skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 28.12.18 18:52:52: Na rotoru jsou pouzdrava ne loziska? Tak to mi dela ten zvuk, i felda ma loziska ne? Ale i ten uz jsem par let nemel rozdelanej, tak si to moc nepamatuju, ale nekde tam bylo lozisko iskra.
-> suri 28.12.18 22:05:18: jo to je pak radost
-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie

-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie

-> suri 28.12.18 18:52:52:
Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit.
A k tomu rovnou nějaký koně navíc.
-> bouchy:
To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit.

-> bouchy:
To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
-> Jarda/felda: a čo také dci kde sa vstrek roztrhne aj na tri časti a vrta sa von ... vivaro a spol ...
-> bouchy 28.12.18 17:45:51: to ještě jde když jsme naposledy dolovali vstřiky tak kámoš stál na motoru a rval beranidlem (setrvák z feldy -7kg) ta že motor v autě skákal



-> palinator: koľko dnes stojí taký štartér ? 100eur ? však to je zadarmo , ja už by som to nerobil ani to čo som robil kedysi , tie repasy a skladania z troch kusov jeden ... ale funguje to
-> bouchy: To není o jednoduchým zvýšení startovací dávky, ale o úpravě mapy. Prostě O1 má daný, že "otevře vstřiky" až při určitejch otáčkách motoru (myslím, že i podle teploty) a ty se posunou níž.
-> tunerlada: podľa vin ale nebude tam iné ako pružiny z paketu na špatné cesty a duralové medzikusy
Kluci potřebuji pomoc :) Ví někdo originální čísla tlumičů a pružin na Octavii 1 tdi 66kw ve specifikaci pro severské země ? Řešíme to skrze Gumbalkán na který jedem jednou O1 a taky proto, že na Icelandu tu jsou všechny tyto auta zvedlejší než klasické 4x4 a jsou to seriovky tak sháním info kde se dá .. Díky 

-> ZdrubT: Ten rozdíl palubák a reál - některý auta počítaly do spotřeby jen jízdu a ne stání... ;-)
-> ZdrubT:
Teplý starty asi klasika ne? Dražší varianta - měnit baterku a startér. Levnější varianta (a na furt) - oprava teplých startů v SW. Spotřebu změř při jízdě mimo město, ve městě klidně taková může bejt, pokud to jezdí věčně studený a samý cukačky.
Teplý starty asi klasika ne? Dražší varianta - měnit baterku a startér. Levnější varianta (a na furt) - oprava teplých startů v SW. Spotřebu změř při jízdě mimo město, ve městě klidně taková může bejt, pokud to jezdí věčně studený a samý cukačky.
-> suri: Oleje je akorát na max.
-> ZdrubT: oleja nie je moc ? nafta v oleji? ale až taký stav sa mi nezdá
Ahoj, mam dotaz na 1.9 tdi 77kw bjb. Palubák ukazuje spotřebu 6,8 a realně dle tankování to papá 8,2. Čim to? Jezdí to teda jen město. Včera jsem dal náhodou 50km a po chcípnutí tkmu délu trvalo to nastartovat. Celkově to teplý déle startuje. Nechal jsem překontrolovat rozvody, udajně byly rozhozeny o pul zubu, ale dělá to stále a závady nula. Napadlomě, že protejkaj vstřiky, nebo malá komprese. Po městě to chytne hned, tam se to tak neohřeje. Nenapadá někoho něco?
-> hans1: čo chceš počuť ? na hlave minimálne vodítka KO , piesty von a ak to neklepalo tak po kvalitnom prekrúžkovaní a prípadne nových šálkach ojničných to jazdiť bude
1,6 mpi 277000 nízké kompresní tlaky hlava OK budou kroužky zapečené nebo vydřené a vyšlahané válce? nějaká zkušenost ?Děkuji
-> vhml: Často to i funguje... :-D
-> MVM 25.12.18 15:46:39: jeden tady ze vsi takhle pravidelně na dálnici repasuje 5valcovou Alfu s kterou manzelka vozi děti do skolky a zpatky.
-> Pavell: vstreky na odchode pravdepodobne , nájazd na to nemá veľký vplyv , aký je to kod motora?
-> Milan 136: jasný. A co by to mohlo byt? Vybíral jsem auto s co nejmenším nájezdem.
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Jak rika suri. Za studena nacist korekcni davky a bude jasno.
Po tom cca 1 km to přestane a už to lítá jak má. A během dne když jedu třeba za 3, 4 h tak nic. Na maly otáčky se snažím nejezdit nikdy, s žádným autem, poznám to treba když dojedu auto, tak uberu a zacuka.
-> Pavell 25.12.18 15:16:31: Jakým stylem jezdíš ? Lehká noha nízký otáčky ? Cukání a podobný svinastva jsem řešil u člověka kterej má A8 4,2 tdi , Motor má takový přebytek momentu že v podstatě na klidnou jízdu točí 1300ot/min. No jak to bývá -jezdí na levnou naftu.Teď v řijnu na tempomat prý cukání - nepříjemná jízda i s automatem ale pouze v nízkých ot a částečným zatížení. V paměti závad nic,kromě toho auto parádní. Tak jsem mu poradil Italskou léčbu. Vyjet sračku naftu,novej naftovej filtr - dělaj jsem všechny filtry i olej při jednom. Plná nádrž Verva Diesel a řekl jsem aby tomu dávál podlahu celej víkend a snažil se tu nádrž co nejdřív vyjet. V pondělí mi volá že netušil jak to těžký auto umí jet jako z praku .a prý už se cukání neobjevilo.
Ještě upřesním, že to cuká při úplně minimálním plynu. Když jedu hned mimo město tak to ani nezaregistruju.
-> Jarda: VIF dávám vždy. Filtr nevim kdy byl dělaný. Zatím jsem s tim najel tak 300km.
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Me presne todle octa delala, prvne jsem vymenil palivak - byl skoro nepruchozi a pak jsem zacal pridavat VIF a od te doby ( po vyjeti asi 2 nadrzi ) no problem
u naftove nekdo uz dal palivak novej a pritelkyni tam nutim, aby davala taky VIF, tam byl problem jen s cukanim kvuli konektoru na vstriku.

