Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18247 příspěvků (zobrazeno 12851 až 12900) od 04.01.2015 do 24.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
14:18:43
18.07.2018
Syny
-> suri: A to jsou ktere?
14:08:28
18.07.2018
Jumbo
-> suri: VIN budu mít zítra spolu s fotkama servisky a dokumentů k výměně motoru, jak mi to přijde tak pošlu do SZ, ok?
13:58:36
18.07.2018
suri
-> Jumbo: a kde je vin?
13:58:05
18.07.2018
suri
-> Syny: na takých ako sa pýta
13:29:10
18.07.2018
Syny
-> suri 18.07.18 13:04:27: Na jakych CR? Ja mam CBDB a slysel jsem jen o tech vysokotlakych cerpadlech. Rozepis se, to mi zajima...
13:09:21
18.07.2018
Jumbo
-> suri: A měl bych se toho bát, nebo už by to mělo být v pohodě? A dá se nějak vytáhnout dle VINka co všechno se tam dělalo?

Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..

A zbytek info mám po mailu
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 13:10:47
13:04:27
18.07.2018
suri
-> Jumbo: na týchto CR sa jebalo všetko cez vstreky , vstr. čerpadlá , vodné pumpy , veká hlavy valcov , egr ventily a iné ale mechanicky som nepočul o žiadnom , dokonca aj na skočenom rozvode sa nerozbije spodok a stačí riešiť zdvihátka a vahadlá ... častá závada to nie je rozhodne
12:55:05
18.07.2018
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Právě nevím co si o tom mám myslet... Prodává přes bazar jeho zaměstnanec, který to auto měl od novoty, v 74 000 km mu v rámci záruky vyměnili motor (pravděpodobně polomotor), k čemuž má prý všechny doklady z autorizáku Škoda. Teď to má 182 000 km, je to skoro plná výbava s kulou a sundavací mříží za zadníma sedačkama.

Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
12:48:12
18.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo: Tvůj text zní strašidelně. 1 Něco jako: Je to dobrý auto, jen se občas vymění s olejem i motor. 3
12:26:25
18.07.2018
Jumbo
Zeptám se tady. Máte info o tom, že by Škodovka měnila bloky na 2,0 TDi 103 kW? Je to YETI modelový rok 2011 (uvedeno do provozu 1/2011) s DSG. Dle majitele byl v 74 000 km vyměněn motor (vypadá to na spodní polomotor) na záruku ve škodovce, má prý i papíry o výměně) a prý to byla častá závada. Nemáte o tom někdo víc info? Jinak ten kousek vypadá až moc dobře...
22:19:28
17.07.2018
saskyn2
-> Shader: 210 když to vydrží pumpa
21:22:42
17.07.2018
Shader
U jakých km se mění u octy III 1.6TDi rozvody? Dík.
08:57:18
16.07.2018
minno
-> Milan 136 15.07.18 22:43:31: Blázon1 Som v sobotu tiež orezával palubku v škodovke, aby som sa zbavil vrzgotu3
07:18:37
16.07.2018
suri
-> Milan 136: na zdviháku jop , len mne sa nechce popod to válať , a musím si objednať aj nejaké tie skrutky a dám nalakovať nárazník , mám origo chladič Black edition z posledného Yeti , má mriežku a vyzerá fajn ... kameň nebude , klasika modine v rohu je zelený , ale muselo sa to stať niekedy teraz lebo to ešte chladí, včera dokonca normálne ešte takže je to čerstvé ... dám to dnes vytiahnuť a pomaly to vymením

