skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
23:52:56
19.02.2018
19.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.02.18 21:43:59: me rapid po 2 rocni odstavce prestal kopat po 2 tis. km najetych za tyden takze ja to radeji resim takto :)
22:24:13
19.02.2018
19.02.2018
Milan 136
-> suri 19.02.18 21:21:59: pěkná péče
-> saskyn2 19.02.18 21:13:17: tak servis bych udělal taky a z tohohle pohledu je asi jedno, jestli to je atmosféra benzín, nebo tdi
-> saskyn2 19.02.18 21:13:17: tak servis bych udělal taky a z tohohle pohledu je asi jedno, jestli to je atmosféra benzín, nebo tdi
22:09:04
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: zdá sa že nepôjde
21:50:20
19.02.2018
19.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: kotouče vypadají jak před měsícem davané, třeba to půjde rozbrzdit ne?
21:43:59
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> saskyn2: trasú , zvnútra majú poriadne schody od platničiek ako to stálo
21:38:53
19.02.2018
19.02.2018
saskyn2
-> suri: Ještě nevypadaj tak zle, já když někdy vidím na co chtěji lidi dávat jen nový destičky tak nechápu. Ale co, když si to zákazník nedá vymluvit, tak co už.
21:31:12
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> suri: horšie je že treba komplet brzdy
21:24:46
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> saskyn2: tie rozvody sú skôr strašiak ako problém , na predošlom to sedelo aj v diagnostike a sem tam zachrastil, po výmene za nový napínák bolo väčšinou ticho , sem tam si to zachrastí poloteplé ale neriešim , je to vlastnosť
21:22:24
19.02.2018
19.02.2018
saskyn2
-> suri: JJ, já taky všechno měním když koupím auto. Jo, no jo, ty máš těch 50, tam budou rozvody v poho.
21:21:59
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> palinator: ofiko ?
olejový filter 15eur
vzduchový filter 30eur
sviečky cca 20eur ks x 6ks
dsg olej 6x22eur
dsg filter 25eur
dif olej 2x 35eur
haldex 1x 35eur
filter haldex 70eur
mot.olej 6x12eur
palivový filter 40eur
chladiaca 6L
brzdová kvapalina , porátaj si to ako chceš, ja viem ako sa to pohybuje ...
olejový filter 15eur
vzduchový filter 30eur
sviečky cca 20eur ks x 6ks
dsg olej 6x22eur
dsg filter 25eur
dif olej 2x 35eur
haldex 1x 35eur
filter haldex 70eur
mot.olej 6x12eur
palivový filter 40eur
chladiaca 6L
brzdová kvapalina , porátaj si to ako chceš, ja viem ako sa to pohybuje ...
21:20:47
19.02.2018
19.02.2018
saskyn2
-> palinator: Tak jen ten olej do dsg je ofiko 700/l, ty ostatní oleje taky nejsou moc levný, svíčky taky nejsou úplně levný a hlavně jich je 6
21:19:05
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> saskyn2: vymyslel som si to sám , diferáky sa nemenia vôbec, haldex filter ofiko neexistuje , a ostatné veci podľa potreba ... keby sa všade neojebávalo tak to neriešim , ale menená brzdovka vyzerá inak , súdim podľa nedotknutého odvzdušňováku bez čiapočky ktorý je tak evidentne dlhodobo , olej čierny ako bagandža / menený koncom ledna a cca 1000km dozadu / vzduchový filter r.v. 2012 , na haldexe strhnutý vypušťák /asi tam nemajú imbusák/ , cievky som nešiel z toho povyťahovať ani vyťaovákom aby som ich neobtrhal takže sviečky asi tiež sú origo ... toľko k tomu že auto je po veľkom servise, som zvedavý čo tam bude v historii ked to odklepnú ...
k rozvodom neviem načo by som ich menil , to má ešte málo km
k rozvodom neviem načo by som ich menil , to má ešte málo km
21:15:54
19.02.2018
19.02.2018
palinator
-> saskyn2:
Co by na tom stálo 12?
Co by na tom stálo 12?
