-> Jarda/felda 28.03.19 22:03:21: Jenom to ne.
-> Shader 28.03.19 22:05:23: Žádnou vložku tam proboha nedávej, dej normálně origo šteft z 8V. Koupíš ho normálně ve vw za 30 Kč. N90905502
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda/felda: Nevěděl bys rozměry vložky + šteftu?
-> Shader 28.03.19 21:47:55: závitová vložka
Dočetl jsme se, že pří výměně rozvodu u 2.0TDi/BMN je problém se šteftem napínací kladky. Respektive se strhává závit v AL bloku. Jak se to řeší? V bloku se udělá závit s větším průřezem a koupí se šteft patřičných rozměrů?
-> Jirik_Tuňák1983: Já s tím neměl nic společného, fotky jsou z firemního Slacku... někdo jí našel na svým parkovacím místě v garáži, kdo jí odchytil nevím, ale chvíli strávila na recepci a pak se jí někdo ujal a odvezl si jí.
-> dragon_cb_cz 28.03.19 20:20:16: Psa domů přitáhnout nesmíš, tohle prošlo? 

-> dragon_cb_cz: krásná leghornka

-> dragon_cb_cz: 

Dostala ubytko v kartonovej krabici na recepci, trochu salátu z kantýny a produkce zajištěna 

-> King 28.03.19 17:12:34: Co je to proti tomu, co se děje v garážích u nás 

Tady u nás ve Strašnicích taky řáděj na sídlišti.... tatík řešil proč mu nebliká boční blinkr u felicie, vyměnil jsem žárovku, prostříkal konektor a furt nic.... a tak jdu po kabelu a on byl uhryzanej hned u svazku.... a z izolace motorový stěny už toho taky moc nezbylo, zato tam kuna zapoměla nějakej kus ohlodaný kosti vedle baterky

-> Jirik_Tuňák1983:
Ne, tadle byla študovaná a chtěla kandidovat do senátu.
Ne, tadle byla študovaná a chtěla kandidovat do senátu.

-> Jumbo 28.03.19 13:06:18: Myslíš, že to byla ta samá kuna? 

-> Milan 136 28.03.19 13:03:38: My jsme zase v podzemních garážích firmy měli nějaký potvory, kterejm chutnala rovnou ta tlustá "výkonová" hadice z turba u starejch Mondeí. Kdyz mi to ta kurva nahryzla poprvé a občas to spadlo nouze, vypozoroval jsem, že při akceleraci je slyšet fučení od motoru a v servisu mi pak řekli, že to ty potvory rádi žerou. Když se mi to pak stalo s dalším autem, tak jsem musel do jinýho servisu a protože už jsem věděl odkud doslova vítr fouká, dovolil jsem si rovnou ukázat přijímacímu technikovi pravděpodobnej zdroj problémů. Jeho reakce bylo něco ve stylu: "No, nechte to nás, my už si tu závadu najdeme. Tohle to nebude, to je bezporuchový díl" - v překladu: "nemachruj, víš o tom kulový" :-) A odpoledne mi volá: "Máte to hotový, bylo ta hadice. To jsem v životě neviděl, tuhle hadici jsme nikdy měnit nemuseli". U dalších dvou generací Mondea se to pak už nestávalo...a nebo jsme najali lepší deratizační firmu :-)
-> vhml: Tak je to ta samá, našel jsem fotky ze servisu v AT, kde ji měnili...
-> vhml 28.03.19 12:38:26: Kuna jako vyšitá. Přehryzlej je přívod podtlaku. Každodenní záležitost :-D
-> vhml: jsou tam tapky?
-> Jumbo 28.03.19 12:49:53: spis k egru mi to prislo. Ale vedlo to od vyvevy pres ventil k nejaky baňce na vejfuku.
-> vhml: Podtlaková gerulace turba? Ta chutná kunám hoooodně moc...
1.6 tdi, 3 dni stara, najeto 150km...
Jestli kuna? Vypadá to jak pretrzeny a bylo to takhle vyskoceny z držáku
Jestli kuna? Vypadá to jak pretrzeny a bylo to takhle vyskoceny z držáku
-> palinator: Vynechání zapalovací lišty, vstřiku? Nedostatek benzínu (nečistoty ve filtru)? Chtělo by to diag., když se to projeví.
1,4 TSI (CHPA) - v tahu tu a tam s sebou škubne. V částečném zatížení ne. Nápady?
Tak jsem vyjel druhou nadrz s odpojenym cerpadlem haldexu a spotreba o 7h/km niz, ted jestli to je pro auto celkove lepsi nebo horsi, je to jeste trochu zivejsi a v zatackach malinko horsi, ale stale o dost lepsi, nez predohrabova, treba ta, co jsem mel po tom muslimovi.
Dobre, ze ikdyz mi to hodi mechanicka chyba haldexu a zapnu cerpadlo, tak 4kola normalne funguje.
Dobre, ze ikdyz mi to hodi mechanicka chyba haldexu a zapnu cerpadlo, tak 4kola normalne funguje.
-> Milan 136: Pred týždňom všetky silenbloky na zadnej náprave - všetky ramená aj v otočiach , komplet predná náprav - klby , manžety , druhé riadenie , silenbloky ramien ,silenbloky reakčnej vzpery v nápravnici , nové brzdy , dnes ešte ten konektor platničiek ... včera od 10-01:00 dnes motor , druhá hlava PD , vyvložkovaná , pretesnený držiak olejového filtra , a všetko čo to obnáša, no roboty ako na kostole ... dnes som menil posledný vyčvachtaný dverný obmedzovač a samozrejme z repráku odpadol magnet tak ešte toto dokončiť , prehodil som to teraz na moje deimosy a ešte som menil na zemi zadné štíty, ako sa povoluje strmeň na zablatenej zemi netreba spomínať ... nádobka problémy nerobila , zistené včera pri výmene hlavy
-> suri: Takže spíš zahodit auto

