Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18596 příspěvků (zobrazeno 8951 až 9000) od 04.01.2015 do 25.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
06:23:22
06.11.2019
Sita
-> saskyn2: A to ja bych ji asi spis koupil ucebnici ceskyho jazyka 3
21:15:28
05.11.2019
Nwkt
-> saskyn2: 3 3 3
21:13:41
05.11.2019
saskyn2
Markéta říkala že by jsme už měli koupit nějaký nový auto. Tak jsem jí ho dal do kufru3 3 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 05.11.2019 21:13:41
20:29:41
05.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 05.11.19 19:37:09: Byly doby, kdy byli obchoďáci páni a objížděli firmy v luxusních nebo řekněme lepších sedanech. Tak nějak to fungovalo, protože to víceméně reprezentovalo danou firmu, její výrobek nebo službu a že na to ta firma jakože má. 1 Pak se ale něco stalo a obchoďákům začaly (musely) stačit O2, O3, HY i30ky, Focusy, Kia, Golfy variant, Pásovec v základu apod. Sice už to není takové hogo fogo, ale současně to značí to, že si ta firma nemusí na nic hrát a i bez luxusní limuzíny umí poskytnout kvalitní produkt. V mnoha případech to působí i lépe, naopak nagelované obchoďáky v luxusních fárech posílá většina ředitelů do prdele. Myslím si však, že i běžný model by měl firmu reprezentovat rozumným stářím, čistotou a stavem. A to auto, u kterého je vidět bez koberců podlahou na silnici a na každém semaforu z něj vypadne zkamenělej dinosaurus, určitě nebude.
upraveno 2x, naposled 05.11.2019 20:31:01
19:37:09
05.11.2019
Jarda/felda
-> King 05.11.19 17:59:37: jestli ono nepůjde i o reprezentování firmy 4 ale v podstatě pokud už auto máš tak bude výhodnější ho držet při životě než koupit nový a splácet ho X tisícema měsíčně
18:12:57
05.11.2019
SO545
-> King 05.11.19 17:59:37: ak auto len stoji a vypisuje sa len -stazka- preco by sa nevyplatilo.... ja viem nic som nepovedal idem len okolo....
17:59:37
05.11.2019
King
-> palinator: Ja jsem sice ekonomickej negramot, ale jeste za komaru jsme se v predmetu Ekonomika ucili o dobe ekonomicky zivotnosti a tak si fakt nejsem jistej, jestli se firemni jednickova fobie udrzovana v chodu za kazdou cenu muze vyplacet :-) Ale zazil jsem to v predchozim zamestnani, kde se treba provozoval naprosto troskoidni felda pick-up jednobod s x-krat uvarenym motorem a f solidni korozi, kterej umel na dalnici i 13l/100, a to se vyplati :-)
11:10:03
04.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 04.11.19 08:47:34: Kdo šetjí má za tji. 3
09:30:46
04.11.2019
suri
-> palinator: Tak ono tie novšie už majú iné tlmiče a funguje to lepšie ... k 1,4 neviem čo povedať , väčšina je spoľahlivá
08:47:34
04.11.2019
palinator
-> Milan 136 02.11.19 22:33:34:

Černý budou určitě lepší. 4



-> suri:

Na OIII konby (2014) se mi nelíbí naladění zadní nápravy (klikovka a 16"). Docela dost buchotá a odskakuje - je hodně tvrdá na rozbitý cesty. 1,4 TSI asi pořád není v našem případě to pravý, co se týče spolehlivosti, 2,0 TDI by se mi v tom autě líbilo víc.



