Lpg pro lpgisty

prohledat
2672 příspěvků (zobrazeno 1101 až 1150) od 09.05.2007 do 24.09.2024, založil/a spartra
řadit dle data
22:39:30
24.03.2016
King
-> dragon_cb_cz: Taky jsem par let fungoval s plynivou feldou, ktera mela lpg jenom zapsany v malym a velkym technicaku a jinak nic, ale to byl svet jeste relativne v poradku :-(
14:11:27
24.03.2016
dragon_cb_cz
-> Chali: No potvrzení o demontáži je jasný, jen aby kvůli tomu potvrzení po mě nechtěli ty papíry od toho systému - takovou tu knížečku k LPG... vím že to k plynifkám bývá, k tomuhle autu se to někde ztratilo.
13:57:56
24.03.2016
Tomaso435
-> ZZ__Top: né :-D normálka pětka tempomat a samochod si jede 3
13:44:45
24.03.2016
ZZ__Top
-> Tomaso435: to už se zahákneš za kamion a necháš se vléct a ta spotřeba je jen kvůli běžícímu motoru aby ti nebylo zima ne?
13:24:40
24.03.2016
Tomaso435
-> King 04.03.16 19:07:09: ideální je dálnici jet tech 80 - 85 .... pak jedu 4,4 40
13:17:19
24.03.2016
Chali
-> dragon_cb_cz: Obávám se že potvrzení o demontáži pro výmaz budeš potřebovat.Ale je možný že se pletu.
13:04:08
24.03.2016
dragon_cb_cz
Je tu nějaký LPG-legislativec? V čerstvě zakoupeném Sobovi jsou prdy namontovaný, dokonce legální v TP, ale prodejce k tomu nemá žádný další papíry... já to chci z auta vyhodit, na to aby mi plynařská firma dala potvrzení o demontáži pro výmaz z techničáku je předpokládám (doufám!) nepotřebuju, ale co kdyby to chtěl někdo další použít? Dají se ty papíry nějak znova vystavit?
19:07:09
04.03.2016
King
-> Jarda: Jo, tahle sorta kolenovrtu je na dalnici hotovy pozehnani 8
18:36:17
04.03.2016
Nwkt
-> Jarda: V Cordobě za 8,44 benzínu přes zimu, 80% město
15:50:54
04.03.2016
Jarda - zrušená registrace
za kolik jezdite s feldou 1.6 sequent, jeden kolenovrt tady mi rikal, ze jezdi za 6,5 l LPG a je pry z toho znepokojen, protoze cekal pod 6, ale dalnice pry 90kou, ja kdyz budu mit kolem 8 a dalnice 10, tak budu spokojenej...
15:37:13
04.03.2016
isti
-> Martin NM: S tým je menej práce,taký mám aj ja ale nechcel som to obetovať.
15:02:31
04.03.2016
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: nemenis preventivne i loziska?, takove lidi taky znam a dost casto na to doplatili...4
07:18:37
04.03.2016
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 03.03.16 11:52:05: mám 1,8T, ale to na přístupu nic nemění,
07:15:30
04.03.2016
MOLSO
-> King: to preto lebo tvoje pribehy su neskutocne a vzdy ked nieco hladam v starsich vlaknach tak tvoje prispevky vzdy rad precitam znova a znova 1
21:58:30
03.03.2016
Martin NM
-> isti: to je velmi dobré riešenie 6 naštastie mám doma origo filterbox zo 136-tky a aj s tým plieškom pod karbec tak to urobím tak ako to máš ty a hotovo.

Ďakujem za radu 4
21:38:35
03.03.2016
isti
-> Martin NM 02.03.16 22:56:24: Pozri do karty 06-ky,mám to tam nafotené že ako som to vyriešil.Určite máš zopár origo filterboxov navyše,ja som z jedného odrezal to čosi čím sa pricvakne plastový nasávač,ten som predlžil a navaril tam kde to má aj 136ka a k tomu som prerobil aj držiak do čoho sa to zahákne.Plus som predlžil nožičku.Kludným tempom práca na deň aj doladením,ale s dvoma pružinkami to máš za pár minut1
18:02:08
03.03.2016
King
-> Duri: Z ceho ta pruzinka byla uz nevim - mam doma proste zasobu ruznych vinutych pruzinek ze vsech oboru, kde jsem pusobil :-) Ale myslim, ze potom byla soucasti repasni sady, takze vyreseno. Dneska se toho uz musej na vrakacich valet mraky.
16:44:16
03.03.2016
Duri
-> King: 3 volnobeh mi ide celkom fajn, aj to celkom jazdi, len nemam z toho dobry pocit. Chcelo by to spravit tak, ako to ma byt.

