Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 12701 až 12750) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
09:53:39
01.08.2018
Jumbo
-> suri: To Yeti taky a navíc s ním žena zvládne zaparkovat, což by u Superba byl problém... 4 A já osobně bych automat taky nechtěl, ale pro ženu to bude asi ideální, jezdila s šaltrpákou dlouho a prostě se to nenaučila, má z toho nervy a nesoustředí se pak na nic jiného.

-> Jirik_Tuňák1983: Tak mi něco poraď, jsem jedno ucho, protože už nevím...
09:51:58
01.08.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Neviem čo konkrétne je na Yetim zlé , resp. čo podobné kúpiť ...
09:49:17
01.08.2018
palinator
-> Nwkt 01.08.18 08:05:35:
Kroužek na náboji se ukáže až když se kolo pootočí ne? Tohle bude elektrickej problém.
09:37:00
01.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 01.08.18 09:28:22: Ideální chvíle se poohlédnout jinde. 3
09:33:39
01.08.2018
suri
-> Jumbo: tak ja by som TSI novšie bral kľudne , k DSG sa vyjadrovať nejdem , každého voľba ...

no ak chceš ťahať tak Superb má 2t na guli :D
09:28:22
01.08.2018
Jumbo
-> suri: Superb mi nic neřeší. Hledám auto pro ženu a občas i pro mě na tahání věcí okolo baráku na vozíku, do kufru psa na dovču atd... Jeden z hlavních požadavků je automat, kdy mi rozumně vychází akorát DSG, klasické automaty už skoro nejsou a robota nechci. K tomu potřebuju "malé velké" auto, aby se do něj něco vešlo, ale aby se s tím ženě dobře jezdilo, nakonec nám z té rovnice vyšel akorát Yeti, který se mi vždycky líbil a dobře se mi s ním jezdilo a žena je s ním taky v pohodě.

Problém je akorát motor, protože nevím co. Původně jsem chtěl TDi, ale s rozumně malým nájezdem (do 100 000 km) jich je z první generace strašně málo a druhá už je cenově hodně našponovaná. Tak se dívám i po TSi, ale nevím který motor vybrat, protože o nich vlastně nic nevím, tak by se mi hodilo trochu infa... Ideálně asi to řemenové, ale nevím jak je v inzerci rozeznat...
09:18:55
01.08.2018
suri
-> Jumbo: podľa mňa sú tie motory dnes už v pohode všetky , aj staré reťazové 1,2-1,4 77-90kw , aj potom tieto novšie remeňové , osobne by som bral remeňovú , spotrebu má nižšiu , super topí a celkove ten motor je spoľahlivý ...
09:17:41
01.08.2018
suri
-> Jumbo: predám ti Superba
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 01.08.2018 09:17:41
09:17:36
01.08.2018
Jumbo
-> suri: A u 1,2 to bylo jak? Případně 1,4 90 kW rok 2014? Abych věděl co hledat, protože mi nějak dochází možnosti na nafťáky...
09:10:34
01.08.2018
suri
-> Jumbo: To čo pozeráš je novšie
09:06:28
01.08.2018
Jumbo
-> suri: A dokážu nějak poznat, které TSi je to novější? Třeba podle výkonu, nebo roku výroby...
09:05:02
01.08.2018
suri
-> Jumbo: Tieto novšie TSI boli celkom spoľahlivé , ak nerátam na začiatku nejaký prestavovač vačky na 1,2 kde je to už dávno vyriešené tak ma iné závady nenapádajú ...
09:01:41
01.08.2018
Jumbo
Jak je to s motorama TSi? Vím že staré nebyly úplně ideální, ale co jsem slyšel tak přešli na řemenový rozvod a prý by to mělo být lepší. Konkrétně mi jde o motor 1,4 TSi 110 kW v kombinaci s Yetim a DSG. Je to průser, nebo by to mohlo fungovat dlouho a dobře?
08:55:59
01.08.2018
suri
-> palinator: Vzadu si vyrobíš , vpredu z originálu boli také tlmiace penové , tie už vyrobíš horšie ... a pritom vyrobiť to a nalepiť kloudne je jebačka aby to netieklo a nejako vyzeralo takže ja som rád že na felde mám 4 z 5 igelitov origo
08:52:02
01.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 01.08.18 08:05:45: tak jasne, ze to je porad jen predohrab, kdyz mela pritelkyne u o4x4 ko jedno cidlo abs a eds nefungovalo, tak ta octa stejne vyjela prudkej zledovatelej kopec, kde si felda s eds neskrtla, ale pomuze to...
08:05:45
01.08.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 01.08.18 07:34:14: já to ve fabii mám ( měla by to mít každá co má ASR ) a že by to třeba na sněhu dělalo něco převratnýho říct teda nemůžu.
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 08:07:02
08:05:35
01.08.2018
Nwkt
Nebo kroužek na náboji/bubnu. Nicméně pořád to je věštění
08:04:05
01.08.2018
palinator
-> StepaNoFUN: -> suri:
Nějaké náhradní řešení s těma igelitama existuje?
08:02:16
01.08.2018
palinator
-> David29:
Dle mě bude v píči kabel k tomu čidlu.
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 08:02:34
07:45:30
01.08.2018
suri
-> StepaNoFUN: Ja si myslím a ten trend taký je že za tie dva roky už nebude nič , už dosť vecí odpadlo aj na FAB I aj na OCT I takže kto niečo potrebuje nech berie kým je , hlavne blbosti ako ja zháňam denne na Fel budú problém
07:34:14
01.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 31.07.18 22:26:36: ted jsem potkal v albanii cecha, kterej o EDS basnil, ze ho ma na fabii :), ja bych ho bral na octu i na zadek, protoze, kdyz mam jedno zadni kolo ve vzduchu, tak z toho je jen predohrab
07:09:46
01.08.2018
David29
-> Chali: Dle mě čidlo ABS na nějakým kole. Ono pro ASR to bude to samý čidlo, proto to ovlivnuje (vypíná) obě funkce
22:26:36
31.07.2018
palinator
-> Shader 31.07.18 21:24:11:
ASR je kontrola trakce (omezení točivýho momentu), aby auto hrabalo jen trochu. EDS je elektronická uzávěrka diferenciálu, funguje do určitý rychlosti a přibrzďuje to protáčející kolo tak, aby se přenesl točivej moment i na kolo s lepší adhezí. Jarda o něm básní neustále a musim uznat, že EDS je super. Klasickou uzávěrku v terénu sice nenahradí, ale pro rozjezd jednim kolem na asfaltu a druhým na ledu, prudkej rozjezd v rejdu na asfaltu, apod. je to super. Hrabou prakticky obě kola a ne jedno. Vypnutím ASR se nevypne EDS.

