-> Jirik_Tuňák1983: Myslím, že PČR zásadně benzín (snad krom těch hjundajů - edit: včetně nich) - ale nemyslím si, že by bylo pravda, že by se jezdilo "do upadnutí kol" (jak jsem teď někde čet o autoparku) - možná pár záložek, ale mám za to (a je to i potvrzeno realitou), že bezp. složky musej auta točit tak max. po 5 letech nebo ujetí cca 150tkm - jako daňový poplatník mě dost nasralo, když si Místní paka koupily Roomstera HTP s xenonama (a asi i klimou) místo neschopný, ale zvenku ucházející fábie HTP...ta měla nalítáno prd (i když přískokem) a 10 a víc let taky určitě neměla. Ta obměna se asi netýká BVP, hasičskejch stříkaček a tak, ale to nejsou olítaný osobáky (plný lidskejch tekutin), navíc maj naprosto zvláštní servisní režim.
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak:
www.autorevue.cz/skoda-ch
ysta-revoluci-v-motorech-v
ime-ktere-motory-skonci-a-
jake-je-nahradi