skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
20:49:34
13.10.2013
13.10.2013
czechino
Kecám do pravotočivé, ty strany Nádrž jsem měl plnou a dělalo to taky, může být problém v karbu?
13:01:57
13.10.2013
13.10.2013
Klubko_
Pise, ze mu to dela v levotocive zatacce. BMM ma cerpadlo vpravo takze k olditi paliva od cerpadla dochazi v pravotocive zatacce. Z osobni zkusenosti vim, ze to ale chce dost dlouhou pravotocivou vraceccku, aby nemel motor palivo.
22:54:30
12.10.2013
12.10.2013
pavucina
No jednobod pozna sakra rychle jestli je problem s dodavkou paliva, ptz klesne tlak a uz to temer nepojede, karbec by snad mohl mit chvili odezvu. Ale urcite kontrola neuskodi.
21:45:56
12.10.2013
12.10.2013
Dušan
-> czechino: me to dela taky, ale jen pokud mam malo paliva. Tzn problem v nadrzi a umisteni cerpadla.
19:32:25
12.10.2013
12.10.2013
czechino
Tak kdyby se odlivalo, tak to už nejelo při koupi kdy to bylo seriové, spíše se to uchcává, ale jak k tomu dochází?
12:34:25
12.10.2013
12.10.2013
Dušan
-> czechino: ses si jistej ze se neodliva palivo ?
11:41:23
12.10.2013
12.10.2013
czechino
I při plné, čerpadlo v nádrži origo BMM.
08:20:39
12.10.2013
12.10.2013
Dušan
-> czechino: dela to i pri plne nadrzi ? Kde mas cerpadlo ?
21:15:46
11.10.2013
11.10.2013
czechino
To byste mi mohli poradit s mím problémem a to že při průjezdu levotočivou zatáčkou to začne chcípat, hladina v karbu štelovat nejde a regulátor paliva mám stejný jako vy....
18:14:36
11.10.2013
11.10.2013
Dušan
a ja jezdim R5 regulator a nemusim stelovat nic
10:47:47
11.10.2013
11.10.2013
djmaso
-> Blue Power 11.10.13 00:56:22: mam ten samej regulátor, sundáš tu převlečnou matku a je tam štelování (asi bych ubral - ten co mám já jsem upravil že dává +0,5bar a myslím si, když jsem foukal nad 1bar, tak se to uchcávalo - díky velkému tlaku paliva při boostu - asi to nezavíral plovák
ale je to moje dedukce
ale je to moje dedukce
00:56:22
11.10.2013
11.10.2013
Blue Power
-> djmaso: no seštelovat by to možná šlo je tam naka regulace na regulátoru na membráně.
00:50:52
11.10.2013
11.10.2013
Blue Power
Tak je tam čerpadlo v nadrži origo z 1.3 tak nevim.
00:14:19
11.10.2013
11.10.2013
djmaso
-> Dušan 10.10.13 18:43:51:
toto mi přijde vice logicke, co se pokusit snizit regulator ??
třebas na rozdíl 1/2
toto mi přijde vice logicke, co se pokusit snizit regulator ??
třebas na rozdíl 1/2
00:12:25
11.10.2013
11.10.2013
djmaso
-> Dušan: ale když mu to ukáže že to je boh-> Dušan 10.10.13 18:45:36: měl jsem něco podobného a tuším že nestačilo dávat palivové čerpadlo a nebo to bylo svíčkama ale už nevím :(
18:45:36
10.10.2013
10.10.2013
Dušan
druha možnost je že netlačíš dost paliva na takovej tlak.
18:43:51
10.10.2013
10.10.2013
Dušan
-> Blue Power: z čeho je palivové čerpadlo ? Vypadá to, že tlakem otevřeš regulátor naplno a uchlastáš si to.
16:39:20
10.10.2013
10.10.2013
Blue Power
Mám takovej problém. Začal sem jezdit na 1 bar. Všechno dobry ale na vytočenou 4ku a 5ku to při 4 tisících začne bejt strašně bohaté a začne se to dusit. Na nižší tlak to bylo v pohodě. Co stim.
14:02:04
24.09.2013
24.09.2013
Blue Power
-> Dušan: Dík myslel sem si to.
13:55:45
24.09.2013
24.09.2013
Dušan
volnobezna
13:13:29
24.09.2013
24.09.2013
Blue Power
Ahoj jen pro upřesnění,co je to za trysku v pravo na hoře? Je to solex dis 32.