Da sa ta pruzinka zohnat? Alebo co si pouzil ako nahradu?
16:41:45
03.03.2016
King
-> MOLSO: To si pamatujes velice dobre! :-)

-> Duri: To je malej zazrak, ze ti vubec funguje volnobeh. Ja mel navic smulu, ze na reduktoru Zavoli (klon Lovata) neumoznuje zasroubovani stelovaciho sroubu tak hluboko.
16:36:05
03.03.2016
Duri
-> MOLSO: Dakujem, som si myslel...

Vyriesil som to docasne tak, ze som odstrihol z pruziny co drzi parabolu v hrnci 1000MB. Ale nie je to asi moc dobre :(

Ak mate niekto napad, z coho tam pasuje, dajte tip...

Dik
16:33:02
03.03.2016
MOLSO
-> Duri: pod skrutkou ma byt pruzinka, myslim ze king ju tiez stratil a dost dlho hladal nahradu ak si dobre pamatam ...
16:22:18
03.03.2016
Duri
Caute, mam (blbu) otazku, ale nepodarilo sa mi najst obrazok.

Podtlakovy splynovac Lovato/Lovtec: je pod tym plastovym nastavovacim srobom nejaka pruzina alebo nieco ine, alebo priamo dosada na ovladaciu packu?

Ked som to naposledy rozoberal, daco mi z toho asi vypadlo (ale nebol som to schopny v trave najst). Teraz ked tam mam len srob, musim ho zakrutit az tak hlboko, ze cely sa "schova" a musim pouzit srobovak. Predtym z neho dost trcalo a nastavoval som ho normalne rukou.

Dikes
11:52:05
03.03.2016
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: tak u veruny to i chapu, tam se tezko pozna, ze valec trochu vynechává
11:41:29
03.03.2016
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 03.03.16 11:37:48: a já blbec po 20tisíc z Sharana vyhazuju preventivně NGKčka 3 Protože prostě kvůli pár stovkám nehodlám někde řešit, že to nefunguje 4
11:41:21
03.03.2016
Jarda - zrušená registrace
chci se zeptat jestli dám multiventil z válce na toroid?

ze budu muset nejak upravit trubicku nasavani mi je jasne a plovák, aby to trochu (ne)ukazovalo a aby se to zavrelo na cca 36l
11:37:48
03.03.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Kocvin: no vidis a championky jsem blbec vymenil preventivne po 160tis. km a brisky zacaly vylozene delat problemy po 30tis. km, kdybych ty championy nevyhodil, tak bych je tam vratil, nehlede na to, ze s championama to o trochu lip jede a o trochu min zere4 hlavne to je znat na LPG, kdyz to trochu podtacim, tak s briskama skube a s championama ne...
08:23:33
03.03.2016
Kocvin
-> Jarda: Psal jsem to tu už několikrát.. Jezdím doma Brisky ve všem co se hýbe a nikdy s nimi nebyl problém.. A i kdyby mě teď v něčem vypekly, určitě bych je nezatracoval, protože při sečtení nájezdů všech aut a porovnání s počtem svíček by na tom byly sakra dobře.. :-D

V modré jezdím čistě na plyn(benzínovou sekci nemám zprovozněnou) klasické D15YC už daleko za hranou jejich životnosti (momentálně se blížím ke 40 tis. km) a startuje to na brnk, motor nevynechává a táhne jak ďas.. Nastartoval jsem, jak byly letos mrazy, i při nějakých -14 na plyn kdy jsou na jiskru, jak sám uznáš, kladeny velmi těžké nároky..



