Jeste k preriznuti zavitu na drzaku brzdice, nedalo mi a trochu jsem ten atyp i puvodni cep otestoval:
Meril jsem tvrdost a material na tom cepu atypickem, co jsem dal na trmen a jsem zklaman.
Original je zpevneny austenit DIN 1.4310 tvrdost cca 31HRC, ze je to austeniticka chrom-niklova nerez, tak proto to vubec nerezne.
No a ten atyp je normalne krumpacovina, nejaka dvanactka, rtg analyzator mi priradil C15, tak reznout to bude jak prase a tvrdost to ma cca 17HRC

tak mekke uz nejde ani poradne zmerit.
www.autoservis-pisek.cz/c
ep-vodici-brzdoveho-trmenu
-opravarsky-p-132.html?cPa
th=3225...
Hned jsem proveril zasoby ve firme a mame je 1.4301 blato :/ tak asi koupim tycku DIN 1.4021 ze ktereho se delaji chrurgicke nastroje, je to chromova uhlikata ocel, tak to pak necham zakalit na nejakejch treba 40HRC a to trosku lisku chytat bude, ale porad mnohem lipsi, nez ten zmetek, co jsem koupil
