skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> charon: Kotouče třeba Zimmerman, destičky klidně taky. (eko varianta, ale na předek OK, jinak lepší destičky origo - nebrat origo EKO). Ale hlavně udělat zadní lůžka, jinak je za chvíli po kotoučích znovu. ;-)
-> charon: Přední Bremba. Ale jinak mě to dělaly i rozpadlý silenty. Když se dali nový tak to přestalo vibrovat
-> Jakub Vedral:
Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.
Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.
Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
-> charon: kotouce dej zimmermann, kazdopadne za to nemuzou kotouce, ale spatna instalace kotoucu a vychozenej podvozek... octavie je na tohle proste hakliva... ja problem s vibracema nemel a kdyz jsem dal nove desticky, okamzite zacal vibrovat... :) Ale vim cim to je, jen jsem linej sundat kolo a dat to do kupy...
Pánové, měl bych dotaz k brzdám. Jestli se vše vydaří, budu od kolegy kupovat jedničkovou Koktávku TDi. Auto je po dovozu z Holadska a podstivě servisovane - nove loziska, tlumice, cepy v podstate komplet. Nicmene pri zkusebni jizde vibruje brzdovej pedal. Co jsem tak sludoval po internetu, tak budou kriove kotouce, mate nekdo zkusenost s kotoucena co se jen tak nezkrouti? Na soucasnem aute jsem s tim mel taky problemy a nakonec se mi nejlepe osvedcili kotouce Meyle, na kterejch jsem sjel jedny desticky a kotouce jsou stale rovne a jak nove
Kamarád shání pro zákazníka motor z Octavie I 1,9 TDI, typ AGR, ALH. Stačil by jen polomotor (je špatný druhý válec). Neví někdo o něčem? Nikde nemůžeme nic sehnat a když se něco objeví tak za něj chtějí pěkný ranec. Nevíte někdo o něčem? Díky
-> jerrom 21.07.16 23:27:49: To je klasika , osobne by som to sebe vymenil automaticky obe trubky ...
-> Jarda/felda: ani jsem nenapsal. Turbo je venku a privod oleje jsem ukroutil. Bohužel jinak vypadal zdrave.
-> jerrom 18.07.16 20:14:53: je dost možný že trubku mazání ukroutíš, když ne tak bych jí neřešil 

-> suri: Diky. Rozletene jeste není ale už se o něj bojím. Výměna oleje je v planu a na trubičky se podivam.
-> jerrom 17.07.16 23:37:22: Tesnenie pod samotné turbo , pod EGR , pod trubku prepadu oleja , a mali by sa meniť aj prívod a odvod oleja - trubky , podľa stavu , väčšinou sú KO , vzduchový filter , olejový aj olej . Ak sa mení kvôli rozletenej vrtulke tak vyčistenie kompletného sacieho systému ako len dôkladne sa dá ... zalievať nemusíš , pokiaľ tomu hneď po štarte nestupíš ...
Mel bych dotaz. Čeká me vydolovat turbo z Oct I 1.9tdi 66kw ALH. Návod na vyndani jsem si nasel. Co ale při montáži zpět? Vyčetl jsem zalít minimálně turbo olejem. Co ale nějaká těsnění vyměnit? Pak jsem nekde v diskuzi pod nějakým článkem vetl štěk o spatne zabehnutem turbu...coz me nenapadá co by melo byt.,Diky
-> LuMi: Mám na jedničkové octavii 17" a pneu 205/50 R17. Pneu není typický rozměr a v pmeuservise mi doporučovali koupit 225/45, ale mám v techničáku zapsaný jen rozměr 205/50 R17. Jízdní vlastnosti v pohodě, ale pneu už nepropruží jako 195/65 R15 

-> Nwkt: super,děkuji

-> Nwkt: to bych chtěl udělat, ale nemám to teď rozdělaný, tak se právě ptám jestli kabely jsou stejný, nebo budu spojovat jiný barvy, pak by se teda hodil návod,nerad bych na tom zítra zůstal stát

-> Karel.: Výhřev by měl bejt stejnej, na airbag je jinej konektor. Dá se udělat redukce nebo uštípnout a naletovat původní
mám otázku sedačky předface a face z octavia I mají jiný konektor, ale mám pocit, že i barvy kabelů, pamatuji si to dobře? Máte schéma zapojení? děkuji, sedačky mají výhřev a airbag
Jezdím na octě 15zima, léto 16 vše origo rozměry a žádný rozdíl v komfortu nepoznám. Dát tam 17 s origo rozměrem bude to taky v pohodě, akorát to chybí v TP 