-> Milan 136: jeden do budíkov , kostra sa vetví do pol auta , jebem na to , dva týždne sa s tým autom seriem a furt niečo nachádzam , konektor platničiek dolepený lepidlom a zhnitý , to som nejak opravil ale dokedy to bude neviem , káble nič moc
tak u naftove ve dverich ridice chodilo jen okno, zamek i zrcatko mrtve, tak jsem napajeni - plus okna napojil na plus zrcatka a zamek zacal chodit i po odpojeni
, ale zrcatko neslo
, tak jsešm to nechal spojene, doufam, ze jsem s tim nic nepodelal... spis jestli zrcatko nema mit spinanej plus a ted aby treba nebezel vyhrev, kdyz se zapomene zapnutej 



-> suri 24.03.19 20:59:24: Kouknul bych to schémat na kostru toho snímače, kam všude vede. A zkontroloval nejnižší místo raději.
-> Milan 136: neviem , dal som nazad pôvodnú a ok
-> suri 24.03.19 10:00:02: Tohle jsem řešil asi dvakrát na Fabii 1 a byly to původní origo nádobky. Obě přijely s nefunkčním tachometrem. Čidlo na prevodovce a jeho svorkovnice unilá. Prvně si říkám, že mi přijde, že mám na ruce G13 a po odpojení svorkovnice nádobky se mi to potvrdilo.
Ale vika nádobky už jsem taky vyhazoval. Jedna tekla, do druhý skoro nešlo víčko... Po dvou letech skoro neprůhledná. Lidi si nedají říct.
Ale vika nádobky už jsem taky vyhazoval. Jedna tekla, do druhý skoro nešlo víčko... Po dvou letech skoro neprůhledná. Lidi si nedají říct.
Sága pokračuje , SKF napiču to som už spomenul , ale ak mi bude niekto tvrdiť že na expanzku netreba originál diel a stačí čína tak tu mám pár foto ... zhnitý konektor , voda vytlačená popri čidle , rozsah poškodenia káblov ešte zistím , to že tam nesedia poriadne hadice a vičko ide ťažko ani nekomentujem
-> palinator 22.03.19 07:55:35: aha, musim teda sehnat :)
-> Jarda:
Ale má to gumu pod lištou nad SPZ - předpoklad vyšší životnosti 5. dveří.
Ale má to gumu pod lištou nad SPZ - předpoklad vyšší životnosti 5. dveří.
-> palinator: a nema regulaci osvitu pristrojovky, jen sklon svetel :/ uz je to proste obrany... ten zobak na vicku nadrze je taky hnus, volant i zrcatka se k tomu proste nehodi, ja mam teda prave male, coz je taky divne... nektere materialy jsou nahrazeny levnejsima mene kvalitnima atd.
-> Milan 136 20.03.19 21:41:18:
A je to pěkně hnusný. Zrcátka sice praktický, ale taky k tomu autu neseděj. Vypadá to celkově tak nějak kolotočářsky.
A je to pěkně hnusný. Zrcátka sice praktický, ale taky k tomu autu neseděj. Vypadá to celkově tak nějak kolotočářsky.
-> Jarda - zrušená registrace 20.03.19 21:46:22: Asi mají. Tohle mají fakt jenom 2010. Nádrž otevřeš víčko a ve víčku je myslím vložka.
-> Milan 136: -> venni: jj, ta zrcatka jsou obrovska a maji vubec mrtvej uhel? jezdil jsem s tour 1.6, ale ta mela klasiku volant i zrcatka, tam nevim, co to bylo za rok
koukam, ze to ani nema tlacitko na otevreni vicka nadrze, jeste nebudu umet natankovat
koukam, ze to ani nema tlacitko na otevreni vicka nadrze, jeste nebudu umet natankovat
-> Jarda - zrušená registrace 20.03.19 21:24:21: MR 2010 měly velký zrcátka z Fabie stejně jako volant. Jen bez toho chrom úsměvu.
-> Jarda - zrušená registrace 20.03.19 21:24:21: tour už má velký zrcátka a volant s malým pytlem.
jsem ted dostal na zitrejsi sluzebku O1 1.9TDi jen 298tis. km, jak nova, ze pochybuji o km te sve :), ale ja mam opotrebenejsi jen intros, je to 2009 a nechapu, kde to vyhrabali, prijde mi, ze dlouho nejezdila a ma orezly brzdy
p.s. volant z O2 v tom je origo?
p.s. volant z O2 v tom je origo?
-> Jarda: tam iné rozumné ani nie je , ja som už nevedel ani zohnať vonkajšie klby na to
-> Jarda: Ani spidan už není co býval. Měl jsem k porovnání kloub, co jsem koupil před X lety a kloub, co jsem koupil teď. Zpracování sice pořád ok i váha kloubu +/- odpovídá, ale pojistka k ničemu, sponky z bláta a manžeta s poloviční sílou stěny a mnohem měkčího materiálu - pominu li absenci jakéhokoliv označení. Vzhledem k nájezdu auta jsem ten starší zase strčil do skříně na horší časy.
-> suri 19.03.19 09:36:54: ted jsem koupil spidan na feldu, jak mi uhorela...
-> Jarda: to neviem kedy , to sú všetko mongoloidné výrobky , vonkajšie manžety SPIDAN / LOBRO / GKN , ani jedna nie je rovnaká ako originál diel , sú síce plastové a držia ale neidentické ... Na originále sponu nasuniem a stiahnem prípravkom , na tej čo je pri spidane to nedrží poriadne nikdy