-> Pavell: diagnostika a korekčné množstvá vstrekovačov v meraných hodnotách
-> suri 25.12.18 13:05:47: trochu konkrétněji?
-> Pavell: pozrel by som korekcii vstrekovačov na začiatok
Ahoj chlapi. Dotaz k Supovy 2.0 tdi 125 kw. Auto mam cca 14 dní. Trochu mi kazí radost zjištění lehkého cukání motoru za studena, jak kdyby jel na 3 valce nebo docházelo palivo. Dělá to tak cca 1km pak uz nic. Na netu jsem něco málo našel, je to celkem častý problém, ale nějakého přesného důvodu jsem se nedočetl.
Nějaký nápad?
Nějaký nápad?
-> suri 24.12.18 16:02:18: Na zadnem aute se mi todle jeste nestalo a to na hodne autech jsem to rozhejbaval
Dnes stryc chtel nastavit razeni na o2 5q a ulomil ten plastovej konec tahla
tak jsem se to konecne naucil a nic na tom neni, kdyz se vi jak...
Edit: tak jsem to ted vyndal i s moturkem a uz to nekdo lepil, asi COckem...
Edit2: tak znovu prilepeno, uvidi se, jak se to povedlo... Odzkousim to ted do Madarska
Dnes stryc chtel nastavit razeni na o2 5q a ulomil ten plastovej konec tahla

Edit: tak jsem to ted vyndal i s moturkem a uz to nekdo lepil, asi COckem...
Edit2: tak znovu prilepeno, uvidi se, jak se to povedlo... Odzkousim to ted do Madarska
tiež si myslím že to proste pridrelo alebo pridreté bolo a namáhané ulomilo , je to klasika nielen na OI
-> palinator 24.12.18 15:21:24: no jen pisu, kdy se to stalo
Vydrzi todle alespon do leta? www.autodily-stancl.cz/ka roserie/.../nahon-steracu- octavia-i-cn.html

Vydrzi todle alespon do leta? www.autodily-stancl.cz/ka roserie/.../nahon-steracu- octavia-i-cn.html
-> Jarda:
V tom případě polovině RS ovcí nebudou fungovat stěrače kvůli tomu náporu během průletu atmosférou při zpáteční cestě z Marsu.
V tom případě polovině RS ovcí nebudou fungovat stěrače kvůli tomu náporu během průletu atmosférou při zpáteční cestě z Marsu.

-> Bukaj 24.12.18 14:33:41: jak pisu, v lete jsem to mel rozdelany, promazal jsem to a melo to hrk, kterej se mi zdal az moc velkej, tak zarezly to nemohlo byt a chodily rychle, proste myslim, ze to nevydrzelo napor vzduchu v te rychlosti, dal jsem nejrychlejsi rychlost stirani a na spolujezdcove strane ten sterac najednou stal
a mohla tam byt vada, zrovna na todle asi nebude nejaky sledovanejsi dil...

