136: Jako zadarmo by to šlo, ale za ty prachy co chce VW ani náhodou
20:39:52
30.01.2020
30.01.2020
Milan 136
-> Nwkt 30.01.20 20:31:34: Myslím, že se bez toho obejdu
20:31:34
30.01.2020
30.01.2020
Nwkt
-> Milan 136: Myslím že to ani neumí nic extra
19:45:12
30.01.2020
30.01.2020
suri
-> Milan 136: ani u nás , neviem čo to vie
19:39:25
30.01.2020
30.01.2020
Milan 136
-> suri 30.01.20 19:30:07: Aha. Viděl jsem to kdysi od VW. Na českým eshopu to není.
19:30:07
30.01.2020
30.01.2020
suri
19:26:21
30.01.2020
30.01.2020
Jarda/felda
-> vhml 30.01.20 19:11:24: ono to tak v podstatě je, vačky se liší pro DPF/ bez DPF
19:15:30
30.01.2020
30.01.2020
Shader
-> vhml: Někdo se v tom hrabal a zaměnil vačku.
19:11:24
30.01.2020
30.01.2020
vhml
A jakoze spatna od vyroby? Nebo to ji uz někdo menil s tím, ze vacka jako vacka...
19:02:10
30.01.2020
30.01.2020
Shader
-> Milan 136: Popravdě už ani nevím, v té záplavě diskuzí už ani nevím, kde jsem co četl. Každopádně díky, jako jeden z mála jsi vždy reagoval.
-> Tomaso435: Čištění filtru, lamda, práce- 13 000. G450- 1 000. Sání 2 500. Vačka + práce- 5 000. Celkem tedy- 21 500. A hromada nervů
-> Tomaso435: Čištění filtru, lamda, práce- 13 000. G450- 1 000. Sání 2 500. Vačka + práce- 5 000. Celkem tedy- 21 500. A hromada nervů
18:50:42
30.01.2020
30.01.2020
Tomaso435
-> Shader: takže tě ta blbost vyšla na kolik? :-D
18:49:39
30.01.2020
30.01.2020
Milan 136
-> Shader 30.01.20 18:41:34: Nepsal jsem Ti to sem náhodu, jestli tam není vačka z BKD?
Nebo někdo jiný to psal. Každopádně to tu určitě zaznělo.
Nebo někdo jiný to psal. Každopádně to tu určitě zaznělo.
18:41:34
30.01.2020
30.01.2020
Shader
Někteří z vás si jistě všimli, že jsem zde řešil "neřešitelný" problém s regenerací DPF u OII RS 2.0TDi/PD. Auto po výměně rozvodů přestalo regenerovat, nechal se vyčistit DPF, ale regenerace byly neúspěšné. Následně se pak vyměnil filtr a opět to samé, regenerace neúspěšné, vyměnila se jednotka, stejný problém. Pán, který na autě pracoval to vzdal s tím, že už si neví rady. S bráchou jsme to vzali do vlastních rukou. Prvně kontrola kabeláže, výměna diferenčního snímače, výměna plastového sání (velká vůle vířivých klapek), auto stále neregenerovalo. Brouzdáním po fórech jsme se dostali k informaci, že by v autě mohla být špatná vačka (BKD). Tak jsme tedy sundali ventil dekl, odšroubovali vačkový dekl a zjistili, že je v autě opravdu nejspíš špatná vačka. Sehnali jsme tedy vačku z motoru BMN a nechali ji u známého v dílně vyměnit. Dneska známy volal s tím, že je vačka vyměněna a při zkušební jízdě se podařilo filtr vypálit, regenerace proběhla úspěšně. Takže od samého počátku byla v motoru špatná vačka, která pravděpodobně způsobovala všechny problémy s DPF. Píši pravděpodobně, protože je potřeba auto pořádně projet, najet nějaké kilometry, aby byla 100% jistota. Takže toliko k problému s regenerací filtru DPF.
07:24:36
30.01.2020
30.01.2020
suri
-> Milan 136: jj kusovky sú BELGIUM -> King: to je iné auto pre predstavu , má naviac LPG , ja zase kopec výbavy a celkový stav -> vhml: jop
20:06:39
29.01.2020
29.01.2020
vhml
-> suri 29.01.20 14:23:03: a to je taky 1.4?
Zeptám se manželky. Ale dozajista bude proti, že to na to její crcání nemá smysl. A ve výsledku asi má pravdu.
Zeptám se manželky. Ale dozajista bude proti, že to na to její crcání nemá smysl. A ve výsledku asi má pravdu.
