Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18321 příspěvků (zobrazeno 12101 až 12150) od 04.01.2015 do 07.06.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
18:22:24
07.10.2018
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 07.10.18 18:06:54: pokud s tim zkoušela hejbat tak bude lanko zamotaný a "roztřepený" taky bych rovnou vzal komplet novou 4
18:06:54
07.10.2018
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Trochu asi jo, já už pořádně stejně nevím jak to tam má být, tak to vyměním rovnou celé. Jinak igelit už je v dost mizerné kondici a okolo těch držáků tapce mi stejně nezbylo než ho vytrhnout...ten už bych asi neřešil.



-> Bukaj: Jak blbej (na tohle totiž jsem) - co je vlastně funkcí toho igelitu? Resp odkud kam má bránit vodě? Každopádně jsem trochu v pokušení se na něj vysrat, protože osud toho auta se asi brzo naplní, ale je fakt, že ty dveře vypadaly zdravý....
17:45:47
07.10.2018
castrol
-> palinator: tak to by som skusit mohol 4
17:36:02
07.10.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Kdysi (cca před 18 lety) jsem u tátovy Octavie měnil stahovačku u řidiče (originál za cca 1500, druhoška tehdy ještě nebyla), postupem času jsem u ostatních oken v autě měnil jen ty plasty - teď pojedu už druhé kolo - spolujezdec už podruhé KO.

Vesměs se kromě té první příhody daly stahovačky opravit výměnou toho plastu - teď uvidím, co tam najdu...

...a co se igelitu týče, tak tam dávám místo originálu, kterej byl v háji (popraskanej, potrhanej a nelepící) klasickou parozábranu... 3
16:37:43
07.10.2018
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Jestli s tím jebala se spadlým oknem, tak kup rovnou stahovačku. A opatrně na igelit - stahovačky sice ještě jsou, ale u igelitů už svítí odpadlo... :-/

Jakou čínskou náhradu fakt netuším. Dával jsem origo. Za asi 1400,- (přední) jsem to neřešil.
16:29:58
07.10.2018
dragon_cb_cz
Segře se klasicky pojebala stahovačka LZ okna na její O1. Pokud to nevyřeší jen ten plastovej bazmek za pár korun, je nějaká osvědčeně funknční druhoška? Tuším že když jsem to řešil před lety na svojí tak jsem bral nějakou z Kelly, ale už si to nepamatuju... cenový rozdíl oproti origu je přeci jen dost značný: www.cc-autodily.cz/spoust ec-skla-bez-mot-22_22?kod= 1U0839... a segra do toho nechce dávat moc peněz.
16:11:03
07.10.2018
palinator
-> castrol:

Já při první výměně v autorizáku řek, že chci 5W40 a překódovat na krátkej interval. Neměli s tim problém (se zárukou).
16:58:42
06.10.2018
castrol
-> Jarda/felda: tak to ja pojdem na vymenu skor nez pise servis 4 -> Jirik_Tuňák1983: tak ja tase nestriedam auta jak ponozky
14:31:46
06.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 06.10.18 12:04:59: Ono taky proč to držet tak dlouho.
14:03:18
06.10.2018
Jarda/felda
-> castrol 06.10.18 12:04:59: co naleje neovlivníš ale ovlivníš kdy to tam naleje 4
12:04:59
06.10.2018
castrol
-> Jarda: tak co tam naleje servis nijak neovlivnim a pol mega ja na nej zivote nedam 1
09:16:06
06.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> castrol 05.10.18 21:44:37: kdyz budes menit normalne oil a ne longlife, tak hodne... pul mega by minimalne mohla ne?4
21:44:37
05.10.2018
castrol
-> Milan 136 03.10.18 08:12:21: a fabka da kolko ,ci uz sa mam teraz obzerat po inom 1 ?
19:59:54
05.10.2018
suri
-> Jarda: nemám , večné problémy okolo sťahovačiek a aj tak tých káblov už mám moc a je problém to poskladať ... je to ako je , mňa to už prežije
19:57:05
05.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 05.10.18 19:15:14: ja myslel, ze mas el. okna
19:15:14
05.10.2018
suri
-> suri: vosk musí byť
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.10.2018 19:15:14
19:14:20
05.10.2018
suri
-> suri: toto už je tiež riadny artefakt a problém nájsť
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.10.2018 19:14:20
12:04:42
04.10.2018
minno
-> dragon_cb_cz: -> Milan 136: to súhlasím
11:52:23
04.10.2018
Milan 136
-> minno: nerikam, ze to je div. Je to uplne normalni.

