TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
20:49:34
13.10.2013
czechino
Kecám do pravotočivé, ty strany 1 Nádrž jsem měl plnou a dělalo to taky, může být problém v karbu?
13:01:57
13.10.2013
Klubko_
Pise, ze mu to dela v levotocive zatacce. BMM ma cerpadlo vpravo takze k olditi paliva od cerpadla dochazi v pravotocive zatacce. Z osobni zkusenosti vim, ze to ale chce dost dlouhou pravotocivou vraceccku, aby nemel motor palivo.
22:54:30
12.10.2013
pavucina
No jednobod pozna sakra rychle jestli je problem s dodavkou paliva, ptz klesne tlak a uz to temer nepojede, karbec by snad mohl mit chvili odezvu. Ale urcite kontrola neuskodi.
21:45:56
12.10.2013
Dušan
-> czechino: me to dela taky, ale jen pokud mam malo paliva. Tzn problem v nadrzi a umisteni cerpadla.
19:32:25
12.10.2013
czechino
Tak kdyby se odlivalo, tak to už nejelo při koupi kdy to bylo seriové, spíše se to uchcává, ale jak k tomu dochází?
12:34:25
12.10.2013
Dušan
-> czechino: ses si jistej ze se neodliva palivo ?
11:41:23
12.10.2013
czechino
I při plné, čerpadlo v nádrži origo BMM.
08:20:39
12.10.2013
Dušan
-> czechino: dela to i pri plne nadrzi ? Kde mas cerpadlo ?
21:15:46
11.10.2013
czechino
To byste mi mohli poradit s mím problémem a to že při průjezdu levotočivou zatáčkou to začne chcípat, hladina v karbu štelovat nejde a regulátor paliva mám stejný jako vy....
18:14:36
11.10.2013
Dušan
a ja jezdim R5 regulator a nemusim stelovat nic 3
10:47:47
11.10.2013
djmaso
-> Blue Power 11.10.13 00:56:22: mam ten samej regulátor, sundáš tu převlečnou matku a je tam štelování (asi bych ubral - ten co mám já jsem upravil že dává +0,5bar a myslím si, když jsem foukal nad 1bar, tak se to uchcávalo - díky velkému tlaku paliva při boostu - asi to nezavíral plovák



ale je to moje dedukce
00:56:22
11.10.2013
Blue Power
-> djmaso: no seštelovat by to možná šlo je tam naka regulace na regulátoru na membráně.
00:50:52
11.10.2013
Blue Power
Tak je tam čerpadlo v nadrži origo z 1.3 tak nevim.
00:14:19
11.10.2013
djmaso
-> Dušan 10.10.13 18:43:51:





toto mi přijde vice logicke, co se pokusit snizit regulator ??



třebas na rozdíl 1/2
00:12:25
11.10.2013
djmaso
-> Dušan: ale když mu to ukáže že to je boh-> Dušan 10.10.13 18:45:36: měl jsem něco podobného a tuším že nestačilo dávat palivové čerpadlo a nebo to bylo svíčkama ale už nevím :(
18:45:36
10.10.2013
Dušan
druha možnost je že netlačíš dost paliva na takovej tlak.
18:43:51
10.10.2013
Dušan
-> Blue Power: z čeho je palivové čerpadlo ? Vypadá to, že tlakem otevřeš regulátor naplno a uchlastáš si to.
16:39:20
10.10.2013
Blue Power
Mám takovej problém. Začal sem jezdit na 1 bar. Všechno dobry ale na vytočenou 4ku a 5ku to při 4 tisících začne bejt strašně bohaté a začne se to dusit. Na nižší tlak to bylo v pohodě. Co stim.
14:02:04
24.09.2013
Blue Power
-> Dušan: Dík myslel sem si to.
13:55:45
24.09.2013
Dušan
volnobezna
13:13:29
24.09.2013
Blue Power
Ahoj jen pro upřesnění,co je to za trysku v pravo na hoře? Je to solex dis 32.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Blue Power vložen 24.09.2013 13:13:29
19:57:42
18.09.2013
czechino
No hlavne ze jezdi, ono ta lektronika ma neco do sebe 19
21:28:18
17.09.2013
pavucina
-> czechino: Hele kdyby jsi videl cely auto a jak je to udelany, tak vubec nepochopis, ze to jak jezdi 2roky 20 tisic km s turbem 1

-> Marcius: Prave proto se to tak snazim delat 4
upraveno 1x, naposled 17.09.2013 21:28:48
20:39:15
17.09.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pavucina: já myslím že to je jedině dobře, že takhle tvoříš sám, protože tomu alespoň rozumíš a víš jak a na co to použít....
20:35:35
17.09.2013
czechino
Hezky upevněnenj vyfuk 1 Jinak paráda119
22:47:56
16.09.2013
pavucina
Temato moznostmi jsem chtel prave naznacit, proc to resim sám a nekoupil jsme hotovou vec, ptz tam ty moznosti proste nejsou 4 SIce to neni 100%, ale to neni nic. A nerikam, ze me to jednou neprestane bavit a nekoupim ji a tohle ozelim 1
22:36:33
16.09.2013
pavucina
Takhle on to klasickej omezovac otacek neni, pali to kazdou jiskru. Jeste bych rozdelil funknci na Launch control a ALS.

