Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19259 příspěvků (zobrazeno 13751 až 13800) od 04.01.2015 do 24.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
02:13:37
05.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.08.18 17:36:20: to jsi mi pripomenul, ze v kyrgyzstanu jsem videl moc feresteru snizenejch a vospoilerovanejch a spodni spoilery volamane, nechapu, proc to delaji na jejich silnice nesilnice9
17:36:20
04.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo: A Nissan Qashqai? Nebo lépe Subaru Forrester a Kia Sportage (nový typ).
upraveno 1x, naposled 05.08.2018 01:01:34
16:13:56
03.08.2018
suri
-> Nwkt: nuž no
12:59:26
03.08.2018
Jumbo
-> Nwkt: Právě si říkám, jeslti už to borec s touto informací nekoupil...
12:52:10
03.08.2018
Nwkt
-> suri 03.08.18 11:57:58: Jenže lidi jsou paka a někdo to klidně koupí a nic prověřovat nebude
12:06:23
03.08.2018
Jumbo
-> suri: dle netu má pojistku od 15.1.2018, takže je možné, že to tak už koupil... Nebo to bylo staženo teď někdy?
11:57:58
03.08.2018
suri
www.sauto.cz/osobni/.../1 7890115?goFrom=lis... čo je to za človeka že stiahne 200tis km auto na 80tis km , napíše tam výmenu motora o ktorej nie je v historii zmienka / aj keď opráv bolo dosť/ a dá to verejne s vin na net?
17:10:39
02.08.2018
SO545
-> Jumbo 02.08.18 12:57:33: yetak trpi na koroziu dvier a parahov... skontrolovat.
12:58:30
02.08.2018
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Jinak ta naše SX4 je těsně po faceliftu, 2010. To auto je přiznaně laciný, ale na těch správnejch místech. Jezdit s tím pořád dálky bych nechtěl, ale na ježdění po Praze a okolí nám to vyhovuje, i manželka si celkem rychle zvykla a myslím, že už ho má docela ráda - i když je to pořád "malá mrdka" 3 v kombinaci malý auto+benzín+automat a s požadavkem na automatickou klimu a výhřev sedaček moc jiných možností na výběr nebylo. Jediný z čeho jsme slevili byla kůže.
12:57:33
02.08.2018
Jumbo
-> dragon_cb_cz: Co vidím v rychlosti tak 350 000+ s 1,6 benzínem... Uvidím, jak dopadne sobotní návštěva jednoho Yetiho... 4
12:43:58
02.08.2018
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Při tvým rozpočtu už můžeš koukat na S-Cross, kde už to splní i podmínku použitelnýho kufru. Před faceliftem tam je CVT (minimálně u benzínu) ale má to ty "virtuální" stupně a řadí to nádherně - jeden kus jsem málem koupil. Oproti TDI ale bude ta 88kW benzínová atmosféra líná. Což bude tak nějak problém asi u všech těch menších aut s automatem.



Pofacelift už má zase HDM, ale už 6q, nafty pak dvouspojku. Ale tam bude mezi ojetinama asi ještě hodně malej výběr.
07:31:35
02.08.2018
Jumbo
07:16:57
02.08.2018
Jumbo
-> dragon_cb_cz: SX4 v automatu jsem kdysi řídil a nepřišla mi nic moc, ale nevím jaký ročník máš ty... Každopádně je to taky alternativa, podívám se na to, díky za radu...
18:07:23
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: V pohodě 4 Ono taky tvoje perspektiva mechanika a někoho, koho auta baví, je úplně jiná, než třeba perspektiva moje a ještě úplně jiná než mojí nebo Jumbovo ženy. Těm nějaký milisekundy za který dvouspojka řadí jsou dost u nohy, že jo 4
17:57:21
01.08.2018
saskyn2
-> dragon_cb_cz: já to nemyslel nijak špatně 4
17:10:48
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Hele za znalce se rozhodně nepovažuju, ale úplně bez srovnání taky nejsem 4 A to co jsem od toho chtěl to splňuje beze zbytku (ťuk ťuk) a z toho co popisuje -> Jumbo: mám pocit, že by to u nich splnilo požadavky taky. Pokud by prioritou byla třeba co nejmenší spotřeba, tak asi 4q Aisin nebude něco, co by se bralo v potaz, to je jasný.
17:01:06
01.08.2018
saskyn2
-> suri: Ono když nemáš porovnání tak ti ten Aisin tak špatný nepřipadá4
16:59:39
01.08.2018
saskyn2
-> palinator: Tak proti O1 si tak asi budeš připadat, ale mezi B7/8 zas takový rozdíl nebude3
16:17:20
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> suri: Jo, i u tý Suzuki je spotřeba o víc jak litr výš než u manuálu, to nezpochybňuju. I když teda zrovna nám vychází zatím na stejné úrovni co je průměrná u manuálu, ale těch automatů je na spritmonitru příliš málo, než aby to mělo vypovídající hodnotu. Ale co se chování tý převodovky týká, tak nemám výhrady - a o tom byla řeč, ne?



