-> SO545 21.10.24 19:47:41: Jo audi má. Teda na starší auta.
-> saskyn2 21.10.24 20:38:37: Jo to vím, že na audi není kam strčit. Mluvím o 1.5 tsi ve Škodě.
Jakože nastartovat plug in hybrid?
Stačí po "startu" prošlápnout a rychle pustit plyn. Pak se nastartuje motor.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Milan 136 21.10.24 19:05:34: Sobě jo, ale říkat zákazníkovi, že si má koupit měrku je tak nějak blbý
Nehledě na to že ty záslepky mají spíš jen škodovky a starý audiny, ale novější audiny nemají už vůbec nic
-> SO545 21.10.24 19:47:41: Jo ale co jsem dělal 5.0tdi v A7, nebo ted co jsem měnil olej na nějaký 2020 eTFSI tak tam už není vůbec nic a tu měrku nemáš kam píchnout.
Mimochodem u toho eTFSI došlo na takovou komickou situaci. Vyměnil jsem olej, ale tvl nikde jsem nenašel jak ten křáp donutit nastartovat aby to nejelo na baterku...aby si to nasálo do filtru a mohl jsem teda v menu vůbec zkontrolovat hladinu
Jako je mi jasný že na to nějaký fígl bude, ale nebyl čas hledat, svítil tam dojezd asi 10km, tak jsem tomu trochu dal napít a asi po jednom km battery low a dojel jsem zpět s vítězoslavným pocitem že mě skopčák nepřechčije


Mimochodem u toho eTFSI došlo na takovou komickou situaci. Vyměnil jsem olej, ale tvl nikde jsem nenašel jak ten křáp donutit nastartovat aby to nejelo na baterku...aby si to nasálo do filtru a mohl jsem teda v menu vůbec zkontrolovat hladinu


-> SO545 21.10.24 19:47:41: Protože se jeden bývalý kolega ptal, když mu řekli v servisu, že bude potřebovat mimo jiné i novej "enter ventil", tak jestli ho potřebuje. Sice to auto jezdilo permanentně v nouzi, ale asi to za těch denních 30 tam a 30 zpět nepoznal. Takže nějaká měrka.....

-> Milan 136 21.10.24 19:05:34: myslim u audi je univerzal mierka na dielni /pripravok/ na nom podla typu motora nastavis doraz podl ELZA a merias....preco to nedopriali ludom tiez nechapem.
-> Milan 136 21.10.24 19:05:34: A zas sa otvárajú možnosti pre tunerov

-> saskyn2 21.10.24 18:22:08: Minule jsem u Superba vyrval tu zátku a zkusil tam měrku z vedle stojícího Karoqa a normálně to jde. Hned bych si ji tam dal.
-> minno 21.10.24 14:57:51: Jo přesně tohle, akorát ne na budíkách, ale v infotaimentu-na displeji rádia.
-> Jirik_Tuňák1983 21.10.24 15:04:43: No jak píše vhml, misto kontroly měrky koukneš do infotaimentu. Máš zasraný ruce, zasraný monterky, musíš chmatat na kliku, pak si sednout dovnitř, zapnout zapalování, hledat to v menu a těma zasranejma rukama šmatat po tom dotykovým displeji. Pak ti to napíše že fuck motor musí běžet a pak 2 minuty stát(nevim proč to kolikrát píše i když to auto stojí už 15 minut), v tu chvíli máš chut do toho krámu fláknout pěstí, ale pak si vzpomeneš na frau Merkel a v duchu jí poděkuješ že toho kripla co tohle vymyslel třeba někde znásilní banda sfetovanejch negrů a tak nějak mu to ze srdce přeješ
-> Jirik_Tuňák1983 21.10.24 15:04:43: No jak píše vhml, misto kontroly měrky koukneš do infotaimentu. Máš zasraný ruce, zasraný monterky, musíš chmatat na kliku, pak si sednout dovnitř, zapnout zapalování, hledat to v menu a těma zasranejma rukama šmatat po tom dotykovým displeji. Pak ti to napíše že fuck motor musí běžet a pak 2 minuty stát(nevim proč to kolikrát píše i když to auto stojí už 15 minut), v tu chvíli máš chut do toho krámu fláknout pěstí, ale pak si vzpomeneš na frau Merkel a v duchu jí poděkuješ že toho kripla co tohle vymyslel třeba někde znásilní banda sfetovanejch negrů a tak nějak mu to ze srdce přeješ

-> Jirik_Tuňák1983 21.10.24 15:04:43: no jak asi. Misto na merku se podivaj na palubak.