19:47:08
29.01.2020
29.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> King 29.01.20 19:41:44: spis suriho je nesrovnatelne lepsi stav
19:41:44
29.01.2020
29.01.2020
King
-> Milan 136: Ach so!
19:23:13
29.01.2020
29.01.2020
Milan 136
-> suri 20.01.20 11:12:14: Jako že po kusech jo?
19:19:47
29.01.2020
29.01.2020
Milan 136
-> King 29.01.20 19:15:03: Však na tom bazoši je úplně jiný auto
19:15:03
29.01.2020
29.01.2020
King
-> suri: Pěkný...ale pro hejly z Bazoše za 6900 a pro virťáky za 7000?! Hmmmm ?!
19:03:31
29.01.2020
29.01.2020
Alenka
-> palinator 29.01.20 09:50:29: 2.5tdi V6 je arcikrumpl.
Nejede to v sérii ani upravený, žere to jak prokoplý ať už s tím jezdíš jakkoli a stejně tak se to sere ať už údržbu hrotíš jak chceš.
Nejhorší tdi motor široko daleko.
Nejede to v sérii ani upravený, žere to jak prokoplý ať už s tím jezdíš jakkoli a stejně tak se to sere ať už údržbu hrotíš jak chceš.
Nejhorší tdi motor široko daleko.
18:13:30
29.01.2020
29.01.2020
suri
-> el.tomas: G000650 VW ale v redšej forme má aj WURTH, BERNER ...
17:16:48
29.01.2020
29.01.2020
Kocvin
-> el.tomas: Keramická pasta..
17:02:35
29.01.2020
29.01.2020
el.tomas
-> suri: Co je to za pěkné mazivo na té dosedací ploše pro destičky? Něco VW?
16:48:38
29.01.2020
29.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 29.01.20 09:12:29: 4/2001
FL byl 8/2000? ale bylo tam ejake prechodove obdobi, v praci jsem jezdil tdi 81kW a mela novej intros a starej venek - narazniky a sklenena svetla
FL byl 8/2000? ale bylo tam ejake prechodove obdobi, v praci jsem jezdil tdi 81kW a mela novej intros a starej venek - narazniky a sklenena svetla
14:23:03
29.01.2020
29.01.2020
suri
-> vhml: predstava je 7000€ auto.bazos.sk/inzerat/...
/Octavia-combi-14-LPG.php
nový rozvod , nové predné aj zadné brzdy , nové disky aj pneumatiky , leto zima
všetko origo , gumy polaris a conti sport 2 leto
nový rozvod , nové predné aj zadné brzdy , nové disky aj pneumatiky , leto zima
všetko origo , gumy polaris a conti sport 2 leto
14:00:41
29.01.2020
29.01.2020
vhml
-> suri 29.01.20 12:40:39: co by to mělo stát? Už jsem se na to kdysi asi ptal a pak si to nakonec prodat nechtěl.
12:40:39
29.01.2020
29.01.2020
suri
Nechce niekto toho môjho veterána ? Ideálne z SK kto sa o to bude starať ako ja ...
09:50:29
29.01.2020
29.01.2020
palinator
-> Alenka:
Vidiš, o A4 jsem doteď ani nevěděl, že měla podél motor. Jako právě podél motor je hlavní důvod, proč B5/5.5 nemám. Jednak servisní pakárna, druhak vyšší spotřeba a jak říkáš i dynamické vlastnosti. A přeci jen příčňáků je víc, takže i množství kompatibilních dílů je pro skromné příčnáky lepší.
Když už jsme u těch podélnejch motorů - nepyčtuninkovals někdy starou 2,5 TDI V6, co je právě v těhlech keplech? Je to fakt takovej sráč, nebo po poladění je to dobrá věc? Mně se na tom ten zvuk, připomínající kýbl šroubů v pračce při ždímání, hrozně líbí.
Vidiš, o A4 jsem doteď ani nevěděl, že měla podél motor. Jako právě podél motor je hlavní důvod, proč B5/5.5 nemám. Jednak servisní pakárna, druhak vyšší spotřeba a jak říkáš i dynamické vlastnosti. A přeci jen příčňáků je víc, takže i množství kompatibilních dílů je pro skromné příčnáky lepší.
Když už jsme u těch podélnejch motorů - nepyčtuninkovals někdy starou 2,5 TDI V6, co je právě v těhlech keplech? Je to fakt takovej sráč, nebo po poladění je to dobrá věc? Mně se na tom ten zvuk, připomínající kýbl šroubů v pračce při ždímání, hrozně líbí.