A nevím co dával koncern, ale v případě té SX4 je to ještě stará 4q mrcha co má lockup asi jen na čtyřce - což právě tej spotřebě, hlavně po městě, škodí nejvíc. Být to nějaký novější 5q nebo 6q, co zamyká už od trojky, tak je to hned jinde... ale spotřebou pochopitelně bude HDM vždy horší, než dvouspojka.
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 16:20:26
16:07:46
01.08.2018
suri
-> dragon_cb_cz: AISIN som jazdil v OII 1,6 FSI a katastrofa, auto na manuáli má o dva litre menšiu spotrebu , detto aisin vo fabii II , a detto aj v iných autách ... ale ak na to nehľadí -> Jarda: tie prvé mali zrejme igelity alebo to niekto robil
15:01:16
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> suri 01.08.18 11:45:42: Hele nedávno tu s tím někdo strašil, ale nějak si nemůžu na chování toho Aisina v SX4 vůbec stěžovat, a to je docela malorážka. Jen je to jen 4kvalt no, takže to i to minimum dynamiky co v té atmosférické 1.6 je docela zabíjí 8 Ale okolo města moc fajn. A podle toho co -> Jumbo: píše, tak jeho paní asi nebude moc zkoumat, jestli ten automat řadí "dobře", hlavně jí bude zajímat, že se o to nemusí starat 4



-> Jumbo 01.08.18 13:30:57: Nesouhlasil bych, že nejde sehnat malé auto v automatu. Jedno jsem ani ne před měsícem koupil 3 V těch japoncích je docela výběr... ale to spíš kdybys se chtěl vrátit na začátek a vybrat něco přímo pro ní, ne kompromis, co vás uspokojí oba. Tam už moc poradit nedokážu, resp. ten Yeti zní jako hodně rozumná volba.
14:32:09
01.08.2018
palinator
-> saskyn2:

Tak to čumim, to udělali docela pokrok. 3 Do kosmu to taky lítá? 3
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 14:32:23
14:26:59
01.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 01.08.18 08:55:59: pritelkyne ma vpredu ty penove, ale ja mam normalne vpredu foliove, jak u feldy9
14:23:50
01.08.2018
suri
-> saskyn2: súdiac podľa toho že sa už tak nesypú a majú aj 180-200tkm tak niečo zrejme vylepšili
13:55:51
01.08.2018
saskyn2
-> Nwkt: nemyslím že úplně v základu, ale samozřejmě trochu chudší no, na druhou stranu tohle taky není úplně full.

-> palinator 01.08.18 13:48:27: Nerozumím co tím myslíš, prostě lepší a modernější auto. Něco jako když srovnáš oktávii z 60 let s tou tvojí. Taky to má jen větší display?3
13:48:27
01.08.2018
palinator
-> saskyn2:

A ta výhoda je v lépe definované životnosti nebo to má prostě větší displej? 3
13:45:13
01.08.2018
Nwkt
-> saskyn2 01.08.18 13:33:40: Jo vím, ale zase jako B8 v základu nebo tohle? 3 Bych váhal docela
13:33:40
01.08.2018
saskyn2
-> Nwkt: Jako hodně pěkný, ale ber to že za ty prachy už dneska koupíš B8 což je zase o level jinde.
13:32:49
01.08.2018
saskyn2
-> suri 01.08.18 11:05:16: A co se vlastně na těch novějších sedmičkách vylepšovalo? Když se nebavím o mokrým 7Q, tak u suchých vím o minerálním oleji, jinak mě žádná větší změna nenapadá, ale je fakt že už lidi tak moc nenadávají, ty první byly hodně velkej trest, převodovka která vydržela 100tkm byla už nadprůměr3
13:30:57
01.08.2018
Jumbo
-> Nwkt: Všechno ostatní je s ní v poho, ale auto je prostě problém... Neřídila asi 8 let, tak jsme od známého sehnali P106 na rozjezdění, bohužel po roce a něco dojezdil a nemá smysl opravovat. Tak jsme přemýšlel, že koupíme zase něco měnšího, jenom s automatem, ale sehnat malé auto s rozumným automatem je prostě nemožné. Takže se pomalu zvětšovalo auto, nafukoval rozpočet a když už jsme se začali dostávat na vysokou pořizovací hodnotu a relativně velké auto, tak se jako jediná logická varianta začalo jevit to, že prodáme Volvo (fňuk) a koupíme něco, s čím bude jezdit do práce, ale částečně to na práci zastoupí i to Volvo. Mám teď služební OCT ale liftback, takže na převoz psa je to na nic, maximálně na kratší trasy a kulu to nemá taky, takže jako pracovní auto na barák k ničemu. Takže teď jsou doma 4 auta, kdy Forman nejezdí, Peugeot je KO a čeká na to, až se dokopu ho nechat zlikvidovat, Volvo jede jednou za 14 dní když na něco nestačí OCT a ta jediná jezdí každý den...