Launch control asi zrejme udelam ze budu drzet tlacitko a stat na plynu, kdyz pustim tlacitko tak do toho spojku. Jde to udelat jakkoli, pri pusteni spojky, pri otaceni kol to je jedno, ale spis to tlacitko abych s tim mohl blbnout... Ono rozjizdet se z mista s 1barem, to stejne nedaj ani slicky, takze to chce jeste ridit tlak

Pak ALS bude na vypinac, a bude funckni jen ve vyssich otackach, kdyz pustim plyn, tak mi to priotevre klapku a bude to drzet roztoceny turbo, a kdyz dupnu tak pojedu s nafouknutym turbem. To chci urcite kdyz pak obcas jezdime, tak pred zatackou pustis plyn a musis dupat v zatacce, jako ja uplne mega turbo diru nemam, ale je to otravny.

A kdyz to bude napojeny na spojku, tak opet stejna funkce pri prerazeni s tim ze nepustim plyn a ani trochu mi nespadne tlak, tam by ale stacil snizit klasickej omezovac treba o 1300ot dolu, nez kdyz jsi ji zmacknul( to i tak nak vyjde na dalsi kvalt). Toto je vse takovy easy samozrejme to vse jde udelat daleko sofistikovanejs, ale proc kdyz to tak funguje...
22:00:59
16.09.2013
darabos
-> vhml: vacsinou to ovladas tlacidlom, kym drzis mas zapnuty obmedzovac...spojkou sa ovlada vacsinou flat shit, ked neuberes plyn pri radeni hore.
21:58:36
16.09.2013
Eidy
-> vhml: Napadá mě třeba připuštění spojky a současně zařazeným kvaltu? Hádám.
21:54:27
16.09.2013
vhml
-> pavucina 15.09.13 23:45:03: to při zapnutí cudliku ,,launch kontrol" se ti zapne omezovač, tj, vypne zapalování v urcitejch otáčkách? Jak se to pak zapíná zpet?
11:58:46
16.09.2013
darabos
-> pavucina: paráda! 1
11:48:12
16.09.2013
djmaso
dobře ty :)
23:45:03
15.09.2013
pavucina
Jojo, chtel jsem koupit jednotku, ale vetsinou chybi takovyhle "blbosti" a temer nelze je dodelat, vstrikovani mi beha, a na zapalovani je jeste treba dlouhodobe zarpacovat...



Docela se tesim az to pustim na nakyho "borce" na semaforu

1
23:41:33
15.09.2013
Eidy
-> pavucina: ty sám si takhle hraješ s elektronikou? Tak to je hodně slušný.4
23:33:04
15.09.2013
pavucina
Je treba jit s dobou. ALS + Launch control - zatim prototyp.

Skoda Favorit Turbo Launch control 12psi (turborit)


kdyztak od 35s...
upraveno 1x, naposled 15.09.2013 23:33:37
09:28:57
12.09.2013
czechino
12 stupnu na klice.
07:01:30
12.09.2013
Dušan
-> czechino: kolik mas odstredivou regulaci ?
21:07:58
11.09.2013
czechino
To ne, jen upravenou odstředivou.
21:05:57
11.09.2013
pavucina
A ma i tlakovou regulaci ?
21:03:09
11.09.2013
czechino
Rozdělovač je postavený pro turbomotor, jen už dát správný základ 6
20:35:06
11.09.2013
pavucina
motor je seriova 136 s hlavou z 50BMM a je lehce sliznuta hlava.

1,2 lze jezdit i bez poradnyho rizeni, osobne ja predstih rizenej nemam, ptz na to zatim nemam dost rychlej hardware, mam ciste MPi s chipem a pridavnou jednotkuna vstrikovani... Ale porad si muzu dat jakej rpedstih kam chci, coz u rozdelovace nelze, ale minimalne hodne omez odstredivou regulaci
20:31:04
11.09.2013
Dušan
1.2 je opravdu dost a je treba to mit dobre vyladene. Popremyslej na ridici jednotkou.
20:29:33
11.09.2013
czechino
To je slušný a co máš jinak na motoru za úpravy? Nebo jen čistě turbo....
20:00:46
11.09.2013
pavucina
Podle nalady 0,7-1,2b. na vic jak 0,7 jezdim benzin, jinak E85. Mam zatim male vstriky.
19:53:57
11.09.2013
czechino
jak to funguje vim, proste jsem dal o 5° vetsi zaklad nez je pro tenhle tlak vyhovujci.

Kolik tlacis?
upraveno 1x, naposled 11.09.2013 19:54:26
19:33:20
11.09.2013
pavucina
Prosimte, vyres naky normalni rizeni predstihu pro turbo motor, netlac tam vysokej tlak, kdyz nevis jak tofunguje, mer tlak a teplotu oleje a teplotu vody, a neni duvod aby jsi delal strouhanku z pistu...

Ja na jednich pistech mam najeto 20 tisic km...
upraveno 1x, naposled 11.09.2013 19:33:55
18:42:49
11.09.2013
czechino
A co říkáte na tohle? Prej se dělá něco takového i v česku,ale název teď nevím 8 www.euroking.cz/militec1- 2
07:22:19
11.09.2013
czechino
Nn, volnobeh, jinak pres 4.
07:20:57
11.09.2013
Dušan
-> czechino: pri rozpalenym oleji to ma 2.4b nad 4000ot ?
22:09:00
10.09.2013
czechino
Zatím to nechám jezdit na N98, zase tak často s tím nejezdím, je to přeci jen hobby auto na řádění převážně přes léto. Kliku jsem neměřil, mám vyndaný jen dva písty jinak to mám vše v autě. Studené na volnoběh 4 až 4,3 Bar. Po ostré jízdě 2 Bary. Jinak 2,4 při zahřátém motoru.
upraveno 1x, naposled 10.09.2013 22:18:29
Extreme Tyres