19:57:42
18.09.2013
18.09.2013
czechino
No hlavne ze jezdi, ono ta lektronika ma neco do sebe
21:28:18
17.09.2013
17.09.2013
pavucina
-> czechino: Hele kdyby jsi videl cely auto a jak je to udelany, tak vubec nepochopis, ze to jak jezdi 2roky 20 tisic km s turbem
-> Marcius: Prave proto se to tak snazim delat
-> Marcius: Prave proto se to tak snazim delat
20:39:15
17.09.2013
17.09.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pavucina: já myslím že to je jedině dobře, že takhle tvoříš sám, protože tomu alespoň rozumíš a víš jak a na co to použít....
20:35:35
17.09.2013
17.09.2013
czechino
Hezky upevněnenj vyfuk Jinak paráda
22:47:56
16.09.2013
16.09.2013
pavucina
Temato moznostmi jsem chtel prave naznacit, proc to resim sám a nekoupil jsme hotovou vec, ptz tam ty moznosti proste nejsou SIce to neni 100%, ale to neni nic. A nerikam, ze me to jednou neprestane bavit a nekoupim ji a tohle ozelim
22:36:33
16.09.2013
16.09.2013
pavucina
Takhle on to klasickej omezovac otacek neni, pali to kazdou jiskru. Jeste bych rozdelil funknci na Launch control a ALS.
Launch control asi zrejme udelam ze budu drzet tlacitko a stat na plynu, kdyz pustim tlacitko tak do toho spojku. Jde to udelat jakkoli, pri pusteni spojky, pri otaceni kol to je jedno, ale spis to tlacitko abych s tim mohl blbnout... Ono rozjizdet se z mista s 1barem, to stejne nedaj ani slicky, takze to chce jeste ridit tlak
Pak ALS bude na vypinac, a bude funckni jen ve vyssich otackach, kdyz pustim plyn, tak mi to priotevre klapku a bude to drzet roztoceny turbo, a kdyz dupnu tak pojedu s nafouknutym turbem. To chci urcite kdyz pak obcas jezdime, tak pred zatackou pustis plyn a musis dupat v zatacce, jako ja uplne mega turbo diru nemam, ale je to otravny.
A kdyz to bude napojeny na spojku, tak opet stejna funkce pri prerazeni s tim ze nepustim plyn a ani trochu mi nespadne tlak, tam by ale stacil snizit klasickej omezovac treba o 1300ot dolu, nez kdyz jsi ji zmacknul( to i tak nak vyjde na dalsi kvalt). Toto je vse takovy easy samozrejme to vse jde udelat daleko sofistikovanejs, ale proc kdyz to tak funguje...
Launch control asi zrejme udelam ze budu drzet tlacitko a stat na plynu, kdyz pustim tlacitko tak do toho spojku. Jde to udelat jakkoli, pri pusteni spojky, pri otaceni kol to je jedno, ale spis to tlacitko abych s tim mohl blbnout... Ono rozjizdet se z mista s 1barem, to stejne nedaj ani slicky, takze to chce jeste ridit tlak
Pak ALS bude na vypinac, a bude funckni jen ve vyssich otackach, kdyz pustim plyn, tak mi to priotevre klapku a bude to drzet roztoceny turbo, a kdyz dupnu tak pojedu s nafouknutym turbem. To chci urcite kdyz pak obcas jezdime, tak pred zatackou pustis plyn a musis dupat v zatacce, jako ja uplne mega turbo diru nemam, ale je to otravny.
A kdyz to bude napojeny na spojku, tak opet stejna funkce pri prerazeni s tim ze nepustim plyn a ani trochu mi nespadne tlak, tam by ale stacil snizit klasickej omezovac treba o 1300ot dolu, nez kdyz jsi ji zmacknul( to i tak nak vyjde na dalsi kvalt). Toto je vse takovy easy samozrejme to vse jde udelat daleko sofistikovanejs, ale proc kdyz to tak funguje...
22:00:59
16.09.2013
16.09.2013
darabos
-> vhml: vacsinou to ovladas tlacidlom, kym drzis mas zapnuty obmedzovac...spojkou sa ovlada vacsinou flat shit, ked neuberes plyn pri radeni hore.
21:58:36
16.09.2013
16.09.2013
Eidy
-> vhml: Napadá mě třeba připuštění spojky a současně zařazeným kvaltu? Hádám.