Je to reakce na to, co rika Dragon
10:50:26
04.10.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Není na tom nic vyjímečného, to pochopitelně ne, ale není to tak dávno, co nás tu někdo vehementně přesvědčoval, že ty auta jsou dělaný na životnost 100 tisíc km a kdo si to koupí, je blázen... A ty auta přitom fungujou úplně normálně.
upraveno 1x, naposled 04.10.2018 10:50:49
10:48:05
04.10.2018
minno
-> Milan 136 03.10.18 08:12:21: -> suri 03.10.18 08:50:43: Ja mám na to iný pohľad. Pri tých km za 3-5 rokov to znamená, že tie autá sú stále v prevádzke a jazdia prevažne len dlhé trasy, čiže pre auto (motor) najlepšie podmienky. Bolo by veľmi smutné, keby už boli na tom tie autá zle. Je to stále "nové" auto a nie je na tom nič výnimočné.



Je rozdiel nabehať 100 tis. km za 2 roky a úplne niečo iné 10 rokov krátke trasy, mesto, množstvo studených štartov. Ťažko potom porovnávať stav.
11:40:38
03.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 03.10.18 10:57:02: to bude mekke, jestli by to slo prikalit je otazka a mel bych strach z deformaci... Naftova mo jeden opraven timto: www.autokelly.cz/Product/ .../11969184 tam se mi zas nelibi, ze se na to vrta moc velka dira a materialu na to tam moc neni, proto preriznuti na M10 mi prijde celkove nejvyhodnejsi.

Ted me napadl implantat DIN 1.4441 to je taky vpodstate pevnostni material s podobnymi vlastnostmi jak 1.4310, ale s jeste lepsi korozni odolnosti, no taky me napadlo z nejake kycle Ti6Al4V, ale zas nepujdu do extremu, vzhledem k tomu, jak mam tezke 16ky kola, tak nema smysl setrit nejaky gram :).
upraveno 1x, naposled 03.10.2018 12:17:36
10:57:02
03.10.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 03.10.18 10:39:44: proč nedáš závitovou vložku a zátky originál ?

za pár korun v číně www.aliexpress.com/store/ .../1504033_32846005576.ht ml?spm=2114.1...
upraveno 1x, naposled 03.10.2018 11:00:10
10:48:25
03.10.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jo jo, taky si na to občas vzpomenu když podobný auta vidím 3
10:39:44
03.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 03.10.18 10:23:35: njn, co dnes cekat8 kvalita dnes neni samozrejmosti bohuzel :/

Tu tycku 1.4021 mi pul metru nechaji za 50kc, ale jestli radeji nekde nekoupit 1.4310 zpevnenou valcovanim za studena, ale to se zas pekne blbe obrabi a soustruznik me s tim mozna vyhodi :/ uz mekka 1.4021 pred kalenim mu delala problemy :(
10:23:35
03.10.2018
suri
-> Jarda: a čo si čakal , hlavne že každá garáž tu v okolí ich vymení , originály hodia do koša a najebú tam tieto lacnoty ... v origu to vodítko stojí riadnu pálku ... nejaké doma mám a nepúšťam len tak
10:06:01
03.10.2018
Jarda - zrušená registrace
Jeste k preriznuti zavitu na drzaku brzdice, nedalo mi a trochu jsem ten atyp i puvodni cep otestoval:

Meril jsem tvrdost a material na tom cepu atypickem, co jsem dal na trmen a jsem zklaman.

Original je zpevneny austenit DIN 1.4310 tvrdost cca 31HRC, ze je to austeniticka chrom-niklova nerez, tak proto to vubec nerezne.

