Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19733 příspěvků (zobrazeno 14101 až 14150) od 04.01.2015 do 07.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
08:33:10
22.08.2018
Pavell
Budu brát nějaké věcí z jednoho eshopu, tak jsem to chtěl vzít vse najednou aorigo tam nemají..

Ok seženu origo.

Kolik ho tam patří?
08:24:06
22.08.2018
Kocvin
-> suri: Přesně tak, origo stojí minimálně o 80 korun méně.. :)
08:19:57
22.08.2018
suri
-> Pavell: a prečo nie origo G060726A2 ? stojí to tri koruny
08:11:07
22.08.2018
Pavell
Dotaz, octa 1.9 tdi. Můžu dát tento olej do převodovky?

Diky za odpověď
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavell vložen 22.08.2018 08:11:07
09:35:19
21.08.2018
suri
-> Jumbo: Nie , vymenia alternátor ktorému nič nie je lebo sú prechodové odpory na kábloch a zhorená poistková skrinka
09:19:14
21.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 21.08.18 08:23:53: oleje v ni bylo dost, ale 17let starej, najeto 150tis. km a byl to vodnatej bordel - stejne i v zadnim difu. No jen jsem to promazal, nenastavoval jsem nic, mel jsem strach, abych to jeste nepodelal... ten kondenzat je pruser u vseho, co moc nejezdi, kdyz to jezdi, tak se to proste odpari...
upraveno 1x, naposled 21.08.2018 09:19:53
09:02:43
21.08.2018
Jumbo
-> suri: proč klasika? špatný altík?
08:23:53
21.08.2018
suri
-> Jarda: k prevodovke neviem , tam ak to jazdilo bez oleja alebo nejakú blbosť tak to už nikdy radiť poriadne nebude , lanká si nastavil ? kulisa premazaná nevymlátená ?



koľko to stojí ? ofiko poistkovka , 5 poistiek , svazek cca 163€
08:15:31
21.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 21.08.18 07:44:09: a na kolik to prijde? Ja nasel nejakej chinskej za 1500kc :( to radeji tam necham ten muj... Za 700 km na jeden zatah to nedelalo nic.

Ale nastvalo me, ze jak poradne prohreju prevodovku, tak kdyz ve vyssich otackach prerazuju na 2 a na 3, tak to jde pres zuby, klasicky, kdyz to nekde na krizovatce odpalim :( pri jizde do prace mi to neudela... nejaka odzkousena prisada do tohodle je asi blbost?

6q z nafty by do toho nesel? :) ma jinej prevod na diferaku nebo ma nafta uplne stejnej zadni diferak? A priruba je stejna nebo jina? Audi tt pry ma jinej prevod.
upraveno 1x, naposled 21.08.2018 08:17:39
07:44:20
21.08.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 21.08.2018 07:44:20
07:44:09
21.08.2018
suri
-> Jarda: akurát tu mám 1,8 po výmene alternátora .. takže klasika
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 21.08.2018 07:44:09
12:27:53
20.08.2018
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: podle výrobce se nesmí, reálně se dělá kde co ale třeba s dalšíma operacema jako je třeba zmíněný zapuštění ventilů u tdi hlav a podobně
11:57:19
20.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 20.08.18 08:52:07: Řešili jsme toto u VTi s Valvetronicem a tam snižování hlavy vůbec nedoporučují a když už k tomu dojde, je prý potřeba doladit i časování atd. Specializovaný servis nám říkal, že následky notorických rovnačů prý řeší docela často a několikrát to končilo i výměnou hlavy za dlouhé peníze. Proto se ptám. Suri také nepřímo naznačuje, že to nepatří mezi doporučované kroky.
upraveno 1x, naposled 20.08.2018 12:33:12
11:44:04
20.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 20.08.18 10:17:18: tady se snad bavime o slusne hlave, kterou staci liznout treba o 0,074
10:17:18
20.08.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Zmenšení antidetonační štěrbiny pod přípustnou mez a další problémy související se snížením hlavy jsou taky výsadou motorů OHV?
08:52:07
20.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 20.08.18 07:52:28: no u OHC, ze mas vacky v hlave, tak ve snizeni o desetinku nemuze nastat problem4 ani na rozvodu motoru...
upraveno 1x, naposled 20.08.2018 08:56:07
07:52:28
20.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 20.08.18 07:09:14: Prosím? Jak to souvisí s mým dotazem?
upraveno 1x, naposled 20.08.2018 07:53:01
07:34:15
20.08.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: dnes sa nemôže nič , v reále sa to robí a funguje to
07:09:14
20.08.2018
Jarda - zrušená registrace
www.autoforum.cz/fascinac e/nejsilnejsi-skoda-octavi a-i-si-nerikala-rs-na-skut ecny-vrchol-uz-se-zapomina

