skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
11:48:37
07.11.2019
07.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny: No spíš že špatný vstřik může způsobovat zvýšenou tvorbu sazí a tím rychleji zanášet DPF...
11:44:30
07.11.2019
07.11.2019
Syny
-> dragon_cb_cz: Jj, vstriky uz jsou na hrane. Minimalne jeden pri plnej zatezi cvaka - paradox ale, ze jen nekdy. A pak ty studene starty s obcas neklidnym volnobehem, kterej se ale behem ujeti 300m srovna. Resit bych to vyhledove chtel, ale po pravde nevim jak. Zahucet do toho za 4x8000 za nove vstriky se mi uplne nechce, kdyz neni ani jistota, ze to problem vyresi a kupovat jety od nekoho neznamyho je loterie. Navic ted vubec nebyl, neni a nebude cas to moc resit. Projevy to zatim nema az tak strasny, ze by to byl vylozene velkej problem. Precijen se to projevi jen lehce po startu a to jeste ne vzdy a pri tom plnem zatizeni a to taky ne vzdy. Kazdopadne ale v palivove soustave by bordel byt nemel - tedy ne vetsi nez je umerne najezdu 223tkm. To jsem nechaval testovat, takze cerpadlo by KO byt nemelo. Nicmene posledni dni zjistuju, ze je mi to auto tezce maly, takze buh vi jak to nebude pristi rok...
11:06:23
07.11.2019
07.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny 07.11.19 06:52:25: Obávám se, že 130km/h (pokud to není do prudšího kopce) na těch cca 500°C EGT stačit nebude... Ranních 100-110km/h na Jižní spojce bylo lehce přes 300°C. Ale je to teda teplota před prvním katem, který jí předpokládám může za určitých okolností ještě zvedat oxidací?
Neříkal jsi, že vstřiky už maj nejlepší léta za sebou? Nebo to bylo jiný auto? To by k produkci sazí mohlo přispívat.
Neříkal jsi, že vstřiky už maj nejlepší léta za sebou? Nebo to bylo jiný auto? To by k produkci sazí mohlo přispívat.
08:19:37
07.11.2019
07.11.2019
Milan 136
-> Alenka: Já se k Tobě taky chystám s tim mým BMM asi rok
Teď je tam origo tohle. To jsi po mě tehdy myslím chtěl, číslo ŘJ a verzi SW.
Teď je tam origo tohle. To jsi po mě tehdy myslím chtěl, číslo ŘJ a verzi SW.
08:00:53
07.11.2019
07.11.2019
MATTESS
Na Golfu mi probíhají regenerace taky v intervalu 250 - 300km. Jak jsem zjišťoval, u novější generace je interval zkrácen
07:22:42
07.11.2019
07.11.2019
Syny
-> Jumbo 07.11.19 07:15:17: OIII uz ale bude mit pravdepodobne SW po Dieselgate, kde castejsi regenerace jsou tak nejak normalni stav. U meho neekologicky pajcovaneho TDI to driv regenerovalo po delsi dobe. Stav zaplneni DPF nevim, ale je fakt, ze kdyz jsme se na to s Nwktm koukali asi pred rokem (?), tak se to blizilo uz te pomyslne hranici. Nicmene Saskyn mi tenkrat rikal, ze zna auta co tu hodnotu maj i trojnasobnou a jezdej bez problemu dal...
07:15:17
07.11.2019
07.11.2019
Jumbo
-> Syny: Mě služební OIII regeneruje cca každých 250 km, ale je to tím, že jezdím do práce 10 km. Filtr jsem si nechával změřit a je asi na 30%, podle mě to bude tím, jak psal Alenka, tedy krátké trasy za nižší teploty, kdy auto dává vyšší dávku nafty na nižší rychlosti a proto si "vypočte", že má vyšší zaplnění filtru, než je reálně...
