Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19171 příspěvků (zobrazeno 11951 až 12000) od 04.01.2015 do 22.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
07:46:47
29.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> tunerlada 28.12.18 18:25:47: spis jak pise suri, podvozek pro spatny cesty... jinak chudak octa4

Octy netaham, to je na me moc tezky, maximalne felicie:) ale ja pojedu schvalne na sjetech tak na 1mm terennich technic tracket 195/80 r15, takze toho taky moc neprojedu :)

-> palinator 28.12.18 22:57:18: vidis a pritelkyne nejaky ty kone navic nechce a jeste k tomu lepsi spotrebu, ale ted by ji Alenka s repas turbem stejne vyhodil...:) ale zas kdyz ji to zabira az nekde nad 2000, tak alespon nenici dvouhmotu1
upraveno 2x, naposled 29.12.2018 08:25:08
07:45:21
29.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 28.12.18 18:52:52: Na rotoru jsou pouzdrava ne loziska? Tak to mi dela ten zvuk, i felda ma loziska ne? Ale i ten uz jsem par let nemel rozdelanej, tak si to moc nepamatuju, ale nekde tam bylo lozisko iskra.
23:48:50
28.12.2018
Jarda/felda
-> suri 28.12.18 22:05:18: jo to je pak radost 4

-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie 4
22:57:18
28.12.2018
palinator
-> suri 28.12.18 18:52:52:

Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit. 3 A k tomu rovnou nějaký koně navíc.



-> bouchy:

To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
22:05:18
28.12.2018
suri
-> Jarda/felda: a čo také dci kde sa vstrek roztrhne aj na tri časti a vrta sa von ... vivaro a spol ...
20:39:04
28.12.2018
Jarda/felda
-> bouchy 28.12.18 17:45:51: to ještě jde když jsme naposledy dolovali vstřiky tak kámoš stál na motoru a rval beranidlem (setrvák z feldy -7kg) ta že motor v autě skákal 3 3
18:52:52
28.12.2018
suri
-> palinator: koľko dnes stojí taký štartér ? 100eur ? však to je zadarmo , ja už by som to nerobil ani to čo som robil kedysi , tie repasy a skladania z troch kusov jeden ... ale funguje to
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 28.12.2018 18:52:52
18:47:54
28.12.2018
StepaNoFUN
-> bouchy: To není o jednoduchým zvýšení startovací dávky, ale o úpravě mapy. Prostě O1 má daný, že "otevře vstřiky" až při určitejch otáčkách motoru (myslím, že i podle teploty) a ty se posunou níž.
18:44:31
28.12.2018
suri
-> tunerlada: podľa vin ale nebude tam iné ako pružiny z paketu na špatné cesty a duralové medzikusy
18:25:47
28.12.2018
tunerlada
Kluci potřebuji pomoc :) Ví někdo originální čísla tlumičů a pružin na Octavii 1 tdi 66kw ve specifikaci pro severské země ? Řešíme to skrze Gumbalkán na který jedem jednou O1 a taky proto, že na Icelandu tu jsou všechny tyto auta zvedlejší než klasické 4x4 a jsou to seriovky tak sháním info kde se dá .. Díky 6
upraveno 1x, naposled 28.12.2018 18:25:56
17:45:51
28.12.2018
bouchy
-> palinator: Tím SW řešením se myslí zvýšení tý zpropadený startovací dávky, nebo jak se to označuje? To nejde dělat donekonečna, a pak se to stwjně musí řešit systémově:

Zapečené vstřikovače Škoda Octavia 1 9TDI 81kW
15:07:59
28.12.2018
StepaNoFUN
-> ZdrubT: Ten rozdíl palubák a reál - některý auta počítaly do spotřeby jen jízdu a ne stání... ;-)
12:43:10
28.12.2018
palinator
-> ZdrubT:

