Už jsem z tý Caddy hotovej.
Vyměněný hadice kromě přívodní na podtlak, vyměněn N75 za nový, regulace turba, když jí připojim na N75, tak se zatáhne (je pravda že se nezatahuje úplně hladce a plynule, ale trochu zrychluje a zpomaluje). Když je N75 odpojen, tak turbo nepřefoukne, natlačí nějakejch 2000 mbar ve vysokých otáčkách. Je jedno, jestli regulaci odpojím zprudka, nebo pomalu upustím podtlak, aby dosedala "měkce". Se zapojeným N75 přefukuje, klidně i v řádu několika vteřin drží vysokej tlak třeba 300 mbar nad požadavek. Střída při přefuku klesá, až dosáhne minima a přefuk furt trvá. Pak se cosi stane, přefuk se zreguluje víceméně na požadovanou hodnotu a s rostoucími otáčkami tlak drží, až najednou zcela nesmyslně zase vyskočí (je to slyšet i jak se víc roztočí turbo).
Když spustím test akčních členů, tak regulace zatahuje z dorazu na doraz, ale co je podle mě divný, že při testu klapky chlazení EGR poskakuje o kousek i regulace TD. Jezdil jsem i s odpojenou elektrikou od ventilku pro tuto klapku, ale přefuky stále trvaj. Zpočátku, než jsem prvně tuto klapku odpojil, tak při testech akčních členů nedokázala regulace TD pohnout s tyčkou, lépe řečeno jen minimálně a byl znát slabý podtlak na vstupu do N75. Tento se vrátil do normálu včetně pohybu tyčky TD ve chvíli, kdy jednotka vyřadila EGR z činnosti.

Navíc někdy přefuk nastane a někdy ani ne, resp. hodnota toho na kolik to tlačí umí i kolísat. Někdy to nafoukne 2500 mbar v 1600 otáčkách, jindy na plnej plyn v 2000 otáčkách to drží třeba 2000 mbar a pomalu roste.
Takže:
Je možný, že mírně zatuhlá regulace turba může způsobit obrovský a dlouhotrvající přefuk a ne jen krátkou nezregulovanou špičku?
Je možný, že nestálý podtlak (až už je příčina jakákoliv), může způsobit, že turbo nezvládne zregulovat? - připomínám, že větší podtlak znamená větší tlak na turbu
Je možný, že závada je jinde a regulaci kurví třeba samotnej EGR?