
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Nwkt 09.05.23 22:18:05: Až tak? 

-> Milan 136: I pro mě jako zaměstnance je voser získat povolení dělat tyhle křížový výměny
když jsem si žádal o Audi, tak to trvalo 4 měsíce myslím 


-> Nwkt 09.05.23 21:03:41: Jo, musíš poslat žádost a mají na to asi 48 hodin.
-> StepaNoFUN: Zase na druhou stranu, je to součást imobilizéru, proč by měli povolit znovupoužití v jiným autě? jako dá se o to požádat a je i šance na povolení, ale trvá to
-> Nwkt 09.05.23 20:51:11: at jdou do riti. Za chvili (vlastne uz ted) to bude o tom, ze vse online a s off-line si ani neskrtnes. A kdys naseres vyrobce, tak Ti to v podstate znehybnej.
Jak je to dlouho, co se mluvilo o pronajmu vybavy?
Jak je to dlouho, co se mluvilo o pronajmu vybavy?
-> palinator: použitý jsou problém, výměnu musí schvalovat VW, jinak nejdou přizpůsobit
-> Nwkt:
A sakra
A sakra

-> palinator: Hlavně ty budíky musí být nový. Jinak to pak bude akorát o parametrizaci
Dodělání virtual cockpitu do e-Golfa je stejný jako do normálního Golfa nebo je ten displej jinej? Ptám se pro kamaráda. 

-> Bukaj 29.03.23 08:46:25: je to podle "výbavy". Prvotní je rozdíl v povrchové úpravě (lakované, olejované). Pak se můžou lišit plochou (vrtané, drážkované). U některých i materiálem, ale to už se snad ani kotoučů na tohle auto netýká 

-> palinator: Jo, to chápu, ale zároveň o tom, že by tenhle benefit nabízely, slyším poprvé.
-> dragon_cb_cz:
To mi jako benefit stačí.
To mi jako benefit stačí.

-> Jarda/felda 29.03.23 12:07:40: To jak píše -> palinator 29.03.23 12:22:41: , to je na zadku spíš plus... i když u té Caddy asi pracuje zadek o trochu víc.
-> palinator 29.03.23 11:47:10: Spíš proč jo? Má to nějakej praktickej benefit krom toho, že to míň špiní disky?
-> Jarda/felda:
Pokud je to tak, tak na zadku to bude fakt mrzet..
E: Mně kotouče nemizej, mně se vždy jen zkroutěj.
Pokud je to tak, tak na zadku to bude fakt mrzet..

E: Mně kotouče nemizej, mně se vždy jen zkroutěj.

-> palinator 29.03.23 11:47:10: budou žrát kotouče 

-> dragon_cb_cz:
Proč ne ceramic?
Proč ne ceramic?
-> Bukaj 29.03.23 08:46:25: Vezmi ATE jak desky, tak kotouce. Nekombinoval bych. A pohlidej si, at jsou ty kotouce lakovany.
-> Bukaj: Ze značek co uvádíš jsem vyloženě bezproblémově provozoval akorát ATE... vzal bych jejich základ (tzn ne ceramic atd).
Díky Růžovi už vím, co potřebuju za rozměr, ale když vidím, jak široká je nabídka, tak jsem z toho jelen.
Dokonce je v nabídce víc kotoučů od jednoho výrobce (Bosch, ATE) ve stejném rozměru, které se liší jen označením a cenou - v čem je rozdíl? V materiálu? Co mám, krucinál, vybrat...?
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0+615+601 +AC
S destičkama je omezenější výběr, takže menší problém, co vybrat. Asi ty TRW (na Škodu 130 jediné novodobé desky, které fungují)...
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0+698+451 +S

Dokonce je v nabídce víc kotoučů od jednoho výrobce (Bosch, ATE) ve stejném rozměru, které se liší jen označením a cenou - v čem je rozdíl? V materiálu? Co mám, krucinál, vybrat...?
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0+615+601 +AC
S destičkama je omezenější výběr, takže menší problém, co vybrat. Asi ty TRW (na Škodu 130 jediné novodobé desky, které fungují)...
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0+698+451 +S