-> Jarda - zrušená registrace 24.12.18 14:10:49: U Octavie (i jiných moderních vozů) celkem běžná věc, že hřídelky stěračů totálně zareznou v trubce - řešil jsem to asi u 3 Octavií a firemního Ducata (tehdy 4 roky novej vůz), ale většinou se stěrače zastaví, že to motor neutáhne, takhle ulomený to vidim prvně...
A rozebrat to pak bejvá zábava...
Často jsou také u tohoto mechanismu v důsledku většího namáhání při přidřených hřídelkách vymleté spoje hliníkových odlitků s ocelovou spojovací trubkou - tam jsem to jednou musel řešit provrtáním do trojúhelníku a stažením závitořeznými šrouby...
A rozebrat to pak bejvá zábava...
Často jsou také u tohoto mechanismu v důsledku většího namáhání při přidřených hřídelkách vymleté spoje hliníkových odlitků s ocelovou spojovací trubkou - tam jsem to jednou musel řešit provrtáním do trojúhelníku a stažením závitořeznými šrouby...
-> Jarda:
Tak je to jasné, ta molyka od Mogulu je prostě sežrala.
Tak je to jasné, ta molyka od Mogulu je prostě sežrala.

-> StepaNoFUN 24.12.18 14:18:22: jak jsem delal tempomat vlete, tak jsem je mazal molykouG, takze prirezly urcite ne, spis volnejsi, todle je normalne ukroucene :/
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.18 14:10:49: mě zase při nějakej maximálce kdysi vodletěla z kapoty ta černá nasávací mřížka
proto od nějakýho 92 tam je jiná a už šroibovaná. u starýho provedení je jiná a nacvakávací.

-> Jarda: Spíš ty osičky přirezly... To podle mě nebylo rychlostí. Nedávno jsem měl stěrače venku tak jsem kontroloval a mazal teflonem. A bylo to kupodivu jak nový. Ale nebejvá...
-> Milan 136 22.12.18 19:52:13: jj, tam orezly neni... ale ten pist je na druhe strane, nez to tece, to by musel byt poskozen vevnit, todle je spis druhorade ne? a ze to propousi, tak predpokladam, ze na konci to na ten tlak stavene neni, ale nejsem odbornik...
To se nesmi u koncernovych vozu stirat v rychlosti nad 200kmh?
Dam asi chinu za 300,-kc a todle nekdy zkusim svarit...
To se nesmi u koncernovych vozu stirat v rychlosti nad 200kmh?

Dam asi chinu za 300,-kc a todle nekdy zkusim svarit...
-> Jarda - zrušená registrace 22.12.18 18:43:40: díval jsi se pod manžetu? V 99% případů, kdy to vyteče je vyrezlej hřeben a to pak nepomůže ani svěcená voda
-> Milan 136 22.12.18 10:15:30: diky, rikal jsem si...
ikdyz nezrepasuju to sam? auto.bazos.cz/inzerat/... /Gufera-rizeni.php ted mi jeden clovek, co repasuje rizeni tvrdil, ze si gumicky musi nechavat vyrabet na miru...
ikdyz nezrepasuju to sam? auto.bazos.cz/inzerat/... /Gufera-rizeni.php ted mi jeden clovek, co repasuje rizeni tvrdil, ze si gumicky musi nechavat vyrabet na miru...

-> Jarda - zrušená registrace 22.12.18 09:56:00: to na foto urcite neni rizeni na O1. To vypada jako na T5
co je proboha todle za rizeni? ty cepy
a i ta cast k volantu je nejaka dlouha...
auto.bazos.cz/inzerat/... /hreben-rizeni-Octavia-1.p hp

auto.bazos.cz/inzerat/... /hreben-rizeni-Octavia-1.p hp
-> Nwkt 18.12.18 09:28:41: ja tam nejaky LED mam (parkovacky, osvetleni SPZ, predni blikny, vnitrni osvetleni), ale naftova nic... No nabijecka telefonu mi to taky rusi... Ale dela to i kdyz ji nemam v zasuvce.
-> Jarda: žárovky nemáš LED? Nebo nějaký adaptéry, kamery a podobný dodělaný věci?
Nevite to ruseni radia? To musi byt nejaky problemvu octavek, protoze ted uz to zacala delat i naftova a pamatuju, ze sluzebni 1.9 tdi 81kW to taky nekdy delala... Dela to, kdyz je vlhko a trochu se to meni s otackama motoru. Ze nam to dela naftova i benzinova