06:52:25
07.11.2019
07.11.2019
Syny
Kdyz uz tady resite tohle, tak se optam. Za posledni rok, kdy auto pouzivam opravdu denne (minimalne 15km do prace a 15km zpatky (ale spis vic), kdy vetsi polovina je mimo mesto a po rychlostce), ale jsou tam i jizdy po meste, pozoruju zkracujici se interval mezi regeneracema DPF. Driv to bylo klidne 700km, pak postupne kolem 600km, pak 550km, pak uz 500km a ted mi to posledne regenerovalo po 480km. Posledni regenerace me zastihla pri parkovani pred barakem - kdyz jsem se vsiml, ze se DPF vypaluje, tak jsem jeste jel udelat klasickou okruzni jizdu, ale pri rozjezdu auto zacalo hulit jako prelozena Avie Modrosedej dym, kterej se z vejfuku vyvalil jeste pri naslednych asi dvou rozjezdech na tesne po sobe nasledujicich krizovatkach. Pak uz to bezelo jako nic a asi po 10-15ti km bylo vypaleno. A ted otazka - mam ocekavat nejakej problem v blizke budoucnosti? Nebo to je proste tim, ze 15km (i presto, ze tak 2/3 cesty jedu cca 130km/h) je malo a DPFko nestiha pasivne regenerovat, tak se postupne zkracuje doba mezi regeneracema (i pres to, ze aktivni regeneraci to vyvolava a nechavam ji vzdy dobehnout za jizdy)?
23:09:27
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> Alenka 06.11.19 22:59:13: OK, díky... takže pokud mi ve čtenejch hodnotách naskakuje zaplnění DPF více méně jako hodinky stylem "2% každých 10km", je to předpokládám spíš tahle "vypočtená" hodnota? Ale zatím jsem to moc času sledovat nestihl.
A vzhledem k výše uvedenému, předpokládám správně, že i kdybych nějakým způsobem zvládl dosáhnout režimu pasivní regenerace, tak tohle číslo stejně bude pořád růst, bez ohledu na to, že reálný stav sazí může klesat?
K tomu "fun fact" - jakým způsobem jednotka měří průběh regenerace? Opět nějaká mapa jak dlouho v jakých hodnotách musí být EGT? Nebo to kontroluje přes ten diferenční tlak? Jednotka mi indikuje průběh regenerace v procentech, tak jak to mám chápat.
Jinak je to EDC16, ale to asi víš.
A vzhledem k výše uvedenému, předpokládám správně, že i kdybych nějakým způsobem zvládl dosáhnout režimu pasivní regenerace, tak tohle číslo stejně bude pořád růst, bez ohledu na to, že reálný stav sazí může klesat?
K tomu "fun fact" - jakým způsobem jednotka měří průběh regenerace? Opět nějaká mapa jak dlouho v jakých hodnotách musí být EGT? Nebo to kontroluje přes ten diferenční tlak? Jednotka mi indikuje průběh regenerace v procentech, tak jak to mám chápat.
Jinak je to EDC16, ale to asi víš.
22:59:13
06.11.2019
06.11.2019
Alenka
-> dragon_cb_cz: zpusob vypoctu zaneseni je pomerne primitivni.
RJ ma nekolik tabulek pro ruzne pracovni rezimy, kde na jedne ose jsou otacky, na druhe davka aktualne vstrikovaneho mnozstvi paliva a obsahem tabulky je hmotnost sazi, ktere se pri dane kombinaci otacky x davka za nejaky casovy usek ulozi v DPF.
Nektere sofistikovanejsi jednotky maji jeste korekci teto hodnoty podle aktualni (obvykle taky vypoctene) lambdy v danych pracovnich bodech, ale to se u VAG TDI zacalo vyskytovat az u generace EA288 s RJ Bosch EDC17C64, u starsich EA189 s EDC17C(P)14, 20, 44, 46 atd. az s updatem po Dieselgate.
Delphi a Siemens to jedou pasivne bez korekci snad dodnes
Cidlo diferencniho tlaku je vicemene backup pro pripady, ze stav motoru neodpovida predpokladanemu stavu a huli do filtru vic nez by mel.
Regenerace se vzdy spusti podle hodnoty, ktera jako prvni dosahne hranice pro spusteni nucene regenerace a pokud motor realne nahuli potrebne mnozstvi driv nez si ho jednotka vypocita, tak se jede podle zmerene hodnoty.
Fun fact: v pripade, ze se regenerace spusti na zaklade max. kilometroveho probehu, tak si jednotka bez ohledu na aktualni vypoctene nebo zmerene zaneseni DPF vzdy dosadi maximalni moznou hodnotu zaplneni nutnou pro spusteni aktivni regenerace a zregeneruje tuhle virtualni hodnotu bez ohledu na to, ze vypoctene zaneseni bylo treba jen polovicni a merene klidne desetinove.