Někdy mi připadá, že potřebujete za každou cenu Brisky hanit a vlastně ani nevíte proč..4
upraveno 1x, naposled 03.03.2016 11:06:42
07:04:33
03.03.2016
Bukaj
-> Jarda: Sice to není moc k tématu, ale celý život jezdím na všech autech Brisky a nemohu říct, že by mne někdy svíčka vypekla. Jen jednou mou vlastní blbostí - když mi při utahování svíček sjel svíčák ze šestihranu a ťuknul jsem jím do izolátoru a to, že je rozlomený, jsem zjistil až po nastartování, když motor občas vynechával...
05:38:53
03.03.2016
Jarda - zrušená registrace
-> King: jj, ten otvor jsem ucpal rezistinkou

-> Kocvin: jakou máš tedy zkušenost? zrovna brisky jsou svicky, ktere spousta lidi meni po jedne, nejsou jeste tak stary a uz jedna nefunguje...
23:49:46
02.03.2016
Kocvin
-> Jarda: Vážně? Z vlastní zkušenosti tohle říct nemohu..4
23:30:40
02.03.2016
Martin NM
-> King: LPG je legálne, len som to musel celé prerobiť (tiekla voda cez hadice) a ked som kupoval auto tak tam filter ani nebol tak preto som nevedel ako to spraviť. Dám tam teda dve pružiny a na víko tú podložku a dúfam že to bude ok 4
23:24:33
02.03.2016
King
-> Martin NM: pri legalni zastavbe se misto matky na viku ventilu pouzije distancni sloupek (dira-zavit) s delkou odpovidajici vysce mixeru. Sroub do vika karbu skodovkar-beloch zasadne nepouziva - predelat na pruziny z bubnovych brzd (teda jestli si to jeste dobre pamatuju) - nekdo ochotnejsi jista rad nahodi foto :-)
22:56:24
02.03.2016
Martin NM
čau hoši, mám na vás jednu otázku. Na rapide som namontoval komplet nový splynovač Lovato ale zastavil ma jeden problém s filtrom vzduchu. Originál bol filter chytený šrobom do karbecu ale ten tam teraz nemôžem dať lebo je na nom plynová príruba a s toho dôvodu mi zase ani nožičky na filtry nedočiahnu na víčko ventilov. Proste, nemám ako prichytiť filter o motor... ako to máte riešené vy ?
20:27:56
22.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: taky jsem na nich par desitek tisic najezdil, ale championy jsou lepsi4

-> Kocvin: spolehlivost u brisku je urcite nizsi
upraveno 1x, naposled 22.02.2016 20:28:48
20:13:16
22.02.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tomaso435: Já dal na doporučení LPG-čkové Brisky a neshledal jsem s nimi problém... 4
20:11:47
22.02.2016
Kocvin
-> Jarda: Já se bavil spíš o spolehlivosti.. 4
20:10:10
22.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Kocvin: tak ono kdyz to jen kvuli svickam min zere, tak to i lip pojede4
10:13:58
16.02.2016
Tomaso435
-> Kocvin: jak fávo, tak fábka mi nejlip jede a nejmin žere na championky. měl sem brisky, iskra, bosch, zkoušel sem trojtý dvojtý a nakonec zvýtězilo to co tam má bejt v origu.

tedy champion. a spotřeba je pro mě velice duležitá věc. nemám duvod platit víc když nemusím. a když nespěchám jezdí to pod 5l.
09:36:27
16.02.2016
Kocvin
-> Tomaso435: -> Jarda: Tak spotřebu já neresim(ničeho).. U mě je na prvním místě spolehlivost a v té mě zatím brisky nezklamaly.. 4

