-> suri: jak se to stalo? To nekdo pretocil?
Na dalku podle fotek tezko rict. To vis ze by bylo nejlepsi tu hlavu nechat udelat
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 19.08.18 09:04:07: já bych vzal hlavu a odnes jí odborníkovi co to dělá at se postará 

-> Jura_Favorit: mňa na staré kolená nejak prestali štvať podobné veci , takže neriešim
-> suri: také bys uvítal funkci "Skrýt všechny příspěvky od ___" ..? 

-> palinator: tam som ani iné nečakal , no nič , premyslím si to do rána sám a uvidím
-> suri:
S tim tu ale začal někdo jinej.
S tim tu ale začal někdo jinej.
-> Jarda/felda: bez kokotín by to raz nešlo?
-> suri 18.08.18 16:08:36: diesel dvoutakt má ventil 

-> Jirik_Tuňák1983: dvojtakt nebude mať ventily
-> Jirik_Tuňák1983:
Dvoutakt 16v.
Dvoutakt 16v.

-> suri 18.08.18 10:33:44: To je z dvoutaktu?
-> Milan 136: mám tu tento vehikel , prasknutá ventilová pružina , ohnutý ventil . Skúsiť ho dostať šetrne von , hodiť nový , zabrúsiť a poskladať , s tým že to nedám ani zrovnávať odspodu . Plus vyhodím von ostatné ventily , vymením guferá , zapastujem a očistím . Alebo to dať aj zrovnať - tu sa trochu bojím lebo zospodu je aj nejaká mosadzná záslepka aby ju nevytrhlo , a dať vymeniť to vodítko plus ventil a zabrúsiť ostatné ... nejaký názor ? ostatné ventily sú dokonale tesné tak ako sú a pravdupovediac pri mojom šťastí kde na všetkom prerábam do toho chcem investovať čo najmenej a spojazdniť to .
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:42:13: mastný egr je tak nějak normální 

-> Pavel P@nkáč 16.08.18 18:51:25: jj vyzkousim..., ze to je pracnejsi mi uz rikal pred cca 1/2 rokem StepaNoFUN
-> Jarda: tak sundej hadici z turba a zakvedlej se středem vrtule podle vůle poznáš jestli turbo ko, na 4x4 měnit turbo je 2x tolik času co na dvoukolce...
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:41:12: Tak už bych to netrápil .. Změřit kompresní tlaky, ale podle mě to má za sebou ložiskovej střed na turbu. Čili minimálně zkontrolovat turbo.
.
ze ani diagnostika nic nenapise
ze ani diagnostika nic nenapise

tak ja vubec nevim, co tomu je, dnes jsem s tim vyjel ten kopecek a neprislo mi, ze to netahne, ale kourilo to tak, ze na me protijedouci blikali, tak jsem to zas odstavil
Hadice za svetlem je OK, blbe byla nasazena spona, tak jsem ji srovnal, ale drzela tam, nikde nic nesyci, olej pod tim nebyl, olej se porad drzel na stredu a ted je po dolni hranici.
Kdyz to takhle huli, tak musi jit strasne oleje do spalovaku, jeste mi prislo, ze na merce jsou v oleji nejake castecky, abych to fakt nezadrel...
Hadice za svetlem je OK, blbe byla nasazena spona, tak jsem ji srovnal, ale drzela tam, nikde nic nesyci, olej pod tim nebyl, olej se porad drzel na stredu a ted je po dolni hranici.
Kdyz to takhle huli, tak musi jit strasne oleje do spalovaku, jeste mi prislo, ze na merce jsou v oleji nejake castecky, abych to fakt nezadrel...
-> palinator: veľkosť filtračnej plochy je podstatná vec, čo sa týka vône tak ovoniavam aj iné veci , hlavne kvalitu pryže ... a nikdy som netvrdil o sebe že som normálny
-> suri:
To už je ale trochu úchylka ne, řešit design vložky do filtru a jak voní papír.
To už je ale trochu úchylka ne, řešit design vložky do filtru a jak voní papír.

