Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18827 příspěvků (zobrazeno 18501 až 18550) od 04.01.2015 do 20.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
17:08:19
20.10.2016
Chali
-> profman: xenony
14:28:50
20.10.2016
havlik
-> profman: nejsou popraskaný? většinou jsou na tom takový "mikro" praskliny po celym světle
13:52:03
20.10.2016
profman
co mi poradíte na málo svítící světla na O1 2006? sklíčka jsou čirá ale co dál?
upraveno 1x, naposled 20.10.2016 13:52:34
12:25:21
20.10.2016
suri
-> Milan 136 20.10.16 12:19:33: viem zhruba o čo ide , len čo s tým , ja také auto nemám
12:19:33
20.10.2016
Milan 136
-> suri: nemam to ted u sebe, jsem na skoleni.

Ale ta sada stoji podstatne min, nez samotnej prestavovac
12:15:32
20.10.2016
suri
-> Milan 136 20.10.16 08:34:44: Pošli mi to ak to máš , viem že je to už dlhšie , načase kúpiť CAXA.
08:34:44
20.10.2016
Milan 136
-> suri: tak nam po sto letech vyslo TPI na CAXA i se sadou rozvodu vcetne prestavovace. VW to pry ma uz asi od roku 10. Ach jo
17:19:48
04.10.2016
Chali
-> charon: Golf,Toledo
17:15:04
04.10.2016
charon
Pánové, neporadil by mi někdo z čeho hleda plug and play sportovnější sedčky do předface koktávky? Já byl zvyklej na bavorácké sportsitze a v origo sedačkách v octě poletuju v zatáčkách na sedačce až hanba. Elektrickou výbavu v autě žádnou nemám (kromě zrcátek), takže ideálně na manuální ovládání
upraveno 1x, naposled 04.10.2016 17:16:04
11:28:38
26.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> charon: stejne budes muset vymenit ty zadni silentbloky prednich ramen...
10:30:24
26.08.2016
StepaNoFUN
-> charon: Mám na svý 288 a je to maximum na 15tky. Na hliníkách jsem rád, že se mi tam vejde závaží. Zbejvá tam od brzdiče k závaží asi 2mm.
06:19:33
26.08.2016
charon
-> Milan 136: To se teda priznam, ze do tohoto se mi ale vůbec nechce ...



Jináč jak jsem tu někde dole psal, že koktě co budu kupovat vibrujou kotouče, tak nevibrujou. Na autě jsou teď zimní kola, bo ty letní byli maximálně na pokutu/nehodu a stvěte div se, brzdovej pedál už nevibruje
21:41:47
25.08.2016
Milan 136
-> charon: mas 280 takze tehlice



-> palinator: jo jsem se upsal
17:31:47
25.08.2016
Jarda/felda
-> charon 25.08.16 14:48:25: to budeš mít 280(držák desek součástí těhlice) , při přechodu na 312 (rs) budeš muset měnit těhlice, kdybys měl 288 tak jenom přešroubuješ držáky
16:23:37
25.08.2016
palinator
-> Milan 136:

260? Spíš 280 ne?



-> charon:

Řek bych že tam budeš mít 256. Já mám na Toledu 280 a potřeboval bych je vyměnit za 256, vzadu mám kotouče a potřeboval bych je vyměnit za bubny 3, protože mi na všech nápravách kotouče neubejvaj, ale hnijou.8
14:57:38
25.08.2016
Nwkt
-> charon: já dělal přechod z 312 na 340 a změna byla poznat dost 4
14:48:25
25.08.2016
charon
Motorizace je TDi 66 kw, rok výroby 2000. No, budu se muset podívat, co tam je za kotouče. Spíš by mě zajímalo, jakej má takhle změna přínos a jestli vůbec nějake rozumnej má, pokud vzadu zůstanou bubny.

A koneckonců 16" kola si chcu stejne koupit, tak by halt byly aj na zimáky
upraveno 1x, naposled 25.08.2016 14:48:46
13:08:15
25.08.2016
Milan 136
-> charon: nevim, jako mas motorizac. Pokud neco slabsiho s 256mm nebo 260mm kotoucema, tak musis vymenit tehlice. Pokud by to byl prechod z 288, tak to jde prehodit.

