skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
10:30:24
26.08.2016
26.08.2016
StepaNoFUN
-> charon: Mám na svý 288 a je to maximum na 15tky. Na hliníkách jsem rád, že se mi tam vejde závaží. Zbejvá tam od brzdiče k závaží asi 2mm.
06:19:33
26.08.2016
26.08.2016
charon
-> Milan 136: To se teda priznam, ze do tohoto se mi ale vůbec nechce ...
Jináč jak jsem tu někde dole psal, že koktě co budu kupovat vibrujou kotouče, tak nevibrujou. Na autě jsou teď zimní kola, bo ty letní byli maximálně na pokutu/nehodu a stvěte div se, brzdovej pedál už nevibruje
Jináč jak jsem tu někde dole psal, že koktě co budu kupovat vibrujou kotouče, tak nevibrujou. Na autě jsou teď zimní kola, bo ty letní byli maximálně na pokutu/nehodu a stvěte div se, brzdovej pedál už nevibruje
21:41:47
25.08.2016
25.08.2016
Milan 136
-> charon: mas 280 takze tehlice
-> palinator: jo jsem se upsal
-> palinator: jo jsem se upsal
17:31:47
25.08.2016
25.08.2016
Jarda/felda
-> charon 25.08.16 14:48:25: to budeš mít 280(držák desek součástí těhlice) , při přechodu na 312 (rs) budeš muset měnit těhlice, kdybys měl 288 tak jenom přešroubuješ držáky
16:23:37
25.08.2016
25.08.2016
palinator
-> Milan 136:
260? Spíš 280 ne?
-> charon:
Řek bych že tam budeš mít 256. Já mám na Toledu 280 a potřeboval bych je vyměnit za 256, vzadu mám kotouče a potřeboval bych je vyměnit za bubny , protože mi na všech nápravách kotouče neubejvaj, ale hnijou.
260? Spíš 280 ne?
-> charon:
Řek bych že tam budeš mít 256. Já mám na Toledu 280 a potřeboval bych je vyměnit za 256, vzadu mám kotouče a potřeboval bych je vyměnit za bubny , protože mi na všech nápravách kotouče neubejvaj, ale hnijou.
14:57:38
25.08.2016
25.08.2016
Nwkt
-> charon: já dělal přechod z 312 na 340 a změna byla poznat dost
14:48:25
25.08.2016
25.08.2016
charon
Motorizace je TDi 66 kw, rok výroby 2000. No, budu se muset podívat, co tam je za kotouče. Spíš by mě zajímalo, jakej má takhle změna přínos a jestli vůbec nějake rozumnej má, pokud vzadu zůstanou bubny.
A koneckonců 16" kola si chcu stejne koupit, tak by halt byly aj na zimáky
A koneckonců 16" kola si chcu stejne koupit, tak by halt byly aj na zimáky
13:08:15
25.08.2016
25.08.2016
Milan 136
-> charon: nevim, jako mas motorizac. Pokud neco slabsiho s 256mm nebo 260mm kotoucema, tak musis vymenit tehlice. Pokud by to byl prechod z 288, tak to jde prehodit.
Jo a na 312mm 15" v zadnym pripade :)
Jo a na 312mm 15" v zadnym pripade :)
12:45:11
25.08.2016
25.08.2016
charon
Tak mě napadla jedna věc - neřešil někdo instalaci předních brzd z Octavie RS do normální octy? Jde mí o to, zda to je plug and play a hlavně jestli se stále dají použít origo 15" kola. A taky zda má tadle úprava smysl. Na octě, co si jí budu dneska vyzvedávat jsou kotouče/bubny, tak přemýšlí o nějakém upgradu
06:34:05
24.08.2016
24.08.2016
Jarda/felda
-> jerrom 24.08.16 01:17:50: já odpojuju baterku a kostru dávám co nejblíž sváru
01:17:50
24.08.2016
24.08.2016
jerrom
Ahoj, potřebuju na Octavii 1.9tdi vyměnit vlnovec. Když bych si to chtěl nabodovat na aute, mam odpojit baterku a ridici jednotku? Nebo jak se to resi na těhle modernejsich autech.
