Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 12751 až 12800) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
06:40:13
19.07.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tusim, ze ty dvojkovy Octavie jsou vetsinou 1,6 benzin. Ty novejsi netusim.
19:35:43
18.07.2018
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: asi nic moc když ............. no nic 3
19:34:59
18.07.2018
saskyn2
19:27:06
18.07.2018
Jirik_Tuňák1983
Co v tom vůbec mívají policajti?
19:24:55
18.07.2018
Nwkt
-> saskyn2: A pak koupí 1,8TSi s úzkýma kroužkama jako skoro tchán 3 3 3
19:09:44
18.07.2018
saskyn2
-> Syny: Novější generace CR než máš ty. Ale nevyděl bych to tak černě, jako EGRy se na tom asi serou trochu nadmíru, vodní pumpy taky životnost 210t. vždy nedávají, ale jinak jsou to držáky, když vidím jak někdo kupuje benzín protože na netu píšou že má menší náklady na servis tak se musím smát.
18:56:03
18.07.2018
Syny
-> suri: O jakem motoru jsi to psal...
17:01:23
18.07.2018
suri
-> Jumbo: ok -> Syny: čo konkretne chces vedet?
14:18:43
18.07.2018
Syny
-> suri: A to jsou ktere?
14:08:28
18.07.2018
Jumbo
-> suri: VIN budu mít zítra spolu s fotkama servisky a dokumentů k výměně motoru, jak mi to přijde tak pošlu do SZ, ok?
13:58:36
18.07.2018
suri
-> Jumbo: a kde je vin?
13:58:05
18.07.2018
suri
-> Syny: na takých ako sa pýta
13:29:10
18.07.2018
Syny
-> suri 18.07.18 13:04:27: Na jakych CR? Ja mam CBDB a slysel jsem jen o tech vysokotlakych cerpadlech. Rozepis se, to mi zajima...
13:09:21
18.07.2018
Jumbo
-> suri: A měl bych se toho bát, nebo už by to mělo být v pohodě? A dá se nějak vytáhnout dle VINka co všechno se tam dělalo?

Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..

A zbytek info mám po mailu
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 13:10:47
13:04:27
18.07.2018
suri
-> Jumbo: na týchto CR sa jebalo všetko cez vstreky , vstr. čerpadlá , vodné pumpy , veká hlavy valcov , egr ventily a iné ale mechanicky som nepočul o žiadnom , dokonca aj na skočenom rozvode sa nerozbije spodok a stačí riešiť zdvihátka a vahadlá ... častá závada to nie je rozhodne
12:55:05
18.07.2018
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Právě nevím co si o tom mám myslet... Prodává přes bazar jeho zaměstnanec, který to auto měl od novoty, v 74 000 km mu v rámci záruky vyměnili motor (pravděpodobně polomotor), k čemuž má prý všechny doklady z autorizáku Škoda. Teď to má 182 000 km, je to skoro plná výbava s kulou a sundavací mříží za zadníma sedačkama.

Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
12:48:12
18.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo: Tvůj text zní strašidelně. 1 Něco jako: Je to dobrý auto, jen se občas vymění s olejem i motor. 3
12:26:25
18.07.2018
Jumbo
Zeptám se tady. Máte info o tom, že by Škodovka měnila bloky na 2,0 TDi 103 kW? Je to YETI modelový rok 2011 (uvedeno do provozu 1/2011) s DSG. Dle majitele byl v 74 000 km vyměněn motor (vypadá to na spodní polomotor) na záruku ve škodovce, má prý i papíry o výměně) a prý to byla častá závada. Nemáte o tom někdo víc info? Jinak ten kousek vypadá až moc dobře...
22:19:28
17.07.2018
saskyn2
-> Shader: 210 když to vydrží pumpa
21:22:42
17.07.2018
Shader
U jakých km se mění u octy III 1.6TDi rozvody? Dík.
08:57:18
16.07.2018
minno
-> Milan 136 15.07.18 22:43:31: Blázon1 Som v sobotu tiež orezával palubku v škodovke, aby som sa zbavil vrzgotu3
07:18:37
16.07.2018
suri
-> Milan 136: na zdviháku jop , len mne sa nechce popod to válať , a musím si objednať aj nejaké tie skrutky a dám nalakovať nárazník , mám origo chladič Black edition z posledného Yeti , má mriežku a vyzerá fajn ... kameň nebude , klasika modine v rohu je zelený , ale muselo sa to stať niekedy teraz lebo to ešte chladí, včera dokonca normálne ešte takže je to čerstvé ... dám to dnes vytiahnuť a pomaly to vymením

tak tie kľučky sú klasika , tam je problém aj ten že pri demontáži ostanú tie žlté cvočky na opačnej strane tj na dverách a nie na madle , ja to vždy prehodím nazad ako majú byť , zacvaknem a ticho , zrovna včera som to robil
22:43:31
15.07.2018
Milan 136
-> suri 15.07.18 21:41:25: ty jo kondenzator a O2 je zrovna prace, kterou delam rad. To je za chvili hotovy 4 mas proseknutej kamenem?
Ja nedavno montoval kameru a jak jsem se motal v tom interieru, tak jsem taky odstranoval pazvuky. Nejvic me stvalo madlo na lp dverich. Pred 4 rokama jsem daval spodek i vrsek novej a ted to zase vrzalo. Tak jsem to v mistech doteku podlepil tou paskou, co se pouzivala na paket B8 a je klid5
21:41:25
15.07.2018
suri
-> Milan 136: už to nevrže , ani tapacír nerezonuje , sieťky proti muchám založené a zistený deravý klíma chladič ... fuj ako sa mi to nechce meniť
11:36:21
15.07.2018
suri
-> Milan 136: uvidíme, natrel som krytoxom , idem tam nahodiť sieťky na zadné okná a uvidíme
11:35:33
15.07.2018
Milan 136
-> suri: kdyz na ne zamackam, tak si vrznou. Ale samy od sebe ne
11:12:06
15.07.2018
suri
-> Milan 136: tebe nevržú budíky po nerovnostiach? ja ich mažem každé dva roky v lete vľavo krytoxom a o dve letá zase začnú .. kurvy
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 15.07.2018 11:12:06
22:07:00
14.07.2018
suri
-> Shader: platí to čom napísal k dvojlitru , jediná spoločná závada je vodná pumpa kde to po výmene za origo nahradenú a origo kvapalinu je už bez problémov tiež

