Lpg pro lpgisty

prohledat
2671 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.05.2007 do 19.03.2024, založil/a spartra
řadit dle data
17:06:01
19.03.2024
Borderer
Nakonec je řešení problemu poněkud přízemní. 3 Turbulátory z vložky topení. 3
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Borderer vložen 19.03.2024 17:06:01
11:56:21
16.03.2024
SO545
-> ajok 13.03.24 16:37:37: nieje to nutne....ako pise Bukaj som najazdil 13sezon aj v krutych mrazoch.
Startoval na brnk a niekdy nezamrzol...dnes tazka pohoda.
16:37:37
13.03.2024
ajok
-> Bukaj 13.03.24 08:16:16: tot otazka, ja bych ho radeji dal pred topeni, at se poradne prohreje reduktor, komfort je az na druhym miste, u rapida mam za reduktorem vymenik voda/olej
08:34:10
13.03.2024
Borderer
-> Bukaj: Asi to nakonec překopu, no. Bude to jednodušší, než tu vložku měnit.
08:16:28
13.03.2024
Borderer
-> ajok: Bude léto, tak jde hlavně o to LPG. 3 Napadlo mne zkusit přiškrtit hadici za Tčkem drcpáskou a zkusit, co to udělá, ale než se k tomu dostanu...to LPG je věc, proč to auto ještě vůbec žije.
08:16:16
13.03.2024
Bukaj
-> Borderer: Myslím, že sis sám odpověděl.
Mít reduktor paralelně k topení je blbost.
Vyhoď Tčka a dej ho do serie k topení (na vratku z topení k motoru, aby Ti reduktor zbytečně neochlazoval otopnou kapalinu před topením). 4
08:09:38
13.03.2024
ajok
-> Borderer 13.03.24 07:58:18: taky mi zas praskla přepážka v radiátorů u té 1.3mpi Klímové :/ to bude sranda to vyměnit, ale v některých mrazivých dnech to auto bylo skoro nepoužitelné :/
07:58:18
13.03.2024
Borderer
Taková teoretická otázka, u Feldy mám reduktor zapojenej před radiátor na dvě Tčka. Tzn. paralelně. Je možný, že prasklá přepážka v radiátoru (auto delší dobu hůř topí) způsobuje to, že nízký hydraulický odpor vložky topení sníží průtok reduktorem?

Protože z podzima se mne začalo stávat to, že LPG začalo vypadávat na nízkou teplotu reduktoru jakmile po autě něco chci (předjetí na státovce, kopec na dálnici), dokud jedu plynule 90-100kmh, vše je OK. Původně sem myslel, že v tom lítá vzduch protože bylo KO těsnění pod hlavou, ale nepomohlo to. A teď auto netlakuje a kapalina nemizí.....výměna čidla teploty nepomohla. 8
11:09:37
05.02.2024
pantercs
-> Bukaj 01.02.24 19:06:12:

Toto je bezva nápad!!:D Já lítam na plyn už od 2003. Prostě je to super a ekonomický.
21:55:30
04.02.2024
Bukaj
-> King 02.02.24 14:40:19: Nepočítaně3
Ale jak píšou kluci - určitě bych šel do tvrzených sedel.
Upřímně - v dnešní době už chci nechat vyměnit sedla výfukových ventilů na všech škodovkách, se kterými chci něco najezdit - tedy obě mé současné 130 a čase třeba i ta, která mi ještě neříká "pane"...
...ono crcání se s aditivem je celkem pakárna...8
17:02:24
02.02.2024
dragon_cb_cz
-> SO545: -> King: Zrovna ty 105kový hlavy (který myslím na MBčko lze použít) jsou celkem dostupný.