Diky moc
Diky moc
20:29:29
21.08.2016
21.08.2016
palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:
Tak opravuju předešlé tvrzení, které mi říkal kámoš, že to olej nežere. Během testů to sežralo asi 1 cm z měrky. Ale chová se to zvláštně, někdy to auto jede úplně v pohodě a někdy to prostě blbne.
Tak opravuju předešlé tvrzení, které mi říkal kámoš, že to olej nežere. Během testů to sežralo asi 1 cm z měrky. Ale chová se to zvláštně, někdy to auto jede úplně v pohodě a někdy to prostě blbne.
14:37:54
20.08.2016
20.08.2016
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> palinator: kroužky... a jestli je motor hlučný tak nahoře vydřené uložení vaček ve víku vetšinou..
14:17:21
20.08.2016
20.08.2016
OJOUCH
Tak to nic ja myslel ze se problem vyskytl az po vymene svicek! Jinak prave jsem to resil na 1,6 74kw dal jsem nove svicky a druhy den to zaclo zlobit a po vraceni starych byl klid!
14:07:39
20.08.2016
20.08.2016
palinator
-> OJOUCH:
I když to na ně předtím rovněž nefungovalo? Dělá to 1. válec.
I když to na ně předtím rovněž nefungovalo? Dělá to 1. válec.
14:06:09
20.08.2016
20.08.2016
OJOUCH
-> palinator: Zkusil bych tam z prdele vratit stary svicky neznamena to ze kdyz jsou nove ze musi byt oka uz se mi to taky stalo!
13:59:14
20.08.2016
20.08.2016
palinator
-> StepaNoFUN:
Jinak ty svíčky měnili až oni právě když řešili problém. Původní prej vypadaly hrozně.
Jinak ty svíčky měnili až oni právě když řešili problém. Původní prej vypadaly hrozně.
13:57:10
20.08.2016
20.08.2016
palinator
-> StepaNoFUN:
Ale zas olej to vyloženě nepálí, neubejvá. Na volnoběh to jede kulatě. A při těch 5000-5500 to vystřelí skokem, ne pozvolna. Kompresi bohužel nezměřim, jen můžu odpojit svíčky a pozorovat jestli to při startování "neštěká". Jen to příšerně žere benzín.
Ale zas olej to vyloženě nepálí, neubejvá. Na volnoběh to jede kulatě. A při těch 5000-5500 to vystřelí skokem, ne pozvolna. Kompresi bohužel nezměřim, jen můžu odpojit svíčky a pozorovat jestli to při startování "neštěká". Jen to příšerně žere benzín.
13:49:54
20.08.2016
20.08.2016
OJOUCH
Jo jo taky me to napadlo! to je duvod proc se bojim koupit jiny auto abych taky nenaletel!
13:47:21
20.08.2016
20.08.2016
StepaNoFUN
-> OJOUCH: Když dá novou svíčku, chvíli to bude fungovat jak má... Předpokládal bych, že tohle proběhlo před prodejem...
13:45:35
20.08.2016
20.08.2016
OJOUCH
Jo nekdo se v pravou chvili zbavil auta!
13:34:58
20.08.2016
20.08.2016
StepaNoFUN
-> palinator: Viděl bych to na kroužky... ;-)
13:27:41
20.08.2016
20.08.2016
palinator
Mám tu Golf IV 1,4 16v 1998 najeto 200 000, mohly by bejt i pravý.
Problém: v částečném zatížení a většinou i na volnoběh běží jak má, ale po prudkém přidání plynu vynechává/špatně pálí jeden válec. Ten se chytne až po překročení 5000 nebo 5500, podle ohřátí motoru. V přechodových režimech motor silně kouří šedým dýmem. Svíčka na jednom válci mokrá/mastná. Svíčky měněné, zapalování funkční. Mám podezření na vadnej vstřik. Ubírám se správným směrem? Motor trochu klepe (a hydroštely to nejsou, spodek asi taky ne), ale řekl bych že zatím nic hroznýho.
Podivný je, že se závada při testovací jízdě v bazaru neprojevila, ale hned druhej den při cestě domů po převzetí se závada projevila.
