skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> vhml 17.12.19 10:01:22: aha, ja to nepochopil ani z etky v jakym miste je :/
-> Jarda - zrušená registrace 17.12.19 09:54:57: kde netuším, ale nejakej tam být musí
-> vhml 17.12.19 09:47:46: jo jen nasunute, takze ho nemam... Uz jsem si rikal, ze jsem asi uplne blbej.
Kde ma prosimte 1.8t snimac tlaku oleje? Na maxidotovejch budikach nemam kontrolku mazani, tak jsem chtel zkusit, jestli se to vypise. Diky. Hledal jsem ho kolem vacky
(jako u 1.6 aee) kolem filtru a nenasel jsem.
Kde ma prosimte 1.8t snimac tlaku oleje? Na maxidotovejch budikach nemam kontrolku mazani, tak jsem chtel zkusit, jestli se to vypise. Diky. Hledal jsem ho kolem vacky
(jako u 1.6 aee) kolem filtru a nenasel jsem.
-> Jarda - zrušená registrace 17.12.19 09:36:46: máš cívky s plechovým zámkem, nebo jen nasunou štekr? Ty nasouvací už ten předřadnej modul nemají. Na Sharanu je ten modul zezadu na držáku řídící jednotky. To bylo čůraků než jsem ho našel a nikdo ti s benzínovým Sharanem neporadí, protože to nikdo pořádně nezná.
-> RadovanSkodovkar 15.12.19 19:04:41: zapalovaci modul na filttboxu?
co to je?? Tam je jen vaha ne?
Jinak ja civku menil uz 3x a vozim s sebou uz radeji 2 :) vzdy se to nejprve zacne projevovat rusenim radia, nedavno zamnou jela stara jawka a ja si rikam, zas civka vprdeli :)
-> dragon_cb_cz: diag Ti moc nepomuze, to uz to musi skubat jak prase... Vlastne diag mi vypsala valec jen u magnetti mareli, civku normalne vytahnes, nebo nekde je na 2ks sroubku m6. Radeji neodpojuj, ja si tim vyrazil pojistku rj motorur, napred jsem myslel, ze jsem rj odpalil :))) Urcite zjistis, ze jsou civky od oleje a budes muset udelat tesneni pod vikem...
Edit: ja vubec nevim o tom ridicim mudulu koncovyho stupne, sakra to s sebou nevozim, pisi i ARX, tak to tam mit musim
A kde na tom filtrboxu vlastne je? Uz jsem ho parkrat mel vyndanej a nic takovyho jsem neodpojoval...

Jinak ja civku menil uz 3x a vozim s sebou uz radeji 2 :) vzdy se to nejprve zacne projevovat rusenim radia, nedavno zamnou jela stara jawka a ja si rikam, zas civka vprdeli :)
-> dragon_cb_cz: diag Ti moc nepomuze, to uz to musi skubat jak prase... Vlastne diag mi vypsala valec jen u magnetti mareli, civku normalne vytahnes, nebo nekde je na 2ks sroubku m6. Radeji neodpojuj, ja si tim vyrazil pojistku rj motorur, napred jsem myslel, ze jsem rj odpalil :))) Urcite zjistis, ze jsou civky od oleje a budes muset udelat tesneni pod vikem...
Edit: ja vubec nevim o tom ridicim mudulu koncovyho stupne, sakra to s sebou nevozim, pisi i ARX, tak to tam mit musim
A kde na tom filtrboxu vlastne je? Uz jsem ho parkrat mel vyndanej a nic takovyho jsem neodpojoval...
-> 11mAjA11: tých náhrad tam bolo viacero takže dnes nikto nevie čo konkrétne ktorému kusu je ... ako hovorím mne vydržal 250tkm , nebude to tak zlé ...
Joo rozjebat pul traktoru kvuli 2min zalezitosti..
Mam zkazeny cely konec roku, bo po novym roku to budu muset vyresit..

Mam zkazeny cely konec roku, bo po novym roku to budu muset vyresit..


-> 11mAjA11 16.12.19 19:31:33: Ještě že se to tak dobře mění

Tak maly update..pres kamarada jsem zjistil, ze na ten kram je pripis ze Skodovky..cili dil je nahrazeny jinym, modifikovanym, coz by asi napovidalo tomu, proc to zase prasklo..