16:57:38
02.02.2024
King
-> SO545 02.02.24 16:42:55: Taky jsem to tak provozoval v dobach, kdy predelavka na tvrdy sedla nedavala ekonomicky smysl, protoze litinovy makovice byly za cenu srotu 3
16:42:55
02.02.2024
SO545
-> King 02.02.24 14:40:19: viem ze to nieje koser....ale najazdil som na LPG 140000km na liatinovej hlave.....a tak sla skodovka aj do sveta. Ale nova hlaba este sla v pohode zohnat a za rozum....asi za menej ako prerabka.
14:48:24
02.02.2024
ajok
-> King 02.02.24 14:40:19: neboj, udela sedla, kdyz to ma i na 1304
14:40:19
02.02.2024
King
-> Bukaj 01.02.24 19:06:12: A kolik mas rezervnich hlav ve skladu?
19:23:04
01.02.2024
ajok
19:06:12
01.02.2024
Bukaj
-> darklord 01.02.24 16:37:26: Můj (zatím nesplněný) sen je MBčko na LPG na letní denní jezdění4
18:31:52
01.02.2024
ajok
-> darklord 01.02.24 16:37:26: pokud s tim hodlas jezdit, tak proc ne? spis blazen, kdo jezdi na benzin, skodi zivotnimu prostredi a jeste za to plati, ja loni s bluesky a funkou najel dohromady pres 10tis.km a tech 35tis.kc za benzin me sakra sere, kyz to mohlo byt 15 za plyn... 8
17:00:00
01.02.2024
Tomaso435
-> darklord: nebejt určitých výhod klubové testace, tak mám plyn ve všem. Nevidím smysl platit 2x tolik za stejnou službu, tj jízda.
16:37:26
01.02.2024
darklord
To naozaj niekoho dneska napadne montovat LPG do 30+ rokov stareho auta? 9
15:46:03
01.02.2024
ajok
-> Jakub05 01.02.24 15:13:46: u AEE jsem měl protizaslehovky na plastovým sacím potrubí a stačilo je udělat robustnější a fungovalo to
15:13:46
01.02.2024
Jakub05
-> Jozka: -> Jarda/felda: Tak bohužel. Wapos ani AGC to už nedělají a Wapos ani přestavbu tohoto motoru nedoporučuje z důvodu možného zášlehu do sání a destrukci škrtící klapky.
Nevadí, počíhám na něco s normálním vstřikováním.
23:58:10
30.01.2024
Jozka
-> Jakub05: Wapos Vochov.. tam dělali kdysi snad skoro všechno..
21:47:23
30.01.2024
Jarda/felda
-> Jakub05 30.01.24 16:47:33: AGC strakonice mi dělali podtlak do feldy 1
16:47:33
30.01.2024
Jakub05
-> ajok: Situace je následující:
Na Harfě ani v LPGservice neudělají
Pačes už přestavby nedělá
větší rádius jsem nezkoušel, nechávám si na tuhle motorizaci zajít chuť.
10:47:08
25.01.2024
Jakub05
-> ajok: Na Harfu jsem natrefil, zkusím, snad tam nejsou moc zvířata. Kdyžtak budu rožšiřovat akční rádius.
10:01:04
25.01.2024
ajok
-> Jakub05 25.01.24 09:01:12: na Vysočině Paseka, Kolbabek, Trojan, Hazmuka... ale to máš daleko, u MB je chvalenej Pačes a jinak zástavby aut z Prahy, tak vše bylo z Harfy4
09:55:57
25.01.2024
jans
-> Jakub05 25.01.24 09:01:12: Trochu jsem se díval, přímo v Praze jsem zatím nenašel, ale v principu si myslím, že tahle možnost stále existuje, byť poptávka je malá.

Viz např. www.lpgservice.cz/webcont ent/.../Prestavby_13-web.p df
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od jans vložen 25.01.2024 09:55:57
09:01:12
25.01.2024
Jakub05
Dotaz na LPGisty - dělá ještě někdo přestavbu na podtlakové LPG? Uvažuji o autě s mechanickým vstřkováním KE Jetronic, kam sekvenční LPG nejde. Ideálně Praha o okolí. Dík

Edit - auto má lambdu a kat
upraveno 1x, naposled 25.01.2024 09:25:29
12:24:41
17.11.2023
ajok
-> darklord 16.11.23 21:18:21: tak super
ta moje, co jsem daval foto mela okolo 100tis.km, ted na nove mam 35, tak jsem zvedav, jak dlouho vydrzi...