-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 11:59:18:

U nás se každý firemní auto stane hrobaříkem, než se ve zcela zdecimovaném stavu odprodá. Dožívají dokonce i jedničky Octy a jedničky Fabie. 3 Nedávno jsem viděl tak shnilou naší O2, že z ní opadávaly firemní polepy. 3 A přitom to není zas tak malá firma, když zaměstnává 1500 lidí různě po republice.
09:32:21
03.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 02.11.19 20:26:14: jj, mas pravdu, ikdyz ted ta sluzebni je docela vybavena, tam mi chybi jen vyhrev sedacek, ale ma o 100tis. km vic, nez moje 1.8t

-> suri: no jedina octa, kterou znam, na ktere nic nemlati pri prejezdu pricnych nerovnosti je ta nase naftova hujda - tam jsem dal jen jeden novej origo delenej sb ramene (byl utrzenej), pak nove cepy, tycky i rizeni a je vse OK, na zadni naprave ma SB v hersim stavu, nez ta moje 1.8t, ale nic to nedela, ma i nove zadni pruziny, chtelo by to udelat jeste tlumice, ktere jsou po 340tis.km jeste origo a znat uz to je, ale netecou.

U moji 1.8t se zezadu obcas ozve pruzina, jak mi praskl ten kousek zaverneho zavitu, ale horsi predni stabik, pred tydnem jsem jeste vymenil kost - meyle HD, byla origo a jeden cep byl volnejsi, ale kdyz jsem napruzil stabik, tak jsem videl vuli na jeho SB, to je u tohoto neresitelne a opravdu vidim reseni jedine dat stabik z nafty, jinak 1,8t, RS, audi tt, S3 vse je stejne, vse je hroznej kostitras, kdo si stezuje, ze je kostitras nafta, tak bud to ma upravene nebo nechapu, ta naftova je mekkoucka.
07:35:00
03.11.2019
suri
-> suri: paradoxne o "ošidenej" OIII všetci hovorili a tie autá podľa mňa fungujú aj držia lepšie ako dvojky , nevidím problém ani v pevnej zadnej náprave na bežné jazdenie ktorá nepotrebuje údržbu , benzínové motory výrazne lepšie , 1,2-1,4-1,0 úplne super , 1,8-2,0TSI výrazne vylepšené a skoro bezproblémové , nafty majú svoje závady ale tiež menej ako na dvojkách , nerezne to zospodu vôbec / ani 2013/ a celkovo mi to auto nepríde nijak zlé ... je na nej horší interiér , horšie tapacíre , plastové kryty stredového panelu a iné veci čo sa mi nepáčia a dvojka ich nemala ale nič podstatné pre jazdenie
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.11.2019 07:35:00
upraveno 1x, naposled 03.11.2019 07:38:48
07:33:37
03.11.2019
suri
Neviem no , OII čo sa týka jazdných vlastností tak hlavne v benzíne je super , nejaké búchanie na priečnych nerovnostiach ja teda nepoznám , a je to jedno z mála áut ktoré v rýchlosti v zákrute na rozbitej ceste neodskakuje meter do strany ... Je to určite veľký skok oproti OI , hlavne teda FL verzie ... Osobne mi to auto vyhovuje vo všetkom okrem úzkych predných sedačiek , čo je ale problém mojej postavičky ... čo ma neteší je to ako to auto koroduje a že nemá rozumný kvalitný benzínový motor ... teraz tu mám druhú 1,6MPI na GO , berie liter oleja na cca 1000km stále , tak som zvedavý čo tam nájdem ...



ja som vytiahol teraz vererán po dlhej dobe a jazdí pekne , ako nové auto , neľutujem ani ten motor ... olej nedolievam a funguje super
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.11.2019 07:33:37
22:49:20
02.11.2019
saskyn2
-> Milan 136: JJ myslím ty origo příplatkový stříbrný. Jo asi máš pravdu, k té černé masce by se to asi moc nehodilo4
22:33:34
02.11.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 21:33:12: Díky 4

-> saskyn2 02.11.19 21:48:57: Díky. Myslíš ty stříbrný origo?

Tak jsem o nich uvažoval, ale spíš hodím tyhle taky do černý perleti.

Teď jsou tam stříbrný kola, ale přes léto černý, k tomu maska, zrcátka atd. Nevím, jak by to vypadalo.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 02.11.2019 22:33:34
21:48:57
02.11.2019
saskyn2
-> Milan 136 02.11.19 21:17:48: Máš to pěkný , ještě by to chtělo elox hagusy4
21:33:12
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.11.19 21:17:48: Jedna z nejhezčích O, které znám. 4
21:31:21
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 21:03:47: Předposlední P308 jsme tehdy nekoupili novou v Peugeotu Plzeň jen kvůli sedačkám. To jsi nezvolil zrovna ten pravý příklad. 4

Ale je dost jiných vozů - současníků, které jsou na tom z hlediska komfortu lépe než O2.

