
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983: nečteš,nevíš

-> Milan 136 23.03.20 13:10:40: Novou škodovku jsem nikdy neměl, ale podle mého to nejde a jen se nás snažíš zmást. 

-> Milan 136: Neviem , ja už nereagujem
-> suri 23.03.20 13:09:31: Však ano. Ale bouchy a nevím kdo ještě se tu se mnou hádal, že to tak není...
-> Milan 136: tento postup podľa návodu funguje normálne , vyskúšané viac krát
Pro všechny, co tvrdí, jak nejde nastartovat Octavia s vybitou baterkou v klíči. Teď jsem přišel k O3, u který už ten klíč neblikal vůbec. Musel jsem vydloubnout krytku a odemknout vložkou. A potom tlačítko start zmáčknul klíčem a normálně nastartoval...
Jen pro pořádek.
Jen pro pořádek.
-> Jarda: Přesně jak píše Milan, je na to jednotka
-> Jarda - zrušená registrace 21.03.20 21:20:19: Na kontrolu žárovek musí být ŘJ kontroly žárovek a přes ní jsou zapojený žárovky. To nestačí nakódovat.
na octe jsem si dnes konecne nakodoval kontrolu ostrikovace - to funguje (tusim pin 6 v zelenym konektoru - kdyz by si to taky nekdo chtel dodelat...), pak jsem zkusil kontrolu zarovek, tak mi to na maxidotu zacalo psat, ze mam vse spalene, tak jsem to zas zrusil :), 2,5 gen to asi ve vybave nema...
Nakonec jsem zjistil, ze mi nejde klima, napred jsem mrknul na ebox, tam vse ok, pak jsem vytahnul poj 16 (mala 10A) pro spojku - OK, dam ji tam - klima sepla a za chvili zas ne, no a pak jsem zjistil, ze byla strcena blbe - mezi plast a svorku pojistky, takze tam byl dotyk na cestny slovo, asi budu muset proverit vsechny pojistky, kdyz to tam jde takto blbe zastrcit

Nakonec jsem zjistil, ze mi nejde klima, napred jsem mrknul na ebox, tam vse ok, pak jsem vytahnul poj 16 (mala 10A) pro spojku - OK, dam ji tam - klima sepla a za chvili zas ne, no a pak jsem zjistil, ze byla strcena blbe - mezi plast a svorku pojistky, takze tam byl dotyk na cestny slovo, asi budu muset proverit vsechny pojistky, kdyz to tam jde takto blbe zastrcit


-> MB_CML 17.03.20 12:28:22: Zkusit vytočit nad 3500ot. Pokud to začne dobíjet, tak drát buzení...
-> MB_CML 17.03.20 18:14:33: Servisy fungují. V první řadě to může být kravina typu vypálenej spoj. Buď přívod k baterce, nebo kostra na motoru. Ale pokud se po zapnutí klíče ne rozsvítí kontrolka, tak je něco ko v něm, nebo upadlej drát buzení atd. Jinak na CR vyndat altík je omrd i na zdviži včetně svěšení motoru atd. Na zemi bych to nedělal.
-> Jarda: Rada dobrá, ale nejsem si jistý, že to inženýr dá
už jen vyndat ten altík ven by pro něj mohla být opětovná maturita 
-> saskyn2: Já se v tom vrtat nebudu, nepojedu 100km jen tak na výlet, šlo spíš o to, navést ho na nějaké vodítko, co zvládne průměrně zdatná opice. Podle mě to nedobíjí už delší dobu, protože údajně neodjel od benzínky. Třešničkou na tom je, že je to DSG, takže až mu to klekne někde na cestě, tak ende. Bude z toho po dobu karantény holt muset dělat elektroauto.