-> Milan 136: jojo , a sú čerstvé podľa dátumu , krásne voňajú , aspoň to vyzerá , nie ako tie MANNy :D
-> suri: fakt? Jakoze normalne objednany z MB?
-> Milan 136: Dnes po cca 5 rokoch mi prišli origo olejové filtre 071115562C , stará krabička Purflux Made in France , nechceš ? :D
-> Pavel P@nkáč: Jsou lidi, co to i s vyndaným světlem dokážou nasadit blbě. :-D
-> StepaNoFUN: nejlepší je vyndat světlo ale většinou se nechce no

-> Pavel P@nkáč: A pak letíš na vrakáč hledat rozstřelený PD, protože zákazníkovi tohle krátce po výměně rozvodů nenaúčtuješ a nová stojí (relativně) nesmysl...
Na dvojkové octě mi začíná blbnout spínač pro otevírání kufru. Jak se k němu dostanu? Dá se nějak dostat pod tu gumovou krytu z venčí nebo je potřeba zevnitř sundat plast?
-> StepaNoFUN: jj tam dáš trochu nakřivo sponu a jednou to vyletí no...znám

-> Pavel P@nkáč: Ty hadice se měněj celkem běžně... :-/ Nahoře u sání vyletí napůl. Blbý je když to vyletí u PD (Jardův případ) v tom spoji za svetlem a odnese to trubka o řemenici. Ale tam je to většinou o chybný montáži...
-> Jarda: jo kourilo a vykon 10-20% nejcastěji mě to vystřelilo u oct. u světla nahoře u intercoleru, ale jako na cestě bez nářadí to tam vratit moc nejde....
-> Syny: olej zadny nevytekl, zhaveni svitit nezacalo, dokonce ani diagnostika nic nenapsala, ale rana pry jako streleni do vyfuku a hulan, ze za autem nebylo videt a prestalo tahnout, tak ja nevim...

-> Pavel P@nkáč: A kvuli tomu by to takhle kourilo z vyfuku, prej to bylo jak dymovnice.
-> Alenka: jj, auto jsme tam nechali, nemel jsem lano
Jeste se kourilo z oleje, kdyz jsem sundal vicko. No jedna hadice mi prisla nejaka nacnuta a zaolejovana
-> Alenka: jj, auto jsme tam nechali, nemel jsem lano
Jeste se kourilo z oleje, kdyz jsem sundal vicko. No jedna hadice mi prisla nejaka nacnuta a zaolejovana

-> Jarda - zrušená registrace 15.08.18 17:26:41: Kdyz se mi za jizdy rozletelo turbo, tak to byla jeba jako krava v motoru, okamzite spadnul vykon takrka na nulu, zacalo se za autem bilomodre hulit, ze nebylo videt na krok a zacala na me blikat kontrolka zhaveni. Nastesti nezacal jit olej do sani nejak vyrazne, takze jsem motor normalne chcipnul. Pak uz jen odtahovka a hodne drahej servis...
Po zastaveni a zkouknuti motoru byl na kapote zespoda a na stene mezi motorem a kabinou slic od oleje a pod autem louzicka. Chcipnul jsem to hned, takze toho moc nevyteklo.
Po zastaveni a zkouknuti motoru byl na kapote zespoda a na stene mezi motorem a kabinou slic od oleje a pod autem louzicka. Chcipnul jsem to hned, takze toho moc nevyteklo.
-> Jarda: KO turbo na volnoběh většinou kouří, tobě to jde pěkně maš někde problem na vedení vzduchu strč hlavu do motoru a koukej kde to syčí...
-> Jarda: stane se, ze lehne takhle bez varovani.
Jestli je to skutecne KO turbo, tak bych ten motor moc nestartoval, abys ho jeste nezadrel.
Jestli je to skutecne KO turbo, tak bych ten motor moc nestartoval, abys ho jeste nezadrel.
-> Jarda - zrušená registrace 15.08.18 18:29:39: jo turbo většinou lehne takhle náhle 

