
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
Kecám do pravotočivé, ty strany
Nádrž jsem měl plnou a dělalo to taky, může být problém v karbu?

Pise, ze mu to dela v levotocive zatacce. BMM ma cerpadlo vpravo takze k olditi paliva od cerpadla dochazi v pravotocive zatacce. Z osobni zkusenosti vim, ze to ale chce dost dlouhou pravotocivou vraceccku, aby nemel motor palivo.
No jednobod pozna sakra rychle jestli je problem s dodavkou paliva, ptz klesne tlak a uz to temer nepojede, karbec by snad mohl mit chvili odezvu. Ale urcite kontrola neuskodi.
-> czechino: me to dela taky, ale jen pokud mam malo paliva. Tzn problem v nadrzi a umisteni cerpadla.
Tak kdyby se odlivalo, tak to už nejelo při koupi kdy to bylo seriové, spíše se to uchcává, ale jak k tomu dochází?
-> czechino: ses si jistej ze se neodliva palivo ?
I při plné, čerpadlo v nádrži origo BMM.
-> czechino: dela to i pri plne nadrzi ? Kde mas cerpadlo ?
To byste mi mohli poradit s mím problémem a to že při průjezdu levotočivou zatáčkou to začne chcípat, hladina v karbu štelovat nejde a regulátor paliva mám stejný jako vy....
a ja jezdim R5 regulator a nemusim stelovat nic 

-> Blue Power 11.10.13 00:56:22: mam ten samej regulátor, sundáš tu převlečnou matku a je tam štelování (asi bych ubral - ten co mám já jsem upravil že dává +0,5bar a myslím si, když jsem foukal nad 1bar, tak se to uchcávalo - díky velkému tlaku paliva při boostu - asi to nezavíral plovák
ale je to moje dedukce
ale je to moje dedukce
-> djmaso: no seštelovat by to možná šlo je tam naka regulace na regulátoru na membráně.
Tak je tam čerpadlo v nadrži origo z 1.3 tak nevim.
-> Dušan 10.10.13 18:43:51:
toto mi přijde vice logicke, co se pokusit snizit regulator ??
třebas na rozdíl 1/2
toto mi přijde vice logicke, co se pokusit snizit regulator ??
třebas na rozdíl 1/2
-> Dušan: ale když mu to ukáže že to je boh-> Dušan 10.10.13 18:45:36: měl jsem něco podobného a tuším že nestačilo dávat palivové čerpadlo a nebo to bylo svíčkama ale už nevím :(
druha možnost je že netlačíš dost paliva na takovej tlak.
-> Blue Power: z čeho je palivové čerpadlo ? Vypadá to, že tlakem otevřeš regulátor naplno a uchlastáš si to.
Mám takovej problém. Začal sem jezdit na 1 bar. Všechno dobry ale na vytočenou 4ku a 5ku to při 4 tisících začne bejt strašně bohaté a začne se to dusit. Na nižší tlak to bylo v pohodě. Co stim.
-> Dušan: Dík myslel sem si to.
volnobezna
Ahoj jen pro upřesnění,co je to za trysku v pravo na hoře? Je to solex dis 32.
No hlavne ze jezdi, ono ta lektronika ma neco do sebe 

-> czechino: Hele kdyby jsi videl cely auto a jak je to udelany, tak vubec nepochopis, ze to jak jezdi 2roky 20 tisic km s turbem
-> Marcius: Prave proto se to tak snazim delat

-> Marcius: Prave proto se to tak snazim delat

-> pavucina: já myslím že to je jedině dobře, že takhle tvoříš sám, protože tomu alespoň rozumíš a víš jak a na co to použít....
Hezky upevněnenj vyfuk
Jinak paráda


Temato moznostmi jsem chtel prave naznacit, proc to resim sám a nekoupil jsme hotovou vec, ptz tam ty moznosti proste nejsou
SIce to neni 100%, ale to neni nic. A nerikam, ze me to jednou neprestane bavit a nekoupim ji a tohle ozelim 