teda samozrejme rozdiely sú jasné , výkon , nm , menšie brzdy , 5q
19:45:16
14.07.2018
palinator
-> Shader:
Já bych taky šel do 2,0, nehledě na báje a pověsti o spolehlivosti. Kvůli výkonu.
14:48:21
14.07.2018
Shader
Jak je to s 1.6TDi u trojkové octy? Kolega mi říkal, že nebrat, velká poruchovost, že je lepší jít do 2.0. Má někdo k tomu nějaké poznatky? Díky.
14:24:58
13.07.2018
minno
-> Nwkt 13.07.18 14:21:54: Určite áno, však vieme ako to chodí.
14:21:54
13.07.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Asi tak, serou se tam úplně jiný věci
-> minno: Hele nevím, občas něco padne, ale jsou auta co mají třeba 400-500 tis km a není na tom problém. Na druhou stranu jsou auta co mají 80 tis a jeden problém vedle druhýho
14:05:17
13.07.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Řekl bych, že v rámci komplexnosti toho auta je to už jen detail....
upraveno 1x, naposled 13.07.2018 14:05:26
13:53:35
13.07.2018
minno
-> Nwkt: už len otázka, či je to náhoda, alebo pravidlo :)
13:44:34
13.07.2018
Nwkt
-> minno: 235 000km a fungujou 4
13:32:45
13.07.2018
minno
-> Nwkt 13.07.18 13:17:51: a to sa oplatí3

Inak povedané, čím viac pump, tým spoľahlivejšie, a zároveň tým menej spoľahlivejšie3
13:17:51
13.07.2018
Nwkt
-> minno 13.07.18 12:18:11: Tak já třeba mám taky klasickou pumpu řemenen a pak ještě dochlazovací elektrický čerpadlo .... no a další pumpu na vodu má webasto 3
13:02:05
13.07.2018
Milan 136
-> minno 13.07.18 12:18:11: ta pumpa, o ktery pise suri je stale mechanicka, pohanena remenem. Ale ma elektrickou clonku, ktera prekryva vrtuli.
Jinak pridavny el.cerpadla tam jsou take. Jedno honi vodu v chlazeni plniciho vzduchu a druhy je vlozeny do okruhu chlazeni. A bezi treba po vypnuti motoru atd
12:48:18
13.07.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Co píše -> darklord: a taky bych řekl, že to trochu rozvazuje ruce konstruktérům ve smyslu "co kam umístit".
12:36:07
13.07.2018
darklord
-> minno: vyhodu to ma taku, ze ked bfu chcipne turbomotor na benzinke na dialnici, tak to neroztrhne motor na tri kusy ale bezi chladenie z baterky
12:18:11
13.07.2018
minno
-> suri 12.07.18 21:22:52: Keď sme už pri elektrických vodných pumpách. Akú výhodu to má oproti klasickej pumpe poháňanej remeňom? Či už toľko príslušenstva, že by tam muselo byť 10 remeňov?3
21:22:52
12.07.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: pasovať bude , ako to pôjde netuším-> Shader: okrem zatiaľ dvoch kusoch čo tlakujú do vody , resp. mizne , resp. troch v tom počte áut boli totálne bezproblému , či 1,6 či 2,0 ... maximálne závady elektrickej vodnej pumpy iné nič , nemenili sa ani EGR , ani vstreky , nič
20:19:28
12.07.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: -> saskyn2: neví někdo z vás odborníků na koncern jestli pasuje převodovka do roomstera 1,6i r.v. 2008 převodovka z 1,4i (by měla bejt stejna i z fabie)? o převodové poměry nejde asi tak.
19:30:37
12.07.2018
Shader
-> suri: Bude i při 230tis? Tolik teď momentálně mám najeto.
21:45:26
11.07.2018
suri
-> Shader: oproti tomu čo máš je to super bezporuchový motor
20:14:59
11.07.2018
Shader
-> Jarda: OII 2.0TDI/125kW PD mám momentálně, takže o tom mám něco načteno. Ale spíše by mě teď zajímal ten motor 135kW.
19:38:18
11.07.2018
palinator
-> MXMarek:
Alenka

-> el.tomas:
Co myslíš konkrétně? Je to vidět na škatulích a ten sprej je 1K základ z autorizáku.
13:53:18
11.07.2018
suri
-> Jarda: CR , aj ja som bol v sobotu jednu CEGA pozerať , ale za 11790eur som čakal teda lepší stav a išiel som domov , no nič , nádrž do 3,6 padla len na cestu ...

ale stále je to dvojka kdežto tu chlap sa pýta na trojku
13:46:11
11.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 09.07.18 20:37:00: jen s o2 rs 125kw, nejelo to spatne, ale od rs bych cekal vic.... A ani uz nevim, jestli to bylo pd nebo cr, rok tusim 2010
20:37:00
09.07.2018
Shader
Zdravím

Máte někdo zkušenosti s motorem 2.0TDI/135KW (Octavia III RS)? Nějaké klady, zápory (krom toho, že je to nafta). Je to použitelný agregát? Díky.
Extreme Tyres