E: kámoš na Caddy má jen ASR a praxe ukázala, že to v horších podmínkách funguje stejně nahovno jako auto bez ASR. Octa s ASR+EDS vyjede daleko víc v mírným terénu.
upraveno 1x, naposled 31.07.2018 22:28:18
22:16:25
31.07.2018
StepaNoFUN
-> suri: Ty woe před asi 3ma měsícema jsem objednával pravou, protože mámy přítelovi teklo do auta na pravý straně (nakonec to bylo něčím jiným) a byla za necelý 200,- jako housky na krámě... :-O
upraveno 1x, naposled 31.07.2018 22:16:49
22:04:07
31.07.2018
Milan 136
-> Chali: nacist pamet
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 31.07.2018 22:04:07
22:02:21
31.07.2018
Chali
Včera mi u OI začaly občas svítit kontrolky ABS a ASR.Někdy po startu ani nezhasnou,někdy jo a po čase se zase rozsvítí.Odešel nějakej snímač,nebo bude problém v kabeláži?
upraveno 1x, naposled 31.07.2018 22:02:47
21:49:29
31.07.2018
suri
-> StepaNoFUN: to je už nezohnateľný diel
21:27:29
31.07.2018
StepaNoFUN
Dokáže mi někdo zjistit dostupnost igelitů do dvěří? 1U4868395 (1U4868396)F
Vyskakuje mi tu nenáviděné "ODPADLO", tak jestli se někde neválej... Docela bych uvítal 4 levý (jeden potřebuju, dva do zásoby a jeden pro kamaráda) a 2 pravý (jeden mám a jeden pro kamaráda)...
21:24:11
31.07.2018
Shader
Zdravím... jaký je rozdíl mezi systémem ASR a EDS? Pokud teda nějaký je. Díky.
22:29:24
19.07.2018
Fávo forever
-> suri: Děkuji 9 6
21:57:33
19.07.2018
suri
-> Fávo forever: 1U9860146 B41
21:55:44
19.07.2018
Fávo forever
-> Pavel P@nkáč: Šmejdil jsem v etce, ale číslo jsem nenašel, tak jsem usoudil, že to jako díl nebude, ale pouze součást celku.
21:51:17
19.07.2018
Pavel P@nkáč
-> Fávo forever: kup si ve škodovce new stoji myslím necelejch 200 kc
21:48:04
19.07.2018
Fávo forever
Pánové, neválel by se doma někomu deklík na pravý hagus O1? Mě ho asi někdo švihl .. 8
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 19.07.2018 21:48:04
21:15:36
19.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.07.2018 21:15:36
21:15:03
19.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.07.2018 21:15:03
21:14:35
19.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.07.2018 21:14:35
21:13:47
19.07.2018
suri
-> Milan 136: nastaviť svetlá a hotovo ... mriežky aj hmlovky sú komplet nové , aj spojler , nárazník v laku , chladič nový
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.07.2018 21:13:47
12:38:46
19.07.2018
suri
-> saskyn2: nikdy som jzw v ruke nemal , ale nič jzw dobré nie je , max. akumulátory