-> saskyn2: Já se v tom vrtat nebudu, nepojedu 100km jen tak na výlet, šlo spíš o to, navést ho na nějaké vodítko, co zvládne průměrně zdatná opice. Podle mě to nedobíjí už delší dobu, protože údajně neodjel od benzínky. Třešničkou na tom je, že je to DSG, takže až mu to klekne někde na cestě, tak ende. Bude z toho po dobu karantény holt muset dělat elektroauto.
-> MB_CML: Začni altíkem
-> MB_CML 17.03.20 13:21:18: otevrel bych ho a hledal nejaky projev, jestli tam neni neco ocouzeneho atak. jsou v nem ty pojistkove plisky (az 150A tusim) a mnoho spoju, ja to rozebral, vycistil vsechny spoje, lehce promaznul grafitovou vazelinou proti oxidaci a od te doby no problem
-> Jarda/felda 17.03.20 13:33:21: to je dnes uz jasne kontrolka je uz len kontrolka vtedy to cez nu fungovalo
-> SO545 17.03.20 13:31:31: dnes už bohužel kontrolka nemá sousislost s dobíjením 

napr u starch fordov umrela kontrolka dobijania unrelo aj dobijanie...jasne ze dnes je asi ina doba.
-> Jarda: No jo, jenže jak to v domácích podmínkách teď zdiagnostikuje?
Nevím, škodovky nedělám, spíš jestli tenhle model nemá nějakou specifickou bolest, konektor, blbě vedenej kabel atd. Jinak si holt 14dní počká a pak to dá do servisu.
Nevím, škodovky nedělám, spíš jestli tenhle model nemá nějakou specifickou bolest, konektor, blbě vedenej kabel atd. Jinak si holt 14dní počká a pak to dá do servisu.
-> MB_CML 17.03.20 12:28:22: napada me ebox
Rychlý dotaz, Octavia 2 poface 1,6TDi kolegovi na cestě přestala dobíjet. Údajně nesvítí ani kontrolka dobíjení. Pojistky ok, Altík vyměněný cca 1rok zpět. Je nějaká vyloženě standartní závada, proč by to nemělo dobíjet kromě altíku? Spojitost s nesvítící kontrolkou, ani po otočení klíčku?
-> palinator 17.03.20 11:56:04: najlespie je pouzit butylove tmely...je toho plny net. tesni a pri troche chcenia odlepis foliu bez poskodenia ...japonske auta tak funguju dodnes.
-> palinator 17.03.20 11:56:04: me by zajimalo, jestli kvuli tem igelitum muze do auta zatekat? me tece jen pres dvere ridice a kanalky jsou volne a jen pri velkym slejvaku

