Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 9051 až 9100) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
22:30:34
06.11.2019
saskyn2
-> Shader 06.11.19 21:56:14: Ty procenta znamenají zaplnění filtru nespalitelným popelem. Ale jak říkám nemusí to vůbec odpovídat realitě.
22:29:48
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Mě by právě zajímaly ty detaily... je mi jasný, že přímo toho mýho švédsko-italskýho bastarda asi vědět nebude, ale předpokládám, že nějaký principy budou celkem obecný. Taky už si z toho umím nějaký čísla vyčíst, tak by mě zajímalo, jak je interpretovat a jak se k tomu chovat.
22:22:47
06.11.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: V plným (nevím od kolika procent - to možná dopíše Alenka) zatížení motoru (a samozřejmě splnění podmínek jako teploty) probíhá pasivní regenerace "automaticky".
22:18:04
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> Alenka: Jako že čím je vyšší vypočtené zaplnění, tím se ta hodnota kilometrového limitu pro vynucení regenerace zkracuje? Jinak nahráváš mi na otázku 3 Jaké jsou možné ty jiné triggery? A dochází vůbec za nějakých okolností k regeneraci filtru "pasivně", např. při vysoké konstantní zátěži, nebo to bez té dodatečné dávky nafty prostě nejde, protože EGT nikdy nebude dost vysoké, případně tomu brání ještě něco jiného?
22:12:44
06.11.2019
Alenka
-> Shader: ano.

Z vypoctene hodnoty zaplneni popelem mj. jednotka odvozuje maximalni kimometrovy probeh mezi regeneracemi, pokud regeneraci mezitim nespusti neco jineho, napr. zaneseni vypoctene, zmerene, nebo max. spotreba paliva, ale to byva obvykle uplne hausnumero.
upraveno 1x, naposled 06.11.2019 22:14:30
21:56:14
06.11.2019
Shader
-> saskyn2: Hm, aha. Ty procenta znamenají co? Zaplnění filtru a automatické spuštění regenerace?
21:05:53
06.11.2019
saskyn2
-> Shader 06.11.19 19:10:40: Je to spočítaná hodnota z najetých km a spotřeby. Nemá to moc vypovidající hodnotu. Klidně ti tam napíšu co budeš chtít. Důležitější je diferenční tlak na g450.
20:47:38
06.11.2019
Shader
-> Jarda/felda: Ono je lepší někdy nevědět 3 ... každopádně auto má najeto 240 tis. takže hodnota by asi seděla, ale za celou dobu se mi ani jednou nerozsvítila kontrolka DPF. Před cca dvěma lety se měnil diferenční snímač tlaku, může být tato "imaginární" hodnota důsledkem špatné kalibrace snímače (pokud se nepletu, nový kus je potřeba nakalibrovat?).
20:40:47
06.11.2019
Jarda/felda
-> Shader 06.11.19 20:28:59: se 77g si můžeš myslet že dpf už je plný 3 3 ale je to jen "imaginární" hodnota vypočtená z rozdílu tlaků
20:39:45
06.11.2019
Shader
-> Milan 136: Přesně tak, max. hodnota je 60g. Nad tuto hodnotu je už filtr ko?
20:37:56
06.11.2019
Milan 136
-> Shader 06.11.19 20:28:59: Když na to najdeš myší, tak by to mělo ukázat max hodnotu, což je 60g, pokud se nepletu.
20:28:59
06.11.2019
Shader
-> Milan 136: Tohle je moje auto. Od koupě v roce 2012 jsem nikdy neměl problém s DPF a když jsem to dneska napíchl, tohle na mě vyskočilo! Co si o tom myslet?



Jinak na bráchovo autě je hodnota 0,2.
20:23:02
06.11.2019
Milan 136
-> Shader 06.11.19 19:10:40: Skoro 77g popela? Neříkal jsi, že je tam ten filtr novej? Nebo to je jiný auto?
19:57:27
06.11.2019
palinator
-> King 05.11.19 17:59:37:

Jestli ono to v případě těch nejhorších kusů (což nemusí být nutně případ tý nejstarší Fábie - některý pracoviště najezděj velmi málo a i náš Rapid s 86 tkm za nějakejch 6 let je na firemní poměry zoufale zánovní :)) ) není tak, že ty auta jezděj dohromady zadarmo. Ve stavu sice absolutně děsným, ale dokud to projde technickou, tak je i firemní aparát v klidu. 3



