Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19241 příspěvků (zobrazeno 13701 až 13750) od 04.01.2015 do 24.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
21:44:56
07.08.2018
saskyn2
-> Jarda: Dej rovnou brzdy z RS, tyhle obyč jsou hrozný sračky a hned se to kroutí
21:36:22
07.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 07.08.18 18:15:01: jj, tam uz je utrzenej i kablik co vede z auta4 desky jeste maji dost, ale vnitni je blbe ojeta od kotouce a prave v miste hlidani ma kotouc hrb, z vnejsi strany je rovnej

Na prave strane prachovka OK, na pistek jsem se nedival, ale na leve strane v prachovce dira, zas mechanicky, jak to nekdo udelal?:/ a pistek dost orezlej :( na to jak jsou vzadu pistky pekne, tak predek vidim na renovaci, nedela nekdo nerez pistky na octu? :)
18:15:01
07.08.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 07.08.18 16:27:38: nebude to tim, ze hlidani je vlevo?
16:27:38
07.08.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak jsem z toho blazen, sundal jsem PP trmen a kablik opotrebeni utrzenej hned u desky a z auta k tomu nic nevede9 kontrolka oblozeni mi sviti, driv nesvitila.
06:23:48
07.08.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak jsem vcera vymenil zadni desky Ate, bez demontaze se mi povedlo vymenit prachovku pistku (dekuji Jirko, jsem zvedav jestli naftova ma taky tyto vetsi pistky, tam budou na vymenu obe) - to jsem kdysi delal u feldy, ale tady to byl fakt opruz, je tam strasne malo mista, mel jsem na to upravenej zakulacenej sroubovacek a povedlo se, uz vim proc mi piskala p zadni brzda- byla spatne zalozena deska.

No nikdy jsem to nepozoroval, ale ted jsrm po 35km mel na predku teplotu kol okolo 25C a na zadku na obouch okolo 30C, je to normalni? ale obe, to by dyztak pribrzdovalo preci jen jedno, kdyz by byl problem, s ruckou jsem nic nedelal.

p#3822889] kopanec ma s turbem z RS nebo TT po uprave4 kopanec ma i od Dymovskyho na 150kW, ale ja tambprave ten kopanec nechtel, proto jsem sel do 140kW, navic ta 150 uz chce stovku benzin a kdyz bych s ni jel treba jen na UA, uz by mohl byt problem, jako bylo by hezky mit pre 200koni a pres 300Nm, ale zbytecne problemy pro me.

Jeste se tu chci zeptat na nazor odborniku na kopani brzd, naftova zacala kopat, nekde na netu jsem se docetl, ze to je vuli v lozisku9 jo PL lozisko jsem chtel menit, protoze v zatackach hucelo, no a ono samo prestalo, zrejme nekde byla vazelina usazena a zase se tam dostala a mazlo se to, ale to by tam musela byt vule jak krava, co by potom delala auta s kuzelikovyma loziskama, tam nejaka vulicka musi byt z principu a rapid mi teda nekope, kopal kdyz tam byly seriove ziletky, s chladakama uz ne. Tak s tim loziskem, neni to jen vymysl prodejcu, aby nemuseli uznat reklamaci kotoucu?
upraveno 3x, naposled 07.08.2018 06:47:49
14:42:39
06.08.2018
havlik
-> suri: No asi RSa není žádný zázrak a tech 110 je fakt o ničem to ze se to nedá zabrzdit a podvozek je na hovno je věc jiná
14:39:44
06.08.2018
dragon_cb_cz
-> suri: Možná je ta segry prostě zdechlá, je to možný. Mě to 10 let zpátky taky připadalo jako docela silný auto - dneska už moc ne. Může to být i charakterem toho motoru, kterej nemá žádnej zásadní kopanec, ale relativně hezky se vytáčí... pokud tam není ten plyn 4
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 14:39:55
14:32:20
06.08.2018
suri
-> dragon_cb_cz: nechcem uraziť ale origo 1,8 110kw je na OI až až
14:10:08
06.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 06.08.18 13:38:32: jj, jak pise dragon_cb_cz no mam BRC SQ24 pro turbo do 140kW a chip sportmotor na 140kW,

To BRC byl docela drahej system, do toho supa ze ktereho to mam to stalo okolo 35tis. kc.

