skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda: Dej rovnou brzdy z RS, tyhle obyč jsou hrozný sračky a hned se to kroutí
-> Milan 136 07.08.18 18:15:01: jj, tam uz je utrzenej i kablik co vede z auta
desky jeste maji dost, ale vnitni je blbe ojeta od kotouce a prave v miste hlidani ma kotouc hrb, z vnejsi strany je rovnej
Na prave strane prachovka OK, na pistek jsem se nedival, ale na leve strane v prachovce dira, zas mechanicky, jak to nekdo udelal?:/ a pistek dost orezlej :( na to jak jsou vzadu pistky pekne, tak predek vidim na renovaci, nedela nekdo nerez pistky na octu? :)

Na prave strane prachovka OK, na pistek jsem se nedival, ale na leve strane v prachovce dira, zas mechanicky, jak to nekdo udelal?:/ a pistek dost orezlej :( na to jak jsou vzadu pistky pekne, tak predek vidim na renovaci, nedela nekdo nerez pistky na octu? :)
-> Jarda - zrušená registrace 07.08.18 16:27:38: nebude to tim, ze hlidani je vlevo?
Tak jsem z toho blazen, sundal jsem PP trmen a kablik opotrebeni utrzenej hned u desky a z auta k tomu nic nevede
kontrolka oblozeni mi sviti, driv nesvitila.

Tak jsem vcera vymenil zadni desky Ate, bez demontaze se mi povedlo vymenit prachovku pistku (dekuji Jirko, jsem zvedav jestli naftova ma taky tyto vetsi pistky, tam budou na vymenu obe) - to jsem kdysi delal u feldy, ale tady to byl fakt opruz, je tam strasne malo mista, mel jsem na to upravenej zakulacenej sroubovacek a povedlo se, uz vim proc mi piskala p zadni brzda- byla spatne zalozena deska.
No nikdy jsem to nepozoroval, ale ted jsrm po 35km mel na predku teplotu kol okolo 25C a na zadku na obouch okolo 30C, je to normalni? ale obe, to by dyztak pribrzdovalo preci jen jedno, kdyz by byl problem, s ruckou jsem nic nedelal.
p#3822889] kopanec ma s turbem z RS nebo TT po uprave
kopanec ma i od Dymovskyho na 150kW, ale ja tambprave ten kopanec nechtel, proto jsem sel do 140kW, navic ta 150 uz chce stovku benzin a kdyz bych s ni jel treba jen na UA, uz by mohl byt problem, jako bylo by hezky mit pre 200koni a pres 300Nm, ale zbytecne problemy pro me.
Jeste se tu chci zeptat na nazor odborniku na kopani brzd, naftova zacala kopat, nekde na netu jsem se docetl, ze to je vuli v lozisku
jo PL lozisko jsem chtel menit, protoze v zatackach hucelo, no a ono samo prestalo, zrejme nekde byla vazelina usazena a zase se tam dostala a mazlo se to, ale to by tam musela byt vule jak krava, co by potom delala auta s kuzelikovyma loziskama, tam nejaka vulicka musi byt z principu a rapid mi teda nekope, kopal kdyz tam byly seriove ziletky, s chladakama uz ne. Tak s tim loziskem, neni to jen vymysl prodejcu, aby nemuseli uznat reklamaci kotoucu?
No nikdy jsem to nepozoroval, ale ted jsrm po 35km mel na predku teplotu kol okolo 25C a na zadku na obouch okolo 30C, je to normalni? ale obe, to by dyztak pribrzdovalo preci jen jedno, kdyz by byl problem, s ruckou jsem nic nedelal.
p#3822889] kopanec ma s turbem z RS nebo TT po uprave

Jeste se tu chci zeptat na nazor odborniku na kopani brzd, naftova zacala kopat, nekde na netu jsem se docetl, ze to je vuli v lozisku

-> suri: No asi RSa není žádný zázrak a tech 110 je fakt o ničem to ze se to nedá zabrzdit a podvozek je na hovno je věc jiná
-> suri: Možná je ta segry prostě zdechlá, je to možný. Mě to 10 let zpátky taky připadalo jako docela silný auto - dneska už moc ne. Může to být i charakterem toho motoru, kterej nemá žádnej zásadní kopanec, ale relativně hezky se vytáčí... pokud tam není ten plyn 