-> růža: To bys byl hodný 

-> Bukaj 28.03.23 10:01:45: Můžu se kouknout, stačí mi napsat VIN, pokud už mě někdo nepředběhl (klidně SZ).
-> Bukaj 28.03.23 10:01:45: Myslim, že někdo tady z kluků kdo má přístup do katalogu dílů by mohl pomoci :) Bohužel ten co fungoval online a používal jsem ho, tak už nefunguje.
-> dragon_cb_cz:
Příště vyberu nějaký, který už ty závady bude mít, aby mě nic nepřekvapilo.
A nějakou zdechlinu, abych nemusel řešit spojku. 
Příště vyberu nějaký, který už ty závady bude mít, aby mě nic nepřekvapilo.


-> palinator 28.03.23 10:00:28: A to si ho tak pečlivě vybíral... 

-> dragon_cb_cz:
Jsou už dávno zkroucený a to je z nich ubráno asi 0,1 mm
Náhodou, teď tam budou velký věci, asi jako dárek k 20letému výročí.
Spojka, teď odešla alternátorová volnoběžka (takže nechám rovnou udělat celej altík), předělávka těch brzd, chtělo by to vyměnit zámky,... Tak nějak auto k hovnu.
Teď s tim jezdí 14 dní kamarádka místo toho Volva a najela s tím víc než já za čtvrt roku
Jsou už dávno zkroucený a to je z nich ubráno asi 0,1 mm

Náhodou, teď tam budou velký věci, asi jako dárek k 20letému výročí.
Spojka, teď odešla alternátorová volnoběžka (takže nechám rovnou udělat celej altík), předělávka těch brzd, chtělo by to vyměnit zámky,... Tak nějak auto k hovnu.
Teď s tim jezdí 14 dní kamarádka místo toho Volva a najela s tím víc než já za čtvrt roku

-> palinator 28.03.23 09:50:02: Takže s tvým nájezdem se ti ty kotouče cca za 4 roky zkroutí a pak to vyměníš? 

-> dragon_cb_cz:
Hele já nevim, četl jsem to taky. Úplně jsem nepochopil co by to mělo způsobit, kromě ložiska/náboje. Jenže pokud dobře vidim, ten náboj je stejnak stejnej.
A chlapci se tu shodli, že předělávka na 288 to trvale řeší.
Hele já nevim, četl jsem to taky. Úplně jsem nepochopil co by to mělo způsobit, kromě ložiska/náboje. Jenže pokud dobře vidim, ten náboj je stejnak stejnej.
A chlapci se tu shodli, že předělávka na 288 to trvale řeší.
-> palinator 28.03.23 09:36:31: A není to u O1 způsobený nějakou celkovou únavou tý přední nápravy? Kdysi jsem o tom myslím něco četl...
Na naší O1 si pamatuju kopající brzdy za těch 340t km jen jednou? A žádnej tuning tam myslím neproběhl.
Na naší O1 si pamatuju kopající brzdy za těch 340t km jen jednou? A žádnej tuning tam myslím neproběhl.
-> Sita:
Na zastavení na světelný křižovatce
-> dragon_cb_cz:
Větší jsou už jen 312.
Na zastavení na světelný křižovatce

-> dragon_cb_cz:
Větší jsou už jen 312.
-> palinator 28.03.23 09:04:48: Teď nevím, jestli to jsou menší nebo větší?
-> palinator: na co potrebuje kolenovrt brzdy? 

-> dragon_cb_cz:
Už mám jako kolenovrt nachystaný těhlice na 288mm brzdy. Páč mě nebaví měnit zkroucený kotouče co 1000 km.
Už mám jako kolenovrt nachystaný těhlice na 288mm brzdy. Páč mě nebaví měnit zkroucený kotouče co 1000 km.
-> Syny: Pokud to auto v minulosti nedostal do rukou nějaký tuner typu -> saskyn2: nebo -> Nwkt: co mění brzdy za větší s prvním olejem 

-> StepaNoFUN 28.03.23 06:47:22: to asi kámoš myslel taky, tak koupil kotouče Ashika, či takovou píčovinu. Kopaly už od nova. Jelikož má vybavenou dílu, tak je na brusce srovnal do 3 stovek. Po 1000km se zkroutily




-> Bukaj: Kotouce a desky ATE. Dle VINka dohledas konkretni typ dilu.
-> Bukaj: kotouce skoro cokoli, desky origo.
-> Bukaj:
Zadní kotouče stejně shnijou.
Zadní kotouče stejně shnijou.

