-> StepaNoFUN: -> suri:
Nějaké náhradní řešení s těma igelitama existuje?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> David29:
Dle mě bude v píči kabel k tomu čidlu.
Dle mě bude v píči kabel k tomu čidlu.
-> StepaNoFUN: Ja si myslím a ten trend taký je že za tie dva roky už nebude nič , už dosť vecí odpadlo aj na FAB I aj na OCT I takže kto niečo potrebuje nech berie kým je , hlavne blbosti ako ja zháňam denne na Fel budú problém
-> palinator 31.07.18 22:26:36: ted jsem potkal v albanii cecha, kterej o EDS basnil, ze ho ma na fabii :), ja bych ho bral na octu i na zadek, protoze, kdyz mam jedno zadni kolo ve vzduchu, tak z toho je jen predohrab
-> Chali: Dle mě čidlo ABS na nějakým kole. Ono pro ASR to bude to samý čidlo, proto to ovlivnuje (vypíná) obě funkce
-> Shader 31.07.18 21:24:11:
ASR je kontrola trakce (omezení točivýho momentu), aby auto hrabalo jen trochu. EDS je elektronická uzávěrka diferenciálu, funguje do určitý rychlosti a přibrzďuje to protáčející kolo tak, aby se přenesl točivej moment i na kolo s lepší adhezí. Jarda o něm básní neustále a musim uznat, že EDS je super. Klasickou uzávěrku v terénu sice nenahradí, ale pro rozjezd jednim kolem na asfaltu a druhým na ledu, prudkej rozjezd v rejdu na asfaltu, apod. je to super. Hrabou prakticky obě kola a ne jedno. Vypnutím ASR se nevypne EDS.
E: kámoš na Caddy má jen ASR a praxe ukázala, že to v horších podmínkách funguje stejně nahovno jako auto bez ASR. Octa s ASR+EDS vyjede daleko víc v mírným terénu.
ASR je kontrola trakce (omezení točivýho momentu), aby auto hrabalo jen trochu. EDS je elektronická uzávěrka diferenciálu, funguje do určitý rychlosti a přibrzďuje to protáčející kolo tak, aby se přenesl točivej moment i na kolo s lepší adhezí. Jarda o něm básní neustále a musim uznat, že EDS je super. Klasickou uzávěrku v terénu sice nenahradí, ale pro rozjezd jednim kolem na asfaltu a druhým na ledu, prudkej rozjezd v rejdu na asfaltu, apod. je to super. Hrabou prakticky obě kola a ne jedno. Vypnutím ASR se nevypne EDS.
E: kámoš na Caddy má jen ASR a praxe ukázala, že to v horších podmínkách funguje stejně nahovno jako auto bez ASR. Octa s ASR+EDS vyjede daleko víc v mírným terénu.
-> suri: Ty woe před asi 3ma měsícema jsem objednával pravou, protože mámy přítelovi teklo do auta na pravý straně (nakonec to bylo něčím jiným) a byla za necelý 200,- jako housky na krámě... :-O
Včera mi u OI začaly občas svítit kontrolky ABS a ASR.Někdy po startu ani nezhasnou,někdy jo a po čase se zase rozsvítí.Odešel nějakej snímač,nebo bude problém v kabeláži?
-> StepaNoFUN: to je už nezohnateľný diel
Dokáže mi někdo zjistit dostupnost igelitů do dvěří? 1U4868395 (1U4868396)F
Vyskakuje mi tu nenáviděné "ODPADLO", tak jestli se někde neválej... Docela bych uvítal 4 levý (jeden potřebuju, dva do zásoby a jeden pro kamaráda) a 2 pravý (jeden mám a jeden pro kamaráda)...
Vyskakuje mi tu nenáviděné "ODPADLO", tak jestli se někde neválej... Docela bych uvítal 4 levý (jeden potřebuju, dva do zásoby a jeden pro kamaráda) a 2 pravý (jeden mám a jeden pro kamaráda)...
Zdravím... jaký je rozdíl mezi systémem ASR a EDS? Pokud teda nějaký je. Díky.
-> suri: Děkuji



-> Fávo forever: 1U9860146 B41
-> Pavel P@nkáč: Šmejdil jsem v etce, ale číslo jsem nenašel, tak jsem usoudil, že to jako díl nebude, ale pouze součást celku.
-> Fávo forever: kup si ve škodovce new stoji myslím necelejch 200 kc
Pánové, neválel by se doma někomu deklík na pravý hagus O1? Mě ho asi někdo švihl .. 