Ještě jeden dotaz prosím:
Čím zpětně přilepit igelity ve dveřích, aby to šlo v budoucnu zase rozlepit? Nebo je přilepit na původní lepidlo tak nějak na sladko, co půjde?
Čím zpětně přilepit igelity ve dveřích, aby to šlo v budoucnu zase rozlepit? Nebo je přilepit na původní lepidlo tak nějak na sladko, co půjde?
-> palinator 13.03.20 18:32:59: Asi nic zásadního, co by mělo rozhodovat výběr. Ty první CKF jsou myslím EU5 bez přestavovače. Pak CRM má myslím přestavovač vačky a plní EU6.
-> palinator: to je jedno potom
-> suri:
Toto je předfacelift.
Toto je předfacelift.
-> palinator: tých kódov bude v novších aj viac ...rozdiely v emisiách , či má nemá prestavovač na vačke , či má nemá na treťom valci snímač kompresného tlaku , močovina atĎ ...
Může mi někdo prosím popsat rozdíly v motorech 2,0 TDI 110 kW v OIII? Jsou snad 3 kódy motoru. Známej má možnost za 150k koupit modrej liftback 190 tkm najeto, dobře servisovaný a ježděný auto.
Zkusím se zeptat i tady ač jsme to s NWKT řešili po telefonu. Novej Kamiq (asi tejden starý auto, ale byla to skladovka, takže výrobu jako takovou netuším). Auto bez navigace, rádio umí MirorrLink.
Telefon Galaxy S8. Propojeno kabelem, v telefonu nainstalovaná aplikace, všechny požadovaný práva povolený. Telefon se k autu přihlásí, 4 ikony tam jsou, ale nevidím navigace (v telefonu jsou mapy.cz a waze) kvůli kterejm se to řeší. Když v telefonu dám v aplikaci řežim auto, tak tam navigace jsou. Ale i když ji spustím a pak spojím s autem, tak žádná spuštěná aplikace. :-/
Ví někdo, kde je to debilní zatržnítko, nebo fakt budu muset aktualizovat software v autě?
Telefon Galaxy S8. Propojeno kabelem, v telefonu nainstalovaná aplikace, všechny požadovaný práva povolený. Telefon se k autu přihlásí, 4 ikony tam jsou, ale nevidím navigace (v telefonu jsou mapy.cz a waze) kvůli kterejm se to řeší. Když v telefonu dám v aplikaci řežim auto, tak tam navigace jsou. Ale i když ji spustím a pak spojím s autem, tak žádná spuštěná aplikace. :-/
Ví někdo, kde je to debilní zatržnítko, nebo fakt budu muset aktualizovat software v autě?
-> saskyn2: len v čísle , fungovať budú obe
-> Milan 136: A je tam jen rozdíl v čísle nebo i v kvalitě, nebo něčem jiném?
-> saskyn2 12.03.20 22:29:58: Baterku s takovým číslem z ETKY neobjednáš. Vždy přijde ta začínající 000 jak říká suri.
Tyhlety s klasickým začátkem čísla jdou pouze do fabriky.
Tyhlety s klasickým začátkem čísla jdou pouze do fabriky.
-> suri: No já se nikdy s ničím takovýmhle právě nesetkal, takže do vyrábí dva typy a ten předpokládám kvalitnější dávají jen do nového auta a zákazníkovi ho nechtěji prodat.
-> saskyn2: nijak , nedržať sa ETKY , v novom aute máš tú 7P a objednáš si ju a príde ti už taká čo má označenie dielu 000915105CC napríklad ... to je normálne ... aj kladky na rozvode sú na 2020 furt modré GATES a v náhrade ti príde len LITENS ... proste niečo iné ide do výroby a iné do dielov
-> saskyn2 12.03.20 22:43:14: podle mě zjistili že potřebujou přesně takovou baterku co už v minulosti měli tak znovu vyjednali výrobu 

-> StepaNoFUN: Tak to když mají třeba skladovky ne, ale když je u toho dílu uvedené že je vyběhlý z výroby 2010 použít náhradu xxx tak z toho logicky chápu že se už nevyrábí a mám použít právě tu náhradu, pak mi asi hlava nebere že to dávají do karoqa



-> saskyn2: Sice to nebyl dotaz na mě - Ale kolikrát jdou koupit i původní i náhrady uvedený v Etce. Většinou teda ale jde spíš o náhrady doplňkovým písmenem.
Dotaz na -> Milan 136: -> suri: Jak je to s vynáhradovanými díly? Myslel že když je něco v etce označeno jako vynáhradované např v roce 2010 tak se to od té doby už nevyrábí, protože se vyrábí náhrada. Ted jsem koupil konkrétně novou baterku 7P0915105 je na ní vyraženo 2019, ale v etce je že je v roce 2010 vyběhlá z výroby, tak mě to trochu znejistilo, abych si nekoupil 10 let starou
akorát podle ATP se dává mimo jiné do Karoqa, což mě trochu uklidnilo