21:13:17
19.02.2018
19.02.2018
saskyn2
-> suri 19.02.18 20:51:33: To seš v tom tak 12 počítám, ted ještě rozvody a máš chvíli pokoj. Pak že jsou atmosferický benzíny nenáročný na údržbu
20:51:33
19.02.2018
19.02.2018
suri
Výmena oleja v haldexe + filter + vyčistené čerpadlo , výmena motorového oleja , výmena oleja v prednom diferáku , v DSG s filtrom , výmena chladiacej , brzdovej kvapaliny , výmena sviečok , vzduchového filtra , olej v zadnom diferáku nemenený - tečie LZ gufero , o servise kde to bolo predtým a kupoval som to s tým že "všechno je udeláno pane" si nerobím veľké ilúzie
14:32:52
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> U-Geen: Njn , uvidíme ako toto skončí , tiež som chcel inú farbu ale priplatiť 4tis eur za to som považoval za moc
13:39:56
19.02.2018
19.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> U-Geen: -> suri: po koupi uz lepsi na to nekoukat :)
12:31:36
19.02.2018
19.02.2018
U-Geen
-> suri 19.02.18 08:16:36: to neni o spechu, ja auto vybiral tak rok (ono fakt nic neni) a po tydnu od koupe se objevilo lepsi :))
10:01:12
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
-> suri: Děkuji za rady.
09:41:46
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> Jakub Vedral: stačí 5 a vieš na čom si ... aj tak ťa výmena neminie ...
09:24:39
19.02.2018
19.02.2018
Milan 136
Taky tipuju egr. Postup jako suri
09:19:01
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
-> suri: Jestli se mi to opět stane než to opravím, tak to vyzkouším. Děkuji za radu, určitě by to pomohlo. Jen do auta přihodím imbusy,
09:12:41
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> Jakub Vedral: úplne najjednoduchšie na KO EGR , ak to neštartuje , je zobrať 5 imbus , povoliť objímku na trubke od EGR čo ide do sania a hodiť ju trošku bokom a naštartovať ...
09:07:24
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Syny: Co jsem zkoumal na netu, tak jsem našel, že se jedná o EGR s elektrickým ovládáním. Tím, že se zanese se spálí elektrické komponenty EGEru. Už jsem několikrát zvažoval koupi nového, ale vždy jsem se bál, abych doma neměl těžítko za 9500Kč.
09:04:34
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Nwkt: Pokusím se někoho s diagnostikou sehnat a uvidíme.
Může s tím souviset i to ztrácení výkonu v nízkých otáčkách?
Může s tím souviset i to ztrácení výkonu v nízkých otáčkách?
08:56:28
19.02.2018
19.02.2018
Syny
-> Nwkt: I u ty 1,6ky?
-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
08:52:01
19.02.2018
19.02.2018
Nwkt
-> Jakub Vedral: Ale u CRka má běžet až při běhu motoru. Dej to na diag a vyzkoušej ho přes akční členy
08:49:54
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Syny: Teď nebyla možnost auto napíchnout, ale kdysi se sporadická chyba ukazovala, ze je EGR "načatý". Tak nějak jsem si říkal, že by to mohlo být právě tímto.
08:37:51
19.02.2018
19.02.2018
Syny
-> Jakub Vedral: Co EGR, nezustava viset?
08:26:21
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
-> Nwkt: podávací čerpadlo bylo vždy při sepnutí klíčku slyšet
Pro jistotu doplním, že tankuju vždy, když mi ručička palivoměru dojde na čtvrt nádrže (podle počítače mi to dojezd ukazuje na cca 200km)
Pro jistotu doplním, že tankuju vždy, když mi ručička palivoměru dojde na čtvrt nádrže (podle počítače mi to dojezd ukazuje na cca 200km)
08:19:21
19.02.2018
19.02.2018
Nwkt
-> Jakub Vedral: Funguje ti podávací čerpadlo v nádrži?
08:17:05
19.02.2018
19.02.2018
Jakub Vedral
Ahoj všichni. Mám na vás dotaz ohledně Octavie II, 1,6TDI CR, kód motoru CAYC.
Během týdne se mi už podruhé stalo, že jsem auto nenastartoval. Vždy jsem bez problémů přijel domů, zaparkoval, auto chcípnul. Dopoledne jsem k němu přijel a auto jsem nedokázal nastartovat. Pokaždé to bylo stejné, motor jako by chtěl nastartovat, vyskočil na volnoběžné otáčky, ale okamžitě začal skomírat, jako by neměl naftu až během vteřiny úplně chcípnul. Když se tohle stalo poprvé, tak jsem si říkal že špatná nafta a filtr. Vyměnil jsem naftový filtr, začal tankovat V-power na Shellu + aditiva, ale včera se mi stalo to samé. Motor jsem dokázal nastartovat až na cca padesáté startování. Od té doby zase jede jak má.
