skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Shader: musíš rozobrať plast pod volantom , nie je to facelift ?
-> suri: Ok, podívám se na něj. Spínač kapoty funguje. Kde případně najdu tu BSG jednotku? Tipuju někde pod palubkou u OBD?
-> Shader: spínač kapoty funguje?
-> Shader: kukni ten LIN riadne
-> suri: Originál. OII RS.
-> Shader: má to origo či HID sadu?
-> suri: Kde tu BSG jednotku najdu? Ano, má to xenony, jak to souvisí?
Edit: zadní stěrač má, nenapadlo mě ho vyzkoušet :-D
Edit: zadní stěrač má, nenapadlo mě ho vyzkoušet :-D
-> Shader: treba rozbaliť zväzok za baterkou a býva tam predratý zhnitý fialový kábel 0,35 LIN ... dá sa to jednoducho natiahnuť od BSG tuším čierny konektor F pin 3 a uvidíš na čom si ... má to HID xenony ? ak áno tak môže byť KO motor ...
má to zadný stierač ? ten ide ? môže to byť páčka
od stola ťažko
má to zadný stierač ? ten ide ? môže to byť páčka
od stola ťažko
-> suri: Proměřil jsem konektor, 12V tam jde a na ovládacím pinu jsem naměřil kolem 10V. Stejné hodnoty jako na mé OII. Předpokládám, že vodiče jsou ok.
-> Shader: skôr zhnitý kábel smerom k torpédu , taká klasika
fialový LIN
fialový LIN
Bráchovi přestaly na OII fungovat stěrače. Mám podezření na tu jednotku u motoru. Bývá tam problém? Dík.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.20 21:14:24: Možná bych mohl pomoct. jsem z brna
-> suri: OK kouknem na to, nove info je ze i po delsi jizde (zahrati a provozu) pri odstati po dvou hodinach treba to taky krypluje, zle startuje a hrozne zle bezi jakoby zakopava a ma tendence skapat hnedle pri tom startovani take divne proste to je.
Díky kluci, hledám před kamaráda slušný servis v Brně, sem to asi bude problém. Jedou za čtvrt roku sem přijede na víkend, ale to asi nic neřeší. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Pokud to po přehrání zpět funguje, jak píše Milan, tak to můžeme zkusit nejdřív přehrát zpět. Dojede to někam sem?
-> 11mAjA11: jj
-> suri: rozumim spravne korekce je tak?
-> Nwkt 15.05.20 19:26:38: Ale rozhodně to není za 50. Když to umře, tak se mění jen samotná jednotka. Je to i v TPI.
Párkrát už jsem to dělal.
Jinak ferda25 mi tvrdil, že po nahrání původního se to jezdí dál.
Párkrát už jsem to dělal.
Jinak ferda25 mi tvrdil, že po nahrání původního se to jezdí dál.
-> Nwkt 15.05.20 19:26:38: a na kolik taková výměna vyjde? Když vezmu variantu, že jednotku seženu na bazosi jak psal saskyn2? Je někde záruka, že neodejde také?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.20 17:16:29: Je svolávačka kvůli chybě v ABS, často potom umře jednotka. Tak už jsme měnili na Seatu a O2
-> 11mAjA11: pozri vstreky za studena
Zdar páni, Octavia II FL, 1.6 77kw CR, auto hrozne zle startuje a hrozne rozhadane bezi cim vice je teplo, kdyz je rano chladno pripadne pres zimu minusove teploty, tak na drc chytne paradne a bezi kultivovane. Najezd cca. 120tkm (poctive), mame jit po EGR nebo po necem jinem? Zhavice byly venku a na liste overene ze zhavi vsechny, nafta nepada (nema vliv jestli stoji dokopce/zkopce), mnozstvi paliva v nadrzi taky ne, filtr novy, nafta kvalitni.
-> Tuner#2: Nová stojí nesmyl, dle typu 30 a víc, ale normální člověk koupí za 1500 z bazose jetou.
-> Tuner#2: na Facelifte bol flash kvôli nejakej chybe a dosť často to tá jednotka nerozdýchala a menila sa na záruku , zisti čo tomu je a či toto nebolo robené , bola to servisná AKCIA a musí to byť v knižke aj nálepka pri rezerve
-> suri 15.05.20 17:13:25: na jakou servisní akci? A proč se to flashuje? A cena je fakt 50tKc? U 12let starého auta? ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2: odchádzajú elektriky v ESP jednotkách , hlavne po preflashovaní na servisnú akciu ...
Ahoj, je něco jako řídící jednotka brzd? Za 50tKc oprava?
Více budu vědět večer, auto je v Brně a myslím si, že na svařování někdo něco zkouší. Octavia 2 po faceliftu myslím 2,0 TDI.