Takhle on to klasickej omezovac otacek neni, pali to kazdou jiskru. Jeste bych rozdelil funknci na Launch control a ALS.
Launch control asi zrejme udelam ze budu drzet tlacitko a stat na plynu, kdyz pustim tlacitko tak do toho spojku. Jde to udelat jakkoli, pri pusteni spojky, pri otaceni kol to je jedno, ale spis to tlacitko abych s tim mohl blbnout... Ono rozjizdet se z mista s 1barem, to stejne nedaj ani slicky, takze to chce jeste ridit tlak
Pak ALS bude na vypinac, a bude funckni jen ve vyssich otackach, kdyz pustim plyn, tak mi to priotevre klapku a bude to drzet roztoceny turbo, a kdyz dupnu tak pojedu s nafouknutym turbem. To chci urcite kdyz pak obcas jezdime, tak pred zatackou pustis plyn a musis dupat v zatacce, jako ja uplne mega turbo diru nemam, ale je to otravny.
A kdyz to bude napojeny na spojku, tak opet stejna funkce pri prerazeni s tim ze nepustim plyn a ani trochu mi nespadne tlak, tam by ale stacil snizit klasickej omezovac treba o 1300ot dolu, nez kdyz jsi ji zmacknul( to i tak nak vyjde na dalsi kvalt). Toto je vse takovy easy samozrejme to vse jde udelat daleko sofistikovanejs, ale proc kdyz to tak funguje...
Launch control asi zrejme udelam ze budu drzet tlacitko a stat na plynu, kdyz pustim tlacitko tak do toho spojku. Jde to udelat jakkoli, pri pusteni spojky, pri otaceni kol to je jedno, ale spis to tlacitko abych s tim mohl blbnout... Ono rozjizdet se z mista s 1barem, to stejne nedaj ani slicky, takze to chce jeste ridit tlak
Pak ALS bude na vypinac, a bude funckni jen ve vyssich otackach, kdyz pustim plyn, tak mi to priotevre klapku a bude to drzet roztoceny turbo, a kdyz dupnu tak pojedu s nafouknutym turbem. To chci urcite kdyz pak obcas jezdime, tak pred zatackou pustis plyn a musis dupat v zatacce, jako ja uplne mega turbo diru nemam, ale je to otravny.
A kdyz to bude napojeny na spojku, tak opet stejna funkce pri prerazeni s tim ze nepustim plyn a ani trochu mi nespadne tlak, tam by ale stacil snizit klasickej omezovac treba o 1300ot dolu, nez kdyz jsi ji zmacknul( to i tak nak vyjde na dalsi kvalt). Toto je vse takovy easy samozrejme to vse jde udelat daleko sofistikovanejs, ale proc kdyz to tak funguje...
-> vhml: vacsinou to ovladas tlacidlom, kym drzis mas zapnuty obmedzovac...spojkou sa ovlada vacsinou flat shit, ked neuberes plyn pri radeni hore.
-> vhml: Napadá mě třeba připuštění spojky a současně zařazeným kvaltu? Hádám.
-> pavucina 15.09.13 23:45:03: to při zapnutí cudliku ,,launch kontrol" se ti zapne omezovač, tj, vypne zapalování v urcitejch otáčkách? Jak se to pak zapíná zpet?
-> pavucina: paráda! 

dobře ty :)
Jojo, chtel jsem koupit jednotku, ale vetsinou chybi takovyhle "blbosti" a temer nelze je dodelat, vstrikovani mi beha, a na zapalovani je jeste treba dlouhodobe zarpacovat...
Docela se tesim az to pustim na nakyho "borce" na semaforu

Docela se tesim az to pustim na nakyho "borce" na semaforu

-> pavucina: ty sám si takhle hraješ s elektronikou? Tak to je hodně slušný.

12 stupnu na klice.
-> czechino: kolik mas odstredivou regulaci ?
To ne, jen upravenou odstředivou.
A ma i tlakovou regulaci ?
Rozdělovač je postavený pro turbomotor, jen už dát správný základ 

motor je seriova 136 s hlavou z 50BMM a je lehce sliznuta hlava.
1,2 lze jezdit i bez poradnyho rizeni, osobne ja predstih rizenej nemam, ptz na to zatim nemam dost rychlej hardware, mam ciste MPi s chipem a pridavnou jednotkuna vstrikovani... Ale porad si muzu dat jakej rpedstih kam chci, coz u rozdelovace nelze, ale minimalne hodne omez odstredivou regulaci
1,2 lze jezdit i bez poradnyho rizeni, osobne ja predstih rizenej nemam, ptz na to zatim nemam dost rychlej hardware, mam ciste MPi s chipem a pridavnou jednotkuna vstrikovani... Ale porad si muzu dat jakej rpedstih kam chci, coz u rozdelovace nelze, ale minimalne hodne omez odstredivou regulaci
1.2 je opravdu dost a je treba to mit dobre vyladene. Popremyslej na ridici jednotkou.
To je slušný a co máš jinak na motoru za úpravy? Nebo jen čistě turbo....
Podle nalady 0,7-1,2b. na vic jak 0,7 jezdim benzin, jinak E85. Mam zatim male vstriky.
jak to funguje vim, proste jsem dal o 5° vetsi zaklad nez je pro tenhle tlak vyhovujci.
Kolik tlacis?
Kolik tlacis?
Prosimte, vyres naky normalni rizeni predstihu pro turbo motor, netlac tam vysokej tlak, kdyz nevis jak tofunguje, mer tlak a teplotu oleje a teplotu vody, a neni duvod aby jsi delal strouhanku z pistu...
Ja na jednich pistech mam najeto 20 tisic km...
Ja na jednich pistech mam najeto 20 tisic km...
A co říkáte na tohle? Prej se dělá něco takového i v česku,ale název teď nevím
www.euroking.cz/militec1-
2

Nn, volnobeh, jinak pres 4.
-> czechino: pri rozpalenym oleji to ma 2.4b nad 4000ot ?
Zatím to nechám jezdit na N98, zase tak často s tím nejezdím, je to přeci jen hobby auto na řádění převážně přes léto. Kliku jsem neměřil, mám vyndaný jen dva písty jinak to mám vše v autě. Studené na volnoběh 4 až 4,3 Bar. Po ostré jízdě 2 Bary. Jinak 2,4 při zahřátém motoru.