09:14:26
29.01.2020
29.01.2020
dragon_cb_cz
-> Cumper 28.01.20 17:50:48: Hele mě to segry auto proti Sobům taky přijde s daleko menším turboefektem a celkově "hladším" průběhem. Takže to nemusí být nutně závada Ta 1.8T je v zásadě "příjemnej" motor, v sérii to moc nejede, ale chová se to hezky.
09:12:29
29.01.2020
29.01.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 28.01.20 15:25:24: Jaký máš rok? FL byl 2000, ne? resp. MY2001? Segra má myslím 2002 nebo 2003, AGU, zbytek nevím
-> Jarda/felda 28.01.20 16:36:57: Hrozně záleží na verzi. Třeba u toho Passata je mezi 1.8T a 1.9TDI rozdíl skoro 100kg. Se stejným motorem a karoserií je to fakt 100-150kg. Ostatně viz -> StepaNoFUN 28.01.20 17:33:17: , i O1 může být relativně těžká.
A 1550kg je ještě v pohodě
-> Jarda/felda 28.01.20 16:36:57: Hrozně záleží na verzi. Třeba u toho Passata je mezi 1.8T a 1.9TDI rozdíl skoro 100kg. Se stejným motorem a karoserií je to fakt 100-150kg. Ostatně viz -> StepaNoFUN 28.01.20 17:33:17: , i O1 může být relativně těžká.
A 1550kg je ještě v pohodě
20:55:27
28.01.2020
28.01.2020
Alenka
-> palinator: Passat/A4/A6 a tyhle auta s podélně uloženým motorem nejedou hlavně proto, že mají motor podél a tím i vyšší ztrátový výkon v hnacím ústrojí.
O1 1.8t si A4 se stejným motorem natře na chleba i když budou obě předokolky a pokud bude Audi mít Quattro, tak Ofce odjede jako kdyby Audi stála.
Tyhle staré podély 4x4 jsou ukrutné krámy, v tom vždy když člověk jede a ubere plyn, tak má pocit jako kdyby se za autem rozbalil padák.
O1 1.8t si A4 se stejným motorem natře na chleba i když budou obě předokolky a pokud bude Audi mít Quattro, tak Ofce odjede jako kdyby Audi stála.
Tyhle staré podély 4x4 jsou ukrutné krámy, v tom vždy když člověk jede a ubere plyn, tak má pocit jako kdyby se za autem rozbalil padák.
17:50:48
28.01.2020
28.01.2020
Cumper
-> dragon_cb_cz: Díky, zkusím se zeptat
-> Jarda/felda: Jak píše palinator, ten rozdíl hmotnosti není zas až tolik. Nemám tady teď techničáky abych to porovnal, ale co jsem posledně koukal na technický údaje obou aut na netu, tak to bylo do 150kg... Nicméně znát je každý kilo, protože když naložím dva lidi (150 kg )do felície, tak to umře
-> Jarda: jj, akorát právě nevím přesně čím se ty verze lišily (kromě toho že ta moje Euro2 má lanko, jednu lambdu a teď jsem ještě četl že prý nemá ani variabilní časování sacích ventilů...)
Ono to jede pěkně, turbo jde určitě, tím že jede jak atmosféra jsem měl na mysli to, že u oktávky je hodně znát okamžik kdy začne fučet turbo a tady to skoro nepoznám, má to víc lineární průběh výkonu, nebo jak bych to řekl :-D
-> Jarda/felda: Jak píše palinator, ten rozdíl hmotnosti není zas až tolik. Nemám tady teď techničáky abych to porovnal, ale co jsem posledně koukal na technický údaje obou aut na netu, tak to bylo do 150kg... Nicméně znát je každý kilo, protože když naložím dva lidi (150 kg )do felície, tak to umře
-> Jarda: jj, akorát právě nevím přesně čím se ty verze lišily (kromě toho že ta moje Euro2 má lanko, jednu lambdu a teď jsem ještě četl že prý nemá ani variabilní časování sacích ventilů...)
Ono to jede pěkně, turbo jde určitě, tím že jede jak atmosféra jsem měl na mysli to, že u oktávky je hodně znát okamžik kdy začne fučet turbo a tady to skoro nepoznám, má to víc lineární průběh výkonu, nebo jak bych to řekl :-D
17:33:17
28.01.2020
28.01.2020
StepaNoFUN
Moje OCT má 1534kg provozní.
17:04:55
28.01.2020
28.01.2020
palinator
-> Jarda/felda:
Já se ti podivám do techničáku. Mám tam přes 1300 určitě.
Já se ti podivám do techničáku. Mám tam přes 1300 určitě.