21:18:21
16.11.2023
darklord
-> ajok: tak si mal pravdu, vymenil som membranu a uz to startuje na supu. Stara vypadala ok, ale mala jednu prasklinu "zateru" a nepodarilo sa mi ju nejak overit ze to naozaj slo tade. Kazdopadne vstreky drzia tlak lebo ked som to rozoberal tak si filter trochu odfukol. Trubka k nadrzi bola prazdna. Este cakam na elektroventil na reduktor, lebo ten bol tiez rozmatlany na sracku, tak snad to teraz tu novu membranu hned nedojebe ked to tam podfukuje do reduktora...
08:28:09
12.11.2023
ajok
-> darklord 12.11.23 07:11:23: prave ze zacatku ani spotreba vyssi nebyla, pak uz jo... me se to zacalo zhorsovat nekde u cerneho more (neni to daleko, ale asi nejdal, kde jsem s octou byl :)

Jinak, jak pise Bukaj...
07:25:04
12.11.2023
Bukaj
-> darklord: Souhlasím s Jardou - mezi reduktorem a vstřikovači je LPG v plynném stavu a není ho tam mnoho (při zavřeném elektroventilu).
Pokud by byl vadný jeden vstřikovač, tak by to nemělo vliv na všechny válce (tedy pokud tam není nějak dementně řešené sání, že by se LPG nahromadilo někde v nějakém "údolí" a při startu si to nasálo do všech, ale to nepředpokládám, zvláště jestli je to LPG z fabriky), ale chytlo to třeba na tři a po čase se přidal i ten s vadným vstřikem. A že by byly vadné všechny vstřiky stejně, to taky nepředpokládám - zvláště u tak zánovního vozu (psal jsi 10 let?)...
Zkus mrknout do reduktoru - buď membrána, těsnění ventilu, který membrána ovládá, nebo třeba zalepený elektroventil...?
07:11:23
12.11.2023
darklord
-> ajok: ok, to dava zmysel, ale to by malo auto mizerny chod celkovo, nie? Tu okrem tych startov nebadam problem (mozno len spotreba je vacsia ako by som cakal, ale to by som tiez daval za vinu tomu uniku)
02:11:20
12.11.2023
ajok
-> darklord 11.11.23 22:50:01: Tento natrubek bude podtlakove ovladani membrany a kdyz v ni bude dira, tak do sani nafouka cela davka z reduktoru...
todle na benzin startovat nechtelo: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_539_55131__202 1-11-13_09-30-04_11.jpg
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od ajok vložen 12.11.2023 02:11:20
upraveno 1x, naposled 12.11.2023 02:17:29
22:50:01
11.11.2023
darklord
-> ajok: musis polopaticky. Na sani su 4 plynove vstrekovacie ventily ci ako sa to vola. Tie keby boli funkcne tak sa do sania ziaden plyn pri zdochnutom motore nemoze dostat. Takze logicky by som hladal chybu tam, co ma s tym nejaka membrana predpokladam v reduktore? 9
19:32:08
11.11.2023
ajok
-> darklord: to co popisujes nize spis nebude vstrik, pres ten by se toho moc do sani nedostalo (je to zavrene membranou) a druhej den bys uz startoval normalne, todle je netesnici/praskla membrana, proste se Ti do sani vyprazni vse az po zavreny ventil na nadrzi 4
18:25:33
11.11.2023
darklord
-> dragon_cb_cz: ten unik netreba hladat, je celkom zjavne ze tam je. Dokonca nemam problem ani s tym ze rozoberem a vycistim vstrekovacie ventily alebo zrepasujem reduktor. Len kazdy kto tymto presiel nakoniec aj tak musel do opla pretoze masina prestala rozumne fungovat...
