Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18255 příspěvků (zobrazeno 14251 až 14300) od 04.01.2015 do 28.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:44:10
26.02.2018
suri
-> suri: najviac výpadkov 5-6 valec
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:44:10
20:43:07
26.02.2018
suri
-> suri: tlaky viz papier , ta sedmička je opakovaný prvý
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:43:07
20:36:03
26.02.2018
suri
-> Milan 136: kde sa v odise zmažú adaptačné hodnoty?
17:43:58
26.02.2018
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:44:30:
No vidíš, až ten motor nebude mít tlaky, tak ti bude točit vesele jak kolovrátek, ale nechytne. 3
Já mám na svý asi už blbej startér protože to kejhá taky pomalu, ale nějakej start pod -10°C nechanej přes noc budu teprve zkoušet.
15:26:17
26.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Právě... každopádně pokud je vše v pořádku a netankuje člověk nějaké vyloženě sračkové palivo, tak ho problém v ČR může potkat tak maximálně na Jezerní slati jednou za X let.
15:01:37
26.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 26.02.18 14:32:19: Tak ono jde spis o to, jaky zvlada startovaci proud, protoze jsou 10Ah baterky, ktere auto nastartuji, nevim naftu, ale benzin jo... Nekde jsem videl i powerbanku, ktera zvladne otocit starterem4
14:32:19
26.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:06:38: Když nám kdysi odešla 74Ah baterka (resp - švagr v ještě nižších teplotách než jsou teď usoudil, že je dobrý nápad jezdit s 9 let starou baterkou po městě 2km cukačky - po dobití jsem jí pak měl přes rok doma a následně s ní chvíli jezdil ve fábii a ještě jí pak prodal), tak jsem pár dní nouzově jezdil v TDI s několik let starou baterkou 44Ah ze škodovky... fungovalo to i v těch mrazech OK. Takže spíš než kapacita je důležitý stav té baterky.

Osobně se mi nikdy s naftou nestalo, že bych kvůli mrazu nenastartoval, ani v -28C...
upraveno 1x, naposled 26.02.2018 14:32:57
11:14:42
26.02.2018
Jarda/felda
-10 a taky dlouhej start slabší baterka 8 hold auto jsem s ní před rokem koupil takže kdoví jak na tom je žhavení taky těžko říct do ted pořádná zima nebyla 3 3 pd 96kw
10:00:43
26.02.2018
Domajz
Já teď začal na zkoušku lít VIF do mého PD 96 kW a mám to auto čtvrt roku a přijde mi, že co jízda tak to má jiný zvuk, tak nevím.... 3 jinak co auto mám, tankuji jen Effectu na Benzině, na Vervu kašlu
08:44:30
26.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> King 26.02.18 08:31:27: No ja tam dal 5w40 castrol titanium diesel edge pro PD, chytla napoprve, ale sotva to zatocilo7 naftu nevim co bere a vif tam taky neni...