-> dragon_cb_cz: nechcem uraziť ale origo 1,8 110kw je na OI až až
-> vhml 06.08.18 13:38:32: jj, jak pise dragon_cb_cz no mam BRC SQ24 pro turbo do 140kW a chip sportmotor na 140kW,
To BRC byl docela drahej system, do toho supa ze ktereho to mam to stalo okolo 35tis. kc.
Me to jede paradne, ale od cca 2500/min., pri nizkych otackach to je docela mrtvy, ale zas alespon nenicim dvouhmotu.
To BRC byl docela drahej system, do toho supa ze ktereho to mam to stalo okolo 35tis. kc.
Me to jede paradne, ale od cca 2500/min., pri nizkych otackach to je docela mrtvy, ale zas alespon nenicim dvouhmotu.
-> Syny: No právě proto jsem do Jardy tak prudil
Ale ta 1.8T se nekupuje aby to hezky jelo, ale aby to vůbec nějak jelo... teda v sérii. Pokud to má přifouknutý někam ke 140kW tak věřím, že to už je pocitově o dost jiný.

Tyvoe
Koupit si 1.8T aby mi to pekne jelo, pak do toho nacpat plyn a pri kazdym predjizdeni premyslet, jestli prepnout na benzin nebo ne a jestli to bude skubat nebo ne, to bych fakt chtel 


-> vhml: No, do mojí definice slova "mírný" se to úplně nevejde... už jsem s tím dlouho nejel, tak už přesně nevím. Prostě to škube. A už nějakou dobu před tím jsem to na předjíždění stejně přepínal na benzín preventivně, protože jsem to znova zažít nechtěl a to auto je zdechlý už tak, natož na plyn.
-> dragon_cb_cz 06.08.18 13:35:45: jakože to mírně poškubává při plným plynu ve vyšší otáčkách? To se mi taky občas děje.
-> vhml: Já myslím, že to Jarda ani tak neměl vlažný, jako to začalo vynechávat... přesně to samý dělá segry 1.8T.
-> Jarda - zrušená registrace 06.08.18 10:20:05: a to máš na tej 1.8T? Jakej máš systém? Mě to taky od nějakejch 4000 připadá na plyn vlažnější než na benzín. Nebo třeba jestli tam jde nastavit, ať se to ve 4000 kompletně přepne na benzín a pak zas zpátky?
-> Jirik_Tuňák1983 06.08.18 12:00:30: O tomdle se mi nezda nebo to zaspim, ale obcas nekde na ceste se mi zdalo, ze me upadlo neco u nivy a nedokazal jsem to opravit, coz se zatim nestalo
-> Jirik_Tuňák1983 06.08.18 11:58:06: vsak to byla jen chyba ve formulaci a jak jsi tu porad rejpal do toho pristriku, tak se ukazalo, ze jsi byl zcela mimo misu
-> dragon_cb_cz 06.08.18 12:18:24: jj, je to fajne...


-> dragon_cb_cz 06.08.18 12:18:24: jj, je to fajne...
-> Jarda - zrušená registrace 06.08.18 10:20:05: To mě mrzí, že jsi kvůli mě chudší o pětikilo. Ale zase uznej, že ten pocit, že nemusíš koukat na otáčkoměr aby to nezačalo kuckat dřív než v omezovači má něco do sebe, ne? 

-> Jarda - zrušená registrace 06.08.18 10:52:25: A v kolika rpm se budíš s propoceným pyžamem? 

-> Jarda: jop
-> suri 06.08.18 10:47:43: to je pekne, to je superb?
Na 5900 mam jen 210Nm, 290 mam vpodstate od 2500 do 4700
Na 5900 mam jen 210Nm, 290 mam vpodstate od 2500 do 4700

-> darklord 06.08.18 10:41:44: 0Nm
tolik mi to netočí

-> Syny 06.08.18 10:33:31: jo napsal jsem to blbe, ten kroutak je samo niz

-> Jarda/felda: a kolko mas v 6000?
-> Syny: keby mal v 5900ot motoru krutak 290Nm tak by tam musel mat skoro 180kW 

-> Jarda: Ses si jistej, ze v 5900ot tam mas 290Nm, jo ? :)
Tak jsem si nechal udelat ten pristrik benzinu, 5munut prace za petikilo :/ ale parada, je to od 5500 do 7000 - po omezovac, ale stejne to nehodlam tocit vic, jak 6500. Je to bomba, jak to v tech otackach zabere, az mam strach, abych neco neurval. Stejne to vyuziju tak jednou do tydne, ale stval me Vitek, jak mi psal, ze to mam rozbity :))). Ted bych rekl, ze na tech 5900 otackach fakt tech 140kW a 290 Nm mam.