-> minno 21.10.24 14:57:51: Krásný, jak to v servisu kontrolují? Jako vím, že mají pro výměnu odměřeno dle typu a převážně to tam jen zvrátí, ale klacík na dosah ruky od nalévacího hrdla je přeci jen lepší. Nehledě na to, že já mám typ motoru, kde se během let vystřídaly 4 objemy náplní. 

-> MATTESS: Asi už si připravují hrob.
-> Syny 20.10.24 19:56:18: G8 přišel oproti G7 o hodně věcí, které z toho dělají drahý"low cost". Kromě té vzpěry roletku na tunelu, kryt zámku kliky (ale o to přišlo plno dražších aut), tepich vnitřních stran kapes dveří + schránky u spolujezdce, malou schránku vlevo od volantu......
Ale ta měrka oleje, to je super věc odstranit
Na P308 jsem ji taky řešil
Ale ta měrka oleje, to je super věc odstranit

-> minno 20.10.24 22:33:50: Asi jen na nějakej Passat. Táta to má na G7 taky dodělaný.
-> saskyn2 21.10.24 00:57:11: Když bude ta baterie vybitá a nabije ji na pólech, tak to na něj pak bude řvát slabá baterie, nabijte jízdou atd.
-> saskyn2 21.10.24 00:57:11: Když bude ta baterie vybitá a nabije ji na pólech, tak to na něj pak bude řvát slabá baterie, nabijte jízdou atd.
-> Syny: můžeš tam, nebo na baterku, jak je libo.
Japa že to je?
-> Syny 20.10.24 20:04:43:

-> minno: normálně měrka s hladinou

-> saskyn2 20.10.24 21:05:43: Aha. A čo všetko tam ukazuje?
-> Milan 136 20.10.24 21:46:25: Hm. To sa dávalo asi len na predFL modely, či?
-> Milan 136 20.10.24 21:46:25: Hm. To sa dávalo asi len na predFL modely, či?
-> Syny 20.10.24 19:44:06: Vzpěry se asi přesunuly k Dacii. 

-> minno: přes infotaiment jako u audi už cca 10 let. Ale teda pro mechanika peknej oprc
Ale by ma celkom aj zaujímalo, ako je to ošéfované bez tej tyčky na olej. Nevie niekto? Sú tam aspoň 2 snímače, min. a max.? Či už aj doplnenie hladiny jedine cez diagnostiku? 

-> Syny 20.10.24 19:44:06: Kryt motora nemám ani ja u 1.4 / 2018. Ale je to tam trochu inak usporiadané, a myslím, že to vyzerá lepšie a je tam aj viac miesta okolo ako na onej 1.5 e2.
Áno, a to zrušenie plynovej vzpery a aj olejovej mierky je za mňa veľký fail.
Áno, a to zrušenie plynovej vzpery a aj olejovej mierky je za mňa veľký fail.
Jen trochu zneužiju téma - když budu chtít baterii píchnout na nabíječku, tak záporný pól připojuji tady (viz kroužek na fotce)?
-> michael: No právě. G7 ji ještě měl. Přitom bych chtěl fakt vidět ten rozdíl ve výrobních nákladech na jednu plynovou vzpěru a ten zohýbanej drát... Kterej má mimo jiné třeba O3 (a i ten Leon co mám) ukotvenej úplně debilně u hrdla nádržky na ostřikovače
Koukám, že G8 to má alespoň opačně...