No a ten atyp je normalne krumpacovina, nejaka dvanactka, rtg analyzator mi priradil C15, tak reznout to bude jak prase a tvrdost to ma cca 17HRC 9 tak mekke uz nejde ani poradne zmerit.

www.autoservis-pisek.cz/c ep-vodici-brzdoveho-trmenu -opravarsky-p-132.html?cPa th=3225...

Hned jsem proveril zasoby ve firme a mame je 1.4301 blato :/ tak asi koupim tycku DIN 1.4021 ze ktereho se delaji chrurgicke nastroje, je to chromova uhlikata ocel, tak to pak necham zakalit na nejakejch treba 40HRC a to trosku lisku chytat bude, ale porad mnohem lipsi, nez ten zmetek, co jsem koupil

7 7
09:52:49
03.10.2018
saskyn2
-> Milan 136 03.10.18 08:12:21: Myslíš jak tady tenkrát nějakej blbec měl zaručený infio z výroby a druhej mu nadšeně kýval. Jo to si taky pamatuju3
08:50:43
03.10.2018
suri
-> Milan 136: ja mám takých kopu , jednu 220tis km greenline kúpil teraz známy , 2015 , 6q
08:31:12
03.10.2018
palinator
-> Jumbo:

Jo, to máš pravdu.
08:19:03
03.10.2018
Nwkt
-> Milan 136: 3 3 3
08:12:21
03.10.2018
Milan 136
Tahle O3 uz nejak 143 tkm presluhuje pres tech zarucenych 100 tkm, po kterych se rozpadne.

A pritom normalne funguje jak ma1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 03.10.2018 08:12:21
07:47:14
03.10.2018
Jumbo
-> palinator: Já taky nevím jak to funguje, ale byl to nápad... Mám zkušenosti z více oborů, že když přijde člověk a podívá se na to z pohledu "neprofesionála" ;, tak kolikrát vnukne myšlenku, i když je to co říká třeba trochu mimo... Stalo se mi to několikrát na obou stranách...
22:30:23
02.10.2018
Nwkt
-> Jarda/felda: Bude z B5
22:29:19
02.10.2018
Jarda/felda
-> Nwkt 01.10.18 22:23:34: nebude stejný z passata ? ten má cd měnič v kufru v levé kapse
21:48:31
02.10.2018
palinator
-> Jumbo:

Kecáš no 3

Na dálnici nikdy nebude běžet turbo v "režimu maximálního výkonu", neboť neustále reguluje na požadovaný tlak, v případě plnýho plynu na maximální dovolenej tlak danej softem. Turbo dokáže udělat nepřípustnej přetlak se zavřenejma regulačníma lopatkama dneska už hluboko pod 1500 otáčkama v plný zátěži.

Ta regulace v žádném případě nefunguje jako on-off, možná v režimu, kdy to turbo nabíhá, tak je "ON" a když se dosáhne maximálních otáček při maximálním zatížení, tak "OFF", aby nebyl překročen tlak a otáčky turba. Ale sám v tom nemám jasno, jak regulace (čehokoliv na motoru) vlastně přesně funguje.
22:23:34
01.10.2018
Nwkt
Nemáte někdo kabel k CD měniči na O1?
10:54:59
01.10.2018
Jumbo
-> suri: Vím že je to něco jiného, jen mě napadlo jestli to nemůže být podobný směr, tedy podtlaková regulace turba, nastavení lopatek, nebo něco podobného. Protože pokud jede delší dobu po dálnici, může turbo běžet v režimu maximálního výkonu, pak ubere plyn, turbo se přepne do jiného režimu a už se nezapne zpět, díky čemuž motoru padá výkon... Ale možná kecám blbosti...
10:50:25
01.10.2018
suri
-> Jumbo: toto auto ide normálne , kým sa nezohreje a nejde dlhšie po diaľnici , to nepadá do núdzaku ale plynule klesne bez výkonu
10:49:49
01.10.2018
suri
-> Nwkt: tiež jedna možnosť , prípadne jeho relé, ale všetko bez nejakých anomálií , toto zvykne písať nízky tlak paliva
10:42:15
01.10.2018
Jumbo
-> suri: Mě něco podobného dělala služební OIII TDi po tom, co kuna v Rakousku prokousala hadice na podtlakovou regulaci turba. nastartování OK, klidná jízda OK, ale jakmile člověk šlápl na plyn a chtěl zrychlit, tak se auto hodilo do nouzáku a nejelo, spotřeba 4l/100 při plném plynu a podobné srandy. Nemůže to být něco podobného? Třeba spuchřelá nebo uvolněná hadice, která si při ubrání plynu ufoukne a pak se to jednotce nelíbí?



