skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
-> spartra: A nemáš náhodou BRC? am je ten šroub jakoby utopenej v tělese redoktoru a je na imbus....
-> King: jo máš recht spíš chudá
mě nejde do hlavy co by se rozštelovalo
ten karburátor se pouze sundal a nandal, přetesnilo se to, nastavil se na zakladní nastavení
to by nemelo vliv snad na lpg
potom to auto jelo, tak za dva dni smrt
jinak šroub bphatosti směsi sem nikde nenalezl po obvodu
mě nejde do hlavy co by se rozštelovalo
ten karburátor se pouze sundal a nandal, přetesnilo se to, nastavil se na zakladní nastavení
to by nemelo vliv snad na lpg
potom to auto jelo, tak za dva dni smrt

jinak šroub bphatosti směsi sem nikde nenalezl po obvodu

-> spartra: Tak když "to má snahu" , když zmáčkneš obohacovač, pak ta směs na 99pct chudá. Zkoušel teda aspoň trošku povolit šroub bohatosti na reduktoru?
Jinak o lovtecu se povolí těch asi 10 šroubů po obvodu a sundá se víko s obohacovačem. A pak se opatrně sundá velká membrána a pod ní je ta malá....
Jinak o lovtecu se povolí těch asi 10 šroubů po obvodu a sundá se víko s obohacovačem. A pak se opatrně sundá velká membrána a pod ní je ta malá....
-> King: tak po zahřátí max do 5 minut, mě přijde jako, že tam jde moc plynu bo nevím, když se zmáčkne obohacovač tak to má snahu.
jinak těsnost bude dobrá to jsem zkoušel na bezín, ucpat díry v mixeru na karbu skoro hned to zdechlo
systém nevím lovtec
mno se mě nechce odpojovat voda
dodám foto
jinak těsnost bude dobrá to jsem zkoušel na bezín, ucpat díry v mixeru na karbu skoro hned to zdechlo

systém nevím lovtec
mno se mě nechce odpojovat voda

dodám foto

-> spartra: Pokud se to po zahřátí zhorší, pak mám takovou zkušenost, že mi jednou malá membrána netěsnila po zahřátí - stačilo sundat kovový mezikruží, přes který se šroubuje, srovnat ho a znova namontovat. možná bude stačit jenom dotáhnou šrouby obou membrán.Nemýlím-li se, tak si zatím nenapsal, jakej máš typ reduktoru. Každopádně obecně platí, že to jde dělat i na autě. Jde jenom o vyšroubování šroubů po obvodu velký membrány a sundání víka. Jediná záludnost je vinutá pružina pod štelovacím šroubem bohatosti - ta se nesmí za boha ztratit.
jo jěště je jnějakej postuppři sundání víka, nějaký pérka, jestli to lze udělat na autě

-> King: další poznatek když ti déle stojí a je to studený chvíli to běží max 5 minut pak je to v perdelce jak jsem psal
jinak semě zdá, že tam nejde plyn, nebo moc plynu

jinak semě zdá, že tam nejde plyn, nebo moc plynu

-> spartra: Sím, já jsem psal, že při diagnostikování těsnosti se do tý tlustý hadice od mixu musí fouknout, ne cucat
Tím fouknutím zavřeš ventil 2.stupně a tím by se měl stát prostor pod velkou membránou hermeticky uzavřeným.
Jinak se může stát, že se dostane nečistota na sedlo ventilku 2. stupně reduktoru (viz ten zápach plynu), takže bych zkusil sundat víko reduktoru, udělat inšpekci a případně to pod velkou membránou vyčistit.

Jinak se může stát, že se dostane nečistota na sedlo ventilku 2. stupně reduktoru (viz ten zápach plynu), takže bych zkusil sundat víko reduktoru, udělat inšpekci a případně to pod velkou membránou vyčistit.
-> King: takže hadička dle tvého pokusu sem si vzal jinou vysál hubou a zacpal jazykem, nkde nic nebylo slyšet
-> King: -> PeterP136: tak jsem zkusil i velou hadicu se škrtícím ventilem vedoucí od mixeru do reduktoru s tímto výsledkem:
při vdechnutí bylo slyšet syčení
při vcucnutí, jo jinak děkuji jsem ochutnal již lpg nic pro gurmány
jsem nasál, takže.......