U O2 mi vadí především krátký sedák a tvar sedaček. Jen si přiznej, kde ti končí u základních sedaček stehna. Komfort vzadu je také nic moc - jak jsem psal, u 2.0 TDi jsem tam poskakoval jak na splašené krávě. Co ostrá nerovnost, spára u prázdného vozu, to kopnutí. Ale chápu, že tobě to třeba vyhovuje, protože čím tvrdší a nepoddajnější, tím lepší.

Na druhou stranu chápu, že každý nemůže jezdit RS nebo Klimentem, který dělá tyto vozy především hezké. Jo, Milan, ten má taky fakt fešandu, liší se v davu a tam navíc chápu, že bude těžko jezdit Fordem nebo Opelem.
21:22:17
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 02.11.19 21:11:32: Nezkoumal jsem kde se to láme, bral jsem to jen jako info z prvních testů když O3 přícházela. 4
21:17:48
02.11.2019
Milan 136
Tak zase zimní setup.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 02.11.2019 21:17:48
21:11:32
02.11.2019
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 21:03:47: Vůbec to nemusí být nejvyšší modely. Stačí, aby ti mělo nad 110 kW. Klidně to může být socka.

A nebo třeba G-Tec.
21:03:47
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 13:30:20: všechny s kterýma jsem měl za posledních 20 let tu čest ať už za volantem a nebo jsem se vezl. Typický příklad byl MATTESSovo poslední Peugeot, za cestu do Prahy jsem byl dolámanej neskutečně z těch měkkých sedaček a podvozek taky plavný.



-> M@rtin 02.11.19 17:33:10: Tak běžný řidič určitě, ale Kamil za to umí tahat a překvapilo mě jak jsem byl schopný se držet.



-> saskyn2 02.11.19 20:18:54: JJ vím, ale jen ty nejvyšší modely.
20:26:14
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 02.11.19 19:36:03: Jenže Jardo ty porovnáváš tvojí 1.8T s nějakou sockou v práci to má natočeno 5x kolem zeměkoule. Když budeš porovnávat podobný motorizace a podobný stavy auta tak Syny má pravdu, mezi O1 a dvojkou je obrovský skok. Sice ne tak obrovský jako mezi feldou/O1, ale určitě mnohem větší než O2/3. Bohužel v dnešní době je už O1 veterán, když s tím občas jedu na technickou tak se tomu dojmu nemůžu ubránit. Ted v úterý pojedu s tchánovo AEE s necelými 100tkm tak poreferuju jak jsem tím měl zkažený celý den3
20:18:54
02.11.2019
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: Víceprvek mají i silnější motorizace v O3. Jinak máš pravdu.

-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak
19:36:03
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 02.11.19 18:21:29: no ja si to teda nemyslim, ono O1 uz jsou vetsina hodne starych a hodne ojetych, maji to socky ktere to neudrzuji a dojizdeji, ale to uz je caste i u te O2, ale treba 1,6 tour mi sedela nejvic z celyho vozovyho parku minule firmy, jezdil jsem s AEE, to bylo na hovno a i ten hnusnej starej intros, motor chciplej, pak s tdi 81kW, ta byla celkem fajn, o2 jsou taky drzaky, byly tam pouzity pevnostni materialy na karoserii a urcite vetsi bezpecnost, ja jen rikal, ze mi to auto tak nesedi, ale nekdo si tam musi hledat to plivani :), stejne to uz se skodovkou nema moc spolecnyho
18:21:29
02.11.2019
Milan 136
17:33:10
02.11.2019
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: No s 1,6 na krušnohorskejch kopcích mě párkrát "brzdila" i O2 RS. A ono i to co má 2x víc koní jak moje LPG, mě do kopce brzdí, ale spotřeba pak leze i k 16L
13:55:29
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: jo, tak viceprvek mam na O1 taky, ale jo ta zadni naprava u O2 je lepsi, nez u predohrabove O1, jinak mi to auto nejak celkove proste nesedi, stejne jako mi nesedi treba vsechny fabie :) s trojkovou fab jsem teda jeste nejezdil...