Ten motor, to byla sftwarove upravena stodesitka ne? Protoze takhle se to presne chova me, jak popisuji...

-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: to neni OHV, ale OHC1 4
upraveno 1x, naposled 20.08.2018 07:13:02
23:35:16
19.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri: Může se vůbec u dnešních aut hlava jen tak líznout? Nedejbože ještě s variabilním časováním ventilů, pokud jej daný vůz má?
21:51:30
19.08.2018
Jarda/felda
-> suri 19.08.18 21:13:01: u nafty je to složitější tam nejni místo takže o kolik sníží hlavu o tolik musí zapustit ventili 8
21:13:01
19.08.2018
suri
-> Jarda/felda: je , predpis je jasný realita druhá



tu ich je viac , ale niekoho kto to ani neumyje a neočistí ventily od karbonu to nepotrebujem , za liznutie o desatinu a napastovanie je 100eur dosť , feldu som dal zrovnať ale to je predsa iné kedže tam kovové tesnenie nie je a je napečené na hlave , ventily som si urobil sám , naliate boli pol dňa bez straty kvapky, podobné sú aj tu , neviem čo sa dá na tom urobiť lepšie ...
21:04:19
19.08.2018
Jarda/felda
-> suri 19.08.18 20:38:32: nejni taky předpis hlavu neopravovat ? u nás opravář je ale na muj vkus drahý srovnání tdi hlavy a oprava závitu na žhavičku za 100e
20:50:48
19.08.2018
suri
-> Jarda: tak ono toto nie je felda , tu je plechové tesnenie , hrubé skrutky a nebolo to nikdy rozoberané , keby nepraskla tá blbá pružina tak ten motor najazdí ešte kopu km , dokopy mu nič nie je ... zajtra bude nový ventil a skúsim to dať dokopy



ide mi o to že všetci čo ich poznám a robia hlavy tak mi tam dá za tri koruny vodítko z elitu a prebehne to výstružníkom , na vymrdanej HTP kde ventily majú 2mm vo vodítku vôľu to funguje , tu to ide pekne natesno tak neviem ... poviem to otvorene že nechcem dať 150eur niekomu za to že to zrovná a zapastuje ventily a prehodí guferá a ani len ich neočistí od karbonu
20:47:51
19.08.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.08.2018 20:47:51
20:47:20
19.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.08.18 20:38:32: jj, tak kdyz je absolutne rovna a nikde neni vyzrana, tak to potom jo4 ja takhle myslel jednou ze mam rovnou hlavu a uprostred jsem dal pod uhelnik merku 0,059 ten motor nebyl prehratej a delal jsem to kvuli seknutymu ventilu, tak nechapu, proc nebyla rovna
20:41:20
19.08.2018
suri
máme aj inú chuťovku čo bude prvotina , skočená A8 3,0TDI ...