-> suri 16.12.19 12:59:29: odkedy som nahodil kapitalisticke ceny za zvaranie vami....vacsinou si kupia novu repliku a mam tiez klud...
v piatok vola nejaky exot ze potrebuje zvarit vanu ...prasknuta od zavitu dalej.. nevedel som sa ho striast... tak nakoniec dosiel a hla...kokot jeden ..spoluziak este zo zakladky... paradne sme pokecali a spravil som mu to gratis... hold aj to sa stava.
v piatok vola nejaky exot ze potrebuje zvarit vanu ...prasknuta od zavitu dalej.. nevedel som sa ho striast... tak nakoniec dosiel a hla...kokot jeden ..spoluziak este zo zakladky... paradne sme pokecali a spravil som mu to gratis... hold aj to sa stava.
-> Milan 136: -> RadovanSkodovkar: Tak jsem to teď v garáži rychle zkusil natočit, běželo na tři a po pár dobře mířených ranách do toho bazmeku na filtrboxu to přestalo a běžela hezky. To je očekávatelné, že to nějakou dobu trvá, než začne zase zlobit? Nebo je možné že tam jsou třeba jen zoxidované konektory nebo tak něco?
Jen jestli mám ten modul rovnou objednat aby stihl dorazit (pokud je to běžné chování, že "oprava zatřesením" chvilku vydrží), nebo s tím dál něco vymýšlet,
Jen jestli mám ten modul rovnou objednat aby stihl dorazit (pokud je to běžné chování, že "oprava zatřesením" chvilku vydrží), nebo s tím dál něco vymýšlet,
-> Shader: ja toto už neriešim , asociálnych zákazníkov už viacmenej nemám a posledne som tuším na BXE bral novú vaňu za pár eur , myslím že Borsehung alebo Febi
-> vhml: Asi tři sezóny při výměně oleje nápodobně :-D.
-> suri: Já použil M15x1,5, vsázel jsem na to, že závitnik půjde starou stopou. Dal jsem měkkou podložku a celkem poctivě dotáhl. Závit se zdá, že drží dobře.
-> suri: Já použil M15x1,5, vsázel jsem na to, že závitnik půjde starou stopou. Dal jsem měkkou podložku a celkem poctivě dotáhl. Závit se zdá, že drží dobře.
-> Shader: rezal som M16X1,5 a vypušťák z Fabie 1,4MPI starej ... ale potom len makké podložky a maximálna citovka ... alebo nová vaňa
-> Shader 16.12.19 12:34:51: já jsem si sadu koupil a zjistil, že se tam skrz odtok od turba stejně nedostanu. Takže tam mám pořád ten načnutej závit a při utahování radši ani nedýchám 

Jaké máte zkušenosti s přezávitováním závitu na vaně, Octavia II. Kamarád mi půjčil sadu s tím, že jemu se to ještě nepovadlo udělat tak, aby dosedací plochy šroubu a vany přesně dosedly. No a mě se to taky nepovedlo, z horní strany je cca 0,5mm mezera. Obavam se, ze cu či al podložka to nevyřeší. Momentálně tam mám nějakou "měkkou" podložku. Má to nějaké řešení nebo výměna vany?
-> Bukaj 16.12.19 00:01:26: Uvidím co vyzkoumám, v práci už mě do 6. ledna neuvidí, takže i trochu bude čas, ale kdybych se tam nedostal, možná bych tě zaúkoloval 

-> dragon_cb_cz: Můžu se stavit v Břežanech na vrakáči - na tyhle auta tam snad nejsou extra drahý díly...
-> RadovanSkodovkar 15.12.19 23:40:56: OK, zítra snad umístím obě divoženky do školky, tak tomu zkusím chvilku dát. Akorát ta předvánoční doba na shánění toho dílu teda je fakt blbá 