EDIT: bavime se samozrejme o VAG TDI, jak to maji vyresene krumply jinych znacek netusim, ale o moc jine to nebude.
RJ ma nekolik tabulek pro ruzne pracovni rezimy, kde na jedne ose jsou otacky, na druhe davka aktualne vstrikovaneho mnozstvi paliva a obsahem tabulky je hmotnost sazi, ktere se pri dane kombinaci otacky x davka za nejaky casovy usek ulozi v DPF.
Nektere sofistikovanejsi jednotky maji jeste korekci teto hodnoty podle aktualni (obvykle taky vypoctene) lambdy v danych pracovnich bodech, ale to se u VAG TDI zacalo vyskytovat az u generace EA288 s RJ Bosch EDC17C64, u starsich EA189 s EDC17C(P)14, 20, 44, 46 atd. az s updatem po Dieselgate.
Delphi a Siemens to jedou pasivne bez korekci snad dodnes
Cidlo diferencniho tlaku je vicemene backup pro pripady, ze stav motoru neodpovida predpokladanemu stavu a huli do filtru vic nez by mel.
Regenerace se vzdy spusti podle hodnoty, ktera jako prvni dosahne hranice pro spusteni nucene regenerace a pokud motor realne nahuli potrebne mnozstvi driv nez si ho jednotka vypocita, tak se jede podle zmerene hodnoty.
Fun fact: v pripade, ze se regenerace spusti na zaklade max. kilometroveho probehu, tak si jednotka bez ohledu na aktualni vypoctene nebo zmerene zaneseni DPF vzdy dosadi maximalni moznou hodnotu zaplneni nutnou pro spusteni aktivni regenerace a zregeneruje tuhle virtualni hodnotu bez ohledu na to, ze vypoctene zaneseni bylo treba jen polovicni a merene klidne desetinove.
EDIT: bavime se samozrejme o VAG TDI, jak to maji vyresene krumply jinych znacek netusim, ale o moc jine to nebude.
22:40:39
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> Alenka 06.11.19 22:32:58: OK a jaký je způsob výpočtu té "vypočtené" hodnoty zanesení sazemi? Já jsem myslel, že se to primárně bere z toho čidla diferenčního tlaku, ale chápu to správně, že to je ta "změřená" hodnota, která slouží až jako backup? Někde jsem se dočetl, že primární zdroj je hodnota nějak změřená ze zátěže motoru, ale úplně si to nedovedu představit...
22:32:58
06.11.2019
06.11.2019
Alenka
-> dragon_cb_cz: presne tak, pro predstavu viz prilohu - takhle to vypada u motoru 1.4tdi BWB.
Triggery jsou jak jsem psal, u zdraveho motoru jsou to v poradi od nejbeznejsiho - vypoctene zaneseni sazemi, max. kilometrovy probeh, zmerene zaneseni sazemi, max. mnozstvi spotrebovaneho paliva.
Regenerace probiha i pasivne vzdy kdyz teplota v DPF z nejakeho duvodu presahne cca 500 st., coz je plus minus teplota, pri ktere zacne dochazet k oxidaci sazi.
Nektere SW verze zvlast u 1.6tdi CAYx posilaji i pri beznem provozu bez spustene aktivni regenerace cca 1.2 - 1.5mg paliva do filtru neustale ve snaze zvysit teplotu vyfukovych plynu a tim podporit pasivni regeneraci DPF, a tedy prodlouzit vzdalenost mezi vynucenou aktivni regeneraci.
Triggery jsou jak jsem psal, u zdraveho motoru jsou to v poradi od nejbeznejsiho - vypoctene zaneseni sazemi, max. kilometrovy probeh, zmerene zaneseni sazemi, max. mnozstvi spotrebovaneho paliva.
Regenerace probiha i pasivne vzdy kdyz teplota v DPF z nejakeho duvodu presahne cca 500 st., coz je plus minus teplota, pri ktere zacne dochazet k oxidaci sazi.
Nektere SW verze zvlast u 1.6tdi CAYx posilaji i pri beznem provozu bez spustene aktivni regenerace cca 1.2 - 1.5mg paliva do filtru neustale ve snaze zvysit teplotu vyfukovych plynu a tim podporit pasivni regeneraci DPF, a tedy prodlouzit vzdalenost mezi vynucenou aktivni regeneraci.