Problém: v částečném zatížení a většinou i na volnoběh běží jak má, ale po prudkém přidání plynu vynechává/špatně pálí jeden válec. Ten se chytne až po překročení 5000 nebo 5500, podle ohřátí motoru. V přechodových režimech motor silně kouří šedým dýmem. Svíčka na jednom válci mokrá/mastná. Svíčky měněné, zapalování funkční. Mám podezření na vadnej vstřik. Ubírám se správným směrem? Motor trochu klepe (a hydroštely to nejsou, spodek asi taky ne), ale řekl bych že zatím nic hroznýho.
Podivný je, že se závada při testovací jízdě v bazaru neprojevila, ale hned druhej den při cestě domů po převzetí se závada projevila.
22:01:30
17.08.2016
17.08.2016
Pavell
Mě se teď po druhé sezoně zkroutily z ničeho nic Bremba. a nejen mě, už do nich znova nepůjdu.
22:01:20
17.08.2016
17.08.2016
Fávo forever
Neví někdo z Vás kde by se dal sehnat nový molitan do přední sedačky ,ktěrá je v kůži? Kod dílu je podle etky: 1U0 881 375M. Google nic nenašel
21:34:17
17.08.2016
17.08.2016
Milan 136
-> charon: hodinky s magnetickym drzakem noo
17:24:57
17.08.2016
17.08.2016
charon
Co kolega rikal, tak na podvozku jsou vsecky silentbloky a ložiska menene. Hazivost kotouce/naboje si amatersky asi moc nepremerim, coz?
21:28:02
16.08.2016
16.08.2016
Milan 136
Hlavne poradne ocistit naboje, pripadne zmerit hazivost. Aby to nebylo za chvili znova. A osobne bych dal origo. Prosel jsem si ruznyma kombinacema a ve finale clovek stejne skonci u origo.
Treba na skoda dily nebo cc autodily je to za slusny penize
Treba na skoda dily nebo cc autodily je to za slusny penize
21:16:53
16.08.2016
16.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: kamos ted koupil desticky bremba,vydrzeli mu na aute 20 tisic a kdyz je vyndal odpadla z nich nejaka samolepka a pod tim bylo Textar... Kdyz jeste origo kotouce stali za to, tak jsem je daval a na to ferodo DS performance... Dneska si nevyberes...
21:13:45
16.08.2016
16.08.2016
StepaNoFUN
-> charon: Kotouče třeba Zimmerman, destičky klidně taky. (eko varianta, ale na předek OK, jinak lepší destičky origo - nebrat origo EKO). Ale hlavně udělat zadní lůžka, jinak je za chvíli po kotoučích znovu. ;-)
21:09:17
16.08.2016
16.08.2016
Nwkt
-> charon: Přední Bremba. Ale jinak mě to dělaly i rozpadlý silenty. Když se dali nový tak to přestalo vibrovat
21:09:07
16.08.2016
16.08.2016
palinator
-> Jakub Vedral:
Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.
Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.
Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
21:06:02
16.08.2016
16.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> charon: kotouce dej zimmermann, kazdopadne za to nemuzou kotouce, ale spatna instalace kotoucu a vychozenej podvozek... octavie je na tohle proste hakliva... ja problem s vibracema nemel a kdyz jsem dal nove desticky, okamzite zacal vibrovat... :) Ale vim cim to je, jen jsem linej sundat kolo a dat to do kupy...
20:55:43
16.08.2016
16.08.2016
charon
Pánové, měl bych dotaz k brzdám. Jestli se vše vydaří, budu od kolegy kupovat jedničkovou Koktávku TDi. Auto je po dovozu z Holadska a podstivě servisovane - nove loziska, tlumice, cepy v podstate komplet. Nicmene pri zkusebni jizde vibruje brzdovej pedal. Co jsem tak sludoval po internetu, tak budou kriove kotouce, mate nekdo zkusenost s kotoucena co se jen tak nezkrouti? Na soucasnem aute jsem s tim mel taky problemy a nakonec se mi nejlepe osvedcili kotouce Meyle, na kterejch jsem sjel jedny desticky a kotouce jsou stale rovne a jak nove
12:14:12
16.08.2016
16.08.2016
Jakub Vedral
Kamarád shání pro zákazníka motor z Octavie I 1,9 TDI, typ AGR, ALH. Stačil by jen polomotor (je špatný druhý válec). Neví někdo o něčem? Nikde nemůžeme nic sehnat a když se něco objeví tak za něj chtějí pěkný ranec. Nevíte někdo o něčem? Díky
07:27:47
22.07.2016
22.07.2016
suri
-> jerrom 21.07.16 23:27:49: To je klasika , osobne by som to sebe vymenil automaticky obe trubky ...
