Tak jsem vcera vymenil zadni desky Ate, bez demontaze se mi povedlo vymenit prachovku pistku (dekuji Jirko, jsem zvedav jestli naftova ma taky tyto vetsi pistky, tam budou na vymenu obe) - to jsem kdysi delal u feldy, ale tady to byl fakt opruz, je tam strasne malo mista, mel jsem na to upravenej zakulacenej sroubovacek a povedlo se, uz vim proc mi piskala p zadni brzda- byla spatne zalozena deska.
No nikdy jsem to nepozoroval, ale ted jsrm po 35km mel na predku teplotu kol okolo 25C a na zadku na obouch okolo 30C, je to normalni? ale obe, to by dyztak pribrzdovalo preci jen jedno, kdyz by byl problem, s ruckou jsem nic nedelal.
p#3822889] kopanec ma s turbem z RS nebo TT po uprave

kopanec ma i od Dymovskyho na 150kW, ale ja tambprave ten kopanec nechtel, proto jsem sel do 140kW, navic ta 150 uz chce stovku benzin a kdyz bych s ni jel treba jen na UA, uz by mohl byt problem, jako bylo by hezky mit pre 200koni a pres 300Nm, ale zbytecne problemy pro me.
Jeste se tu chci zeptat na nazor odborniku na kopani brzd, naftova zacala kopat, nekde na netu jsem se docetl, ze to je vuli v lozisku

jo PL lozisko jsem chtel menit, protoze v zatackach hucelo, no a ono samo prestalo, zrejme nekde byla vazelina usazena a zase se tam dostala a mazlo se to, ale to by tam musela byt vule jak krava, co by potom delala auta s kuzelikovyma loziskama, tam nejaka vulicka musi byt z principu a rapid mi teda nekope, kopal kdyz tam byly seriove ziletky, s chladakama uz ne. Tak s tim loziskem, neni to jen vymysl prodejcu, aby nemuseli uznat reklamaci kotoucu?