Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18277 příspěvků (zobrazeno 14151 až 14200) od 04.01.2015 do 10.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:37:19
02.03.2018
suri
-> Milan 136: ani sa prípravok nemusel dokončiť , stačilo takto pritiahnuť oproti diferáku a pekne vyskočila príruba von ...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 02.03.2018 21:37:19
19:39:53
02.03.2018
Domajz
-> Jarda/felda: No jo, jsem jak na trní, zatím 7000 km od listopadu a vše cajk... klep klep klep 3
19:31:13
02.03.2018
Jarda/felda
-> Domajz 02.03.18 19:13:27: tak to se těš ještě na trojboj :D
19:29:43
02.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 02.03.18 13:12:14: Pokud v autě ležíš jako můj obchoďák, tak se nedivím. Za toho mám problém sednout i v Rapidu, který přitom má vzadu na nohy když si nastavím sedačku pro sebe na tancování... Protože jinak to nechápu a nemám problém ani v F1.
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 19:30:09
19:13:27
02.03.2018
Domajz
-> Jirik_Tuňák1983: Měli to měšťáci, tak těm to asi bylo jedno 3



-> Alenka 02.03.18 15:51:37: Ja provedl prostřednictvím internetbankigu sw úpravu na svém účtu a udělal upgrade na TDi 96 kW 1
18:53:09
02.03.2018
Gabro11
Chlapi, je tuto ten spravny klic na olejovy filtry v TDI jednickove Octavce?

www.ahprofi.cz/nastavec-n a-olejovy-filtr-12-74mm.ht m

Dekuji.
16:38:02
02.03.2018
Milan 136
-> saskyn2 02.03.18 11:54:09: 3



-> suri 02.03.18 09:56:54: ja bych to vyhodil hned, kdyby to bylo na me. Rikam ji to porad
16:35:50
02.03.2018
Nwkt
-> saskyn2: dobrý 3 3 3
16:35:08
02.03.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: 3 dobrej vejvar...
15:55:02
02.03.2018
saskyn2
-> saskyn2 02.02.18 13:58:11: Tak dneska konečně odjel, nakonec za 245. Jako bejvaly i lepší kšefty, ale 105.000 za umytí a vyluxování auta není špatný3 3
15:51:37
02.03.2018
Alenka
-> Domajz: na SDI buď upravit SW, případně low cost řešení odpojit konektor od škrtící klapky a pojede to jako vítr i mezi 2000 a 3000 1
15:12:23
02.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Domajz 02.03.18 14:35:25: Bezúdržbové auto měl první majitel před tebou. 3
14:35:25
02.03.2018
Domajz
SDi jede i v O1 combi, jen je potřeba motor vytočit nad nějakých 3000 ot. .... dá se s tím rozjíždět na dvojku, pak od 2000 ot. do 3000 ot. je to celkem mrtvé, ale nad 3000 ot. už docela jede dobře... Pak je ale na úkor komfortu počítat s hlučnějším motorem a po takové delší jízdě je dobré kontrolovat hladinu oleje. I když zase, ten hluk v porovnání s TDi PD není takový rozdíl.... rozdíl je v tom, že Když mám na PD 3000 ot. tak mám rychlost kolem 160 a když na SDi tak je to asi 130....



-> Sita 02.03.18 12:24:27: No tak ono je potřeba si nějak ujasnit co myslíš "bezúdržbovým autem" podle mě takové auto neexistuje. A co se SDI týká, tak koroze nikde, jen je trochu načatý tlumič výfuku a trošku práh u zadního lemu... A myslím si, že při pravidelné výměně oleje a šetrném zacházení to auto ještě další minimálně kilo s přehledem dá....
14:35:20
02.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.03.18 14:27:51: A navíc pak blbě sedíš a špatně držíš volant. 3
14:27:51
02.03.2018
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.18 12:28:34:

Jak potvrdil Vítek - NE není to v pohodě. V Toledu bylo díky slabším opěradlům a možná i kvůli měkčím sedačkám více místa, ale stejně jsem se musel o nějak zub posunout, aby se vešel vůbec někdo.