22:30:34
06.11.2019
06.11.2019
saskyn2
-> Shader 06.11.19 21:56:14: Ty procenta znamenají zaplnění filtru nespalitelným popelem. Ale jak říkám nemusí to vůbec odpovídat realitě.
22:29:48
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Mě by právě zajímaly ty detaily... je mi jasný, že přímo toho mýho švédsko-italskýho bastarda asi vědět nebude, ale předpokládám, že nějaký principy budou celkem obecný. Taky už si z toho umím nějaký čísla vyčíst, tak by mě zajímalo, jak je interpretovat a jak se k tomu chovat.
22:22:47
06.11.2019
06.11.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: V plným (nevím od kolika procent - to možná dopíše Alenka) zatížení motoru (a samozřejmě splnění podmínek jako teploty) probíhá pasivní regenerace "automaticky".
22:18:04
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> Alenka: Jako že čím je vyšší vypočtené zaplnění, tím se ta hodnota kilometrového limitu pro vynucení regenerace zkracuje? Jinak nahráváš mi na otázku Jaké jsou možné ty jiné triggery? A dochází vůbec za nějakých okolností k regeneraci filtru "pasivně", např. při vysoké konstantní zátěži, nebo to bez té dodatečné dávky nafty prostě nejde, protože EGT nikdy nebude dost vysoké, případně tomu brání ještě něco jiného?
22:12:44
06.11.2019
06.11.2019
Alenka
-> Shader: ano.
Z vypoctene hodnoty zaplneni popelem mj. jednotka odvozuje maximalni kimometrovy probeh mezi regeneracemi, pokud regeneraci mezitim nespusti neco jineho, napr. zaneseni vypoctene, zmerene, nebo max. spotreba paliva, ale to byva obvykle uplne hausnumero.
Z vypoctene hodnoty zaplneni popelem mj. jednotka odvozuje maximalni kimometrovy probeh mezi regeneracemi, pokud regeneraci mezitim nespusti neco jineho, napr. zaneseni vypoctene, zmerene, nebo max. spotreba paliva, ale to byva obvykle uplne hausnumero.
21:56:14
06.11.2019
06.11.2019
Shader
-> saskyn2: Hm, aha. Ty procenta znamenají co? Zaplnění filtru a automatické spuštění regenerace?
21:05:53
06.11.2019
06.11.2019
saskyn2
-> Shader 06.11.19 19:10:40: Je to spočítaná hodnota z najetých km a spotřeby. Nemá to moc vypovidající hodnotu. Klidně ti tam napíšu co budeš chtít. Důležitější je diferenční tlak na g450.
20:47:38
06.11.2019
06.11.2019
Shader
-> Jarda/felda: Ono je lepší někdy nevědět ... každopádně auto má najeto 240 tis. takže hodnota by asi seděla, ale za celou dobu se mi ani jednou nerozsvítila kontrolka DPF. Před cca dvěma lety se měnil diferenční snímač tlaku, může být tato "imaginární" hodnota důsledkem špatné kalibrace snímače (pokud se nepletu, nový kus je potřeba nakalibrovat?).
20:40:47
06.11.2019
06.11.2019
Jarda/felda
-> Shader 06.11.19 20:28:59: se 77g si můžeš myslet že dpf už je plný ale je to jen "imaginární" hodnota vypočtená z rozdílu tlaků
20:39:45
06.11.2019
06.11.2019
Shader
-> Milan 136: Přesně tak, max. hodnota je 60g. Nad tuto hodnotu je už filtr ko?
20:37:56
06.11.2019
06.11.2019
Milan 136
-> Shader 06.11.19 20:28:59: Když na to najdeš myší, tak by to mělo ukázat max hodnotu, což je 60g, pokud se nepletu.
20:28:59
06.11.2019
06.11.2019
Shader
-> Milan 136: Tohle je moje auto. Od koupě v roce 2012 jsem nikdy neměl problém s DPF a když jsem to dneska napíchl, tohle na mě vyskočilo! Co si o tom myslet?
Jinak na bráchovo autě je hodnota 0,2.
Jinak na bráchovo autě je hodnota 0,2.
20:23:02
06.11.2019
06.11.2019
Milan 136
-> Shader 06.11.19 19:10:40: Skoro 77g popela? Neříkal jsi, že je tam ten filtr novej? Nebo to je jiný auto?