-> King: -> PeterP136: tak jsem zkusil i velou hadicu se škrtícím ventilem vedoucí od mixeru do reduktoru s tímto výsledkem:
při vdechnutí bylo slyšet syčení
při vcucnutí, jo jinak děkuji jsem ochutnal již lpg nic pro gurmány


je tam víc cejtit lpg u motoru

-> PeterP136: takže lpg bylo nastavený, s tím nikdo nehejbal, je tam asi 2 otačky od zavřený polohy nastavený a volnoběh cca 1000ot/min
na bezín to neřeším, jezdilo to s tím předtím taky
na bezín to neřeším, jezdilo to s tím předtím taky

-> spartra: Z tej hadicky mozes kludne potiahnut, ak je je velka membrana pretrhnuta tak potiahnes v pohode, ak je cela tak toho vela nenatahas.
-> spartra: Ked tu uzku hadicku zo sania odpojis tak nenastartujes, lebo cez nu podtlak odblokuje vystup z reduktoru. ;)
Len mi z uvedeneho nie je jasne ci si sa to pokusal na lpg nastavit, ked na benzin si napisal ze volnobeh ako tak.
Len mi z uvedeneho nie je jasne ci si sa to pokusal na lpg nastavit, ked na benzin si napisal ze volnobeh ako tak.
-> Dušan: -> King: na malou hadicu to nevypadá na vzduch, když jsem ji odpojil od reduktoru, tak si to netuklo už vůbec, ani nechtěl chytit.
-> COL: rada nad zlato
-> King: -> COL: nehodlám ze sebe dělat sifon
-> COL: rada nad zlato

-> King: -> COL: nehodlám ze sebe dělat sifon

No moc prijemny to neni a psoukne to do tebe, ikdyz v male hadicce neni podtlak a ani nemusis nijak moc cucnout :o)
-> COL: Já už se ze srandy napouštěl i NO2 ze šlehačkový bombičky, tak to lpg nemůže bejt nepříjemnější :)
No halvne z ty tlusty hadice nezkousej nasavat, pac jinak te to pekne napusti LPGckem :o)
-> spartra: Vyzkoušej tu hadičku, jak psal Dušan. Dodávám, že nejlíp se zdiagnostikuje když se přemůže hygienicky smýšlející ego a hadička se veme do huby, sáním se vycucá vzduch a jazykem ucpe, přičemž "vakuum" nesmí utíkat - jinak malá membrána reduktoru blokuje při volnoběhu membránu velkou = volnoběh nevolnoběží. Těsnost velký membrány se už diagnostikuje hůř, ale jde to tak, že na stojícím motoru opět překonáš svůj odpor a zafučíš do tlustý hadice odpojený od mixéru a mělo by to taky těsnit. A co se těsnosti sání týče, po rozborce/sborce bych se zaměřil na těsnost mixu na víku karbu a na těsnění mezi mixem a airboxem....
nevypadla ti hadička podtlaku ze svodů pro LPG ? Jestli ne, tak ti někde přisává hodně vzduch u filtrboxu a proto to na LPG skoro nejede
houstone máme problém, jakej jakej asi, že
po rozborce karbu nu možná něco málo i před ní,
to jest pouz namazané osičky a přetěsnění silikonem
p.s vzduch kolem nesaje zkoušeno na benzin, pouze díramy v lpg mixeru.
když jsem to takhle zkošel ucpat hadrem, tak se ozvala taková malá prda.
nu a nastal problém takhle k večeru:
na benzín to jede drží to volnoběh jakž takž
nastaveno na základ 2 a 4 otáčky.
pojízdné a jede vcelku.
hlavně lpg odmítá držet volnoběh natož se s tím rozjet pohyb možný bud s vytáhlým sytičem, nebo držeti obohacovač, jinak ani tuk.
se ptám, kde tkví jádro pudla, se mě zdá že tam jde nějako blbě lpg, bonse bojím jak to tam šluplo bo by se neposrala nějaká ta membrána
jináčlpg je 3 roky taré, montované nové

po rozborce karbu nu možná něco málo i před ní,
to jest pouz namazané osičky a přetěsnění silikonem
p.s vzduch kolem nesaje zkoušeno na benzin, pouze díramy v lpg mixeru.
když jsem to takhle zkošel ucpat hadrem, tak se ozvala taková malá prda.
nu a nastal problém takhle k večeru:
na benzín to jede drží to volnoběh jakž takž
nastaveno na základ 2 a 4 otáčky.
pojízdné a jede vcelku.
hlavně lpg odmítá držet volnoběh natož se s tím rozjet pohyb možný bud s vytáhlým sytičem, nebo držeti obohacovač, jinak ani tuk.
se ptám, kde tkví jádro pudla, se mě zdá že tam jde nějako blbě lpg, bonse bojím jak to tam šluplo bo by se neposrala nějaká ta membrána

jináčlpg je 3 roky taré, montované nové