baterka z traktora , pneumatiky zodraté nexeny , v náprave vymlátené všetko čo vymlátené môže byť ale audi to je ... a 270tis a skočený rozvod
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.08.2018 20:41:20
20:38:32
19.08.2018
suri
-> Jarda: ja sa práve vykašlem aj na to liznutie , lebo viem výsledok ako mi zavolajú že im tá vložka vypadla a vypadli stade pružinky a guličky :D dosadačky sú pekné , teda skladalo sa aj omnoho horšie a jazdia ...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.08.2018 20:38:32
20:36:54
19.08.2018
suri
-> Jarda/felda: takého nepoznám -> Milan 136: praskla pružina , ventil som vybral dnes ľahko , vodítku nie je nič .. neviem práve komu by som to dal kedže zrovnávať neviem či chcem kedže je zospodu pekná a nepoškodená , skúsim ten ventil hodiť nový ako sa to správa ale asi ho len zapastujem a seriem na to ... ostatné sú top , ani kvapka , má to len 220tis km na tomto motore , celkove 352tis km
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.08.2018 20:36:54
20:35:32
19.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri: dal bych ji urcite liznout, nekomu svepravnymu, komu nereknes na todle bacha a on zrovna to podela, coz je dnes docela bezne8 voditko kdyz bude OK, tak bych dal jen ten jeden ventil 4
upraveno 1x, naposled 19.08.2018 20:36:13
15:03:57
19.08.2018
Milan 136
-> suri: jak se to stalo? To nekdo pretocil?

Na dalku podle fotek tezko rict. To vis ze by bylo nejlepsi tu hlavu nechat udelat
13:04:14
19.08.2018
Jarda/felda
-> suri 19.08.18 09:04:07: já bych vzal hlavu a odnes jí odborníkovi co to dělá at se postará 4
12:44:59
19.08.2018
suri
-> Jura_Favorit: mňa na staré kolená nejak prestali štvať podobné veci , takže neriešim
10:42:20
19.08.2018
Jura_Favorit
-> suri: také bys uvítal funkci "Skrýt všechny příspěvky od ___" ..? 47
09:04:07
19.08.2018
suri
-> palinator: tam som ani iné nečakal , no nič , premyslím si to do rána sám a uvidím
02:05:41
19.08.2018
palinator
-> suri:

S tim tu ale začal někdo jinej.
22:34:41
18.08.2018
suri
-> Jarda/felda: bez kokotín by to raz nešlo?
18:29:35
18.08.2018
Jarda/felda
-> suri 18.08.18 16:08:36: diesel dvoutakt má ventil 4
16:08:36
18.08.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: dvojtakt nebude mať ventily
14:10:59
18.08.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
13:09:43
18.08.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Dvoutakt 16v. 3
11:54:38
18.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 18.08.18 10:33:44: To je z dvoutaktu?
10:34:54
18.08.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 18.08.2018 10:34:54
10:33:44
18.08.2018
suri
-> Milan 136: mám tu tento vehikel , prasknutá ventilová pružina , ohnutý ventil . Skúsiť ho dostať šetrne von , hodiť nový , zabrúsiť a poskladať , s tým že to nedám ani zrovnávať odspodu . Plus vyhodím von ostatné ventily , vymením guferá , zapastujem a očistím . Alebo to dať aj zrovnať - tu sa trochu bojím lebo zospodu je aj nejaká mosadzná záslepka aby ju nevytrhlo , a dať vymeniť to vodítko plus ventil a zabrúsiť ostatné ... nejaký názor ? ostatné ventily sú dokonale tesné tak ako sú a pravdupovediac pri mojom šťastí kde na všetkom prerábam do toho chcem investovať čo najmenej a spojazdniť to .
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 18.08.2018 10:33:44
22:18:40
16.08.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:42:13: mastný egr je tak nějak normální 4
18:56:17
16.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 16.08.18 18:51:25: jj vyzkousim..., ze to je pracnejsi mi uz rikal pred cca 1/2 rokem StepaNoFUN
18:51:25
16.08.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: tak sundej hadici z turba a zakvedlej se středem vrtule podle vůle poznáš jestli turbo ko, na 4x4 měnit turbo je 2x tolik času co na dvoukolce...
upraveno 1x, naposled 16.08.2018 18:53:22
16:45:52
16.08.2018
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:41:12: Tak už bych to netrápil .. Změřit kompresní tlaky, ale podle mě to má za sebou ložiskovej střed na turbu. Čili minimálně zkontrolovat turbo.
16:42:40
16.08.2018
Jarda - zrušená registrace
.

ze ani diagnostika nic nenapise 9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 16.08.2018 16:42:40
upraveno 1x, naposled 16.08.2018 16:43:11
16:42:13
16.08.2018
Jarda - zrušená registrace
tady to je dost mastne
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 16.08.2018 16:42:13
Extreme Tyres