Teplý starty asi klasika ne? Dražší varianta - měnit baterku a startér. Levnější varianta (a na furt) - oprava teplých startů v SW. Spotřebu změř při jízdě mimo město, ve městě klidně taková může bejt, pokud to jezdí věčně studený a samý cukačky.
11:59:50
28.12.2018
ZdrubT
-> suri: Oleje je akorát na max.
09:37:43
28.12.2018
suri
-> ZdrubT: oleja nie je moc ? nafta v oleji? ale až taký stav sa mi nezdá
09:32:15
28.12.2018
ZdrubT
Ahoj, mam dotaz na 1.9 tdi 77kw bjb. Palubák ukazuje spotřebu 6,8 a realně dle tankování to papá 8,2. Čim to? Jezdí to teda jen město. Včera jsem dal náhodou 50km a po chcípnutí tkmu délu trvalo to nastartovat. Celkově to teplý déle startuje. Nechal jsem překontrolovat rozvody, udajně byly rozhozeny o pul zubu, ale dělá to stále a závady nula. Napadlomě, že protejkaj vstřiky, nebo malá komprese. Po městě to chytne hned, tam se to tak neohřeje. Nenapadá někoho něco?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ZdrubT vložen 28.12.2018 09:32:15
19:03:38
25.12.2018
suri
-> hans1: čo chceš počuť ? na hlave minimálne vodítka KO , piesty von a ak to neklepalo tak po kvalitnom prekrúžkovaní a prípadne nových šálkach ojničných to jazdiť bude
18:59:07
25.12.2018
hans1
1,6 mpi 277000 nízké kompresní tlaky hlava OK budou kroužky zapečené nebo vydřené a vyšlahané válce? nějaká zkušenost ?Děkuji
18:51:50
25.12.2018
StepaNoFUN
-> vhml: Často to i funguje... :-D
18:49:06
25.12.2018
vhml
-> MVM 25.12.18 15:46:39: jeden tady ze vsi takhle pravidelně na dálnici repasuje 5valcovou Alfu s kterou manzelka vozi děti do skolky a zpatky.
18:38:21
25.12.2018
Pavell
17:45:54
25.12.2018
suri
-> Pavell: vstreky na odchode pravdepodobne , nájazd na to nemá veľký vplyv , aký je to kod motora?
16:35:19
25.12.2018
Pavell
-> Milan 136: jasný. A co by to mohlo byt? Vybíral jsem auto s co nejmenším nájezdem.
16:06:24
25.12.2018
Milan 136
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Jak rika suri. Za studena nacist korekcni davky a bude jasno.
16:05:09
25.12.2018
Pavell
Po tom cca 1 km to přestane a už to lítá jak má. A během dne když jedu třeba za 3, 4 h tak nic. Na maly otáčky se snažím nejezdit nikdy, s žádným autem, poznám to treba když dojedu auto, tak uberu a zacuka.
upraveno 1x, naposled 25.12.2018 16:06:10
15:46:39
25.12.2018
MVM
-> Pavell 25.12.18 15:16:31: Jakým stylem jezdíš ? Lehká noha nízký otáčky ? Cukání a podobný svinastva jsem řešil u člověka kterej má A8 4,2 tdi , Motor má takový přebytek momentu že v podstatě na klidnou jízdu točí 1300ot/min. No jak to bývá -jezdí na levnou naftu.Teď v řijnu na tempomat prý cukání - nepříjemná jízda i s automatem ale pouze v nízkých ot a částečným zatížení. V paměti závad nic,kromě toho auto parádní. Tak jsem mu poradil Italskou léčbu. Vyjet sračku naftu,novej naftovej filtr - dělaj jsem všechny filtry i olej při jednom. Plná nádrž Verva Diesel a řekl jsem aby tomu dávál podlahu celej víkend a snažil se tu nádrž co nejdřív vyjet. V pondělí mi volá že netušil jak to těžký auto umí jet jako z praku .a prý už se cukání neobjevilo.
15:16:31
25.12.2018
Pavell
Ještě upřesním, že to cuká při úplně minimálním plynu. Když jedu hned mimo město tak to ani nezaregistruju.
15:14:14
25.12.2018
Pavell
-> Jarda: VIF dávám vždy. Filtr nevim kdy byl dělaný. Zatím jsem s tim najel tak 300km.
13:50:22
25.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Me presne todle octa delala, prvne jsem vymenil palivak - byl skoro nepruchozi a pak jsem zacal pridavat VIF a od te doby ( po vyjeti asi 2 nadrzi ) no problem4 u naftove nekdo uz dal palivak novej a pritelkyni tam nutim, aby davala taky VIF, tam byl problem jen s cukanim kvuli konektoru na vstriku.
upraveno 1x, naposled 25.12.2018 13:55:49
13:36:21
25.12.2018
suri
-> Pavell: diagnostika a korekčné množstvá vstrekovačov v meraných hodnotách
13:17:28
25.12.2018
Pavell
-> suri 25.12.18 13:05:47: trochu konkrétněji?
13:05:47
25.12.2018
suri
-> Pavell: pozrel by som korekcii vstrekovačov na začiatok
13:00:00
25.12.2018
Pavell
Ahoj chlapi. Dotaz k Supovy 2.0 tdi 125 kw. Auto mam cca 14 dní. Trochu mi kazí radost zjištění lehkého cukání motoru za studena, jak kdyby jel na 3 valce nebo docházelo palivo. Dělá to tak cca 1km pak uz nic. Na netu jsem něco málo našel, je to celkem častý problém, ale nějakého přesného důvodu jsem se nedočetl.

Nějaký nápad?
17:35:40
24.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 24.12.18 16:02:18: Na zadnem aute se mi todle jeste nestalo a to na hodne autech jsem to rozhejbaval

Dnes stryc chtel nastavit razeni na o2 5q a ulomil ten plastovej konec tahla9 tak jsem se to konecne naucil a nic na tom neni, kdyz se vi jak...