08:31:27
26.02.2018
King
-> Jarda: Nevim jestli je to vlastnost koktavek, ale bawo rano s manzelkou odjelo :-) Pravda, bylo jenom -16C, nearkticka nafta bez Andrejovy repky s troskou zimniho vifu, olej 0w30, baterka 85Ah neznamyho stari a pravdepodobne KO jedna ci vice zhavicek, takze to prvnim a druhym pokusu o start chcipne. Ale toci pekne :-) Loni to ale takova idyla nebyla, protoze se kvuli zlamanejm kabelum do 5. dveri odmitaly uspat vsechny ridici jednotky a pres noc to vesele sosalo z baterky 200mA - jednou doslo i na autobus :-)
08:06:38
26.02.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak pouhych -20 a naftova ma se startem s novou 80Ah baterkou co delat, ani ne se startovanim, ale aby vubec s tim starter otocil... Ja vim, proc naftu nechci :) 1.8t mi krasne startuje na 40Ah baterku, co jsem mel v rapidu :)
upraveno 1x, naposled 26.02.2018 08:08:03
07:36:48
26.02.2018
suri
-> bouchy: v každom svete motoru je reklama na vif-> Milan 136: uvidíme , maximálne bude KO motor -> Pavel P@nkáč: nechcem predbiehať , ako hovorím trhalo to na voľnobeh aj predtým
07:27:54
26.02.2018
bouchy
-> palinator: Funguje, minimálně u nepřímovstřiku takto: www.vif.cz/files/.../clan ek_z_casopisu_Svet_motoru_ 2015.pdf (je otázka, kdo to platil, když se s tím chlubí přímo VIF3 3 ) - navíc občas to koupou v čistým, což je extrém. Otázka, jak je to špinavý ve válci a zda to něco vyčistí na (podle mě stejně důležitý) výfukový straně, ideálně až (jak VIF píše) na katu. Plus palivo má významně lepší mazivost (->menší opotřebení vložek atd) a má to mít i vliv na olej, ale to už je asi objektivně neměřitelný. Navíc praxe je asi jiná než motor v laborce. Že ještě někdo nevymyslel nádobku na aditivum, co se u přímovstřiku vstřikuje přes sání...
23:13:01
25.02.2018
U-Geen
-> palinator: u mejch boxeru byl VIF znat... defacto uz od druhy treti nadrze, ale treba to byl jen pocit. Kazdopadne ted jezdim na Benzinu, kde ho ma Effecta teoreticky jiz v sobe :) Lenost zvitezila
22:24:38
25.02.2018
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: taky bych nemaloval hned certa na zed
22:21:58
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: NGK je spolehlivé to máš pravdu ale stačí aby spadla na zem i v balení a je po ní....spíš to vydím na nějakou cívku uvidíš4
22:19:15
25.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: trhanie na voľnobeh bolo aj predtým , všimol som si to po dovoze domov kde to bolo zohriate riadne , v sviečkach chybu nehľadaj , sú to originálky NGK Japan iridium , v origo balení aj ochrana elektrod a každú som v ruke 5x otočil ... už ak neveriť NGK a šikmookým tak neviem čomu
22:16:12
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: a před výměnou svíček to nedělalo? jestli třeba není vadná/poškozená nějaká svíčka (mohla spadnout někomu na zem nebo při montáži prasknout izolant atd.)
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 22:16:41
22:10:15
25.02.2018
suri
-> palinator: peňaženku určite
22:10:01
25.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: sviečky boli suché v pohode , ani odtrhy ani elektrody zlé , jedine na prvo valci na konci závitu mastno ale neviem od čoho , elektroda čistá
22:09:56
25.02.2018
palinator
-> suri: -> King:
Já teda taky nic nepoznal, nějaký to blahodárno. Ale prej to čistí.
22:08:32
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: nemusí svitit kontrolka...nebo voda/olej na civce a svíčce ale to by jsi viděl když jsi měnil svíčky, motor jsi asi nemyl...
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 22:09:38
22:08:27
25.02.2018
King
-> palinator: Muj dvorni mechoš, co taky dela ve zkusebne, ma na VIF prekvapive stejnej nazor. Nedavno se mi v kufru polozil kanystrik s naftou a s VIFem a trosicku z toho vykapalo na podlahu kufru, ale uz to subj. vyvanulo. A on stal asi metr od auta a znalecky: "Ááá, cejtim vif! " :-)
22:07:14
25.02.2018
suri
-> palinator: potom som mal šťastie lebo ja som fakt nič nezaznamenal , do Octavie nikdy žiadna zmena , do Superba dlhodobo tiež nič , za 14000km za tie štyri necelé mesiace čo som ho jazdil a dával ku každej nádrží stooktánu , tj cca 23 nádrží , niekde aj dvojitú dávku som nespoznal nič
22:01:10
25.02.2018
palinator
-> suri:
Vidiš a bratranec co dělá na zkušebně říkal, že VIF do benzínu jako čistící aditivum fakt funguje.