Ono taky dost hodně záleží v jakém stavu má člověk celou zpalovací soustavu.. Vygajdaný rozdělovač, opalenou hlavu a palec, nebo vyžhavené kabely nezachraní ani svíčky za tři kila..
01:06:41
16.02.2016
srdcar 120L
-> Bukaj: Díky za sdělení, tak to jsem si oddechl. Mám šroubení s 16 mm trubkou, vyndám zátku a pročistím díru, protože bude asi zanešená. A pak pouze usadím téčko, protože nemám 136 pumpu s vývodem navíc a hadice půjde elegantně za motor.
00:48:10
16.02.2016
Bukaj
-> srdcar 120L: U 130 LPG mám už nějakou dobu zapojený předehřev reduktoru z obtoku 4 vložky a z reduktoru výstup zaveden do 136kové pumpy a žádný problém jsem nezaznamenal ani v -15°C. Ani na starty jsem nepřepínal na benzín a reduktor nezamrzl. Blok bez úprav, místo zátky pod 4. vložkou šroub ze sacího potrubí na připojení hadice posilovače - ve šroubu provrtaný otvor na 8 mm (stejný průměr má nátrubek 136 vodní pumpy)...4
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Bukaj vložen 16.02.2016 00:48:10
00:15:11
16.02.2016
srdcar 120L
Teď řeším jeden rádoby problém na své škůdce, co se týče okruhu na vyhřívání reduktoru. Stávající zapojení vyhřívání mám napojeno na malý okruh k topení, dle původního projektu na Š 120. Má to však takovou docela nevýhodu. Mám za to, že do topení jde menší množství teplé vody, než původně, z důvodu paralelního napojení na malý okruh. Škůdka sice topí, ale trvá to o něco déle, než když to mělo původní zapojení. Vzhledem k tomu, že všechny škodovácké bloky včetně favoriťáckého mají zaslepený původní vývod malého okruhu pod 4. válcem, bych jej chtěl využít a předělat vyhřívání reduktoru na tento okruh. Má to svoje ale. Díra z bloku má průměr jen 6 mm, což se mi zdá na požadovaný průtok přes reduktor dost málo. Bohužel nemám žádný další favo blok, abych zjistil, jak velkou díru si můžu dovolit vyvrtat bez poškození bloku směrem k převodovce.. Průměr 10 mm by byl ideální, možná by mohlo stačit převrtání na průměr 8 mm. Našel by se někdo, kdo by na bloku na vyhození zjistil, kolik je tam materiálu? Odvod z reduktoru bych řešil téčkem z mědi, redukce 20/16, vloženo do hadice z expansky do zpátečního okruhu z chladičovky. Hadice by šla pod skříní termostatu a nikde by nepřekážela. Předehřívání sání nemám zapojeno, mám jen 120-tkou vodní pumpu bez dalších vstupů, takže proto takové řešení. Samozřejmě je tam FAVO motor se sáním ze 136.
upraveno 1x, naposled 16.02.2016 00:19:10
20:25:48
15.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Kocvin: brisky jsou jen pro zlost a na chvilku, championy jsou uplne nekde jinde co se tyce zivotnosti4
17:20:51
15.02.2016
Tomaso435
-> Kocvin: třeba to, že s championkama mám nejlepší spotřebu, líp to jede a ty svíčky tam sou na furt když je občas vyčistíš a sklepneš na správnou míru.
17:09:58
15.02.2016
Borderer
Pokud ty svíčky nebudeš vyndavat často ven a jelo to na ně, tak bych se těch Brisků nebál. Sám sem na nich najel hodně i na LPG a jediný, že sem s kabelem po čase vyndal i kus elektrody.
17:09:56
15.02.2016
Kocvin
A to podotýkám, že jezdím čistě jen na plyn, na který do -15 i startuji.. :)



-> Tomaso435: Pořád jsem od tebe ještě neslyšel, co tak hrozného ti ty svíčky provedly.. :)
upraveno 1x, naposled 15.02.2016 17:11:22
17:07:45
15.02.2016
ochoda
Tak já vemu co zrovna budou mít. 3
17:06:02
15.02.2016
MisakusX
-> ochoda: Naprosto Souhlasím s Kocvinem, na Briskách mám na LPG naježděno kolem 200 000 kilometrů, odtrh mám na BMM i karbítku 0,5, při pravidelné výměně svíček a správném odtrhu nebyl nikdy žádný problém.
17:04:21
15.02.2016
Tomaso435
-> Kocvin: tak víš jak :-D nejsem ten co má jedno auto a během roku vyměn šest motorů deset sad kol a veškerou plechařinu a nevim co :D ja to dělám tak abych s tim moh jezdit jako s normálním spolehlivým autem:D aby to jezdilo za málo a dlouho bez závad:D brisky mě nesměj už ani do pionýra... stejně tak bosch.
17:01:47
15.02.2016
Kocvin
-> ochoda: Viz. edit..1
Extreme Tyres