-> dragon_cb_cz 15.12.19 23:25:43: ano. Keď budeš odpájať cievky, a napríklad 2 valec nebude na odpojenie reagovať, prehoď cievku s 4 tým napríklad. Ak sa situácia nezmení, že stále 2hý nepáli tak je ten modul KO.
-> RadovanSkodovkar: -> Milan 136: OK, díky za tip, vyzkouším obě rady. Případně je to tahle potvora? www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/4d0905351-zapalovaci
-modul-1-8t-eu-3928.html ?
Taky tipuju ten koncový stupeň zapalování na filtru. Zkus s ním za chodu zahýbat.
-> StepaNoFUN: Pošta před Vánoci nesmysl a příští víkend chci ať to zmizí. A pak už tu zase asi žádný koncern dlouho nebude (resp. v mém okolí se po prodeji téhle O1 přestane vyskytovat komplet).
Jen že mám tu dovolenou, tak kdyby to byla jen cívka, tak to bych asi zvládnul pořešit... i když zase, je před vánoci, takže jediný zdroj dílů by asi bylo Kelly za nesmysl. No uvidíme. Každopádně díky za nabídku.
Jen že mám tu dovolenou, tak kdyby to byla jen cívka, tak to bych asi zvládnul pořešit... i když zase, je před vánoci, takže jediný zdroj dílů by asi bylo Kelly za nesmysl. No uvidíme. Každopádně díky za nabídku.
-> dragon_cb_cz: Kdyby česká pošta stála za něco (nebo kdybys jel na chalupu), tak Ti můžu půjčit na dobu neurčitou VAG 805... Leží mi tu v šupleti. Koupil jsem origo...
-> Bukaj 15.12.19 21:48:51: Mám už tenhle týden dovolenou, tak zítra když vyjde chvilka zkusím šaškovat s cívkama. Kdybych se ničeho nedopátral, možná bych tvé nabídky využil.
Jako v zásadě by mi to mohlo být jedno, do ČB to nejspíš nějak dojede a než stejný výlet kilem to asi horší nebude, ale je mi toho auta nějak líto....
Jako v zásadě by mi to mohlo být jedno, do ČB to nejspíš nějak dojede a než stejný výlet kilem to asi horší nebude, ale je mi toho auta nějak líto....
-> dragon_cb_cz 15.12.19 18:38:17: Někdy v tejdnu pojedu do Světic, tak kdyby Tě zajímal výpis chybových kódů, tak bych se mohl stavit s noťasem - s jedničkovou Octávií si můj počítač snad ještě popovídat umí
Anebo to neřeš a jeď, no...

Anebo to neřeš a jeď, no...

-> RadovanSkodovkar 15.12.19 19:04:41: Díky za tipy. Říkala, že to poprvé začalo loni v létě, pak to přes zimu bylo v pohodě a teď že už to dělá pořád... v červnu na technickou snad měnili jednu cívku, pak byl chvíli klid a pak to začalo znova. Ale... bůh ví co vyměnili, segra je fakt talent 

-> StepaNoFUN: Ne, prisaham, ze to tak bylo a dokonce jsem to rady uz pred lety popisoval :-) Ale uznavam, ze tim trumfla i moji tetku, ktera mi kdysi popisovala, kterak si vyzvedla S125L ze servisu a jela do Nymburka. U Oseka ji prej vsimla, ze rucicka teplomeru byla byla v cervenym, ale normalne to jelo, tak jela dal. O kousek dal uz se za ni kourilo, ale porad to jelo. U Podebrad to uz jelo nejak hur, ale porad to jelo. Nakonec se to prej uplne zastavilo a uz to nechtelo chytnout. Odtah, generalka motoru - ale proc stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko?! :-)
-> suri 14.12.19 20:15:05: Zo jedno mi odlož :D
-> dragon_cb_cz 15.12.19 18:38:17: Na skúšku môžeš skúsiť odpájať cievky jednu za druhou.. Skorej by som to inak povedal na odpálený zapaľovací modul na filterboxe (taká malá kocka s 2 štekrami).
-> King: To si děláš prdel? Takovejhle polovodič snad nikdo ani bejt nemůže. :-D
-> dragon_cb_cz: Segra ma k technice asi podobnej vztah jako moje ex-svagrova. Stezovala s kdysi davnoi, ze poslednich par tejdnu ma s jejich S120L problem se po Praze plynule rozjet a ze na Jizni spojce motor dost řve. Pri troubleshootingu me na prvni pohled upoutala bezvladne kejklajici se radici paka, a kdyz jsem odhrnul koberec a sundal zaslepku na podlahovym kanalu, potvrdilo se mi moje podezreni, ze konzola razeni a prevodovka jsou uz delsi dobu dva na sobe nezavisle mechanicke celky :-) A ta bezelstna duse dokazala s naposled zarazenou dvojkou brazdit nekolik tejdnu ulice Prahy :-)
Nechce někdo molitany a potahy na látkový RS prední sedačky do O1?
Dostala se teď ke mně segry O1 1.8T (AGU myslím), která sice půjde z domu, ale ještě by bylo dobré s ní dojet z Prahy do ČB, kterýžto úkol připadl na mě. Jenže to momentálně jede na 3 válce. Tak nějak podezřívám cívku - je nějaká šance to ověřit bez přístupu ke koncernové diagnostice? Třeba odpojovat jednu po druhé za chodu - je to u tohodle motoru realistický? A jak moc je případně voprc se k tomu dostat / vyměnit jí?
Důsledků pro motor atd už se asi potřeba není bát, protože s tím takhle segra najela desítky nebo spíš stovky km, takže to nejspíš i těch posledních 150km dojede, ale stejně bych to radši vyřešil, než z toho auta udělám problém někoho jiného...
Důsledků pro motor atd už se asi potřeba není bát, protože s tím takhle segra najela desítky nebo spíš stovky km, takže to nejspíš i těch posledních 150km dojede, ale stejně bych to radši vyřešil, než z toho auta udělám problém někoho jiného...
-> palinator: tak ak máš peniažky tak míňaj no... ja nemám
-> suri:
To sa nedá, keď ti to neviem oplatiť.
To sa nedá, keď ti to neviem oplatiť.
-> palinator: Nevědi co za to chtít... :-O Na Fabii 1 a OCT 1 to nevyužiju. ;-) A v práci jsou všechno nafty, nebo to neservisuju já (Mercedes, BMW, Bentley a podobný - to neumím).
Na ty zapalovací svíčky jsem se ptal spíš pro zajímavost, že jsme o tom s někým debatovali.
Na ty zapalovací svíčky jsem se ptal spíš pro zajímavost, že jsme o tom s někým debatovali.
-> palinator: nemusel si kupovať , mám toho dosť , vieš že by som ti poslal
-> StepaNoFUN:
Vzhledem k tomu, že ta tubička stála 755 Kč, tak spíš jen použít na auto a pak mi zase vrátit.
Ono to vydrží na dost aut.
Vzhledem k tomu, že ta tubička stála 755 Kč, tak spíš jen použít na auto a pak mi zase vrátit.