V OI si za sebe sednu jen s naraženým kolem mezi sedačkou a B sloupkem a na druhý straně někde na loketní opěrce. S polohou sedadla jsem laboroval hodně, ale musel jsem ho vrátit víc dozadu, protože jinak se mi nedaří komfortně obsluhovat spojku.
13:25:45
02.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 02.03.18 13:12:14: Co to meleš? Já bych ti stejně musel nahoru telefonovat. 3
13:25:04
02.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 02.03.18 12:31:08: A zvládá tachometrových 200 km/h v kuse i 150 a více kilometrů. Jen se k ní pak nesmí čuchat. 3

Spíše jsem se všiml, že už mimo městskou zástavbu neumím moc jezdit s vydechlejma atmosférama v rozmezí 1.3 - 1.6. Za prvé se s tím bojím předjíždět a za další, když už předjíždět začnu, jsem opocenej až na prdeli, abych manévr ve zdraví dokončil, páč si ne vždy uvědomím, že to stoupání je přeci jen strmější, než se mi na první pohled zdálo. 3
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 13:26:01
13:12:14
02.03.2018
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.18 12:28:34: Já jsem tu evoluci s upravenejma sedačkama měl a v pohodě to rozhodně není - i ve Feldě je místa víc. Byl to jeden z důvodů, proč šla z domu, pro víc jak 2 lidi je to auto na hovno... O tom vézt tam protisměrnou dětskou sedačku ("vajíčko") raději nemluvit.



A rozhodně žádnej čahoun nejsem (183cm).
12:37:05
02.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 02.03.18 12:31:08: no Jirko, ja zrovna parkrat ve firemni jel, bylo to tenkrat nove auto, pod 10tis. Km najeto... Pak to nejakej obchodnicek rozstrelil, kdyz si myslel, ze to stihne, protoze si myslel, ze sedi v tdi :) Ja tenkrat jezdil v rapidu a 1.3 mpi s chipem cimbu a obe auta mela sakra vetsi akceleraci... Maximalku jsem s tim nezkousel, tak nevim... A ze nafta ma vetsi kroutak, nez benzin, to je jasne.

Jinak ja uz zapominam, jak jede felda 1.3mpi, uz jsem v ni skoro 2 roky nejel :), ale rapid mi jede srovnatelne s feldou 1.6 az teda na ty kopecky no :/.

Stejne tak s tou dvoulitrovou octavkou jsem se svezl na benzin a byl jsem zdesen, co je to za lenocha, jen kamarad z toho mel radost, tak jsem mu rekl, ze to celkem jede :).
upraveno 3x, naposled 02.03.2018 12:44:01
12:31:08
02.03.2018
saskyn2
-> Jarda: No jede to líp než felda 1.3. Akcelerace podobná, maximálka vyšší a neumře to tak rychle do kopce. Tyhle kecy o tom jak to vůbec nejede to maji lidi co v tom nikdy nejezdili. Ale tak jasně že žádný závodní auto to není, ale někomu to prostě stačí.
12:28:34
02.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2: -> Nwkt: Nepřestává mě udivovat kolik lidí tu má výrazně přes 2m na výšku 9



Jako pravda v O1 je u prvnich verzí vzadu na nohy mene místa, ale od nějaké evoluce to mělo upravené sedadla a je to vpohode. Stejně tak v F1 se za sebe pohodlně vejdu. A o tom, že 90% řidičů za volantem sedí blbě se dá přesvědčit každý den o držení volantu nemluvě...
12:24:33
02.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Sita: kdysi tu Jirik nejakou takovou fabku sdi vychvaloval do nebes, jak to jede :) jinak Ty to moc resis, s tim nekdo treba jeste 109tis. Km da a pak to pujde do srotu a za tech treba 30 tis. Kc se mu to vyplati, ja takto ekonomicky neuvazuju a technicky auto musim mit fak v super stavu, tak alespon to resim pomoci lpg, vyjde me to, jako jezdit na benzin a nedat do toho ani korunu, tak takhle jezdim na lpg a staram se o to... Jedine auto, kde na pokryti oprav a udrzby lpg nestaci je niva, ale udelal jsem si to sam, koupil jsem vrak a nevedel jsem do ceho jdu a myslel jsem, ze to bude na opravy jako skodovka s motorem vzadu.
upraveno 2x, naposled 02.03.2018 12:30:41
12:24:27
02.03.2018
Sita
-> Domajz 01.03.18 21:31:31: Jo a jeste bych upresnil, ze existujou i ruzny ucely vyuziti s ruznejma narokama. Na jezdeni do JZD pro krmeni mam deravyho Forda, o kterymm muzu rict to samy co ty o Octe, ze uz to udelal tolik prace bez jakekoliv udrzby a svete div se - porad jezdi. To, ze uz je videt skrz podlahu na asfalt, cerpadlo serva huci jako krava, tlumice uz nejsou, zemedelsky vule v napravach atd, atd, to uz naklady nezvysi, nic z toho se opravovat nebude a auto ceka srot.