-> bouchy 02.11.19 12:55:52: tak jezdi se s ni i dal, treba norsko, svedsko4 a kdyz tam vydelam treba 500tis.kc, tak tezko budou resit par max. desitek tisic za opravu v nejblizsim autorizaku :)
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 13:59:46
13:33:45
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak.

Ale na druhou stranu O3 RS komfort nekomfort, to je pěknej vozejček. 1
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 13:34:52
13:31:39
02.11.2019
Syny
No nevim, ale mel jsem tu cest docela dost jezdit jak s O1, O2, tak i parkrat O3 a skok mezi O1 a O2 mi prijde tak o 3 galaxie snad ve vsem. Mezi O2 a O3 uz mi to az takovej rozdil neprisel ani co se tyce komfortu. Ale chvalit tady porad O1 a plivat na O2 je slusne mimo dle me...
13:30:20
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
13:26:42
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 13:19:12: O2 a zebrinak? No nevím, asi je to tím na co jsem zvyklý ze Žlutky, že mě to přijde extrémně pohodlné a naopak u 99% francouzů co jsem jel je to vymekle bláto, s kterým se bojím do zatáčky a z těch sedaček mě bolí záda po pár kilometrech. Podvozkově mě přijde 02 jako slušný kompromis jak na svezení, tak pro rodinu.
13:19:12
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: Nevím, co v ní hledat za technický pokrok, ale O1 byla rozhoupaná šílenost na podvozku z Golfu, O2 žebřiňák, že to zejména zadní cestující naklepe jako řízek (možná výsada TDi) a základní O3 je neskutečně sterilní auto, ideální jen na přesun z A do B. Prostě 3x auto vyhovující širokému okruhu lidí, kteří nepotřebují nic navíc. Nedělal bych z toho úplně sporťák, to je parketa jiných výrobců. Mám najeto hodně km se všemi řadami.
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 13:29:22
13:13:22
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> bouchy 02.11.19 12:55:52: Neplácej zase hlouposti, že si firma něco spočítá nebo nespočítá. Buď na to má a nebo nemá, tečka. Zavedené firmy, mající jednoho dodavatele už několik turnusů, má lepší ceny a ne že ne. Firma, která na to nemá, provozuje jako služební osobní vozy auta stará 12 - 15 let, ne-li více.
13:09:29
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 02.11.19 09:39:45: To by mě zajímalo proč O2 ne? Jako jediná má viceprvek vzadu a je to sakra znát. Teď jsme jeli takovou vyjížďku z Mostu a bez problémů jsem stačil dvou jednickovym RSum predemnou. Pravda držel jsem to u huby a jel lehce přes 10l, ale v zatáčkách je to mnohem klidnější a stabilnější, navíc to s tou 1,6 nejde po čumáku ven jako TDIcka.
12:55:52
02.11.2019
bouchy
-> Jarda: To je zase firma, hlavně nemít náklady... teď je to něco komfortního, ale až se něco posere (obecně) někde v Německu, tak pak bude OK platit odtah, opravu a převoz pasažerů. Pokud se jezdí kolem komína, je to jiný, ale ani největší paka neposílaj na dálku veretány (O1/2).

A s operákama bych byl opatrnej, v každý firmě si spočítaj, že dát 80tkč měsíčně za 10 aut (příkladně) není úplně málo a další kvartál už aut jen 7.3 Doby, kdy ti lidem/firmám vnucovali za dumpignovou cenu, jsou ty tam.