Díky, pánové, kouknu po FAG, případně SNR
Jaká je rozumná cena? Co jsem koukal, tak na ešopech je docela slušný rozptyl těch cen jednoho konkrétního dílu...
A ještě dotaz k brzdovým kotoučům a deskám (zadním) - osvědčená značka za rozumnou cenu? A poznám, jaké kotouče a desky tam patří, bez toho, abych měl po ruce to auto a sundaval a měřil původní kotouče? Třeba podle VIN? Na internetu mi to nabízí vždy několik kotoučů různého průměru, i když vyplním model i motorizaci - to fakt na jeden typ auta s jedním typem motoru dávali ve fabrice víc druhů brzd?

Jaká je rozumná cena? Co jsem koukal, tak na ešopech je docela slušný rozptyl těch cen jednoho konkrétního dílu...

A ještě dotaz k brzdovým kotoučům a deskám (zadním) - osvědčená značka za rozumnou cenu? A poznám, jaké kotouče a desky tam patří, bez toho, abych měl po ruce to auto a sundaval a měřil původní kotouče? Třeba podle VIN? Na internetu mi to nabízí vždy několik kotoučů různého průměru, i když vyplním model i motorizaci - to fakt na jeden typ auta s jedním typem motoru dávali ve fabrice víc druhů brzd?
Já používám FAG.
-> Bukaj: Mě odešla ta ložiska obě najednou, až jsem tomu nevěřil. Začal jsem slyšet typické hučení odzadu a nebyl si jistej jestli levá nebo pravá - jednou se mi to zdálo tak a podruhý onak. Tak jsem si zvednul kolo, zatočil a hučelo. Pro jistotu jsem zvednul i druhý kolo a to hučelo taky
Nicméně jestli je to u tý Caddyny stejnej mechanusmus jako mám na autě já, tak namaž svaly, sežeň dvoumetrovou trubku, pořádnej trhák a ořech a přeju hodně štěstí :) Já to měl 180Nm + 180° a to je docela mazec. Jo a dával jsem taky FAG.

-> Bukaj: fag. Můžeš jedno nebo obě dle libosti. Většinou to druhé odejde zanedlouho.
-> Bukaj: SNR...
-> saskyn2: Jakou značku ložisek bys doporučil na zadek (opět té) Caddy?
Hrozně v tom hučí, myslím, že to je levé zadní kolo (soudě podle toho, že v pravotočivé zatáčce při zatížení kola hučí a v levotočivé je zticha) - mám vyměnit rovnou obě strany, nebo to odchází zcela náhodně a druhá strana klidně ještě pár let vydrží?
Hrozně v tom hučí, myslím, že to je levé zadní kolo (soudě podle toho, že v pravotočivé zatáčce při zatížení kola hučí a v levotočivé je zticha) - mám vyměnit rovnou obě strany, nebo to odchází zcela náhodně a druhá strana klidně ještě pár let vydrží?
-> StepaNoFUN: Nejsem si jist, ale na tom rádiu to nebyl jeden dvojitý konektor, ale dva konektory vedle sebe. jestli sedí osová vzdálenost středů toho dvojitého konektoru z odkazu s tím, co je na tom autorádiu, to netuším...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Štěpán má pravdu - zdrojem rušení není napájecí adaptér (to, co strčíš do autozásuvky), ale přímo kamerka (nějaký stabilizátor nebo vyhlazovač napětí? nevím...). když k tomu adapréru připojím navigaci nebo cokoli jiného (má USB konektor), žádné rušení se nekoná, i když kabel od adaptéru je natažen k zrcátku (k anténě).
Jak jsem se ptal na to odstínění kamerky - je to blbost nebo to mám zkusit?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Štěpán má pravdu - zdrojem rušení není napájecí adaptér (to, co strčíš do autozásuvky), ale přímo kamerka (nějaký stabilizátor nebo vyhlazovač napětí? nevím...). když k tomu adapréru připojím navigaci nebo cokoli jiného (má USB konektor), žádné rušení se nekoná, i když kabel od adaptéru je natažen k zrcátku (k anténě).
Jak jsem se ptal na to odstínění kamerky - je to blbost nebo to mám zkusit?