Ale pak mam dalsi auta, pod ktery, kdyz si lehnu tak chci videt zdravej stav a delam si seznam veci, ktery se budou muset udelat, abych byl spokojenej. A jsem si jistej, ze u tvoji Octy by prazdnej nezustal. Ale bez problemu by mohla nahradit Forda na cesty do JZD 3 (vtip!!!)
12:23:55
02.03.2018
charon
Tak zena s deckem stejne jezdi akorat couracky kolem 15 km a pak po Zdare, a to jeste max jednou tydne. Takze je nafta zatim zbytecna a ja do prace jezdim 106tkou. Proto premejslim nad benzinem. To LPG v tej octe je prijemnej bonus, otazka je, jak moc je odjeta. Hlavne to proti te nasi ma klimu, coz je pro letni jezdení s ditetem velke plus.

Ta nase soucasna octa je holobyt - palubni pocitac, jeden pytel a elektricky zrcatka, coz snad meli vicemene vsecky octy. Ale zas to nase auto jsem kupoval od kolegy a vim co vse bylo oservisovano a je vicemen ve stavu noveho auta - funkcnima vecma.
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 12:25:11
12:14:34
02.03.2018
Sita
-> Domajz 01.03.18 21:31:31: moje zkusenosti se netykaji pouze motoru (a uz vubec ne pouze SDi), mluvim o zkusenostech s 15 let staryma autama s vyssim najezdem a jejich teshcnickym stavu. Vzit to auto na hever, poskozena antikozni ochrana, koroze karoesrie a naprav, vejfuku, opotrebene vsechno prislusenstvi motoru (cidla, sondy, alternator, starter, atd), poskozena nebo nacata elektroinstalace (treba v pruchodkach do dveri), brzdy, prachovky, vule vsech cepu a pruznych ulozeni, popraskany pruziny, dojety tlumice... Ja se nebavim pouze o tvym aute, ale pokud nekdo neudrzuje auto ve stavu, ze je jak novy, tak se nemuzem bavit o bezudrzbovym provozu. To jsou moje zkusenosti, ktery mi nikdo neveme...



Ja verim tomu ze konkretne tvoje auto doted jezdilo bez udrzby a nejspis bude dobre slouzit jeste chvili nebo i dyl. Samozrejme ze existujou i vyjimky a temer az zazraky. Ale tohle vsechno co jsem napsal jsou veci ktery jsem na koncernovych autech podobnyho r.v. s dokonce mensim najezdem uz musel resit a ja osobne zadnou vyjimku nepotkal :)



Zaroven rikam, ze ty zavady ktere jsem popsal nejsou nijak abnormalni, proste se ohrazuju nad tim "bezudrzbovym provozem".