-> Milan 136: nastaviť svetlá a hotovo ... mriežky aj hmlovky sú komplet nové , aj spojler , nárazník v laku , chladič nový
-> saskyn2: nikdy som jzw v ruke nemal , ale nič jzw dobré nie je , max. akumulátory
no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
-> suri: Jo, EGR je na tom oser, hlavně teda výměna, ale jinak jsou ty motory držáky, vstřiky a čerpadlo se určitě nijak víc neserou než u starší generace, jak říkám občas vodní pumpa, termostat dsg jinak nic. Výběr CEGA ti chválím, moje paní to má v autě a ten motor je prostě top, i proto jsem přemýšlel, že bych tu mojí šlupku už vyměnil za něco novějšího, vždycky jsem se bál DPF s tím jak jezdím, ale když vidím jak to na těch CRkách funguje po půlmilionových nájezch...mimochodem když už jsme u toho DPF, tak ted jsme brali z Jarova pro zákazníka nový do BMP a to mi poser ty svině skurvený prodávají jako JZW normálně starý vyčištěný DPF.
tak ono nejdřív je potřeba upřesnit jaká policie se myslí....
Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.
Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....
co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....
U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...
plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.
Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....
co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....
U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...
plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
-> suri 19.07.18 09:02:50: Možný, trojkový kokty jsou mimo mě 

-> bouchy: Moment upadnutí kol je docela relativní když s opraťěma v jejich rukou se na ofcích dělaj spojky zhrubha každejch 30 až 60 tkm.
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface.
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface.

-> saskyn2 18.07.18 19:09:44: Tak asi to není o tom benzín/nafta, ale spíš konkrétní benzínový/naftový motory u konkrétních značek, ne? Že jsou auta, kde nafta s velkou pravděpodobností nebude pro většinu lidí znamenat úsporu, to je prostě fakt...
-> Nwkt: tie mali byť 132kw 1,8 nie?
A ty dálniční co mají i to "křidýlko"?
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.18 19:27:06: běžný oddělení maji 1.6 a ty lepší dostali 1.8 

-> Jirik_Tuňák1983: Myslím, že PČR zásadně benzín (snad krom těch hjundajů - edit: včetně nich) - ale nemyslím si, že by bylo pravda, že by se jezdilo "do upadnutí kol" (jak jsem teď někde čet o autoparku) - možná pár záložek, ale mám za to (a je to i potvrzeno realitou), že bezp. složky musej auta točit tak max. po 5 letech nebo ujetí cca 150tkm - jako daňový poplatník mě dost nasralo, když si Místní paka koupily Roomstera HTP s xenonama (a asi i klimou) místo neschopný, ale zvenku ucházející fábie HTP...ta měla nalítáno prd (i když přískokem) a 10 a víc let taky určitě neměla. Ta obměna se asi netýká BVP, hasičskejch stříkaček a tak, ale to nejsou olítaný osobáky (plný lidskejch tekutin), navíc maj naprosto zvláštní servisní režim.
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
-> Syny: 1,8 a 1,6
-> saskyn2: ja som o benzíne nehovoril nič ...
ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
-> Jirik_Tuňák1983: Tusim, ze ty dvojkovy Octavie jsou vetsinou 1,6 benzin. Ty novejsi netusim.
-> Jirik_Tuňák1983: asi nic moc když ............. no nic 

-> Nwkt 18.07.18 19:24:55: Asi tak

Co v tom vůbec mívají policajti?
-> saskyn2: A pak koupí 1,8TSi s úzkýma kroužkama jako skoro tchán




-> Syny: Novější generace CR než máš ty. Ale nevyděl bych to tak černě, jako EGRy se na tom asi serou trochu nadmíru, vodní pumpy taky životnost 210t. vždy nedávají, ale jinak jsou to držáky, když vidím jak někdo kupuje benzín protože na netu píšou že má menší náklady na servis tak se musím smát.
-> suri: O jakem motoru jsi to psal...
-> Jumbo: ok -> Syny: čo konkretne chces vedet?
-> suri: A to jsou ktere?
-> suri: VIN budu mít zítra spolu s fotkama servisky a dokumentů k výměně motoru, jak mi to přijde tak pošlu do SZ, ok?
-> Jumbo: a kde je vin?
-> Syny: na takých ako sa pýta
-> suri 18.07.18 13:04:27: Na jakych CR? Ja mam CBDB a slysel jsem jen o tech vysokotlakych cerpadlech. Rozepis se, to mi zajima...
-> suri: A měl bych se toho bát, nebo už by to mělo být v pohodě? A dá se nějak vytáhnout dle VINka co všechno se tam dělalo?
Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..
A zbytek info mám po mailu
Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..
A zbytek info mám po mailu
-> Jumbo: na týchto CR sa jebalo všetko cez vstreky , vstr. čerpadlá , vodné pumpy , veká hlavy valcov , egr ventily a iné ale mechanicky som nepočul o žiadnom , dokonca aj na skočenom rozvode sa nerozbije spodok a stačí riešiť zdvihátka a vahadlá ... častá závada to nie je rozhodne
-> Jirik_Tuňák1983: Právě nevím co si o tom mám myslet... Prodává přes bazar jeho zaměstnanec, který to auto měl od novoty, v 74 000 km mu v rámci záruky vyměnili motor (pravděpodobně polomotor), k čemuž má prý všechny doklady z autorizáku Škoda. Teď to má 182 000 km, je to skoro plná výbava s kulou a sundavací mříží za zadníma sedačkama.
Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
-> Jumbo: Tvůj text zní strašidelně.
Něco jako: Je to dobrý auto, jen se občas vymění s olejem i motor. 