no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
11:30:58
19.07.2018
saskyn2
-> suri: Jo, EGR je na tom oser, hlavně teda výměna, ale jinak jsou ty motory držáky, vstřiky a čerpadlo se určitě nijak víc neserou než u starší generace, jak říkám občas vodní pumpa, termostat dsg jinak nic. Výběr CEGA ti chválím, moje paní to má v autě a ten motor je prostě top, i proto jsem přemýšlel, že bych tu mojí šlupku už vyměnil za něco novějšího, vždycky jsem se bál DPF s tím jak jezdím, ale když vidím jak to na těch CRkách funguje po půlmilionových nájezch...mimochodem když už jsme u toho DPF, tak ted jsme brali z Jarova pro zákazníka nový do BMP a to mi poser ty svině skurvený prodávají jako JZW normálně starý vyčištěný DPF.
10:41:24
19.07.2018
Domajz
tak ono nejdřív je potřeba upřesnit jaká policie se myslí....

Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.

Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....

co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....

U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...

plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
upraveno 1x, naposled 19.07.2018 10:45:51
10:23:55
19.07.2018
Nwkt
-> suri 19.07.18 09:02:50: Možný, trojkový kokty jsou mimo mě 3
10:21:01
19.07.2018
Tom Troll
-> bouchy: Moment upadnutí kol je docela relativní když s opraťěma v jejich rukou se na ofcích dělaj spojky zhrubha každejch 30 až 60 tkm.
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface. 47
09:27:33
19.07.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2 18.07.18 19:09:44: Tak asi to není o tom benzín/nafta, ale spíš konkrétní benzínový/naftový motory u konkrétních značek, ne? Že jsou auta, kde nafta s velkou pravděpodobností nebude pro většinu lidí znamenat úsporu, to je prostě fakt...
09:02:50
19.07.2018
suri
-> Nwkt: tie mali byť 132kw 1,8 nie?
08:25:44
19.07.2018
Nwkt
A ty dálniční co mají i to "křidýlko"?
08:02:16
19.07.2018
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.18 19:27:06: běžný oddělení maji 1.6 a ty lepší dostali 1.8 3
07:19:10
19.07.2018
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: Myslím, že PČR zásadně benzín (snad krom těch hjundajů - edit: včetně nich) - ale nemyslím si, že by bylo pravda, že by se jezdilo "do upadnutí kol" (jak jsem teď někde čet o autoparku) - možná pár záložek, ale mám za to (a je to i potvrzeno realitou), že bezp. složky musej auta točit tak max. po 5 letech nebo ujetí cca 150tkm - jako daňový poplatník mě dost nasralo, když si Místní paka koupily Roomstera HTP s xenonama (a asi i klimou) místo neschopný, ale zvenku ucházející fábie HTP...ta měla nalítáno prd (i když přískokem) a 10 a víc let taky určitě neměla. Ta obměna se asi netýká BVP, hasičskejch stříkaček a tak, ale to nejsou olítaný osobáky (plný lidskejch tekutin), navíc maj naprosto zvláštní servisní režim.
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
upraveno 1x, naposled 19.07.2018 07:21:42
07:05:59
19.07.2018
suri
-> Syny: 1,8 a 1,6
07:05:50
19.07.2018
suri
-> saskyn2: ja som o benzíne nehovoril nič ...

ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
Extreme Tyres