Jinak moje zkusenosti s SDi jsou asi takovy, ze to vubec nejede a do auta na litani kolem domu bych to nechtel. Zase treba kdybych denne musel dojizdet 50km do prace tak proc ne...
12:08:56
02.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 02.03.18 09:57:16: jestli to neni stoceny, tak kvuli tomu plynu mozna, pro zenu asi dobry... Ale ja bych takovyho lenochoda nechtel4 ikdyz pritelkyne uz od toho chce taky vic, ze ji ted dala naprdel nejaka nafuntena nana s O3, tak jsem ji rikal, ze kdyby byvala chtela poradny auto (tim myslim benzinovy turbo) jako ja, tak se ji to nestane...:)
11:59:59
02.03.2018
havlik
-> saskyn2: -> Nwkt: -> vhml: kokoti 3 3 3 3
11:56:27
02.03.2018
vhml
-> saskyn2 02.03.18 11:54:09: no protože sedíš blbě, kdybys seděl dobře, tak máš svědomí čistý a klidně se do debaty pustíš 3 3 3
11:55:30
02.03.2018
Nwkt
-> saskyn2: 3 3 3 a jak držíš volant? 3 3 3
11:54:09
02.03.2018
saskyn2
-> Nwkt: Takže ve finále úplně stejně jako v tý F13 Takhleta debata zase sklouzává k tomu jak kdo sedí, na kolikátém zubu a jestli je to dobře. To už tu jednou bylo, na to vám seru3 3
11:20:15
02.03.2018
Nwkt
-> saskyn2: Vepředu je pro mě taky ideální, ale dozadu si už nikdo nesed 3
11:16:05
02.03.2018
saskyn2
-> Domajz: To má každej trochu jinak, to že pro tebe je O1 velikostně ideální neznamená že to tak mají ostatní. Hele nějaká stará vrána, myslím 1996 nebo 7.
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 11:17:39
10:21:12
02.03.2018
Domajz
-> charon: u dvoulitrů záleželo na kódu motoru, pár jich máme v práci, ale už spíš dosluhují, nájezdy kolem 250 000, ale jezdí furt...



tenhle obrázek jsem našel někde u inzerátu na bazos.cz
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Domajz vložen 02.03.2018 10:21:12
10:18:17
02.03.2018
Jarda/felda
-> charon 02.03.18 09:57:16: spolehlivý jsou ale líný 8
10:17:43
02.03.2018
Domajz
-> vhml: -> Jarda/felda: Jo přesně, naštelovat sedačku, tak při pohledu doleva v O1 je B sloupek a pokaždý co člověk leze ven nebo dovnitř o něj prdelí zavadí a když si sedačku přisunu trochu dopředu, tak zase nevidím horní část budíků palivoměr atd.



-> saskyn2: Sup už je zbytečně velký auto, tam to chápu proč to každej nechce. Podle mě O1 je tak akorát. Já se několikrát stěhoval a vždycky jsem to odvezl mým SDičkem. Pravda hodně nábytku bylo skládacího z IKEi, ale šlo to tam naskládat, do F1 kombíku bych už to nedal, byť to vnějšími rozměry zas takový extrémní rozdíl není... btw. Jakej ročník je ta okta co stojí u tchýně v garáži? :D
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 10:18:56
09:57:16
02.03.2018
charon
Zeptám se na váš názor. Máme octu 1 tdi, jezdí s ní žena, ale vzhledem k jejím nájezdům uvažuju o výměně za benzín/lpg, potřebuju však auto s podobně velkým kufrem, aby se tam dobře vlezl kočárek. A líbí se mi toto: auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-20-i-kombi- LPG-nova-cena.php



Je to v podstatě klon naší oktávky, stejná barva, rok výroky, jen tahle ta má výrazně lepší výbavu a neorigo kola. Naše tdi je zas po rozvodech, ložiskách kol a předních tlumičích + pružinách a dalších drobnostech, kromě prasklých závěrných závitů zadních pružin a asi jednoho zadního tlumiče (vrže) bez závad. Tohle auto je v inzerci malinko delší dobu /co vim cca půl roku), až bude počasí, asi se na ní pojedu podívat.



Jak jsou na tom doulitry se spolehlivostí?
09:56:54
02.03.2018
suri
-> Milan 136: viem koľko to stojí , hold tie autá buď treba zaplatiť a urobiť alebo dať do šrotu , tieto alternatívy medzi stoja za hovno
09:35:44
02.03.2018
Jarda/felda
-> vhml 02.03.18 09:30:08: a bez ohledu na to že si našteluješ sedačku a už si za tebe nikdo nesedne 3 3 to se mi nestalo ani v porovnání s fabií maličkým p205 1
09:30:08
02.03.2018
vhml
-> Domajz 02.03.18 09:03:59: tak zrovna jízdní vlastnosti F1 abys u jiných aut pohledal...