P.S.: jak přesně funguje náš car management, to netuším. Bude to pravděpodobně soustava absurdních protipólů, kde na jedný straně bude Rapid v plný palbě na hliníkáčích (v zásadě zbytečně) a na druhý straně tento bude někde dojíždět v dost nedůstojným stavu.
19:10:40
06.11.2019
Shader
Může někdo s jistotou říct, co znamenají hodnoty v souboru 68? DPF Off?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Shader vložen 06.11.2019 19:10:40
11:23:34
06.11.2019
Sita
-> saskyn2: byl to vtipek jak pise Dragon, ale asi ti trochu zavidim no 3
11:00:34
06.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> King 05.11.19 17:59:37: zrovna jsem byl ve firme, kde se jezdi sluzebni T613 - nejaka chromka, namestek bohuzel nemel cas, abychom pokecali...
10:28:17
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No to byl spíš dvojitý vtip - když jsi napsal "Ona říkala, že..." 3
10:07:26
06.11.2019
saskyn2
-> Syny: Njn já vím že jsem hrozný češtin a to jsem měl z čj dvojku3 ale to bych si tu učebnici měl koupit spíš já.
09:59:13
06.11.2019
Syny
-> saskyn2: Asi narazka na to, ze "by jsme" je spatne a ma to byt "bychom"...
09:53:28
06.11.2019
saskyn2
-> Sita: Asi nerozumět řeči tvého kmene3
06:23:22
06.11.2019
Sita
-> saskyn2: A to ja bych ji asi spis koupil ucebnici ceskyho jazyka 3
21:15:28
05.11.2019
Nwkt
-> saskyn2: 3 3 3
21:13:41
05.11.2019
saskyn2
Markéta říkala že by jsme už měli koupit nějaký nový auto. Tak jsem jí ho dal do kufru3 3 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 05.11.2019 21:13:41
20:29:41
05.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 05.11.19 19:37:09: Byly doby, kdy byli obchoďáci páni a objížděli firmy v luxusních nebo řekněme lepších sedanech. Tak nějak to fungovalo, protože to víceméně reprezentovalo danou firmu, její výrobek nebo službu a že na to ta firma jakože má. 1 Pak se ale něco stalo a obchoďákům začaly (musely) stačit O2, O3, HY i30ky, Focusy, Kia, Golfy variant, Pásovec v základu apod. Sice už to není takové hogo fogo, ale současně to značí to, že si ta firma nemusí na nic hrát a i bez luxusní limuzíny umí poskytnout kvalitní produkt. V mnoha případech to působí i lépe, naopak nagelované obchoďáky v luxusních fárech posílá většina ředitelů do prdele. Myslím si však, že i běžný model by měl firmu reprezentovat rozumným stářím, čistotou a stavem. A to auto, u kterého je vidět bez koberců podlahou na silnici a na každém semaforu z něj vypadne zkamenělej dinosaurus, určitě nebude.
upraveno 2x, naposled 05.11.2019 20:31:01
19:37:09
05.11.2019
Jarda/felda
-> King 05.11.19 17:59:37: jestli ono nepůjde i o reprezentování firmy 4 ale v podstatě pokud už auto máš tak bude výhodnější ho držet při životě než koupit nový a splácet ho X tisícema měsíčně
18:12:57
05.11.2019
SO545
-> King 05.11.19 17:59:37: ak auto len stoji a vypisuje sa len -stazka- preco by sa nevyplatilo.... ja viem nic som nepovedal idem len okolo....
17:59:37
05.11.2019
King
-> palinator: Ja jsem sice ekonomickej negramot, ale jeste za komaru jsme se v predmetu Ekonomika ucili o dobe ekonomicky zivotnosti a tak si fakt nejsem jistej, jestli se firemni jednickova fobie udrzovana v chodu za kazdou cenu muze vyplacet :-) Ale zazil jsem to v predchozim zamestnani, kde se treba provozoval naprosto troskoidni felda pick-up jednobod s x-krat uvarenym motorem a f solidni korozi, kterej umel na dalnici i 13l/100, a to se vyplati :-)
11:10:03
04.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 04.11.19 08:47:34: Kdo šetjí má za tji. 3
09:30:46
04.11.2019
suri
-> palinator: Tak ono tie novšie už majú iné tlmiče a funguje to lepšie ... k 1,4 neviem čo povedať , väčšina je spoľahlivá
08:47:34
04.11.2019
palinator
-> Milan 136 02.11.19 22:33:34:

Černý budou určitě lepší. 4



-> suri:

Na OIII konby (2014) se mi nelíbí naladění zadní nápravy (klikovka a 16"). Docela dost buchotá a odskakuje - je hodně tvrdá na rozbitý cesty. 1,4 TSI asi pořád není v našem případě to pravý, co se týče spolehlivosti, 2,0 TDI by se mi v tom autě líbilo víc.