Prča když jsem sjel na odpočívadlo, auto "restartoval", dal tomu několik rozjezdů na plný plyn bez problémů, vše ok, tak jsem začal najíždět zase na dálnici a auto se na přiřazováku hodilo do nouzáku, málem jsem se nevešel před kamion, blikala kontrolka žhavení a auto se tvářilo, že mu nic není...
10:28:16
01.10.2018
Nwkt
-> suri: Co takový kokotiny jako podávací čerpadlo?
10:08:05
01.10.2018
suri
-> Nwkt: to ja asi nemám tak -> Jumbo: ja tiež nie , radšej nič -> Milan136: mám tu OII CAYC , po 23R6 , 53000km , auto aj pred akciou strácalo výkon , zohreješ , ideš po diaľnici možno 20km a zrazu plynule zo 150 padáš až na 100 , nepomôže podradiť , nepomôže nič , po čase sa zase zoberie a ide a takto dookola , keď jej to urobíš častejšie tak to už robí aj po meste ... na aute v rámci dieselgate vymenený najprv jeden vstrek - korekciu mal úplne mimo , potom keď nepomohlo ešte jeden vstrek , ostatné dva sú podľa Soběslav Bosch v poriadku , nepomohlo a hádzalo vysoké korekciu aj na posledné staré vstreky takže vo výsledku komplet nové vstrekovače a auto nejde . Auto bez chyby , merané hodnoty ok , turbo tesné , test turba aj egr v odise OK , hodnoty OK . Hodil sa plech na trubku EGR , najazdilo sa 250km a auto ide , nakoniec sa zapojilo nazad a auto išlo , zákazník sa povozil a auto nejde ... Tak sa vymenilo ešte EGR . Chlap rád že už mu to funguje , aj po diaľnici , pojazdil a vraj je to ok ... no a nie je , dnes vraj to isté ... to bude nejaká kokotina toto... ideš 150 , vyjde ti auto tak uberieš , pridáš a nejdeš , v tej chvíli to ukazuje aktuálnu spotrebu 4L a podobne , potom sa to vezme a ukazuje 15-18 ...



takúto závadu som ani nepočul ani nikde nenašiel
08:32:50
01.10.2018
Jumbo
-> suri 29.09.18 22:31:52: Když jsem viděl co umí origo tažné, tak bych do ničeho jiného už nikdy nešel...
08:29:16
01.10.2018
Nwkt
-> suri: Ale jdou do jednotky a jednotka nemá výstup na ten jeden pin do zásuvky :-) na to se tahá kabel přímo od Eboxu
06:58:01
01.10.2018
suri
-> Nwkt: tie tri plusy sú aj stále nie?
22:48:36
30.09.2018
Nwkt
-> suri 30.09.18 22:42:45: Já pořád nezapojil moje tažný, tam je CAN, brzda, 3 plusy a ještě musím dotáhnout stálej do 13ti pinový zásuvky 3
22:43:57
30.09.2018
suri
-> palinator: viko ventilov s podtlakovým zásobníkom ko? inak ako Milan
22:42:45
30.09.2018
suri
-> SO545: možno dvesto a boli by dva cany, trii poistky a origo kodované , čo už no , toto bude všade chytať , pri vyhodení smerovky cvaká vzadu "jednotka" , a zásuvka sa rozpadne po treťom použití , chvalabohu nemá ani senzory takže tam je to ok
17:34:23
30.09.2018
palinator
-> Milan 136:

Bohužel na podtlaky zatim nic nemám, když jsem objednával nářadí tak to v tom shopu neměli. 8



Večer sem hodím logy.
Extreme Tyres