21:56:16
25.02.2018
suri
-> Milan 136: zajtra to mrknem , dal som tam predtým aj to koncernové slávne aditívum G001780M3 , do hnedého som dával aj VIF tie malé flaštičky jednorázové , sem tam aj dve a nič , nič som na tom nespoznal za celé leto a 14tkm ... tieto aditíva sú fakt len placebo
21:54:16
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:51:21: nemusi svitit check na civku
21:51:21
25.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: na cievku by svietil aspoň check , nič zajtra rozbehám diagnostiku a skúsim to načítať kde to píše výpadky zapaľovania ... prípadne prehodiť cievky medzi sebou , teraz sú tak ako to prišlo ku mne , každá tam kde bola
21:49:20
25.02.2018
suri
-> Milan 136: netuším , výkonovo ide fajn , ak by tam boli nejaké vynechania vo väčšom počte hádam by blikol check , mrknem na to , môžu sa zmerať tlaky a budeme vidieť že čo
21:48:14
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: tak bude civka ko ne?
21:47:29
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:36:38: myslis, ze to je zakarbonovany?
21:36:38
25.02.2018
suri
-> Milan 136: vzhľadom na to že tieto fsi už trošku poznám sa toho práve bojím že nebude

sviečky sú nové , predošlé neviem či boli menené ale nevyzerali zle , v historii záznam nebol , v jičíne to nemenili ale cievky boli krivo - to mi mohlo napovedať
21:34:38
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:33:24: treba to bude nejaka prkotina. Svicky jsou novy ne?
21:33:24
25.02.2018
suri
-> Milan 136: uvidíme , už nemám na to nervy ,ten predošlý nemal takéto problémy
21:31:21
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:26:29: nasel jsem to v TK. Vymenil svicky, vymazal ucebni hodnoty, nastavila vyslal bez vypadku do sveta6
Vag na nacteni vypadku staci.

-> Jarda - zrušená registrace 25.02.18 21:28:06: superb nema v telese klapky natrubek pro pripojeni podtlaku
21:28:06
25.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Lamac 25.02.18 21:14:25: nekde na netu jsem cetl nafouknout to kompresorem, nemuzu tomu ublizit?
-> Milan 136 25.02.18 21:19:24: kdyby to byla klapka, tak jednu mam ze supa 1.8T, ale byl to jinej kod motoru, je to vse stejne?
21:26:29
25.02.2018
suri
-> Milan 136: jop , ako tak rozmýšlam asi som mal fakt ísť do tej novej 1,8TSI Octavie ...

na voľnobeh to trhá tiež , nie vždy a nezávisí to od teploty ale je to riadne cítiť , dnes pri ustálenej jazde ešte za studena pri cca 80tke pri jemnom plyne normálne šklbanie ... skúsim to načítať ale mám len vag ... čo si doriešil ty?
21:19:24
25.02.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 25.02.18 20:54:15: v original diagnostice to zni spojeni turbodmychadlo skrtici klapka-pokles tlaku. A tuhle zavadu delava skrtici klapka

-> suri 25.02.18 20:34:21: na 3.6?
Ted jsem resil jednu reklamaci na CZDA, ze obcas na volnobeh zakopne. Zavada zadna, ale vypadky to nacitalo
21:14:25
25.02.2018
Lamac
Začína blbnúť hadička podtlaku k turbu.Vymeniť,pak ťa môže hádzať do nudzaku.
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 21:15:21
20:54:15
25.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 25.02.18 10:37:40: jj, pekne, jen abych to neolamal taky... jinak plastiky jsem slepil, ani to neni videt, tak uvidim, jestli to nekdo neukopne.

Copak je zas todle za chybu? udelalo to asi, kdyz to bylo premrzle...
Smazal jsem to a uz to nenaskocilo.