tak tie kľučky sú klasika , tam je problém aj ten že pri demontáži ostanú tie žlté cvočky na opačnej strane tj na dverách a nie na madle , ja to vždy prehodím nazad ako majú byť , zacvaknem a ticho , zrovna včera som to robil
22:43:31
15.07.2018
Milan 136
-> suri 15.07.18 21:41:25: ty jo kondenzator a O2 je zrovna prace, kterou delam rad. To je za chvili hotovy 4 mas proseknutej kamenem?
Ja nedavno montoval kameru a jak jsem se motal v tom interieru, tak jsem taky odstranoval pazvuky. Nejvic me stvalo madlo na lp dverich. Pred 4 rokama jsem daval spodek i vrsek novej a ted to zase vrzalo. Tak jsem to v mistech doteku podlepil tou paskou, co se pouzivala na paket B8 a je klid5
21:41:25
15.07.2018
suri
-> Milan 136: už to nevrže , ani tapacír nerezonuje , sieťky proti muchám založené a zistený deravý klíma chladič ... fuj ako sa mi to nechce meniť
11:36:21
15.07.2018
suri
-> Milan 136: uvidíme, natrel som krytoxom , idem tam nahodiť sieťky na zadné okná a uvidíme
11:35:33
15.07.2018
Milan 136
-> suri: kdyz na ne zamackam, tak si vrznou. Ale samy od sebe ne
11:12:06
15.07.2018
suri
-> Milan 136: tebe nevržú budíky po nerovnostiach? ja ich mažem každé dva roky v lete vľavo krytoxom a o dve letá zase začnú .. kurvy
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 15.07.2018 11:12:06
22:07:00
14.07.2018
suri
-> Shader: platí to čom napísal k dvojlitru , jediná spoločná závada je vodná pumpa kde to po výmene za origo nahradenú a origo kvapalinu je už bez problémov tiež

teda samozrejme rozdiely sú jasné , výkon , nm , menšie brzdy , 5q
19:45:16
14.07.2018
palinator
-> Shader:
Já bych taky šel do 2,0, nehledě na báje a pověsti o spolehlivosti. Kvůli výkonu.
14:48:21
14.07.2018
Shader
Jak je to s 1.6TDi u trojkové octy? Kolega mi říkal, že nebrat, velká poruchovost, že je lepší jít do 2.0. Má někdo k tomu nějaké poznatky? Díky.
14:24:58
13.07.2018
minno
-> Nwkt 13.07.18 14:21:54: Určite áno, však vieme ako to chodí.
14:21:54
13.07.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Asi tak, serou se tam úplně jiný věci
-> minno: Hele nevím, občas něco padne, ale jsou auta co mají třeba 400-500 tis km a není na tom problém. Na druhou stranu jsou auta co mají 80 tis a jeden problém vedle druhýho
14:05:17
13.07.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Řekl bych, že v rámci komplexnosti toho auta je to už jen detail....
upraveno 1x, naposled 13.07.2018 14:05:26
13:53:35
13.07.2018
minno
-> Nwkt: už len otázka, či je to náhoda, alebo pravidlo :)
13:44:34
13.07.2018
Nwkt
-> minno: 235 000km a fungujou 4
13:32:45
13.07.2018
minno
-> Nwkt 13.07.18 13:17:51: a to sa oplatí3