21:54:27
16.09.2013
16.09.2013
vhml
-> pavucina 15.09.13 23:45:03: to při zapnutí cudliku ,,launch kontrol" se ti zapne omezovač, tj, vypne zapalování v urcitejch otáčkách? Jak se to pak zapíná zpet?
11:58:46
16.09.2013
16.09.2013
darabos
-> pavucina: paráda!
11:48:12
16.09.2013
16.09.2013
djmaso
dobře ty :)
23:45:03
15.09.2013
15.09.2013
pavucina
Jojo, chtel jsem koupit jednotku, ale vetsinou chybi takovyhle "blbosti" a temer nelze je dodelat, vstrikovani mi beha, a na zapalovani je jeste treba dlouhodobe zarpacovat...
Docela se tesim az to pustim na nakyho "borce" na semaforu
Docela se tesim az to pustim na nakyho "borce" na semaforu
23:41:33
15.09.2013
15.09.2013
Eidy
-> pavucina: ty sám si takhle hraješ s elektronikou? Tak to je hodně slušný.
09:28:57
12.09.2013
12.09.2013
czechino
12 stupnu na klice.
07:01:30
12.09.2013
12.09.2013
Dušan
-> czechino: kolik mas odstredivou regulaci ?
21:07:58
11.09.2013
11.09.2013
czechino
To ne, jen upravenou odstředivou.
21:05:57
11.09.2013
11.09.2013
pavucina
A ma i tlakovou regulaci ?
21:03:09
11.09.2013
11.09.2013
czechino
Rozdělovač je postavený pro turbomotor, jen už dát správný základ
20:35:06
11.09.2013
11.09.2013
pavucina
motor je seriova 136 s hlavou z 50BMM a je lehce sliznuta hlava.
1,2 lze jezdit i bez poradnyho rizeni, osobne ja predstih rizenej nemam, ptz na to zatim nemam dost rychlej hardware, mam ciste MPi s chipem a pridavnou jednotkuna vstrikovani... Ale porad si muzu dat jakej rpedstih kam chci, coz u rozdelovace nelze, ale minimalne hodne omez odstredivou regulaci
1,2 lze jezdit i bez poradnyho rizeni, osobne ja predstih rizenej nemam, ptz na to zatim nemam dost rychlej hardware, mam ciste MPi s chipem a pridavnou jednotkuna vstrikovani... Ale porad si muzu dat jakej rpedstih kam chci, coz u rozdelovace nelze, ale minimalne hodne omez odstredivou regulaci
20:31:04
11.09.2013
11.09.2013
Dušan
1.2 je opravdu dost a je treba to mit dobre vyladene. Popremyslej na ridici jednotkou.
20:29:33
11.09.2013
11.09.2013
czechino
To je slušný a co máš jinak na motoru za úpravy? Nebo jen čistě turbo....
20:00:46
11.09.2013
11.09.2013
pavucina
Podle nalady 0,7-1,2b. na vic jak 0,7 jezdim benzin, jinak E85. Mam zatim male vstriky.
19:53:57
11.09.2013
11.09.2013
czechino
jak to funguje vim, proste jsem dal o 5° vetsi zaklad nez je pro tenhle tlak vyhovujci.
Kolik tlacis?
Kolik tlacis?
19:33:20
11.09.2013
11.09.2013
pavucina
Prosimte, vyres naky normalni rizeni predstihu pro turbo motor, netlac tam vysokej tlak, kdyz nevis jak tofunguje, mer tlak a teplotu oleje a teplotu vody, a neni duvod aby jsi delal strouhanku z pistu...
Ja na jednich pistech mam najeto 20 tisic km...
Ja na jednich pistech mam najeto 20 tisic km...
18:42:49
11.09.2013
11.09.2013
czechino
A co říkáte na tohle? Prej se dělá něco takového i v česku,ale název teď nevím www.euroking.cz/militec1-
2
07:22:19
11.09.2013
11.09.2013
czechino
Nn, volnobeh, jinak pres 4.
07:20:57
11.09.2013
11.09.2013
Dušan
-> czechino: pri rozpalenym oleji to ma 2.4b nad 4000ot ?
22:09:00
10.09.2013
10.09.2013
czechino
Zatím to nechám jezdit na N98, zase tak často s tím nejezdím, je to přeci jen hobby auto na řádění převážně přes léto. Kliku jsem neměřil, mám vyndaný jen dva písty jinak to mám vše v autě. Studené na volnoběh 4 až 4,3 Bar. Po ostré jízdě 2 Bary. Jinak 2,4 při zahřátém motoru.