Jo a na 312mm 15" v zadnym pripade :)
12:45:11
25.08.2016
charon
Tak mě napadla jedna věc - neřešil někdo instalaci předních brzd z Octavie RS do normální octy? Jde mí o to, zda to je plug and play a hlavně jestli se stále dají použít origo 15" kola. A taky zda má tadle úprava smysl. Na octě, co si jí budu dneska vyzvedávat jsou kotouče/bubny, tak přemýšlí o nějakém upgradu
06:34:05
24.08.2016
Jarda/felda
-> jerrom 24.08.16 01:17:50: já odpojuju baterku a kostru dávám co nejblíž sváru
01:17:50
24.08.2016
jerrom
Ahoj, potřebuju na Octavii 1.9tdi vyměnit vlnovec. Když bych si to chtěl nabodovat na aute, mam odpojit baterku a ridici jednotku? Nebo jak se to resi na těhle modernejsich autech.

Diky moc
20:29:29
21.08.2016
palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:

Tak opravuju předešlé tvrzení, které mi říkal kámoš, že to olej nežere. Během testů to sežralo asi 1 cm z měrky. 3 Ale chová se to zvláštně, někdy to auto jede úplně v pohodě a někdy to prostě blbne.
14:37:54
20.08.2016
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> palinator: kroužky... a jestli je motor hlučný tak nahoře vydřené uložení vaček ve víku vetšinou..
14:17:21
20.08.2016
OJOUCH
Tak to nic ja myslel ze se problem vyskytl az po vymene svicek! Jinak prave jsem to resil na 1,6 74kw dal jsem nove svicky a druhy den to zaclo zlobit a po vraceni starych byl klid!
upraveno 1x, naposled 20.08.2016 14:19:38
14:07:39
20.08.2016
palinator
-> OJOUCH:

I když to na ně předtím rovněž nefungovalo? Dělá to 1. válec.
14:06:09
20.08.2016
OJOUCH
-> palinator: Zkusil bych tam z prdele vratit stary svicky neznamena to ze kdyz jsou nove ze musi byt oka uz se mi to taky stalo!
13:59:14
20.08.2016
palinator
-> StepaNoFUN:

Jinak ty svíčky měnili až oni právě když řešili problém. Původní prej vypadaly hrozně.
13:57:10
20.08.2016
palinator
-> StepaNoFUN:

Ale zas olej to vyloženě nepálí, neubejvá. Na volnoběh to jede kulatě. A při těch 5000-5500 to vystřelí skokem, ne pozvolna. Kompresi bohužel nezměřim, jen můžu odpojit svíčky a pozorovat jestli to při startování "neštěká". Jen to příšerně žere benzín.
13:49:54
20.08.2016
OJOUCH
Jo jo taky me to napadlo! to je duvod proc se bojim koupit jiny auto abych taky nenaletel!
13:47:21
20.08.2016
StepaNoFUN
-> OJOUCH: Když dá novou svíčku, chvíli to bude fungovat jak má... Předpokládal bych, že tohle proběhlo před prodejem...
13:45:35
20.08.2016
OJOUCH
Jo nekdo se v pravou chvili zbavil auta!8
13:34:58
20.08.2016
StepaNoFUN
-> palinator: Viděl bych to na kroužky... ;-)
13:27:41
20.08.2016
palinator
Mám tu Golf IV 1,4 16v 1998 najeto 200 000, mohly by bejt i pravý.

Problém: v částečném zatížení a většinou i na volnoběh běží jak má, ale po prudkém přidání plynu vynechává/špatně pálí jeden válec. Ten se chytne až po překročení 5000 nebo 5500, podle ohřátí motoru. V přechodových režimech motor silně kouří šedým dýmem. Svíčka na jednom válci mokrá/mastná. Svíčky měněné, zapalování funkční. Mám podezření na vadnej vstřik. Ubírám se správným směrem? Motor trochu klepe (a hydroštely to nejsou, spodek asi taky ne), ale řekl bych že zatím nic hroznýho.

Podivný je, že se závada při testovací jízdě v bazaru neprojevila, ale hned druhej den při cestě domů po převzetí se závada projevila.
upraveno 1x, naposled 20.08.2016 13:28:12
22:01:30
17.08.2016
Pavell
Mě se teď po druhé sezoně zkroutily z ničeho nic Bremba.7 a nejen mě, už do nich znova nepůjdu.
22:01:20
17.08.2016
Fávo forever
Neví někdo z Vás kde by se dal sehnat nový molitan do přední sedačky ,ktěrá je v kůži? Kod dílu je podle etky: 1U0 881 375M. Google nic nenašel 8
21:34:17
17.08.2016
Milan 136
-> charon: hodinky s magnetickym drzakem noo
17:24:57
17.08.2016
charon
Co kolega rikal, tak na podvozku jsou vsecky silentbloky a ložiska menene. Hazivost kotouce/naboje si amatersky asi moc nepremerim, coz?
21:28:02
16.08.2016
Milan 136
Hlavne poradne ocistit naboje, pripadne zmerit hazivost. Aby to nebylo za chvili znova. A osobne bych dal origo. Prosel jsem si ruznyma kombinacema a ve finale clovek stejne skonci u origo.