Další věc co se mi občas stává je, že mi při "podtočení motoru" 1250-1375otáček na 4ku a 5ku motor ztratí výkon. Při sešlápnutí plynu jen cuká. Po podřazení na nižší rychlostní stupeň a vytočení motoru nad 1500otáček jede motor opět normálně jak má.
Dokáže mi někdo poradit? Moc díky.
Během týdne se mi už podruhé stalo, že jsem auto nenastartoval. Vždy jsem bez problémů přijel domů, zaparkoval, auto chcípnul. Dopoledne jsem k němu přijel a auto jsem nedokázal nastartovat. Pokaždé to bylo stejné, motor jako by chtěl nastartovat, vyskočil na volnoběžné otáčky, ale okamžitě začal skomírat, jako by neměl naftu až během vteřiny úplně chcípnul. Když se tohle stalo poprvé, tak jsem si říkal že špatná nafta a filtr. Vyměnil jsem naftový filtr, začal tankovat V-power na Shellu + aditiva, ale včera se mi stalo to samé. Motor jsem dokázal nastartovat až na cca padesáté startování. Od té doby zase jede jak má.
Další věc co se mi občas stává je, že mi při "podtočení motoru" 1250-1375otáček na 4ku a 5ku motor ztratí výkon. Při sešlápnutí plynu jen cuká. Po podřazení na nižší rychlostní stupeň a vytočení motoru nad 1500otáček jede motor opět normálně jak má.
Dokáže mi někdo poradit? Moc díky.
08:16:36
19.02.2018
19.02.2018
suri
-> palinator: aj ja som po kúpe Supa objavil lepšie kusy a neurobíš s tým nič , vždy je to tak ... hold ak sa človek ponáhľa
22:34:04
18.02.2018
18.02.2018
palinator
Kombika zbořil tak koupil tohle bez motoru (resp. KO praskl píst). Prej všechno chodí a je to zachovalý.
21:55:13
18.02.2018
18.02.2018
MXMarek
-> suri: Jj díky
21:22:44
18.02.2018
18.02.2018
suri
-> MXMarek: 6q manuál? jop cca 2,5_L
21:14:40
18.02.2018
18.02.2018
MXMarek
-> suri: OK, díky. A do převodovky ten G05 217 1A2?
19:29:22
18.02.2018
18.02.2018
suri
-> Jarda: mrkni to na tom ale plnenie bude zároveň s prevodovkou
19:28:11
18.02.2018
18.02.2018
suri
-> MXMarek: nie sú , predný aj zadný dif je G052145S2 1+1l , je tam aj výpustný aj kontrolný , postup rovnaký , vypustiť , naliať , prebehnúť na zdviháku a doliať po okraj ... zajtra ma to čaká
14:13:54
18.02.2018
18.02.2018
MXMarek
Když tu Jarda řeší ty oleje, tak se přidám. Po zimě chci u mé O2 Scout 2.0 FSI vyměnit také všechny náplně. Zatím mi je jasný jen Haldex (má to ještě 2.generaci), filtr už mám koupený, pak koupím origo olej, starý se vypustí a nový naleje po kontrolní otvor. Ale co převodovka, rozvodovka a zadní diferenciál? Je to stejné (ty oleje) jako O1?
09:29:50
18.02.2018
18.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 18.02.18 08:34:28: super, diky prave z tohoto je zrejme, ze je stejny olej pro uhlovou prevodovku a prevodovku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 20:41:59: , ale nebyl jsem si jist, ze to je propojene a ze to tam dotece, jinak jsem se dival, ze jsou dva typy prednich diferaku pro 4x4 a jeden ma napousteci a vypousteci sroub s magnetem a u druheho neni zakresleno vubec nic, ja si na diferaku prave ani vypustneho sroubu nevsiml, jen toho na uhlove prevodovce, jak jsem dal foto -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:43:23:
Tady na diferaku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:38:00: je prave divna ta zatka napousteci č.12 a vypustak stejny jako na zadnim difu, ale je to uplne jiny kod motoru, na naftove mame ATD
Tady na diferaku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:38:00: je prave divna ta zatka napousteci č.12 a vypustak stejny jako na zadnim difu, ale je to uplne jiny kod motoru, na naftove mame ATD