19:57:27
06.11.2019
06.11.2019
palinator
-> King 05.11.19 17:59:37:
Jestli ono to v případě těch nejhorších kusů (což nemusí být nutně případ tý nejstarší Fábie - některý pracoviště najezděj velmi málo a i náš Rapid s 86 tkm za nějakejch 6 let je na firemní poměry zoufale zánovní :)) ) není tak, že ty auta jezděj dohromady zadarmo. Ve stavu sice absolutně děsným, ale dokud to projde technickou, tak je i firemní aparát v klidu.
P.S.: jak přesně funguje náš car management, to netuším. Bude to pravděpodobně soustava absurdních protipólů, kde na jedný straně bude Rapid v plný palbě na hliníkáčích (v zásadě zbytečně) a na druhý straně tento bude někde dojíždět v dost nedůstojným stavu.
Jestli ono to v případě těch nejhorších kusů (což nemusí být nutně případ tý nejstarší Fábie - některý pracoviště najezděj velmi málo a i náš Rapid s 86 tkm za nějakejch 6 let je na firemní poměry zoufale zánovní :)) ) není tak, že ty auta jezděj dohromady zadarmo. Ve stavu sice absolutně děsným, ale dokud to projde technickou, tak je i firemní aparát v klidu.
P.S.: jak přesně funguje náš car management, to netuším. Bude to pravděpodobně soustava absurdních protipólů, kde na jedný straně bude Rapid v plný palbě na hliníkáčích (v zásadě zbytečně) a na druhý straně tento bude někde dojíždět v dost nedůstojným stavu.
19:10:40
06.11.2019
06.11.2019
Shader
Může někdo s jistotou říct, co znamenají hodnoty v souboru 68? DPF Off?
11:23:34
06.11.2019
06.11.2019
Sita
-> saskyn2: byl to vtipek jak pise Dragon, ale asi ti trochu zavidim no
11:00:34
06.11.2019
06.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> King 05.11.19 17:59:37: zrovna jsem byl ve firme, kde se jezdi sluzebni T613 - nejaka chromka, namestek bohuzel nemel cas, abychom pokecali...
10:28:17
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No to byl spíš dvojitý vtip - když jsi napsal "Ona říkala, že..."
10:07:26
06.11.2019
06.11.2019
saskyn2
-> Syny: Njn já vím že jsem hrozný češtin a to jsem měl z čj dvojku ale to bych si tu učebnici měl koupit spíš já.
09:59:13
06.11.2019
06.11.2019
Syny
-> saskyn2: Asi narazka na to, ze "by jsme" je spatne a ma to byt "bychom"...
09:53:28
06.11.2019
06.11.2019
saskyn2
-> Sita: Asi nerozumět řeči tvého kmene
06:23:22
06.11.2019
06.11.2019
Sita
-> saskyn2: A to ja bych ji asi spis koupil ucebnici ceskyho jazyka
21:15:28
05.11.2019
05.11.2019
Nwkt
-> saskyn2:
21:13:41
05.11.2019
05.11.2019
saskyn2
Markéta říkala že by jsme už měli koupit nějaký nový auto. Tak jsem jí ho dal do kufru
20:29:41
05.11.2019
05.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 05.11.19 19:37:09: Byly doby, kdy byli obchoďáci páni a objížděli firmy v luxusních nebo řekněme lepších sedanech. Tak nějak to fungovalo, protože to víceméně reprezentovalo danou firmu, její výrobek nebo službu a že na to ta firma jakože má. Pak se ale něco stalo a obchoďákům začaly (musely) stačit O2, O3, HY i30ky, Focusy, Kia, Golfy variant, Pásovec v základu apod. Sice už to není takové hogo fogo, ale současně to značí to, že si ta firma nemusí na nic hrát a i bez luxusní limuzíny umí poskytnout kvalitní produkt. V mnoha případech to působí i lépe, naopak nagelované obchoďáky v luxusních fárech posílá většina ředitelů do prdele. Myslím si však, že i běžný model by měl firmu reprezentovat rozumným stářím, čistotou a stavem. A to auto, u kterého je vidět bez koberců podlahou na silnici a na každém semaforu z něj vypadne zkamenělej dinosaurus, určitě nebude.