16:36:57
28.01.2020
28.01.2020
Jarda/felda
-> palinator 28.01.20 13:17:54: našel jsem ofiko údaje že O1 má mít 1260kg což mi nepřijde moc když vezmu že muj passat má cca 1550kg
15:25:24
28.01.2020
28.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 28.01.20 11:56:07: -> Cumper 28.01.20 11:31:59: -> dragon_cb_cz 28.01.20 12:22:31: to bylo od E2 do E4? Ja mam ARX s elektronickym plynem a euro 3 a je FL a je jedna z prnich FL, trebas komfort mam 2,5 generaci, ale euro 4 jsem myslel, ze byly az nekdy na sklonku vyroby
Jinak ten chip dobry, je to delo, nema to ten kopanec jako RS, ale max. vykon trochu vetsi a hlavne obrovskej kroutak, vetsi, nez mnohe nafty. na LPG to funguje taky, ale spotrebu bych bral tu, co tu prezentoval Alenka radeji :).
A kdyz to passat jede jak atmosfera, tak si naloguj vahu vzduchu - jestli beha a jen temer nestoji...
Mozna na lpg by byl jeste lepsi tech 150kW, ten sice moc nechvaleji, ale jsou tam vetsi predstihy, tam to je pro 100ku benzin, ale sam autor me od toho zrazoval, ale to jsem tam jeste nemel lpg.
Jinak ten chip dobry, je to delo, nema to ten kopanec jako RS, ale max. vykon trochu vetsi a hlavne obrovskej kroutak, vetsi, nez mnohe nafty. na LPG to funguje taky, ale spotrebu bych bral tu, co tu prezentoval Alenka radeji :).
A kdyz to passat jede jak atmosfera, tak si naloguj vahu vzduchu - jestli beha a jen temer nestoji...
Mozna na lpg by byl jeste lepsi tech 150kW, ten sice moc nechvaleji, ale jsou tam vetsi predstihy, tam to je pro 100ku benzin, ale sam autor me od toho zrazoval, ale to jsem tam jeste nemel lpg.
14:15:50
28.01.2020
28.01.2020
MATTESS
-> palinator: P308 taky, teda SW - měl jsem v TP pohotovostní hmotnost 1660
13:35:58
28.01.2020
28.01.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 28.01.20 13:29:28: Jo, jenže ta Insignie má oproti tomu Passatu nadváhu cca 300kg Tam už to pochopitelně rozdíl je.
13:29:28
28.01.2020
28.01.2020
palinator
-> dragon_cb_cz:
Ale třeba Insignie už podle mě (zbytečně) těžká je. 307 SW mi teda na svoje rozměry přišla těžká rovněž.
Ale třeba Insignie už podle mě (zbytečně) těžká je. 307 SW mi teda na svoje rozměry přišla těžká rovněž.
13:21:14
28.01.2020
28.01.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 28.01.20 13:17:54: Já bych spíš ze zkušenosti řekl, že je urban legend, že jsou některá auta těžká - zcela typicky právě Passat nebo Audi A6. Kolikrát už jsem ve spojení s nima slyšel hlášky typu "dvoutunová mrcha" a podobně, to nejde spočítat
13:17:54
28.01.2020
28.01.2020
palinator
-> Jarda/felda:
Ale jen o nějakejch 100-150 kg. To, že je jedničková Octa lehká, je taková urban legend. Jedničkový Toledo je lehký auto. Těch 1180 kg nebo kolik to v TDI má, to je fajn. Akorát že je to celý takový hrachový.
Ale jen o nějakejch 100-150 kg. To, že je jedničková Octa lehká, je taková urban legend. Jedničkový Toledo je lehký auto. Těch 1180 kg nebo kolik to v TDI má, to je fajn. Akorát že je to celý takový hrachový.
12:43:16
28.01.2020
28.01.2020
Jarda/felda
-> Cumper 28.01.20 11:31:59: octávka pojede vždy líp než passat kvuli rozdílné hmotnosti
12:22:31
28.01.2020
28.01.2020
dragon_cb_cz
-> Cumper 28.01.20 11:31:59: Zkusil bych Alenku, sice je primárně naftovej, ale tuším, že nedávno nějaké experimenty s 1.8T (+LPG) prováděl a ty čísla byly poměrně zajímavý.
Jinak segra má O1 poface a je to ještě EURO2 s mechanickou klapkou.
Jo a jestli to bylo za rozumnou cenu, tak hodně pěknej nákup!
Jinak segra má O1 poface a je to ještě EURO2 s mechanickou klapkou.
Jo a jestli to bylo za rozumnou cenu, tak hodně pěknej nákup!