-> StepaNoFUN: kupoval na svoje tuším , ak chceš môžem ti poslať aj ja ... a niečo má asi aj Jarda tuším že som mu také posielal
-> palinator: Asi by se neztratilo... Máš toho nasyslenou hromadu, nebo co?
-> King: ono sa to berie tak že oni toho citu moc nemajú , čo štych to potomok ...
-> suri: Jestli to správně chápu, tak slovenské přirovnání "mít cit v rukách ako cigán v kokote " znamená spíš cit nemít (?). Nebylo by přiléhavější říkat "ako Žid v kokotě ", protože citlivost žaludu bez předkožky je údajně nižší?

-> StepaNoFUN:
Kdybys chtěl to mazivo na svíčky tak řekni.
Kdybys chtěl to mazivo na svíčky tak řekni.

-> Milan 136: ja mám cit v ruke ako cigán v kokote ale ešte som sviečku veru nepretrhol-> StepaNoFUN: -EA211 ako píše Milan , dnes už sa nikto nedozvie prečo niekto vymyslel presne rezaný závit na každej sviečke ale NGK ako dodávateľ prvovýroby to rešpektuje a tam to dokonca väčšinou aj sedí v požadovanom uhle to natočenie rozumne ... BOSCH ani BRISku to nikto nepovedal , nikto neriešil , závity sú hocijako , autá jazdia a nič sa nedeje , takže asi nie je dôvod na paniku ... z logiky veci kedže tie sviečky majú tvrdé medené podložky tak tam nemáš čo veľmi skúmať a doťahovať , tá sa nestlačí vôbec ...
-> Milan 136: To bych videl jako rozumny. Ale fakt jsem ty originaly z vyroby povolil jak nic. Jsem si rikaljestli nejsou jen fakt na "kontakt" a nedotahovat.
-> suri 14.12.19 19:28:04: To je pravda, bral jsem do Karkule auta NGK, vyndal jsem originální taky NGK a měl jsem u svíček udaný i utahovací moment.
-> StepaNoFUN 14.12.19 22:27:19: myslím 12 a 17Nm
-> Milan 136: Tak dotáhnout jako člověk. Spíš mi šlo o to, že se mluvilo o poloze svíčky ve spalováku. Tak jestli na tom až tak záleží...
BTW- teď jsem měnil žhavičky na O3. To že jsou 3+1 mě docela překvapilo, ale OK. Ale přišlo mi, že byly doatžený tak na 1Nm. Šly povolit až překvapivě dobře (řekněme skoro rukou). Kolik že se to má dotahovat? Utáhnul jsem je hodně s citem, ale určitě je to víc, než jsem ty původní povoloval.
BTW- teď jsem měnil žhavičky na O3. To že jsou 3+1 mě docela překvapilo, ale OK. Ale přišlo mi, že byly doatžený tak na 1Nm. Šly povolit až překvapivě dobře (řekněme skoro rukou). Kolik že se to má dotahovat? Utáhnul jsem je hodně s citem, ale určitě je to víc, než jsem ty původní povoloval.