-> Syny: u VAG jsou dva druhy servisní regenerace - regenerace při stání a regenerace při jízdě.
Regenerace při stání funguje přesně jak píše dragon. Auto si spustí sahary, zvýší otáčky, začne plivat naftu za horní úvrať expanzního zdvihu a dělá to tak dlouho, dokud se DPF nevypálí.
Regenerace při jízdě probíhá stejně jako běžná regenerace, akorát že si ji spustíš kdykoli když zrovna potřebuješ.
Z hlediska ředění oleje je úplně jedno o jaký druh regenerace se jedná, princip a průběh je pokaždý stejný.
Výhodou servisní regenerace je jen to, že si ji spustíš kdykoli potřebuješ a probíhá v kontrolovaných podmínkách, takže můžeš v reálném čase sledovat teplotu spalin, teplotu v DPF, rychlost vypalování sazí, průběh diferenčního tlaku atd.
-> dragon_cb_cz: emisní systémy naftových motorů jsou moje oblíbené téma, takže jakmile se někde objeví "DPF" není třeba na Alenku čekat příliš dlouho