No a nakonec jsme našli "malé velké" auto Yeti, které už řídila a nebyl s ním problém, jediný problém je sehnat něco rozumného, co by se líbilo zase mě, protože jsem docela vybíravý...
13:21:24
01.08.2018
Nwkt
-> Jumbo 01.08.18 13:12:42: Na to bych neměl nervy 3 3 3
13:15:19
01.08.2018
suri
-> palinator: ja ich poznám aj krajských , obvod , okres , ODI aj iných a v pohode
13:12:42
01.08.2018
Jumbo
-> Nwkt: To já všechno vím, ale když není vůle u ženy, tak to bohužel nejde... Řešili jsme to hooooooodně dlouho a jsem docela rád, že jsme se dotali velikostně aspoň na toho Yetiho...



Před barákem stojí Volvík a ona radši jede do práce hromadnou o 40 minut dýl, než aby se v něm vůbec zkusila projet...
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 13:15:25
13:03:22
01.08.2018
Nwkt
-> Jumbo: Parkovací asistent (jde i samopark podélně i kolmo) s kamerou s trajektoriíí řeší vše 1
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 13:03:32
12:58:15
01.08.2018
Jumbo
-> Nwkt: Krásný, jako fakt že jo, jenže o půl metra delší než Yeti a to už by byl problém... Pro mě ne, ale já s tím většinu času jezdit nebudu... Nechce jezdit ani s Volvem a tohle je stejná "kráva"...
12:50:51
01.08.2018
Nwkt
-> Jumbo:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 01.08.2018 12:50:51
12:50:42
01.08.2018
Nwkt
-> Jumbo:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 01.08.2018 12:50:42
12:50:26
01.08.2018
Nwkt
-> Jumbo:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 01.08.2018 12:50:26
12:50:19
01.08.2018
Nwkt
-> Jumbo: Tohle jsem nedávno zahlíd a hrozně se mit o líbí. I přesto že to má panorama, DSGčko a je to kombi 3 A to je co říct
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 01.08.2018 12:50:19
12:39:38
01.08.2018
palinator
-> suri:

Já znám jednoho a ještě k tomu je to příbuznej a jestli mám hodnotit podle něj tak potěš prdel. 3
12:07:27
01.08.2018
Jumbo
-> dragon_cb_cz: Chtěl bych cca 300 000 Kč, ale můžu až k nějakým 400 000 Kč, pokud se mi to bude hodně líbit. Ideálně něco podobného Yetimu, nemusí být 4x4 nebo SUV, ale aby mělo solidní automat, solidní motor co něco vydrží a má i nějaký výkon, auto bude tahávat přívěs.



Základ je aby z toho bylo dobře vidět, parkovací senzory jsou nutnost, nechci nic extra dlouhého, aby se s tím dalo dobře manévrovat po parkovišti, rozměrově cca ten Yeti.



-> saskyn2: Z té výměny oleje mám právě docela strach, často se na to kašle a pokud není serviska vedená až do prodeje, tak se může stát že v tom olej pořádně dlouho nikdo neměnil...
11:50:20
01.08.2018
suri
-> palinator: pár ich poznám takže nehodnotím len to čo povedia iní ...
11:46:44
01.08.2018
palinator
-> suri 01.08.18 10:05:01:

Zajímavý postřeh s těma policajtama. 4
11:45:42
01.08.2018
suri
-> dragon_cb_cz: otázka je aké auto v maloobjeme v hydromeniči funguje
11:06:35
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Aut s HDM automatem je pořád dost. Kolik na to máš připraveno? A kolik s tím cca plánujete jezdit?
11:05:16
01.08.2018
suri
-> saskyn2: tieto novšie sedmičky zase také strašné nebudú , šestka je samo trvácnejšia ale katastrofa sú obidve
10:38:33
01.08.2018
saskyn2
-> Nwkt: Jo přesně to3 -> Jumbo: Hele do nějakých 400tkm to 6Q dsg vesměs drží, pak koupíš za 10 sadu spojek a jedeš dál, vůbec bych se nebal, akorát hlavně dodržet intervaly výměny oleje.
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 10:39:22
10:20:44
01.08.2018
Nwkt
-> saskyn2: To je to co zarezne, když to se s tím nejezdí? 3
10:20:33
01.08.2018
Jumbo
-> saskyn2: Proto se ptám na názory, o něčem jiném než TDi jsem začal uvažovat dneska... Jinak 100 000 mi přišlo jako rozumný nájezd, protože bych si to auto rád chvilku nechal a nechci další kasičku, už jsem jich měl doma docela dost...



Myslíš že vyšší nájezd nevadí u kombinace 2,0 TDi a DSG? Nevím jak jsou tam přesně servisní intervaly, ale trochu mě děsí DSG s vyšším nájezdem, ať už jenom dvojspojka, nebo celá převodovka...
10:13:18
01.08.2018
saskyn2
-> Jumbo: Tvl. proč proboha do 100tkm? To se nediv že nemůžeš nic sehnat. Mimochodem 1.4 má suchy 7Q a to je tak kouzelná skřínka, že bych raději koupil TDI s mokrým 6Q i kdyby mělo najeto přes mega, protože i tak to bude spolehlivější než tohle3
upraveno 1x, naposled 01.08.2018 10:14:03
Extreme Tyres