Me to jede paradne, ale od cca 2500/min., pri nizkych otackach to je docela mrtvy, ale zas alespon nenicim dvouhmotu.
14:05:13
06.08.2018
dragon_cb_cz
-> Syny: No právě proto jsem do Jardy tak prudil 3 Ale ta 1.8T se nekupuje aby to hezky jelo, ale aby to vůbec nějak jelo... teda v sérii. Pokud to má přifouknutý někam ke 140kW tak věřím, že to už je pocitově o dost jiný.
13:58:57
06.08.2018
Syny
Tyvoe 36 Koupit si 1.8T aby mi to pekne jelo, pak do toho nacpat plyn a pri kazdym predjizdeni premyslet, jestli prepnout na benzin nebo ne a jestli to bude skubat nebo ne, to bych fakt chtel 3
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 13:59:15
13:40:46
06.08.2018
dragon_cb_cz
-> vhml: No, do mojí definice slova "mírný" se to úplně nevejde... už jsem s tím dlouho nejel, tak už přesně nevím. Prostě to škube. A už nějakou dobu před tím jsem to na předjíždění stejně přepínal na benzín preventivně, protože jsem to znova zažít nechtěl a to auto je zdechlý už tak, natož na plyn.
13:39:01
06.08.2018
Jura_Favorit
13:38:32
06.08.2018
vhml
-> dragon_cb_cz 06.08.18 13:35:45: jakože to mírně poškubává při plným plynu ve vyšší otáčkách? To se mi taky občas děje.
13:35:45
06.08.2018
dragon_cb_cz
-> vhml: Já myslím, že to Jarda ani tak neměl vlažný, jako to začalo vynechávat... přesně to samý dělá segry 1.8T.
13:21:11
06.08.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 06.08.18 10:20:05: a to máš na tej 1.8T? Jakej máš systém? Mě to taky od nějakejch 4000 připadá na plyn vlažnější než na benzín. Nebo třeba jestli tam jde nastavit, ať se to ve 4000 kompletně přepne na benzín a pak zas zpátky?
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 13:21:54
12:51:51
06.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 06.08.18 12:00:30: O tomdle se mi nezda nebo to zaspim, ale obcas nekde na ceste se mi zdalo, ze me upadlo neco u nivy a nedokazal jsem to opravit, coz se zatim nestalo2 -> Jirik_Tuňák1983 06.08.18 11:58:06: vsak to byla jen chyba ve formulaci a jak jsi tu porad rejpal do toho pristriku, tak se ukazalo, ze jsi byl zcela mimo misu1

-> dragon_cb_cz 06.08.18 12:18:24: jj, je to fajne...
12:18:24
06.08.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 06.08.18 10:20:05: To mě mrzí, že jsi kvůli mě chudší o pětikilo. Ale zase uznej, že ten pocit, že nemusíš koukat na otáčkoměr aby to nezačalo kuckat dřív než v omezovači má něco do sebe, ne? 4
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 12:20:12
12:00:30
06.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 06.08.18 10:52:25: A v kolika rpm se budíš s propoceným pyžamem? 3
11:58:06
06.08.2018
Jirik_Tuňák1983
11:01:43
06.08.2018
suri
-> Jarda: jop
10:52:25
06.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 06.08.18 10:47:43: to je pekne, to je superb?