-> Syny: Třeba to byo až tak, že to GO bylo opravdu nutný (aka technik tak vyhodnotil...) - není nad to dostat nějakou olítanou mrdku (cokoli nad 150-200tkm brutálního užívání) a starej se.
12:36:18
02.11.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Spis se divim, ze existuje firma, kde si zamestnanec muze rikat co se bude u sluzebaku opravovat a menit a to jeste v takovem rozsahu jako zminena GO podvozku atd. V predchozi firme i v te soucasne auta jezdi proste do jednoho autorizaku dle servisky nebo v pripade potreby a nic jineho neexistuje.
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 12:36:45
11:59:18
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 11:43:14: Já hlavně neznám firmu, ani u mých známých, která by sušila ve vozovém parku nějaké hrobaříky. Zvláště v době operáků. 3

A jak říkáš, od novoty, jeden uživatel, OK. Ale jinak, pokud mi nechčije na nohy a nekape za krk, tak bych se na to vyhnojil. 3
11:43:14
02.11.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jako bejt to sluzebak co mam od novoty, i pro soukrome ucely, nestridal jsem se o nej s nikym a potom si ho mohl za nejakou zajimaci cenu odkoupit, tak bych se o nej asi staral o neco lip a hlidal si servisy atd., ale jinak tedy tezkej nezajem 3
11:26:55
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 11:04:07: Přesně tak. 3 Divím se, že někoho vůbec napadne se tím zabývat.
11:04:07
02.11.2019
Syny
-> Jarda: Ja se tedy nedivim - kdybych dostal ve firme sluzebak, ne uplne starej a hned mu nechaval delat GO a menil tam vsecko, tak by na me asi taky koukali divne :)
10:35:08
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda: Tvl tak z ní vykuchej mechaniku at nejdou ani blinkry, pak ti jí snad proplatěj, tvl to je zase firma3

Jinak k tomu porovnání O1/2/3.Ono záleží co porováváš. Mám tu ted BKD(což vůbec není špatný motor) předface ale třeba s tou Markéty RS se to nedá srovnávat, ačkoliv je to oboje dvojka tak je to úplně jiný auto-motor má zvuk sbíječky, nejede to, nebrzdí to, introš se zeleným polodotem jak z roku nebreč.

Za mě se s O3 jezdí nejlíp, ale záleží na výbavě a motorizaci.
10:04:03
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 02.11.19 09:59:06: to se mi nepodarilo rozebrat :/ to zvladnu u o1 a u O2 ne, packu mi nikdo neproplati, reknou mi, ze to nepotrebuju, kdyz mi ani olej nechteji vymenit, ale neni to moje, tak mi je to jedno... pry nikdo nema takovy naklady na auto jak ja :) a to jsem nechal udelat jen GO podvozku a stejne tam neco mlati... novy brzdy, tlumice, cepy
upraveno 1x, naposled 02.11.2019 10:05:51
09:59:06
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda: Do podvolantovky. Kup novou páčku, stojí 1000Kč.
09:39:45
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 14:00:02: to bylo u feldy, me u o1 jdou4

ja vypinam, pritelkyni jsem naucil vypinat, firemni auto neresim, to neopravuju, teda zas mi prestal jit ten tempomat a ten mi nikdo neopravi, tak budu muset sam - je prerusenej kablik v kloubku packy, slepil jsem to tam cinem, ale bylo jasne, ze to nebude nadlouho, nevite nekdo, kudy ten kablik presne vede? ze bych se na to napojil nekde dal....



jinak vcera jsem se svezl s o3 a rekl bych dobry, prekvapilo me to, o2 me nijak nenadchla, to radeji o1, ale todle nebylo spatny...

upraveno 3x, naposled 02.11.2019 09:48:47
22:09:55
01.11.2019
StepaNoFUN
-> m8rinek 01.11.19 20:47:30: Bacha na ty packy co ulomíš. Ať tam nezůstanou...
21:34:22
01.11.2019
Milan 136
-> Shader 01.11.19 21:30:25: tam co máš kroužek je snímač teploty za DPF
21:30:25
01.11.2019
Shader
-> Milan 136: -> saskyn2: Takže Lamda-sonda je nahoře na filtru a dole (v červeném kroužku) je čidlo teploty?
21:28:21
01.11.2019
saskyn2
-> Shader: nemá to je na trubku k diferencnimu cidlu
21:27:54
01.11.2019
Milan 136
-> Nwkt 01.11.19 21:13:50: tak tak



-> Shader: ne. Za filtrem je v jedný díře snímač teploty a v druhý trubka ke snímači odchylky tlaku DPF.
Extreme Tyres