23:27:49
21.07.2016
21.07.2016
jerrom
-> Jarda/felda: ani jsem nenapsal. Turbo je venku a privod oleje jsem ukroutil. Bohužel jinak vypadal zdrave.
21:10:12
18.07.2016
18.07.2016
Jarda/felda
-> jerrom 18.07.16 20:14:53: je dost možný že trubku mazání ukroutíš, když ne tak bych jí neřešil
20:14:53
18.07.2016
18.07.2016
jerrom
-> suri: Diky. Rozletene jeste není ale už se o něj bojím. Výměna oleje je v planu a na trubičky se podivam.
08:13:33
18.07.2016
18.07.2016
suri
-> jerrom 17.07.16 23:37:22: Tesnenie pod samotné turbo , pod EGR , pod trubku prepadu oleja , a mali by sa meniť aj prívod a odvod oleja - trubky , podľa stavu , väčšinou sú KO , vzduchový filter , olejový aj olej . Ak sa mení kvôli rozletenej vrtulke tak vyčistenie kompletného sacieho systému ako len dôkladne sa dá ... zalievať nemusíš , pokiaľ tomu hneď po štarte nestupíš ...
23:37:22
17.07.2016
17.07.2016
jerrom
Mel bych dotaz. Čeká me vydolovat turbo z Oct I 1.9tdi 66kw ALH. Návod na vyndani jsem si nasel. Co ale při montáži zpět? Vyčetl jsem zalít minimálně turbo olejem. Co ale nějaká těsnění vyměnit? Pak jsem nekde v diskuzi pod nějakým článkem vetl štěk o spatne zabehnutem turbu...coz me nenapadá co by melo byt.,Diky
02:44:45
21.06.2016
21.06.2016
JoseA
-> LuMi: Mám na jedničkové octavii 17" a pneu 205/50 R17. Pneu není typický rozměr a v pmeuservise mi doporučovali koupit 225/45, ale mám v techničáku zapsaný jen rozměr 205/50 R17. Jízdní vlastnosti v pohodě, ale pneu už nepropruží jako 195/65 R15
13:18:53
19.06.2016
19.06.2016
Karel.
-> Nwkt: super,děkuji
13:16:05
19.06.2016
19.06.2016
Nwkt
13:15:17
19.06.2016
19.06.2016
Nwkt
13:15:01
19.06.2016
19.06.2016
Karel.
-> Nwkt: to bych chtěl udělat, ale nemám to teď rozdělaný, tak se právě ptám jestli kabely jsou stejný, nebo budu spojovat jiný barvy, pak by se teda hodil návod,nerad bych na tom zítra zůstal stát
13:10:01
19.06.2016
19.06.2016
Nwkt
-> Karel.: Výhřev by měl bejt stejnej, na airbag je jinej konektor. Dá se udělat redukce nebo uštípnout a naletovat původní
13:08:42
19.06.2016
19.06.2016
Karel.
mám otázku sedačky předface a face z octavia I mají jiný konektor, ale mám pocit, že i barvy kabelů, pamatuji si to dobře? Máte schéma zapojení? děkuji, sedačky mají výhřev a airbag
16:54:12
04.05.2016
04.05.2016
Pavell
Jezdím na octě 15zima, léto 16 vše origo rozměry a žádný rozdíl v komfortu nepoznám. Dát tam 17 s origo rozměrem bude to taky v pohodě, akorát to chybí v TP
16:43:34
04.05.2016
04.05.2016
dragon_cb_cz
-> LuMi: To je spíš gumama - já rozdíl v pohodlí mezi 15" a 16" nepoznal žádnej.