-> Jarda - zrušená registrace 05.08.18 02:13:37: Oni to na jejich silnice nedělají, jen si dovezou vooospoilerovaný vooojetiny z Japanu a Koreje, které pak doma zlikvidují na svých pistách...
-> Jirik_Tuňák1983 04.08.18 17:36:20: to jsi mi pripomenul, ze v kyrgyzstanu jsem videl moc feresteru snizenejch a vospoilerovanejch a spodni spoilery volamane, nechapu, proc to delaji na jejich silnice nesilnice

-> Jumbo: A Nissan Qashqai? Nebo lépe Subaru Forrester a Kia Sportage (nový typ).
-> Nwkt: nuž no
-> Nwkt: Právě si říkám, jeslti už to borec s touto informací nekoupil...
-> suri 03.08.18 11:57:58: Jenže lidi jsou paka a někdo to klidně koupí a nic prověřovat nebude
-> suri: dle netu má pojistku od 15.1.2018, takže je možné, že to tak už koupil... Nebo to bylo staženo teď někdy?
www.sauto.cz/osobni/.../1
7890115?goFrom=lis... čo je to za človeka že stiahne 200tis km auto na 80tis km , napíše tam výmenu motora o ktorej nie je v historii zmienka / aj keď opráv bolo dosť/ a dá to verejne s vin na net?
-> Jumbo 02.08.18 12:57:33: yetak trpi na koroziu dvier a parahov... skontrolovat.
-> Jumbo: Jinak ta naše SX4 je těsně po faceliftu, 2010. To auto je přiznaně laciný, ale na těch správnejch místech. Jezdit s tím pořád dálky bych nechtěl, ale na ježdění po Praze a okolí nám to vyhovuje, i manželka si celkem rychle zvykla a myslím, že už ho má docela ráda - i když je to pořád "malá mrdka"
v kombinaci malý auto+benzín+automat a s požadavkem na automatickou klimu a výhřev sedaček moc jiných možností na výběr nebylo. Jediný z čeho jsme slevili byla kůže.

-> dragon_cb_cz: Co vidím v rychlosti tak 350 000+ s 1,6 benzínem... Uvidím, jak dopadne sobotní návštěva jednoho Yetiho... 

-> Jumbo: Při tvým rozpočtu už můžeš koukat na S-Cross, kde už to splní i podmínku použitelnýho kufru. Před faceliftem tam je CVT (minimálně u benzínu) ale má to ty "virtuální" stupně a řadí to nádherně - jeden kus jsem málem koupil. Oproti TDI ale bude ta 88kW benzínová atmosféra líná. Což bude tak nějak problém asi u všech těch menších aut s automatem.
Pofacelift už má zase HDM, ale už 6q, nafty pak dvouspojku. Ale tam bude mezi ojetinama asi ještě hodně malej výběr.
Pofacelift už má zase HDM, ale už 6q, nafty pak dvouspojku. Ale tam bude mezi ojetinama asi ještě hodně malej výběr.
Že bych si koupil dva, složil z nich jednoho a zbytek prodal na díly?
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Yeti-Adventure-20-T di-DSG-103-kw.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Yeti-Automat.php



auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Yeti-Adventure-20-T di-DSG-103-kw.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Yeti-Automat.php
-> dragon_cb_cz: SX4 v automatu jsem kdysi řídil a nepřišla mi nic moc, ale nevím jaký ročník máš ty... Každopádně je to taky alternativa, podívám se na to, díky za radu...
-> saskyn2: V pohodě
Ono taky tvoje perspektiva mechanika a někoho, koho auta baví, je úplně jiná, než třeba perspektiva moje a ještě úplně jiná než mojí nebo Jumbovo ženy. Těm nějaký milisekundy za který dvouspojka řadí jsou dost u nohy, že jo 


-> dragon_cb_cz: já to nemyslel nijak špatně 

-> saskyn2: Hele za znalce se rozhodně nepovažuju, ale úplně bez srovnání taky nejsem
A to co jsem od toho chtěl to splňuje beze zbytku (ťuk ťuk) a z toho co popisuje -> Jumbo: mám pocit, že by to u nich splnilo požadavky taky. Pokud by prioritou byla třeba co nejmenší spotřeba, tak asi 4q Aisin nebude něco, co by se bralo v potaz, to je jasný.

-> suri: Ono když nemáš porovnání tak ti ten Aisin tak špatný nepřipadá

-> palinator: Tak proti O1 si tak asi budeš připadat, ale mezi B7/8 zas takový rozdíl nebude