-> Nwkt 25.02.18 10:36:49: jj, diky, pres noc by se to mohlo stahnout :)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 25.02.2018 20:54:15
upraveno 2x, naposled 25.02.2018 21:03:39
20:34:21
25.02.2018
suri
-> Milan 136: nemáš skúsenosť pri vynechaniach zapaľovania či svieti check engine hned alebo nemusí a chyba bude?
10:37:40
25.02.2018
Nwkt
00:21:01
25.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 24.02.18 23:29:15: u te baterky nevim, stacilo tuknuti a bylo - takovej pantik na odklapeni, naftova to ma praskle cele
-> saskyn2 24.02.18 23:40:40: ja nemohl najit klic na filtr, no nekomu jsem ho pujcil a asi vim komu, ale on mi to zapira, tak jsem to vzal remenem a jak se smeknul, tak jsem o ni strechnul no, jinak u fava mi klicka nikdy neuletela, vlastne v hnedym interieru mi ji ulomil spolucestujici
-> Nwkt 25.02.18 00:18:16: jj, diky a kterej? www.ulozto.cz/hledej?q=el sawin vsechny casti, to bych nestahnul ani za mesic, no to jsem prave nevedel
A jak vyndavate ty zaslepky sroubku?, kdyz to vezmu sroubovakem, tak to ohlomejzdam, napada me na to jedine neco prilepit a vytahnout.
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 00:44:10
00:18:16
25.02.2018
Nwkt
-> Jarda: Tvl sikovkama povolovat filtr, když je ne to spešl klíč 3
jinak nevím cos tam mohl polámat, vyndáš jeden šroubek a kolejničky vytáhneš 3 nainstaluje si ElsaWin, tam máš přesný postupy jak to rozebírat 4
23:40:40
24.02.2018
saskyn2
Já si zase pamatuju že poslední auto u kterýho houfně odpadávaly plasty bylo fáčko. Třeba kličky na otevírání dveří. Spíš je to o tom jak to člověk umí rozebrat a co na to má za nářadí. Měrku se mi podařilo ulomit snad jednou v životě a to mojí blbostí že jsem si na to lehnul když jsem měnil něco jiného.
23:29:15
24.02.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Tak ono brát to sikovkama... :-/
Každopádně plasty v interiéru vydržej u O1 skoro nesmysl. A jestli je vlastní nešikovností zlikviduješ... To samý kolem baterky - pokud tam není zásah kutila (u mýho je to přestrojovaný auto z anglána, takže místy neseděj svazky a je to dolepeý z toho "co dům dal") tak není moc co zkurvit...
upraveno 1x, naposled 24.02.2018 23:30:41
23:18:46
24.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 24.02.18 23:07:30: no vzdyt to je vsechno hrozna hrachovina, posledni auto, u ktereho se mi nic takoveho nestavalo bylo favo, felda tak uz to zacinalo a fabka nebo octa to je des, na tedle nebylo na tolik veci sahnuto, tak toho tolik olamaneho neni, ale na naftove, tam je toho olamanyho...
Pri vymene oleje na naftove jsem ulomil trychtyr merky, ale to neni nic proti tomu kamaradovi, ktery pri vymene naftoveho filtru na tranzitu olamal sikovkama celou tu nadobku na filtr.
Tady o tech plastikach nic nepsal no :/ www.skodaoctavia.cz/clane k/demontaz-sedacek
upraveno 1x, naposled 24.02.2018 23:23:27
23:18:44
24.02.2018
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tak po dvoudenní manipulaci s pojistkovkou jsem taky dokurvil to, co někdo začal... Instaloval jsem Webasto a manipuloval jsem asi s pojistkovkou na baterce moc. A povedlo se mi dolomit kontakty od toho sdružeýho konektoru, který už předtím byly načatý (byla tam pojistkovka z jinýho auta). Tak jsem poctivě (lisováním a zafouknutím do bužírky s lepidlem) nastavil ten jeden kratší kabel (s vypáleným okem) a pojistkovku vyměnil za tu, co tam patří... Od tý doby se do toho už nebojím sahat...
Extreme Tyres