Edit: tak jsem to ted vyndal i s moturkem a uz to nekdo lepil, asi COckem...

Edit2: tak znovu prilepeno, uvidi se, jak se to povedlo... Odzkousim to ted do Madarska
upraveno 2x, naposled 25.12.2018 12:43:37
16:02:18
24.12.2018
suri
tiež si myslím že to proste pridrelo alebo pridreté bolo a namáhané ulomilo , je to klasika nielen na OI
15:24:55
24.12.2018
Jarda - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 24.12.2018 15:37:56
15:21:24
24.12.2018
palinator
-> Jarda:

V tom případě polovině RS ovcí nebudou fungovat stěrače kvůli tomu náporu během průletu atmosférou při zpáteční cestě z Marsu. 3
14:40:29
24.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 24.12.18 14:33:41: jak pisu, v lete jsem to mel rozdelany, promazal jsem to a melo to hrk, kterej se mi zdal az moc velkej, tak zarezly to nemohlo byt a chodily rychle, proste myslim, ze to nevydrzelo napor vzduchu v te rychlosti, dal jsem nejrychlejsi rychlost stirani a na spolujezdcove strane ten sterac najednou stal9 a mohla tam byt vada, zrovna na todle asi nebude nejaky sledovanejsi dil...
upraveno 1x, naposled 24.12.2018 14:55:37
14:33:41
24.12.2018
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.18 14:10:49: U Octavie (i jiných moderních vozů) celkem běžná věc, že hřídelky stěračů totálně zareznou v trubce - řešil jsem to asi u 3 Octavií a firemního Ducata (tehdy 4 roky novej vůz), ale většinou se stěrače zastaví, že to motor neutáhne, takhle ulomený to vidim prvně...

A rozebrat to pak bejvá zábava...

Často jsou také u tohoto mechanismu v důsledku většího namáhání při přidřených hřídelkách vymleté spoje hliníkových odlitků s ocelovou spojovací trubkou - tam jsem to jednou musel řešit provrtáním do trojúhelníku a stažením závitořeznými šrouby...
14:33:00
24.12.2018
palinator
-> Jarda:

Tak je to jasné, ta molyka od Mogulu je prostě sežrala. 3
14:32:13
24.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 24.12.18 14:18:22: jak jsem delal tempomat vlete, tak jsem je mazal molykouG, takze prirezly urcite ne, spis volnejsi, todle je normalne ukroucene :/
14:30:26
24.12.2018
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.18 14:10:49: mě zase při nějakej maximálce kdysi vodletěla z kapoty ta černá nasávací mřížka 3 proto od nějakýho 92 tam je jiná a už šroibovaná. u starýho provedení je jiná a nacvakávací.
14:18:22
24.12.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Spíš ty osičky přirezly... To podle mě nebylo rychlostí. Nedávno jsem měl stěrače venku tak jsem kontroloval a mazal teflonem. A bylo to kupodivu jak nový. Ale nebejvá...
14:10:49
24.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 22.12.18 19:52:13: jj, tam orezly neni... ale ten pist je na druhe strane, nez to tece, to by musel byt poskozen vevnit, todle je spis druhorade ne? a ze to propousi, tak predpokladam, ze na konci to na ten tlak stavene neni, ale nejsem odbornik...



To se nesmi u koncernovych vozu stirat v rychlosti nad 200kmh?9

Dam asi chinu za 300,-kc a todle nekdy zkusim svarit...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 24.12.2018 14:10:49
upraveno 1x, naposled 24.12.2018 14:12:34
19:52:13
22.12.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 22.12.18 18:43:40: díval jsi se pod manžetu? V 99% případů, kdy to vyteče je vyrezlej hřeben a to pak nepomůže ani svěcená voda
18:43:40
22.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 22.12.18 10:15:30: diky, rikal jsem si...

ikdyz nezrepasuju to sam? auto.bazos.cz/inzerat/... /Gufera-rizeni.php ted mi jeden clovek, co repasuje rizeni tvrdil, ze si gumicky musi nechavat vyrabet na miru... 9
10:15:30
22.12.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 22.12.18 09:56:00: to na foto urcite neni rizeni na O1. To vypada jako na T5
09:56:00
22.12.2018
Jarda - zrušená registrace
co je proboha todle za rizeni? ty cepy 9 a i ta cast k volantu je nejaka dlouha...

auto.bazos.cz/inzerat/... /hreben-rizeni-Octavia-1.p hp
09:35:59
18.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 18.12.18 09:28:41: ja tam nejaky LED mam (parkovacky, osvetleni SPZ, predni blikny, vnitrni osvetleni), ale naftova nic... No nabijecka telefonu mi to taky rusi... Ale dela to i kdyz ji nemam v zasuvce.
09:28:41
18.12.2018
Nwkt
-> Jarda: žárovky nemáš LED? Nebo nějaký adaptéry, kamery a podobný dodělaný věci?
Extreme Tyres