-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 11:59:18:

U nás se každý firemní auto stane hrobaříkem, než se ve zcela zdecimovaném stavu odprodá. Dožívají dokonce i jedničky Octy a jedničky Fabie. 3 Nedávno jsem viděl tak shnilou naší O2, že z ní opadávaly firemní polepy. 3 A přitom to není zas tak malá firma, když zaměstnává 1500 lidí různě po republice.
09:32:21
03.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 02.11.19 20:26:14: jj, mas pravdu, ikdyz ted ta sluzebni je docela vybavena, tam mi chybi jen vyhrev sedacek, ale ma o 100tis. km vic, nez moje 1.8t

-> suri: no jedina octa, kterou znam, na ktere nic nemlati pri prejezdu pricnych nerovnosti je ta nase naftova hujda - tam jsem dal jen jeden novej origo delenej sb ramene (byl utrzenej), pak nove cepy, tycky i rizeni a je vse OK, na zadni naprave ma SB v hersim stavu, nez ta moje 1.8t, ale nic to nedela, ma i nove zadni pruziny, chtelo by to udelat jeste tlumice, ktere jsou po 340tis.km jeste origo a znat uz to je, ale netecou.

U moji 1.8t se zezadu obcas ozve pruzina, jak mi praskl ten kousek zaverneho zavitu, ale horsi predni stabik, pred tydnem jsem jeste vymenil kost - meyle HD, byla origo a jeden cep byl volnejsi, ale kdyz jsem napruzil stabik, tak jsem videl vuli na jeho SB, to je u tohoto neresitelne a opravdu vidim reseni jedine dat stabik z nafty, jinak 1,8t, RS, audi tt, S3 vse je stejne, vse je hroznej kostitras, kdo si stezuje, ze je kostitras nafta, tak bud to ma upravene nebo nechapu, ta naftova je mekkoucka.
07:35:00
03.11.2019
suri
-> suri: paradoxne o "ošidenej" OIII všetci hovorili a tie autá podľa mňa fungujú aj držia lepšie ako dvojky , nevidím problém ani v pevnej zadnej náprave na bežné jazdenie ktorá nepotrebuje údržbu , benzínové motory výrazne lepšie , 1,2-1,4-1,0 úplne super , 1,8-2,0TSI výrazne vylepšené a skoro bezproblémové , nafty majú svoje závady ale tiež menej ako na dvojkách , nerezne to zospodu vôbec / ani 2013/ a celkovo mi to auto nepríde nijak zlé ... je na nej horší interiér , horšie tapacíre , plastové kryty stredového panelu a iné veci čo sa mi nepáčia a dvojka ich nemala ale nič podstatné pre jazdenie
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.11.2019 07:35:00
upraveno 1x, naposled 03.11.2019 07:38:48
07:33:37
03.11.2019
suri
Neviem no , OII čo sa týka jazdných vlastností tak hlavne v benzíne je super , nejaké búchanie na priečnych nerovnostiach ja teda nepoznám , a je to jedno z mála áut ktoré v rýchlosti v zákrute na rozbitej ceste neodskakuje meter do strany ... Je to určite veľký skok oproti OI , hlavne teda FL verzie ... Osobne mi to auto vyhovuje vo všetkom okrem úzkych predných sedačiek , čo je ale problém mojej postavičky ... čo ma neteší je to ako to auto koroduje a že nemá rozumný kvalitný benzínový motor ... teraz tu mám druhú 1,6MPI na GO , berie liter oleja na cca 1000km stále , tak som zvedavý čo tam nájdem ...



ja som vytiahol teraz vererán po dlhej dobe a jazdí pekne , ako nové auto , neľutujem ani ten motor ... olej nedolievam a funguje super
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.11.2019 07:33:37
22:49:20
02.11.2019
saskyn2
-> Milan 136: JJ myslím ty origo příplatkový stříbrný. Jo asi máš pravdu, k té černé masce by se to asi moc nehodilo4
22:33:34
02.11.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 21:33:12: Díky 4

-> saskyn2 02.11.19 21:48:57: Díky. Myslíš ty stříbrný origo?

Tak jsem o nich uvažoval, ale spíš hodím tyhle taky do černý perleti.

Teď jsou tam stříbrný kola, ale přes léto černý, k tomu maska, zrcátka atd. Nevím, jak by to vypadalo.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 02.11.2019 22:33:34
21:48:57
02.11.2019
saskyn2
-> Milan 136 02.11.19 21:17:48: Máš to pěkný , ještě by to chtělo elox hagusy4
21:33:12
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.11.19 21:17:48: Jedna z nejhezčích O, které znám. 4
21:31:21
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 21:03:47: Předposlední P308 jsme tehdy nekoupili novou v Peugeotu Plzeň jen kvůli sedačkám. To jsi nezvolil zrovna ten pravý příklad. 4

Ale je dost jiných vozů - současníků, které jsou na tom z hlediska komfortu lépe než O2.