-> Syny: Kryt se nedává přes dva roky od náběhu Evo 2 a vzpěry G8 nemá od začátku výroby.
-> michael: A koukám že i o kryt motoru. Nebo to takhle je standard i u 110kW Evo 1? Já ho tam mám (a naštěstí mám i tu měrku, ač mi tedy přišlo, že je tam docela dost na volno)...
BTW: To už G8 v rámci úspor přišel i o plynovou vzpěru na kapotu? :/
BTW: To už G8 v rámci úspor přišel i o plynovou vzpěru na kapotu? :/
-> Milan 136 20.10.24 19:39:35: Je to spolehlivé? Znám několik případů závad elektronické měrky u jiných značek.
-> michael 20.10.24 19:38:43: Octavia ji taky nemá, Superb a Kodiaq taky ne. Diesel má.
-> minno: No jo, to na to musíš kouknout zezadu a hned vidíš že tam je pojistka co pinu překáží.
-> saskyn2: -> Milan 136: Tak nakoniec bol problém inde. Z boku poistkového boxu je plastová blokovacia poistka, ktorú treba pred zasunutím nového pinu vysunúť. Vedel som o nej, ale ja som ju tam včera prisahám nevidel. Tak som myslel, že v mojom ročníku to už zrušili. No a bola tam. Stačilo vysunúť a už tam šlo vložiť aj ten dodaný pin. Aspoň poznatok do budúcna.
-> minno 11.10.24 21:32:39: P ne, ten je moc malinkej. Jak píše saskyn. To co vidíš je společný plech a ty kontakty vypadají jinak. Vyndej pojistku vedle a uvidíš.
-> saskyn2: Aj to ma napadlo. Lebo aj otvor bez pinu vyzerá inak, ako otvor s pinom. Omrknem to.
-> minno: Oni ty co jsou spojený na jednom kabelu(napájení více pojistek) vypadají na pohled jinak. Vyndej jednu z těch pojistek a uvidíš že na tý druhý straně je úplně jinak vypadající pin.
-> Milan 136: To by mohlo byť ono (ale skôr 6U0 972 505 P - 1,5 mm), ale na fotke mi to vyzerá inak. Ale možno len očný klam.
-> minno 11.10.24 21:05:40: Tam bude tipuju 6U0 972 505 A
Potrebujem ho tam doplniť k poistke ku kamere a v kabeláži od kamery je pin úplne iný a moc tam teda nepasuje.
G7.5. Neviete mi prosím niekto zistiť/pohľadať katalógové číslo tohto pin-u do poistkovej skrinky? Je to na tie mini poistky. Nedarí sa mi to vygúgliť.
-> minno 04.10.24 11:54:27: Možná Nwkt?
A toto -> minno 02.10.24 07:37:19: nevie nik poradiť?
-> minno 03.10.24 19:28:52:
Našich OIII měla xenony od výroby nastavené tak, že to svítilo kousek pod spodní hranu čelního okna... malinko se to zavlnilo na silnici a už to pálilo do xichtu. Taky na to auto furt všichni blikali.
Našich OIII měla xenony od výroby nastavené tak, že to svítilo kousek pod spodní hranu čelního okna... malinko se to zavlnilo na silnici a už to pálilo do xichtu. Taky na to auto furt všichni blikali.
-> minno 03.10.24 19:28:52: Když máš světla pořádně nastavený, nemáš je totálně zašlý a nemáš v nich tu nejshitovější žárovku, tak svítí dobře i halogeny a není třeba vymýšlet nic. Až do teď jsem jezdil jen s halogenama (krom služebáku tedy). H4 žárovky u Cordoby byly tedy nic moc i když jsem tam koupil nějaký lepší, ale určitě to zas nebylo nějak tragický. Ale u Golfa ty H7 a H15 svítily parádně jak na potkávací, tak na dálky. H7 jsem tam měl tyhle (www.alza.cz/auto/osram-h7
-cool-blue-intense-next-ge
neration-12v-55w-px26d-duo
box-d6722047.htm) a za 7 let co jsem to auto měl mi praskla pouze jednou. Světla jsem měl seřízený přesně a bylo to úplně v pohodě.
Teď ty LEDky svítí pěkně, ale že by to bylo až takový "nebe a dudy" jako se tady leckdy psalo, to mi zase nepřijde. Navíc mě osobně trochu štve teplota světla těch ledek. Trochu se obávám, že mě z tohodle akorát budou bolet oči při nějaké delší noční jízdě. Osobně by mě mnohem víc vyhovovalo, kdyby ty ledky byly víc do žluta. Takhle to sice svítí víc, ale přijde mi, že v tom leckdy i vidím hůř... Tady "fotka" jak to svítí na dálkový.
Teď ty LEDky svítí pěkně, ale že by to bylo až takový "nebe a dudy" jako se tady leckdy psalo, to mi zase nepřijde. Navíc mě osobně trochu štve teplota světla těch ledek. Trochu se obávám, že mě z tohodle akorát budou bolet oči při nějaké delší noční jízdě. Osobně by mě mnohem víc vyhovovalo, kdyby ty ledky byly víc do žluta. Takhle to sice svítí víc, ale přijde mi, že v tom leckdy i vidím hůř... Tady "fotka" jak to svítí na dálkový.
-> Bukaj: Tak nejako. Ale hlavný problém vnímam so svetlometmi jedincov, čo to majú naladené ďaleko za hranicou tolerantnosti voči ostatným účastníkom premávky. To jest určite "nelegálne" ech vysokosvietivé divoké žiarovky, príliš moc pridvihnuté svetlomety a pod. V kolónach protiidúcich áut je ten rozdiel na jednotlivých vozoch echt veľký. Pekne vidieť, komu to svieti "normálne" (hoc aj moderné svetlomety) a komu to svieti "za hranicou znesiteľnosti". A že takých nie je málo. Asi na štýl "ty svietiš silno, tak ja budem svietiť ešte silnejšie!" 
A pritom fakt nie je problém ani v silnejších "normálnych" žiarovkách typu Osram Night Breaker (prevádzkoval som v minulosti), ani v LED svetlách (súčasnosť u mňa). Pri správnom nastavení to na stretávacie svetlá neoslňuje.