Treba na skoda dily nebo cc autodily je to za slusny penize
21:16:53
16.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: kamos ted koupil desticky bremba,vydrzeli mu na aute 20 tisic a kdyz je vyndal odpadla z nich nejaka samolepka a pod tim bylo Textar... Kdyz jeste origo kotouce stali za to, tak jsem je daval a na to ferodo DS performance... Dneska si nevyberes...
21:13:45
16.08.2016
StepaNoFUN
-> charon: Kotouče třeba Zimmerman, destičky klidně taky. (eko varianta, ale na předek OK, jinak lepší destičky origo - nebrat origo EKO). Ale hlavně udělat zadní lůžka, jinak je za chvíli po kotoučích znovu. ;-)
upraveno 1x, naposled 16.08.2016 21:14:20
21:09:17
16.08.2016
Nwkt
-> charon: Přední Bremba. Ale jinak mě to dělaly i rozpadlý silenty. Když se dali nový tak to přestalo vibrovat
21:09:07
16.08.2016
palinator
-> Jakub Vedral:

Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.

Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
21:06:02
16.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> charon: kotouce dej zimmermann, kazdopadne za to nemuzou kotouce, ale spatna instalace kotoucu a vychozenej podvozek... octavie je na tohle proste hakliva... ja problem s vibracema nemel a kdyz jsem dal nove desticky, okamzite zacal vibrovat... :) Ale vim cim to je, jen jsem linej sundat kolo a dat to do kupy...
20:55:43
16.08.2016
charon
Pánové, měl bych dotaz k brzdám. Jestli se vše vydaří, budu od kolegy kupovat jedničkovou Koktávku TDi. Auto je po dovozu z Holadska a podstivě servisovane - nove loziska, tlumice, cepy v podstate komplet. Nicmene pri zkusebni jizde vibruje brzdovej pedal. Co jsem tak sludoval po internetu, tak budou kriove kotouce, mate nekdo zkusenost s kotoucena co se jen tak nezkrouti? Na soucasnem aute jsem s tim mel taky problemy a nakonec se mi nejlepe osvedcili kotouce Meyle, na kterejch jsem sjel jedny desticky a kotouce jsou stale rovne a jak nove
12:14:12
16.08.2016
Jakub Vedral
Kamarád shání pro zákazníka motor z Octavie I 1,9 TDI, typ AGR, ALH. Stačil by jen polomotor (je špatný druhý válec). Neví někdo o něčem? Nikde nemůžeme nic sehnat a když se něco objeví tak za něj chtějí pěkný ranec. Nevíte někdo o něčem? Díky
07:27:47
22.07.2016
suri
-> jerrom 21.07.16 23:27:49: To je klasika , osobne by som to sebe vymenil automaticky obe trubky ...
23:27:49
21.07.2016
jerrom
-> Jarda/felda: ani jsem nenapsal. Turbo je venku a privod oleje jsem ukroutil. Bohužel jinak vypadal zdrave.
21:10:12
18.07.2016
Jarda/felda
-> jerrom 18.07.16 20:14:53: je dost možný že trubku mazání ukroutíš, když ne tak bych jí neřešil 4
20:14:53
18.07.2016
jerrom
-> suri: Diky. Rozletene jeste není ale už se o něj bojím. Výměna oleje je v planu a na trubičky se podivam.
08:13:33
18.07.2016
suri
-> jerrom 17.07.16 23:37:22: Tesnenie pod samotné turbo , pod EGR , pod trubku prepadu oleja , a mali by sa meniť aj prívod a odvod oleja - trubky , podľa stavu , väčšinou sú KO , vzduchový filter , olejový aj olej . Ak sa mení kvôli rozletenej vrtulke tak vyčistenie kompletného sacieho systému ako len dôkladne sa dá ... zalievať nemusíš , pokiaľ tomu hneď po štarte nestupíš ...
Extreme Tyres