Mě na Fabii sere, že když si seřídím sedačku, tak mám B sloupek někde ,,v půlce" sedáku, tudíž nastupování a vystupování na hovno. V O3 je to ale daleko horší :-D

Stejně tak malé zadní dveře, kdy půl dveří zabírá dětská sedačka a tou druhou půlkou musím prolézt i s dítětem a připoutat ho. Ale to je prostě daň za malý, nízký auto.
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 09:32:30
09:28:58
02.03.2018
saskyn2
09:27:21
02.03.2018
saskyn2
-> Domajz 02.03.18 09:03:59: Právě že podvozek a řízení je u tý F1 je mnohem dál. A to že takovýhle veterány dneska kupuje spousta lidí jako druhý auto do města, a ženský se s tím líp parkuje a žádnej velkej kufr nepotřebuje. Ted zrovna řešíme že by jsme koupili nějakou F1 pro tchýni. Přitom v garáži mají lusní O1 s 99tkm., s platnou stk a zaplaceným povinným kterou nikdo nejezdí. Ale prostě z toho nevidí a jezdit s tím nebude, nazdar. To by si stejně tak mohl říct proč si někdo koupí O1 když může mít za ty samý prachy Supa. A není to o škodovkách. Si vem že za cenu prastarýho saxa koupíš o 10 let mladší C5...prostě malý auta padaj na cenách pomaleji.
09:13:05
02.03.2018
Alenka
-> Jarda/felda: levné to není, ale mohlo by být i hůř. Třeba muset jezdit v MPI 3
09:07:04
02.03.2018
Jarda/felda
-> Alenka 02.03.18 07:57:27: ještě že už jsem trojboj vyhrál 3 3 ale nejni to zrovna levná disciplína
09:06:56
02.03.2018
Milan 136
-> suri 02.03.18 07:11:33: ty prazdny obaly vyjdou stejne cca na 4000 kus, do toho vybojky, minimalne jeden motorek sklonu, asi starter nebo jednotku a jsme pomalu na cene toho auta. Tudy asi cesta nepovede. Jako nejlevnejsi reseni se nabizi sehnat jety slusny halogeny, ktery taky uz moc nejsou, nebo holt pri nejhorsim nejaky DEPO, sehnat dovnitr regulator a predelat elektriku. S timhle se vubec neda jezdit
09:03:59
02.03.2018
Domajz
-> saskyn2 01.03.18 23:22:33: O generaci novější auto? Vždyť O1 šla do výroby 3Q/1996 a F1 3Q/1999, to není jedna generace.... Jako pro někoho kdo má metr padesát a sedmdesát kilo to může být plnohodnotný auto, ale pro mne byla Fabia vždycky něco jako provizorní řešení. Ona už ta O1 není kdo ví co, ale jezdíme v tom v 90% ve dvou, takže prostor pro zadní spolujezdce mě nijak netankuje... Pro mně to jsou pohledem dnešních auto naprosto srovnatelný vozidla. U F1 vidím jako nevýhodu vnitřní rozměry a jízdní vlastnosti - je to vysoká koza...
07:57:27
02.03.2018
Alenka
-> palinator: u PD motorů zas tolik nepřevažuje klasický dieselový trojboj jako spíš vačka, hydroštely a u těch slabších ojniční šály :D
07:11:33
02.03.2018
suri
-> Milan 136: na tie xeny existuje aj samostatný obal bez čriev , takže niečo sa vyskladať dá , ale lacné to tiež nie je ...
00:07:15
02.03.2018
saskyn2
-> palinator: Tak nikde netvrdím že to je nepovedený auto. Vyššího roku se dožila protože byla poptávka. Ale to nic nemění na tom co říkám. Navíc F2 je v podstatě takový velký facelift F1, takže i o tom by se dalo polemizovat47
23:33:17
01.03.2018
palinator
-> saskyn2:

Proto se OI dožila vyššího roku výroby jestli se nepletu. 47
upraveno 1x, naposled 02.03.2018 00:00:14
23:22:33
01.03.2018
saskyn2
-> Domajz: tak protože f1 je generací novější auto a O1 v některých hlediskách převyšuje.
Extreme Tyres