18:23:27
11.11.2023
isti
-> darklord: Kam chodíš?Ja mám dobré skúsenosti so servisom v Abraháme,ale najnovšie auto čo mám je felicia3
18:17:40
11.11.2023
dragon_cb_cz
-> darklord: Prvně bych zkusil jinej LPG servis? A nedokázala by podobný únik najít taková ta čichačka co se s ní dělají revize plynu v domácnostech?
18:15:02
11.11.2023
darklord
Opel Astra J, 1.4T LPG z fabriky. System je nieco od Landi Renzo, reduktor by mal byt podla internetov LI10 Turbo.
Auto je zdedene, s ziadnym servisom od novoti, zial ale si nevyberes. Problem s LPG je ten, ze ked sa s autom jazdi kazdych par dni, naozaj zle startuje. Uz start po par hodinach je vacsinou na druhy pokus. Mam odpozorovane, ze pokial plyn uplne dojde, auto startuje na supu. To iste plati ked dlhsie stoji (napriklad dva tyzdne) - vtedy to chyta hadam po pol otocke startera.
Takze zavada je podla mna jasna - netesniaci vstrek - a tym padom sanie plne plynu co znemoznuje start na benzin. Na internetoch som objavil ze za to moze moct aj nejaky ventil v reduktore (ale to mi pripada ako blbost, ked su za reduktorom este ventily do sania). V LPG servise ma s tym poslali doriti ze im to nepojde pichnut na diganostiku a po pripadnej oprave nebudu vediet nastavit jednotku. A do opla sa mi uplne nechce, kor s 10 rocnym autom ked na to budu kukat ako pero z gauca, menit komponenty jeden za druhym a pytat za to aj vysokohorsku prirazku s inflaciou.
Otakza nie, co s tym? Nema niekto napad cim by to slo diagnostiovat? Aspon pripadne co mam hladat po internetoch...
07:54:48
29.10.2023
ajok
-> Sita 29.10.23 06:45:48: ja najedu 40-45, pritelkyne 30, ja to mam pulku do prace a zbytek se proste nejak nascita... ja byl poprve na Slovensku, kdyz mi bylo 5 a to tenkrat nebylo zahranici, synovi jsou 4 a ma procestovanejch 7 zemi
06:45:48
29.10.2023
Sita
OT: -> ajok: kam porad jezdis?
21:27:50
28.10.2023
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 28.10.23 14:45:14: to myslis vazne?3 vetsinou se mi to vrati do pul roka4
kdysi jsem si vzal uver na plyn do felicie a ten uver to splacelo a jeste jsem neco malo usetril, do te doby, nez to bylo doplaceny :)
upraveno 1x, naposled 04.11.2023 07:39:05
19:33:10
28.10.2023
MVM
Mají současný systémy LPG dávkování aditiva do sacího potrubí? Nebo to bývalo jen u některých aut? Otázka obecně..
18:55:50
28.10.2023
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 28.10.23 14:45:14: to záleží na tom kolik najezdíš 4
14:45:14
28.10.2023
Jirik_Tuňák1983
Vyplatí se dnes vůbec ještě předělávka staršího auta na LPG?
09:19:22
28.10.2023
Borderer
-> ajok: Spíš než emisní norma je problém konstrukce motoru. Ale když už dělají profi sady j na TSi, tak bych to neviděl tak černě.
05:27:26
28.10.2023
ajok
chci dat do auta s motorem Euro5 LPG, je nejaky problem, na co bych si mel dat pozor, kdyz bych sehnal treba neco z Euro3 nebo 4? dekuji
21:54:01
22.09.2023
StepaNoFUN
-> Jarda/felda: nelegalni. Vic jak 75kg tam urcite neni. Ale nerikam, ze by to neslo.
A feldi motor by mohl pohanet treba sterace.
upraveno 2x, naposled 22.09.2023 21:55:59
Extreme Tyres