Více budu vědět večer, auto je v Brně a myslím si, že na svařování někdo něco zkouší. Octavia 2 po faceliftu myslím 2,0 TDI.
-> StepaNoFUN 11.05.20 20:49:14: Vůbec ne. Odchylky vstřiků měřit ideálně hned po startu. Když se to zahřeje, tak i mrtvý vstřiky běží na 4.
-> Milan 136: Ještě jsem na ten odkaz nestihnul koukat. Ale předpokládám, že to myslíš ironicky. ;-)
-> StepaNoFUN 11.05.20 20:34:59: Hlavě ideálně studený.
-> Nwkt: jak?
-> StepaNoFUN: Má to černý koncovky, smrdí to studený? Vstřiky můžeš orientačně zkouknout na diag
-> saskyn2: Jsem se jen zeptal... ;-)
Myslíš, že je zk*uvili tím prohozením sání a přepadu, nebo je to náhoda?
Myslíš, že je zk*uvili tím prohozením sání a přepadu, nebo je to náhoda?
-> StepaNoFUN: ne, resp mám tu nějaké z cfgc ale myslím že bude jiný, navíc už má řízlou trubku
-> saskyn2: Nemáš tam náhodou za rozum DPF na 1,6TDi? Případně i ty vstřiky?
-> StepaNoFUN: Na těch 1.6 ty vstřiky padaji fakt hodně
-> Nwkt: Myslíš jen to a a že vstřiky budou OK? Když to tam "chvíli" šlo přepadem bez filtru?
-> StepaNoFUN: Vyčistit DPF
Dotaz - OII - 1,6 TDI (asi CAYC - jinou 1,6 jsem nenašel, auto pro ověření není momentálně k dispozici) - Regeneruje to moc dlouho a regenerace neproběhne do "nuly"... Po třetí regeneraci to nějak jede, ale stejně na howno.
Problěhla tam (1500km zpátky) "odborná oprava" že někdo při výměně EGRu (za 30k) přehodil zpátečku a přívod z nádrže.
Jak to mohlo jet netuším, ale jelo to. O vstřikách už si myslím svý, ale než proběhne nákladná výměna vstřiků (klasika - paní invalida s autem na dotace a nemá peníze) - někdo nějaký jiný nápady?
Problěhla tam (1500km zpátky) "odborná oprava" že někdo při výměně EGRu (za 30k) přehodil zpátečku a přívod z nádrže.
Jak to mohlo jet netuším, ale jelo to. O vstřikách už si myslím svý, ale než proběhne nákladná výměna vstřiků (klasika - paní invalida s autem na dotace a nemá peníze) - někdo nějaký jiný nápady?
-> palinator: Ano
-> Shader:
Axiální vůli?
Axiální vůli?
-> Jarda: Měnil jsem, protože ty projevy cukání jsem přikládal dvouhmotě. Lamela byla ok, ale dvouhmota byla už vyběhaná, brutální axiální vůle. Ale je možné, že by těch 50tis. ještě ustála
, kdo ví. Takže vyměním ještě ten svazek nejspíš.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shader 10.05.20 20:32:31: jj, taky nic neukazala, myslel jsem tenkrat, ze natankovala nejakou blbou naftu
ty km na spojku jeste byt nemusi, nase nafta mela spojku pri o 50tis.km vic, u sluzebek klidne spojka pres 400 tis.km kdyz to jezdi dalky
ty km na spojku jeste byt nemusi, nase nafta mela spojku pri o 50tis.km vic, u sluzebek klidne spojka pres 400 tis.km kdyz to jezdi dalky
-> Jarda: A já vůl měním spojkovou sadu
. Ale ne, už měla za sebou 245tis. Takže ještě svazek, ta výměna je v pohodě? Se divím, že diag. nic neukáže.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shader: Je to skoro "vlastnost". Nic na něm nenajdeš, ale dáš novej a je klid.
-> Shader 10.05.20 20:06:03: jj, tenkrat mi to rekl kamos, co ma servis, ze to u PD dela
-> Jarda: Byl to svazek?
Už jsem ho našel: www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/03g971033e-svazek-el ektricke-instalace-skoda-1 5068.html
Už jsem ho našel: www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/03g971033e-svazek-el ektricke-instalace-skoda-1 5068.html
-> Milan 136 10.05.20 19:26:00: to je bolest PDcek, to jsem taky delal a od te doby uz neskubne...
-> 11mAjA11: Motor 2.0TDi/125kW/PD. No-chip. Přes diag. jsem zatím netestoval. Kabely přímo na jednotlivé vstřky? Nebo se dá nějak vyměnit ten svazek celý?
-> Milan 136: Ten svazek jde vyměnit?
-> Milan 136: Ten svazek jde vyměnit?