Na 5900 mam jen 210Nm, 290 mam vpodstate od 2500 do 47004
10:47:43
06.08.2018
suri
to nemám pomaly ani ja
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 06.08.2018 10:47:43
10:46:29
06.08.2018
Jarda/felda
-> darklord 06.08.18 10:41:44: 0Nm 150 tolik mi to netočí
10:44:26
06.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 06.08.18 10:33:31: jo napsal jsem to blbe, ten kroutak je samo niz4
10:41:44
06.08.2018
darklord
-> Jarda/felda: a kolko mas v 6000?
10:40:24
06.08.2018
darklord
-> Jarda:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od darklord vložen 06.08.2018 10:40:24
10:39:46
06.08.2018
Jarda/felda
10:39:14
06.08.2018
darklord
-> Syny: keby mal v 5900ot motoru krutak 290Nm tak by tam musel mat skoro 180kW 47
10:33:31
06.08.2018
Syny
-> Jarda: Ses si jistej, ze v 5900ot tam mas 290Nm, jo ? :)
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 10:35:01
10:20:05
06.08.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak jsem si nechal udelat ten pristrik benzinu, 5munut prace za petikilo :/ ale parada, je to od 5500 do 7000 - po omezovac, ale stejne to nehodlam tocit vic, jak 6500. Je to bomba, jak to v tech otackach zabere, az mam strach, abych neco neurval. Stejne to vyuziju tak jednou do tydne, ale stval me Vitek, jak mi psal, ze to mam rozbity :))). Ted bych rekl, ze na tech 5900 otackach fakt tech 140kW a 290 Nm mam.5
02:43:03
05.08.2018
skodoukolemsveta.cz
-> Jarda - zrušená registrace 05.08.18 02:13:37: Oni to na jejich silnice nedělají, jen si dovezou vooospoilerovaný vooojetiny z Japanu a Koreje, které pak doma zlikvidují na svých pistách...
02:13:37
05.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.08.18 17:36:20: to jsi mi pripomenul, ze v kyrgyzstanu jsem videl moc feresteru snizenejch a vospoilerovanejch a spodni spoilery volamane, nechapu, proc to delaji na jejich silnice nesilnice9
17:36:20
04.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo: A Nissan Qashqai? Nebo lépe Subaru Forrester a Kia Sportage (nový typ).
upraveno 1x, naposled 05.08.2018 01:01:34
16:13:56
03.08.2018
suri
-> Nwkt: nuž no
12:59:26
03.08.2018
Jumbo
-> Nwkt: Právě si říkám, jeslti už to borec s touto informací nekoupil...
12:52:10
03.08.2018
Nwkt
-> suri 03.08.18 11:57:58: Jenže lidi jsou paka a někdo to klidně koupí a nic prověřovat nebude
12:06:23
03.08.2018
Jumbo
-> suri: dle netu má pojistku od 15.1.2018, takže je možné, že to tak už koupil... Nebo to bylo staženo teď někdy?
11:57:58
03.08.2018
suri
www.sauto.cz/osobni/.../1 7890115?goFrom=lis... čo je to za človeka že stiahne 200tis km auto na 80tis km , napíše tam výmenu motora o ktorej nie je v historii zmienka / aj keď opráv bolo dosť/ a dá to verejne s vin na net?
17:10:39
02.08.2018
SO545
-> Jumbo 02.08.18 12:57:33: yetak trpi na koroziu dvier a parahov... skontrolovat.
12:58:30
02.08.2018
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Jinak ta naše SX4 je těsně po faceliftu, 2010. To auto je přiznaně laciný, ale na těch správnejch místech. Jezdit s tím pořád dálky bych nechtěl, ale na ježdění po Praze a okolí nám to vyhovuje, i manželka si celkem rychle zvykla a myslím, že už ho má docela ráda - i když je to pořád "malá mrdka" 3 v kombinaci malý auto+benzín+automat a s požadavkem na automatickou klimu a výhřev sedaček moc jiných možností na výběr nebylo. Jediný z čeho jsme slevili byla kůže.
12:57:33
02.08.2018
Jumbo
-> dragon_cb_cz: Co vidím v rychlosti tak 350 000+ s 1,6 benzínem... Uvidím, jak dopadne sobotní návštěva jednoho Yetiho... 4
12:43:58
02.08.2018
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Při tvým rozpočtu už můžeš koukat na S-Cross, kde už to splní i podmínku použitelnýho kufru. Před faceliftem tam je CVT (minimálně u benzínu) ale má to ty "virtuální" stupně a řadí to nádherně - jeden kus jsem málem koupil. Oproti TDI ale bude ta 88kW benzínová atmosféra líná. Což bude tak nějak problém asi u všech těch menších aut s automatem.



Pofacelift už má zase HDM, ale už 6q, nafty pak dvouspojku. Ale tam bude mezi ojetinama asi ještě hodně malej výběr.
07:31:35
02.08.2018
Jumbo
07:16:57
02.08.2018
Jumbo
-> dragon_cb_cz: SX4 v automatu jsem kdysi řídil a nepřišla mi nic moc, ale nevím jaký ročník máš ty... Každopádně je to taky alternativa, podívám se na to, díky za radu...
18:07:23
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: V pohodě 4 Ono taky tvoje perspektiva mechanika a někoho, koho auta baví, je úplně jiná, než třeba perspektiva moje a ještě úplně jiná než mojí nebo Jumbovo ženy. Těm nějaký milisekundy za který dvouspojka řadí jsou dost u nohy, že jo 4
17:57:21
01.08.2018
saskyn2
-> dragon_cb_cz: já to nemyslel nijak špatně 4
17:10:48
01.08.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Hele za znalce se rozhodně nepovažuju, ale úplně bez srovnání taky nejsem 4 A to co jsem od toho chtěl to splňuje beze zbytku (ťuk ťuk) a z toho co popisuje -> Jumbo: mám pocit, že by to u nich splnilo požadavky taky. Pokud by prioritou byla třeba co nejmenší spotřeba, tak asi 4q Aisin nebude něco, co by se bralo v potaz, to je jasný.
17:01:06
01.08.2018
saskyn2
-> suri: Ono když nemáš porovnání tak ti ten Aisin tak špatný nepřipadá4
16:59:39
01.08.2018
saskyn2
-> palinator: Tak proti O1 si tak asi budeš připadat, ale mezi B7/8 zas takový rozdíl nebude3
Extreme Tyres