-> StepaNoFUN: Ok, ale nezapomen, ze ten zdroj muze to vyzarovani mit ruzny bez zateze a se zatezi... Ja prave tohle resil u drivejsi kamery a kdyz jsem dal svuj zbastlenej zdroj, tak to bylo cajk.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zkoušel jsem asi 5 různejch zdrojů. Včetně dost značkovejch. Zdroje při napájení telefonu rádio nerušily, při napájení kamery ano. Tudíž za to může nějaké další elektronika v kameře, která zajišťuje nabíjení baterky, protože při provozu na baterii rušení nebylo.
A ano. Byla to nějaká čínská mrdka za pár korun.
-> Bukaj: Výměna antény těžko pomůže. Měl jsem normálně anténu na střeše a kabel vedl levým sloupkem dolů, tudíž od rádia i antény ta kamera byla vzdálená min 60cm.
Jinak asi hledáš tohle...www.carmedia.cz/antenni-a dapter-dvojita-fakra-din-2 95805
A ano. Byla to nějaká čínská mrdka za pár korun.
-> Bukaj: Výměna antény těžko pomůže. Měl jsem normálně anténu na střeše a kabel vedl levým sloupkem dolů, tudíž od rádia i antény ta kamera byla vzdálená min 60cm.
Jinak asi hledáš tohle...www.carmedia.cz/antenni-a dapter-dvojita-fakra-din-2 95805
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nemyslím si, že tohle patří do kategorie "mrdkovní": www.lamax-electronics.com
/cz/.../autokamera-lamax-s
9-dual
Problém je v té anténě, že vede ve skle přímo za zrcátkem, tudíž chytá ruchy od kamerky. Máš pravdu, že rušení je od zdroje, protože po odpojení napájení kamery rušení přestane.
Přemýšlel jsem kamerku nějak odstínit aspoň z rubové strany (ukostřená hliníková folie), ale nevím, jestli to není blbost. Jiné řešení kromě výměny antény a odstínění kamery není - u kamery na zrcátko odpadá možnost volby umístění a rozebírat kameru a snažit se vymyslet jiný stabilizátor napětí asi také není reálné - není to Tesla z 80´s, aby tam bylo dost prostoru a místa na úpravu tišťáku svépomocí...

Problém je v té anténě, že vede ve skle přímo za zrcátkem, tudíž chytá ruchy od kamerky. Máš pravdu, že rušení je od zdroje, protože po odpojení napájení kamery rušení přestane.
Přemýšlel jsem kamerku nějak odstínit aspoň z rubové strany (ukostřená hliníková folie), ale nevím, jestli to není blbost. Jiné řešení kromě výměny antény a odstínění kamery není - u kamery na zrcátko odpadá možnost volby umístění a rozebírat kameru a snažit se vymyslet jiný stabilizátor napětí asi také není reálné - není to Tesla z 80´s, aby tam bylo dost prostoru a místa na úpravu tišťáku svépomocí...


-> StepaNoFUN: -> Bukaj: To mate nejaky mrdkovni kamery. Tohle si pamatuju naposled z tech nonename cinskejch smejdu... Co mam Mio, tak radio nerusi. Jinak ho nerusiva kamera jako takova, ale jeji zdroj, kterej vyzaruje nejakej ruch do okoli... Staci si udelat nejakej lepsi zdroj, treba stabilizator napeti nebo DC-DC menic, co ma vystup tak 5,2 V.