-> LuMi: To je spíš gumama - já rozdíl v pohodlí mezi 15" a 16" nepoznal žádnej.
-> LuMi: Mš přišlo, že na těch 17" to bylo míń hlučný než na 16"
Zkusim dát 17'' a uvidim,snad to nebude oproti těm 16'' velkej rozdíl.Ono už na těch 16 je to auto daleko tvrdší a hlučnější než třeba na 15''
-> LuMi: Měl jsem je na Toledu a pohodička
-> LuMi: 17ky mel znamej a mezi 16 a 17 takovej rozdil neni, stale to je pohrkana koza...
-> LuMi:
Na Oct I s tim zkušenosti nemám, ale co znám jiný auta, tak na podobným profilu znám Fab I nebo svoje Toledo, když se bude brát "výška" gumy. 195/50 R15 je odpovídající k 225/45 R17 nebo je to podobný, koneckonců to větší kolo 225/45 R17 by mohlo bejt i komfortnější.
Co se týče mýho auta, je to od podvozku hlučný a třese se to, ale to spíš bude autem. Vlastně kámoš má 215/45 R17 na Boře a nevidim v tom žádnej problém. My máme na Oct III 205/55 R16 a myslim si, že je to na to auto malý.
Na Oct I s tim zkušenosti nemám, ale co znám jiný auta, tak na podobným profilu znám Fab I nebo svoje Toledo, když se bude brát "výška" gumy. 195/50 R15 je odpovídající k 225/45 R17 nebo je to podobný, koneckonců to větší kolo 225/45 R17 by mohlo bejt i komfortnější.
Co se týče mýho auta, je to od podvozku hlučný a třese se to, ale to spíš bude autem. Vlastně kámoš má 215/45 R17 na Boře a nevidim v tom žádnej problém. My máme na Oct III 205/55 R16 a myslim si, že je to na to auto malý.
-> LuMi: Zkušenosti nemám, ale OI RS měla 17" kola. Nebál bych se toho.
Jezdíte někdo na jedničkovej octavii na 17 kolech? Chtěl bych koupit na svoji druhou octavii 17ky ale nevim jestli to neni na jedničku moc velký, jde mi spíš o jízdní vlastnosti,na první oktě mam 16ky bude to oproti 16kám velkej rozdíl?Nějaké zkušenosti?díky
-> palinator 01.05.16 19:37:46: ve fabii ano v GIV byla dvouhmota
-> Jarda/felda:
ATD mělo vždy jednohmotu?
ATD mělo vždy jednohmotu?
-> Jarda/felda: diky, pri dojezdu a seslapnuti spojky ke krizovatce se motor rozklepe, takze je po nem...
-> Sejki - zrušená registrace 29.04.16 08:08:58: ano je tam dvouhmota, nahrazuje se jednohmotou z fabie ATD
Na AHF je taky dvouhmota predpokladam, to se da nahradit klasikou?
Je to jedno , na nových CR motoroch sa na Sachse zvykne rozletieť prítlačák a brúsi prevodovku , na týchto starých autách je to podľa mňa jedno ... ak nenarazíš na zmätok ...
No, fungovat budou obě - angláni občas někde píšou že DMF je konstrukčně lepší Sachs - když se rozpadnou závaží, zůstanou uvnitř a nerozbijí převodovku ...
Pak zas jiné GB forum mluví o tom, že LUK lépe snáší vyšší výkon (jiné mapy) - což já ale dělat nebudu; pouze jsem dal ecu z AUQ - takže 132kW
Pak zas jiné GB forum mluví o tom, že LUK lépe snáší vyšší výkon (jiné mapy) - což já ale dělat nebudu; pouze jsem dal ecu z AUQ - takže 132kW
Na jednicku nevim, ale na dvojkach naftovejch drzi vic luky
-> Jakub M. 28.04.16 13:10:32: osobně bych vzal radši sachs, ale ve výsledku je to jedno fungovat budou obě
Mohl by se někdo ze zkušených podělit s informací od jaké značky vzít dvou-hmotu a spojkovou sadu? - motor AUM, převodovka EHA(bude zaměněna za původní EVS) . LUK vs. SACHS? Případně nějaká jiná alternativa?
-> Domajz: me vyhledavani obou rubrik funguje dobre...
Super, tak došlo k přejmenování sekce na VW Group .... ,ale to nebyl smysl mého komentáře. Myslel jsem to tak, aby došlo ke sjednocení, buď přesunout tohle téma do sekce škodovky, nebo téma Fabia I. generace do sekce vw group.... Je pak bordel v tématech když diskuze ke generačně stejnému vozuz od stejného výrobce je rozházená po různých sekcích naprosto bez jakékoliv logiky,... pak se zakládají nové topicy a vzniká džungle
proč je tohle téma v sekci jiné značky aut, když za 1. Oktávka je škodovka a za 2. téma Fabie 1. generace je v sekci škodovky, nemohl by to nějaký admin přesunout prosím?
-> Milan 136: tam jsem koukal jako první proměřeno a přes pojistky proud jde, dnes me priveze z vrakače celou kostku ABS tak uvidime jetli to zabere...
-> Pavel P@nkáč: nejsou vypálený pojistky nahoře na baterce, ty tři zelený?
-> Nwkt: konektor jsem zkoušel, asi to bude KO celé
-> Pavel P@nkáč: Jo, pak by to mělo jít smazat. Někde ještě psali zkusit odpojit konektor z ABS. Ale taky že je vadný celý ABS ...
-> Nwkt: jestli to dobře chápu jako že se s tím mám jet projet? to už jsem zkoušel....
-> Pavel P@nkáč: This Fault Code can only be cleared after performing a Test Drive above 20 km/h
Náhodou nesetkal jste se někdo z chybou 01130
ABS- provoz - nevěrohodný signál
je to octavia první generace s ASR
svítí na palubce ABS, ASR i vykřičník bliká
pojistky v pořádku zkontrolovány proměřeny
ABS- provoz - nevěrohodný signál
je to octavia první generace s ASR
svítí na palubce ABS, ASR i vykřičník bliká
pojistky v pořádku zkontrolovány proměřeny
-> Mr._Nosferatu: Asi jo.Je to tak že ten daný disk RIAL který sem chtěl není pro octavii v té velikosti homologován,i když má stejnou velikost jako disk DEZENT který zapsat jde.Asi je to teda ve značce disku no.
-> LuMi: není to náhodou homologaci daneho disku na daný auto, když se zapisuje KBA disku do TP ?