-> Jarda/felda 11.03.20 11:34:44: tak planý poplach, nakonec přišel s tohle čínou, i tak si myslim že za 1500 dobrý kup s autem komunikuje tak nejni co řešit
www.aliexpress.com/item/8 40114102.html?spm=a2g0o... .
www.aliexpress.com/item/8 40114102.html?spm=a2g0o... .
-> dragon_cb_cz: v OIII s týmto problémy neboli , len na starých do cca 2012 ... ale aj to nie je vždy kľúčom lebo bolo dosť KO skočených motorov v záruke a už dostali motor modifikovaný ktorý je ok ako aj napríklad moja OII vyrobená 2011 a skočená v 2013
-> suri 11.03.20 12:43:40: A ty různé "vylepšení" u 1.8TSI zabraly a písty už to nežere?
-> Milan 136: aj 1,8-2,0TSI celkom funguje vo všetkých variantoch ... 1,0TSI je super motor tiež ...
EA 211 1.4 TSI je v soudobých autech asi ta nejlepší možnost.
-> dragon_cb_cz: ja si na týchto remeňových nepamätám nič ... seat mal akciu na prestavovač vačky - povolené skrutky , sem tam vodná pumpa ale globálne dokopy nič ... treba tomu normálny benzín , olej , sem tam aditívum a jazdiť ... tá 1,4 mi prišla lepšia aj príjemnejšia ako 1,5
-> suri 11.03.20 11:30:44: Dobré vědět. Já z vícero stran slyším, že speciálně ta 1.4TSI 110kW i hezky jede, i v Oktávii. A spotřeba taky cajk. Takže za určitých okolností proč ne.
-> Jarda/felda: Proč by se nedalo?
dá se jentak u O2 fl měnit radio ? starý je klasika a nový by mělo být dotykový
-> dragon_cb_cz: Ono ich je proste veľa tak sa ich veľa aj pokazí ... ja osobne reťazové TSI ani 1,2-1,4 nepovažujem za zlý motor ... viacmenej dnes je to bez problémov ... posledne som tu mal jedného garážníka že menili chlapovi olej , išiel na STK a svieti mazanie ... hovorím na 1,2 iné ako zakydaný sací kôš po výmene rozvodu od tmelu a od karbonu prípadne zabudnutá gumička pod filtrom alebo šmejd filter veľmi nemôže byť ... nie nie filter je určite dobre to ani nejdeme pozerať , tak objednali sací kôš ktorému nebolo nič , vymenili snímač tlaku oleja za čínsky aj snímač stavu oleja vo vani /nemá s týmto problémom nič/
majiteľ auta mi volá , povedal som mu že sme to už riešili s garážníkom a povedal som mu kde môže byť chyba a on si melie len svoje o tom že chce originál obidva snímače ... nakoniec po 10 minútach argumentov ktorým nechápe teda auto donesie , vyberie sa druhá gumička pod filtrom , dá sa origo filter a motor maže krásne ... to že na tom jazdil týždeň a preinvestoval 250eur je jeho problém , to že to nemazalo je problém motora ... potom sú okolo toho reči ako hrkoce reťaz , ako klepe piestny čep a podobne ... toľko k možným scenárom
ľudia sú neskutoční klamári a koľkokrát to prejde 10 garáží kým to skončí tu
majiteľ auta mi volá , povedal som mu že sme to už riešili s garážníkom a povedal som mu kde môže byť chyba a on si melie len svoje o tom že chce originál obidva snímače ... nakoniec po 10 minútach argumentov ktorým nechápe teda auto donesie , vyberie sa druhá gumička pod filtrom , dá sa origo filter a motor maže krásne ... to že na tom jazdil týždeň a preinvestoval 250eur je jeho problém , to že to nemazalo je problém motora ... potom sú okolo toho reči ako hrkoce reťaz , ako klepe piestny čep a podobne ... toľko k možným scenárom
ľudia sú neskutoční klamári a koľkokrát to prejde 10 garáží kým to skončí tu
-> palinator 11.03.20 10:26:49: Mně přijde, že VAG ty benzíny prostě nějak moc neumí. Na EA211 teda stížnosti moc neslyším, hlavně od tebe. Ale taky to zjevně není neprůstřelný...
Ale když má člověk smůlu, posere se všechno. Naše stará 9-5 před měsícem novému majiteli taky zakukala - zadřená. Přitom všechny známé problémy pořešené... tak jestli někdo něco neposral při jejich řešení.
Ale když má člověk smůlu, posere se všechno. Naše stará 9-5 před měsícem novému majiteli taky zakukala - zadřená. Přitom všechny známé problémy pořešené... tak jestli někdo něco neposral při jejich řešení.