U O2 mi vadí především krátký sedák a tvar sedaček. Jen si přiznej, kde ti končí u základních sedaček stehna. Komfort vzadu je také nic moc - jak jsem psal, u 2.0 TDi jsem tam poskakoval jak na splašené krávě. Co ostrá nerovnost, spára u prázdného vozu, to kopnutí. Ale chápu, že tobě to třeba vyhovuje, protože čím tvrdší a nepoddajnější, tím lepší.

Na druhou stranu chápu, že každý nemůže jezdit RS nebo Klimentem, který dělá tyto vozy především hezké. Jo, Milan, ten má taky fakt fešandu, liší se v davu a tam navíc chápu, že bude těžko jezdit Fordem nebo Opelem.
21:22:17
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 02.11.19 21:11:32: Nezkoumal jsem kde se to láme, bral jsem to jen jako info z prvních testů když O3 přícházela. 4
21:17:48
02.11.2019
Milan 136
Tak zase zimní setup.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 02.11.2019 21:17:48
21:11:32
02.11.2019
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 21:03:47: Vůbec to nemusí být nejvyšší modely. Stačí, aby ti mělo nad 110 kW. Klidně to může být socka.

A nebo třeba G-Tec.
21:03:47
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 13:30:20: všechny s kterýma jsem měl za posledních 20 let tu čest ať už za volantem a nebo jsem se vezl. Typický příklad byl MATTESSovo poslední Peugeot, za cestu do Prahy jsem byl dolámanej neskutečně z těch měkkých sedaček a podvozek taky plavný.



-> M@rtin 02.11.19 17:33:10: Tak běžný řidič určitě, ale Kamil za to umí tahat a překvapilo mě jak jsem byl schopný se držet.



-> saskyn2 02.11.19 20:18:54: JJ vím, ale jen ty nejvyšší modely.
20:26:14
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 02.11.19 19:36:03: Jenže Jardo ty porovnáváš tvojí 1.8T s nějakou sockou v práci to má natočeno 5x kolem zeměkoule. Když budeš porovnávat podobný motorizace a podobný stavy auta tak Syny má pravdu, mezi O1 a dvojkou je obrovský skok. Sice ne tak obrovský jako mezi feldou/O1, ale určitě mnohem větší než O2/3. Bohužel v dnešní době je už O1 veterán, když s tím občas jedu na technickou tak se tomu dojmu nemůžu ubránit. Ted v úterý pojedu s tchánovo AEE s necelými 100tkm tak poreferuju jak jsem tím měl zkažený celý den3
20:18:54
02.11.2019
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: Víceprvek mají i silnější motorizace v O3. Jinak máš pravdu.

-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak
19:36:03
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 02.11.19 18:21:29: no ja si to teda nemyslim, ono O1 uz jsou vetsina hodne starych a hodne ojetych, maji to socky ktere to neudrzuji a dojizdeji, ale to uz je caste i u te O2, ale treba 1,6 tour mi sedela nejvic z celyho vozovyho parku minule firmy, jezdil jsem s AEE, to bylo na hovno a i ten hnusnej starej intros, motor chciplej, pak s tdi 81kW, ta byla celkem fajn, o2 jsou taky drzaky, byly tam pouzity pevnostni materialy na karoserii a urcite vetsi bezpecnost, ja jen rikal, ze mi to auto tak nesedi, ale nekdo si tam musi hledat to plivani :), stejne to uz se skodovkou nema moc spolecnyho
18:21:29
02.11.2019
Milan 136
17:33:10
02.11.2019
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: No s 1,6 na krušnohorskejch kopcích mě párkrát "brzdila" i O2 RS. A ono i to co má 2x víc koní jak moje LPG, mě do kopce brzdí, ale spotřeba pak leze i k 16L
13:55:29
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: jo, tak viceprvek mam na O1 taky, ale jo ta zadni naprava u O2 je lepsi, nez u predohrabove O1, jinak mi to auto nejak celkove proste nesedi, stejne jako mi nesedi treba vsechny fabie :) s trojkovou fab jsem teda jeste nejezdil...

-> bouchy 02.11.19 12:55:52: tak jezdi se s ni i dal, treba norsko, svedsko4 a kdyz tam vydelam treba 500tis.kc, tak tezko budou resit par max. desitek tisic za opravu v nejblizsim autorizaku :)
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 13:59:46
13:33:45
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak.

Ale na druhou stranu O3 RS komfort nekomfort, to je pěknej vozejček. 1
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 13:34:52
Extreme Tyres