19:37:09
05.11.2019
05.11.2019
Jarda/felda
-> King 05.11.19 17:59:37: jestli ono nepůjde i o reprezentování firmy ale v podstatě pokud už auto máš tak bude výhodnější ho držet při životě než koupit nový a splácet ho X tisícema měsíčně
18:12:57
05.11.2019
05.11.2019
SO545
-> King 05.11.19 17:59:37: ak auto len stoji a vypisuje sa len -stazka- preco by sa nevyplatilo.... ja viem nic som nepovedal idem len okolo....
17:59:37
05.11.2019
05.11.2019
King
-> palinator: Ja jsem sice ekonomickej negramot, ale jeste za komaru jsme se v predmetu Ekonomika ucili o dobe ekonomicky zivotnosti a tak si fakt nejsem jistej, jestli se firemni jednickova fobie udrzovana v chodu za kazdou cenu muze vyplacet :-) Ale zazil jsem to v predchozim zamestnani, kde se treba provozoval naprosto troskoidni felda pick-up jednobod s x-krat uvarenym motorem a f solidni korozi, kterej umel na dalnici i 13l/100, a to se vyplati :-)
11:10:03
04.11.2019
04.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 04.11.19 08:47:34: Kdo šetjí má za tji.
09:30:46
04.11.2019
04.11.2019
suri
-> palinator: Tak ono tie novšie už majú iné tlmiče a funguje to lepšie ... k 1,4 neviem čo povedať , väčšina je spoľahlivá
08:47:34
04.11.2019
04.11.2019
palinator
-> Milan 136 02.11.19 22:33:34:
Černý budou určitě lepší.
-> suri:
Na OIII konby (2014) se mi nelíbí naladění zadní nápravy (klikovka a 16"). Docela dost buchotá a odskakuje - je hodně tvrdá na rozbitý cesty. 1,4 TSI asi pořád není v našem případě to pravý, co se týče spolehlivosti, 2,0 TDI by se mi v tom autě líbilo víc.
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 11:59:18:
U nás se každý firemní auto stane hrobaříkem, než se ve zcela zdecimovaném stavu odprodá. Dožívají dokonce i jedničky Octy a jedničky Fabie. Nedávno jsem viděl tak shnilou naší O2, že z ní opadávaly firemní polepy. A přitom to není zas tak malá firma, když zaměstnává 1500 lidí různě po republice.
Černý budou určitě lepší.
-> suri:
Na OIII konby (2014) se mi nelíbí naladění zadní nápravy (klikovka a 16"). Docela dost buchotá a odskakuje - je hodně tvrdá na rozbitý cesty. 1,4 TSI asi pořád není v našem případě to pravý, co se týče spolehlivosti, 2,0 TDI by se mi v tom autě líbilo víc.
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 11:59:18:
U nás se každý firemní auto stane hrobaříkem, než se ve zcela zdecimovaném stavu odprodá. Dožívají dokonce i jedničky Octy a jedničky Fabie. Nedávno jsem viděl tak shnilou naší O2, že z ní opadávaly firemní polepy. A přitom to není zas tak malá firma, když zaměstnává 1500 lidí různě po republice.
09:32:21
03.11.2019
03.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 02.11.19 20:26:14: jj, mas pravdu, ikdyz ted ta sluzebni je docela vybavena, tam mi chybi jen vyhrev sedacek, ale ma o 100tis. km vic, nez moje 1.8t
-> suri: no jedina octa, kterou znam, na ktere nic nemlati pri prejezdu pricnych nerovnosti je ta nase naftova hujda - tam jsem dal jen jeden novej origo delenej sb ramene (byl utrzenej), pak nove cepy, tycky i rizeni a je vse OK, na zadni naprave ma SB v hersim stavu, nez ta moje 1.8t, ale nic to nedela, ma i nove zadni pruziny, chtelo by to udelat jeste tlumice, ktere jsou po 340tis.km jeste origo a znat uz to je, ale netecou.
U moji 1.8t se zezadu obcas ozve pruzina, jak mi praskl ten kousek zaverneho zavitu, ale horsi predni stabik, pred tydnem jsem jeste vymenil kost - meyle HD, byla origo a jeden cep byl volnejsi, ale kdyz jsem napruzil stabik, tak jsem videl vuli na jeho SB, to je u tohoto neresitelne a opravdu vidim reseni jedine dat stabik z nafty, jinak 1,8t, RS, audi tt, S3 vse je stejne, vse je hroznej kostitras, kdo si stezuje, ze je kostitras nafta, tak bud to ma upravene nebo nechapu, ta naftova je mekkoucka.