Inak povedané, čím viac pump, tým spoľahlivejšie, a zároveň tým menej spoľahlivejšie3
13:17:51
13.07.2018
Nwkt
-> minno 13.07.18 12:18:11: Tak já třeba mám taky klasickou pumpu řemenen a pak ještě dochlazovací elektrický čerpadlo .... no a další pumpu na vodu má webasto 3
13:02:05
13.07.2018
Milan 136
-> minno 13.07.18 12:18:11: ta pumpa, o ktery pise suri je stale mechanicka, pohanena remenem. Ale ma elektrickou clonku, ktera prekryva vrtuli.
Jinak pridavny el.cerpadla tam jsou take. Jedno honi vodu v chlazeni plniciho vzduchu a druhy je vlozeny do okruhu chlazeni. A bezi treba po vypnuti motoru atd
12:48:18
13.07.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Co píše -> darklord: a taky bych řekl, že to trochu rozvazuje ruce konstruktérům ve smyslu "co kam umístit".
12:36:07
13.07.2018
darklord
-> minno: vyhodu to ma taku, ze ked bfu chcipne turbomotor na benzinke na dialnici, tak to neroztrhne motor na tri kusy ale bezi chladenie z baterky
12:18:11
13.07.2018
minno
-> suri 12.07.18 21:22:52: Keď sme už pri elektrických vodných pumpách. Akú výhodu to má oproti klasickej pumpe poháňanej remeňom? Či už toľko príslušenstva, že by tam muselo byť 10 remeňov?3
21:22:52
12.07.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: pasovať bude , ako to pôjde netuším-> Shader: okrem zatiaľ dvoch kusoch čo tlakujú do vody , resp. mizne , resp. troch v tom počte áut boli totálne bezproblému , či 1,6 či 2,0 ... maximálne závady elektrickej vodnej pumpy iné nič , nemenili sa ani EGR , ani vstreky , nič
20:19:28
12.07.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: -> saskyn2: neví někdo z vás odborníků na koncern jestli pasuje převodovka do roomstera 1,6i r.v. 2008 převodovka z 1,4i (by měla bejt stejna i z fabie)? o převodové poměry nejde asi tak.
19:30:37
12.07.2018
Shader
-> suri: Bude i při 230tis? Tolik teď momentálně mám najeto.
21:45:26
11.07.2018
suri
-> Shader: oproti tomu čo máš je to super bezporuchový motor
20:14:59
11.07.2018
Shader
-> Jarda: OII 2.0TDI/125kW PD mám momentálně, takže o tom mám něco načteno. Ale spíše by mě teď zajímal ten motor 135kW.
19:38:18
11.07.2018
palinator
-> MXMarek:
Alenka

-> el.tomas:
Co myslíš konkrétně? Je to vidět na škatulích a ten sprej je 1K základ z autorizáku.
13:53:18
11.07.2018
suri
-> Jarda: CR , aj ja som bol v sobotu jednu CEGA pozerať , ale za 11790eur som čakal teda lepší stav a išiel som domov , no nič , nádrž do 3,6 padla len na cestu ...

ale stále je to dvojka kdežto tu chlap sa pýta na trojku
13:46:11
11.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 09.07.18 20:37:00: jen s o2 rs 125kw, nejelo to spatne, ale od rs bych cekal vic.... A ani uz nevim, jestli to bylo pd nebo cr, rok tusim 2010
20:37:00
09.07.2018
Shader
Zdravím

Máte někdo zkušenosti s motorem 2.0TDI/135KW (Octavia III RS)? Nějaké klady, zápory (krom toho, že je to nafta). Je to použitelný agregát? Díky.
21:28:59
08.07.2018
el.tomas
-> palinator 16.04.18 22:37:45: Co to máš za materiál? 5
17:51:52
07.07.2018
MXMarek
-> palinator: Pěkný, kdo ti to dělal? Taky mám jedno ALH, kde by se mi něco podobného zamlouvalo...
21:40:51
06.07.2018
palinator
a je tam 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 06.07.2018 21:40:51
21:55:06
05.07.2018
saskyn2
4000 pár i s deskama a třmeny.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 05.07.2018 21:55:06
21:53:47
05.07.2018
saskyn2
21:52:33
05.07.2018
saskyn2
-> Jarda: Nebo kdybys chtěl celý komplety, ale 38 a myslím že 4kola bude mít jiný.
12:12:31
05.07.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.07.18 12:10:40: to není nic proti tobě, ale proti těm kokotům co furt volaj 3 A podle toho jak se věčně vykecávají, to není nic akutního. To se jim to jen nechce hledat, tak s tím radši někoho otravujou.
upraveno 1x, naposled 05.07.2018 12:15:49
12:10:40
05.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.07.18 12:02:38: Já po telefonu nic neřeším.

Ale zároveň si dovedu představit situace, kdy telefon z pod auta je jediné řešení.
upraveno 1x, naposled 05.07.2018 12:10:56
Extreme Tyres