A pritom fakt nie je problém ani v silnejších "normálnych" žiarovkách typu Osram Night Breaker (prevádzkoval som v minulosti), ani v LED svetlách (súčasnosť u mňa). Pri správnom nastavení to na stretávacie svetlá neoslňuje.
-> minno 01.10.24 14:50:58: Jo, s těmi světly a intenzitou je to taky na pováženou.
Třeba když jsem teď jel v noci na "pařezu" (Jawa 555) nebo když jsem kdysi jezdil s MBčkem (než jsem dal H4 paraboly), tak světelný výkon je dostatečný, pokud jsem na silnici sám.
Jakmile jede proti auto s klasickými halogenkami, tak už je to za určitých podmínek na hranici bezpečné jízdy.
Ale když jede něco moderního s LED světly a automatem, který zhasne dálkové až za nějaký čas (navíc prodlouženou o dobu, než zaregistruje bludičku světla z pionýra), tak je to jednoznačně nebezpečné - v oslnění jedu klidně pár desítek metrů "naslepo" a po minutí vozu ještě nějakou dobu trvá, než si mé oči zase zvyknou na "tmu" (respektive chabé osvětlení vozovky od světlometu motocyklu)
Třeba když jsem teď jel v noci na "pařezu" (Jawa 555) nebo když jsem kdysi jezdil s MBčkem (než jsem dal H4 paraboly), tak světelný výkon je dostatečný, pokud jsem na silnici sám.
Jakmile jede proti auto s klasickými halogenkami, tak už je to za určitých podmínek na hranici bezpečné jízdy.
Ale když jede něco moderního s LED světly a automatem, který zhasne dálkové až za nějaký čas (navíc prodlouženou o dobu, než zaregistruje bludičku světla z pionýra), tak je to jednoznačně nebezpečné - v oslnění jedu klidně pár desítek metrů "naslepo" a po minutí vozu ještě nějakou dobu trvá, než si mé oči zase zvyknou na "tmu" (respektive chabé osvětlení vozovky od světlometu motocyklu)

-> palinator 01.10.24 13:43:31: Přesně tak. Nejde o to, že to nefunguje stoprocentně dokonale - s tím bych ostatně ani nepočítal, ale o to, že lidi kvůli tomu blbnou, leniví a ani je nenapadne, že něco není v pořádku...

-> Jirik_Tuňák1983:
Jsou originál. Nevim jestli původní. Zkusim dát tekutý stěrače jestli se to po nich nebude lepší smekat. Jinak nematlaj, tak se mi je nechce měnit. Jsem škrt.
Jsou originál. Nevim jestli původní. Zkusim dát tekutý stěrače jestli se to po nich nebude lepší smekat. Jinak nematlaj, tak se mi je nechce měnit. Jsem škrt.

-> palinator 02.10.24 09:50:58: Asi to moc gumy nevidělo a půjde spíše o nějakou eko směs.
-> StepaNoFUN 01.10.24 15:02:54:
To jo, ale když je na silnici voda a moc neprší, tak se to nezapne. A nejezdim nalepenej na autě před sebou, abych ty sračky chytal... A další věc, teď stírám dost často "ručně", protože vržou stěrače a leze mi to na nervy.
To jo, ale když je na silnici voda a moc neprší, tak se to nezapne. A nejezdim nalepenej na autě před sebou, abych ty sračky chytal... A další věc, teď stírám dost často "ručně", protože vržou stěrače a leze mi to na nervy.

Ešte sa tu votriem s novým dotazom.
Dá sa nejakým spôsobom docieliť, aby u G7 šlo v rádiu prehrávať video?
Jednotka infotainmentu: 3Q0 035 846B.
Počul som, že po dokúpení a zapojení akéhosi modulu sa to dá. Ale netuším o tom nič viac.
Dá sa nejakým spôsobom docieliť, aby u G7 šlo v rádiu prehrávať video?
Jednotka infotainmentu: 3Q0 035 846B.
Počul som, že po dokúpení a zapojení akéhosi modulu sa to dá. Ale netuším o tom nič viac.
-> jok3r: To je len zvyk a nastavenie sedačky/volantu.