-> suri: no jedina octa, kterou znam, na ktere nic nemlati pri prejezdu pricnych nerovnosti je ta nase naftova hujda - tam jsem dal jen jeden novej origo delenej sb ramene (byl utrzenej), pak nove cepy, tycky i rizeni a je vse OK, na zadni naprave ma SB v hersim stavu, nez ta moje 1.8t, ale nic to nedela, ma i nove zadni pruziny, chtelo by to udelat jeste tlumice, ktere jsou po 340tis.km jeste origo a znat uz to je, ale netecou.
U moji 1.8t se zezadu obcas ozve pruzina, jak mi praskl ten kousek zaverneho zavitu, ale horsi predni stabik, pred tydnem jsem jeste vymenil kost - meyle HD, byla origo a jeden cep byl volnejsi, ale kdyz jsem napruzil stabik, tak jsem videl vuli na jeho SB, to je u tohoto neresitelne a opravdu vidim reseni jedine dat stabik z nafty, jinak 1,8t, RS, audi tt, S3 vse je stejne, vse je hroznej kostitras, kdo si stezuje, ze je kostitras nafta, tak bud to ma upravene nebo nechapu, ta naftova je mekkoucka.
07:35:00
03.11.2019
03.11.2019
suri
-> suri: paradoxne o "ošidenej" OIII všetci hovorili a tie autá podľa mňa fungujú aj držia lepšie ako dvojky , nevidím problém ani v pevnej zadnej náprave na bežné jazdenie ktorá nepotrebuje údržbu , benzínové motory výrazne lepšie , 1,2-1,4-1,0 úplne super , 1,8-2,0TSI výrazne vylepšené a skoro bezproblémové , nafty majú svoje závady ale tiež menej ako na dvojkách , nerezne to zospodu vôbec / ani 2013/ a celkovo mi to auto nepríde nijak zlé ... je na nej horší interiér , horšie tapacíre , plastové kryty stredového panelu a iné veci čo sa mi nepáčia a dvojka ich nemala ale nič podstatné pre jazdenie
07:33:37
03.11.2019
03.11.2019
suri
Neviem no , OII čo sa týka jazdných vlastností tak hlavne v benzíne je super , nejaké búchanie na priečnych nerovnostiach ja teda nepoznám , a je to jedno z mála áut ktoré v rýchlosti v zákrute na rozbitej ceste neodskakuje meter do strany ... Je to určite veľký skok oproti OI , hlavne teda FL verzie ... Osobne mi to auto vyhovuje vo všetkom okrem úzkych predných sedačiek , čo je ale problém mojej postavičky ... čo ma neteší je to ako to auto koroduje a že nemá rozumný kvalitný benzínový motor ... teraz tu mám druhú 1,6MPI na GO , berie liter oleja na cca 1000km stále , tak som zvedavý čo tam nájdem ...
ja som vytiahol teraz vererán po dlhej dobe a jazdí pekne , ako nové auto , neľutujem ani ten motor ... olej nedolievam a funguje super
ja som vytiahol teraz vererán po dlhej dobe a jazdí pekne , ako nové auto , neľutujem ani ten motor ... olej nedolievam a funguje super
22:49:20
02.11.2019
02.11.2019
saskyn2
-> Milan 136: JJ myslím ty origo příplatkový stříbrný. Jo asi máš pravdu, k té černé masce by se to asi moc nehodilo
22:33:34
02.11.2019
02.11.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 21:33:12: Díky
-> saskyn2 02.11.19 21:48:57: Díky. Myslíš ty stříbrný origo?
Tak jsem o nich uvažoval, ale spíš hodím tyhle taky do černý perleti.
Teď jsou tam stříbrný kola, ale přes léto černý, k tomu maska, zrcátka atd. Nevím, jak by to vypadalo.
-> saskyn2 02.11.19 21:48:57: Díky. Myslíš ty stříbrný origo?
Tak jsem o nich uvažoval, ale spíš hodím tyhle taky do černý perleti.
Teď jsou tam stříbrný kola, ale přes léto černý, k tomu maska, zrcátka atd. Nevím, jak by to vypadalo.
21:48:57
02.11.2019
02.11.2019
saskyn2
-> Milan 136 02.11.19 21:17:48: Máš to pěkný , ještě by to chtělo elox hagusy
21:33:12
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.11.19 21:17:48: Jedna z nejhezčích O, které znám.