-> Alenka: -> Pavel P@nkáč: bilej do modra, takze KO turbo? na volnobeh to jde pekne, ale jak se tomu slapne, tak to cudi :/
Ale turbo takhle najednou? pry nijak vic nepiskalo, lehounce bylo slyset, slyset mi je i u benzinove...
Ale turbo takhle najednou? pry nijak vic nepiskalo, lehounce bylo slyset, slyset mi je i u benzinove...
-> Jarda: bude hadice vystřelená popř. prasklá možná coler ale viděl bych to na to první...
-> Jarda: kouri cerne nebo bile?
Jestli cerne, mohl by byt problem ve vedeni vzduchu, jestli bile, tak turbo KO.
Jestli cerne, mohl by byt problem ve vedeni vzduchu, jestli bile, tak turbo KO.
ted volala pritelkyne, jestli s tim pry muze jet, ze tomu trochu slapla do kopce a najednou rana do vyfuku
u nafty ? to snad ani neni mozne a ze auto ztratilo vykon a hrozne cudi, co to muze byt? to asi nebude dobre, dira v pistu nebo ventil? kram naftovej, kolega taky rikal, ze mu u naftove octy praskaly pisty :/

-> Jirik_Tuňák1983 12.08.18 18:47:58: esp vypinac tam je z vyroby
Na 4x4 si udelam kontrolku, nic jineho neplanuju...

Na 4x4 si udelam kontrolku, nic jineho neplanuju...
-> Jarda - zrušená registrace 12.08.18 17:54:02: Důležité je, udržet si v tom množství vypínačů, přepínačů, spínačů a zapínačů přehled.
Jak se v tom jednou ztratíš, nebudeš pak vědět, co vypnout nebo zapnout, aby jsi se vůbec odlepil od chodníku. 


-> suri 12.08.18 09:04:57: jo z tesnosti mam taky strach... Nekde jsem se docetl co nejvic odsat injekcni strikackou a pak odpojit do lahve vratku
Dnes jsrm potreboval se svou 4x4 vyjet prudkej hlinenej kopecek s karkou a teda, jak si predek prohrabl a pripojil se zadek, tak se to temer udusilo :/, takze jsem to musel trapit na spojce :(, budu muset zkusit uz udelat to spinani zadku na tvrdo, to by bylo uplne o necem jinem, kdyz by zabraly najednou vsechna kola.
Ted me napada, ze jsem taky mel vypnout ESP.
Dnes jsrm potreboval se svou 4x4 vyjet prudkej hlinenej kopecek s karkou a teda, jak si predek prohrabl a pripojil se zadek, tak se to temer udusilo :/, takze jsem to musel trapit na spojce :(, budu muset zkusit uz udelat to spinani zadku na tvrdo, to by bylo uplne o necem jinem, kdyz by zabraly najednou vsechna kola.
Ted me napada, ze jsem taky mel vypnout ESP.
-> Jarda: ťažko povedať , ono aby to potom všade nechalo po rozobratí , ideál asi odpojiť od riadenia a dosať aj z neho von maximum
-> suri 11.08.18 11:33:43: same dobre zpravy
nejlip ho vypustim, aby tam nic nezbylo, kdyz odpojim kterou hadici? A asi nejaka tesneni bych si na to mel koupit? Diky.

-> Jarda: on nie je ani do červena ako proste laicky povedané spálený a aj tak smrdí
-> Jarda:
Já mám pocit že bylo víc typů origo oleje, jeden mám doma co jsem dolejval kámošovi do Bory po výměně řízení tak když si vzpomenu, kouknu na barvu a číslo dílu. Ale taky mám pocit že byl zelenej.
Já mám pocit že bylo víc typů origo oleje, jeden mám doma co jsem dolejval kámošovi do Bory po výměně řízení tak když si vzpomenu, kouknu na barvu a číslo dílu. Ale taky mám pocit že byl zelenej.